Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 92 van de 500 [ 12484 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95 ... 500  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Puppy erbij 2020

 
Profiel   

Ik heb hier één hond die te gek is op eten en de ander die er niks om geeft. Dundy is zo fanatiek op voer dat ik er liever niet mee train. Die gaat zo hard dat ie je vaak pijn doet omdat hij zó graag wil en dan gaat het allemaal niet snel genoeg en dan raakt hij gefrustreerd. Als ik daarmee met snoepjes train (is voor sommige trucjes wel handig zoals op de rug leren springen) doe ik dat buiten en gooi ik om de minuut een frisbee zodat de spanning eruit kan. Die geeft weinig om speeltjes maar heeft eigenlijk sowieso weinig nodig om trucjes te doen. Snoepjes zijn vaak wel handig om dus te lokken maar meer niet.

Dexter daarentegen geeft niks noppes nada om eten. Die heeft het veel te druk om op zo'n stom brokje te kauwen :Y) En daarnaast moet alles wat hij aangeboden krijgt eerst grondig onderzocht worden voordat hij het kan opeten >;) Speeltjes vindt hij wel leuk om voor te werken maar de komende paar weken mag dat niet ivm zn tandje :(:)

Afgelopen dagen rustig gelopen met hem maar zo even een rondje op volle toeren fietsen weer. Kijken hoe dat gaat.

Welkom Marieke! Wat een knapperd <3

Kiwi, ik bied me ook aan als tester :)) Vooral voor Dexter dus want Dundy eet nog cement als je het hem voorhoudt _O- Wilde binnenkort sowieso eea bestelen maar ik stel graag uit :')

Edit: bestellen, betestelen gaat wel heel ver :))
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-01-20 16:33 



 
Profiel   

Ik doe nu sowieso bij de bestellingen testers. Ik maak van mijn eigen zak testzakjes die ik mee stuur van de Eden.

T is ook mogelijk om testzakjes te sturen ofzo maar dan wel tegen tarief van de verzendkosten ivm de kosten voor mij natuurlijk. :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-01-20 16:41 



 
Profiel   

Trainen met snoep doe ik hier niet met snoepjes voor de neus en dan laten volgen zo heb ik het bij mn border aangeleerd via die hondenschool en dat resulteerde in een hele opdringerige hond die naar je handen snepte(is dat een woord?)

Hier is het hand open en dan als ze interesse tonen klik,snoepje....hand steeds verder en dan gaan lopen.
Nou train ik met de clicker maar guapa doet het beter op stem dus we hebben nu nog een combi.
Zit was wel een dingetje dat was wachten tot je een ons weegt en toen ze zat woord zit+ gebaar en klik.
Klinkt dubbel clicker als woord maar guapa vind de bevestiging wel duidelijk heb ik gemerkt.

En gebaren train(de) ik parel mee al is dat nu ook niet meer zo omdat ze zowel doof als slechtziend is nu :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-01-20 16:53 



 
Profiel   

Ondanks dat het hier zo wel aangeleerd is heb ik absoluut geen opdringerige hond gekregen :) Ik werk niet met een clicker, vind ik persoonlijk niet fijn. Ik vergeet dat.


Edit: Ik heb zojuist het ontwerp gekregen voor aan Bodhi zijn riem. Het wordt toch geel omdat dat toch de kleur is die ze aan het verspreiden zijn. De letters worden rood op een wit vlak.
Een zwarte tekst met; hond met trauma, en dan in rode hoofdletters; AFSTAND HOUDEN

Ik ben benieuwd hoe deze er in het echt uit komt te zien.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-01-20 17:30 



 
Profiel   

Mensen vier pagina's erbij _O-
Even kort, CB ik heb een aliexpress tuigje voor Arya van rabbitgoo.

Voer vs speeltje is hier wisselend. Voor kleine oefeningen werk ik met voertjes maar bijvoorbeeld tijdens het echte trainen, als ze afgeleid begint te raken en na uitgebreide oefeningen spelen we met een tug toy.

Morgen weer les samen! Zin in!

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-01-20 19:12 



 
Profiel   

Wij trainen altijd met voertjes. Onze pup is gek op eten en doet alles voor een snoepje. Belonen met voer werkt bij haar beter dan een speeltje.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-01-20 20:08 



 
Profiel   

Hier ook voertjes, van speeltjes wordt Mila hyper :=
Ik gebruik momenteel de brokken van wow. Ik had een kilozak gratis bij mijn gewone voer gekregen. Mila vindt het zo lekker dat ik geen koekjes hoef te kopen :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-01-20 20:43 



 
Profiel   

Mila heeft sinds gisteravond niet gepoept. Net een extra stuk gelopen maar alleen een plasje gedaan. Ook geen aandrang. Wel wil ze zich steeds wassen maar ze is dus ook loops. Heeft iemand van jullie hier ervaring mee rond de loopsheid dat het ontlastingspatroon anders is? Normaal poept ze 2x per dag. In de ochtend veel en in de middag wat minder. Gisteren trouwens zelfs 3x. Wat geven jullie bij verstopping?

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-01-20 23:25 



 
Profiel   

Hier zijn ze bij de loopsheid qua poepen en plassen allebei een beetje van slag.
Zou me niet zo’n zorgen maken. Maar bij verstopping en bij diaree heb ik psylliumvezels :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-01-20 23:43 



 
Profiel   

Bibi ging aan de diarree tijdens haar loopsheid, dus dat is het andere uiterste :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-01-20 23:53 



 
Profiel   

Ja diarree heb ik wel vaker gehoord, heb haar voor nu wat olijfolie gegeven. Die psylliumvezels kan ik morgen wel even voor kijken. Ze is verder gewoon happy en eet ook goed gelukkig.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-01-20 00:11 



 
Profiel   

Leuke avatar Kaus.

