Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 94 van de 500 [ 12484 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97 ... 500  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Puppy erbij 2020

 
Profiel   

Hier liggen ze ook regelmatig erg debiel. Maar heb van de meeste uiteraard geen foto's

Boellie gaat ook vaak op zn rug liggen met zijn pielie en ballen de lucht in
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-20 14:33 



 
Profiel   

Hoi allemaal! Ik had vroeger altijd behoorlijk wat tijdschriften rondslingeren en ik mis het eigenlijk om wat leesvoer in huis te hebben dus ik wil weer een abonnement op een tijdschrift nemen. Nou vroeg ik me af, zijn er ook leuke tijdschriften over honden? Ik heb nog niet zo veel kunnen vinden dus ik dacht ik hoor hier even :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-20 14:37 



 
Profiel   

Ik weet niet van waar je bent maar ik nam vaak de WOEF vroeger :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-20 14:39 



 
Profiel   

Ik meld mij ook wij hopen dit jaar ook een puppy er bij te nemen hebben al contact met een fokker ( waar onze andere hond ook vandaan komt)

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-20 14:40 



 
Profiel   

Pandameisje schreef
Ik meld mij ook wij hopen dit jaar ook een puppy er bij te nemen hebben al contact met een fokker ( waar onze andere hond ook vandaan komt)


Gaan ze weer kruisen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-20 14:42 



 
Profiel   

KimD schreef
Pandameisje schreef
Ik meld mij ook wij hopen dit jaar ook een puppy er bij te nemen hebben al contact met een fokker ( waar onze andere hond ook vandaan komt)


Gaan ze weer kruisen?


Nee dit keer niet :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-20 14:42 



 
Profiel   

Ik heb het blad ''onze hond'' :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-20 14:51 



 
Profiel   

Ik volg precies niet :