Deniese fijn zo een knuffel om momenten dat je het nodig hem.

Hier werk snoepbeloning ook niet bij Senna. Van alles geprobeerd. Moet wel zeggen dat laatst met wandelen ze het wel aanpakte. Ze is wel geobsedeerd met speeltje. Zodra ze die ziet/heeft vergeet ze alles om der heen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-01-20 12:40 



 
Profiel   

Welkom Marieke!

En wat schattig van Mera. <3

Ik train met gekookte kip. Harde beloningen zijn niet lekker genoeg dus dan is meneer continu afgeleid op cursus. Een speeltje durf ik niet echt aan want net als wat Anna zegt, daar wordt hij hyper van. En dan krijg ik juist die opdringerige springende hond die gefrustreerd raakt.

Hier gaat helaas een hardnekkig maagdarmvirus rond, en Popo heeft het lang uitgehouden maar is nu ook aan de beurt. Gisteren wilde hij zijn brokken al niet meer en vanmorgen had hij waterdunne diarree. Even aan de diarreeremmers en lichtverteerbare voeding dus, dat eet hij gelukkig wel graag. :P

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-01-20 12:48 



 
Profiel   

Hier hebben Chick en Djes dat ook gehad Simone! :) Vorige week geloof ik. Djessey heeft er ook nog een keer bij gespuugd maar meer niet. Bij Chick was t iets hardnekkiger. Maar weer over gelukkig.
Boellie heeft niks gehad.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-01-20 12:54 



 
Profiel   

Hier Mulan ook van de week. Gelukkig maar 2 daagjes en toen was ze weer zo goed als fit! Hopelijk bij jou ook zo snel weer over.

Mulan werd helemaal wild van het pakketje met lekkers bij kiwi vandaan :D Reepje konijn viel alvast erg in de smaak, ben benieuwd wat ze van de rest gaat vinden :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-01-20 13:16 



 
Profiel   

Helemaal vergeten welkom Marieke. Wat een dropje is je pup.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-01-20 13:46 



 
Profiel   

NorwayFjord schreef
Hier Mulan ook van de week. Gelukkig maar 2 daagjes en toen was ze weer zo goed als fit! Hopelijk bij jou ook zo snel weer over.

Mulan werd helemaal wild van het pakketje met lekkers bij kiwi vandaan :D Reepje konijn viel alvast erg in de smaak, ben benieuwd wat ze van de rest gaat vinden :)

Jeeej! :D kei leuk! :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-01-20 13:50 



 
Profiel   

Och wat vervelend simoonzel, beterschap voor Popo!
Bij Mila gaat de stoelgang weer goed gelukkig!

Leuke pup Marieke <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-01-20 15:07 



 
Profiel   

Wat een stilte hier! Het is lang geleden dat ik zulke ochtenden heb gehad, wat is dit genieten zeg!

Mera slaapt nu al een aantal dagen boven en mijn broertje zit momenteel voor werk & vakantie in Tirol (handig hoor, jij rijd de touringcar er heen en je collega rijd doordeweeks :') ) dus vanochtend waren we niet vroeg wakker. Mera heeft tot kwart voor 8 geslapen en kwam toen even hallo zeggen. Dat ging niet heel tactisch want in haar enthousiasme stond ze op m'n strot dus ik had een beetje ademnood :Y) Lekker wakker worden. Ik heb ze naar buiten gelaten en toen zijn we weer terug naar boven gegaan en is ze weer lekker in slaap gevallen! Het was rond 9 uur toen Bodhi het zat was en toen zijn we maar naar beneden gegaan en hebben we heerlijk gewandeld.

Nou ik teken hier voor hoor, kunnen we die loopsheid en alles niet gewoon skippen? :') *grapje*

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-20 10:47 



 
Profiel   

Lekker Denies!


Loopsheid skippen mag van mij ook wel hoor :P Maar dat is gewoon omdat ik nu steeds na moet denken dat t pakje aan en uit moet (met uitlaten en wandelen) en anders zit echt alles onder de druppels. En sta ik 10x per dag te dweilen :P

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-20 10:54 



 
Profiel   

Nou ik ben benieuwd hoe dat hier gaat zijn. Mera loopt overal, ook op de bank & leuning :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-20 10:56 



 
Profiel   

Chick ligt en loopt bijna overal :P

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-20 11:02 



 
Profiel   

Hier ligt en loopt ze ook overal, slaapt ook in bed. Maar 's nachts gaat sowieso een slot op haar pruimpje, want met twee intacte reuen in huis en wij die slapen is dat zo veilig. :+ Maar 's nachts slapen die reuen gelukkig ook. _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-20 11:05 



 
Profiel   

Bij jou lopen ze ook rond KimD? Of zit ze dan 's nachts in de bench, gezien het 'slot'? :P

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-20 11:07 



 
Profiel   

Hier slapen ze snachts of als we weg zijn altijd in hun eigen benches. Dus gescheiden :D
Maar voor t gespetter en gedrup vind ik zo'n pakje wel handig :+
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-20 11:08 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 92 van de 500 [ 12484 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95 ... 500  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen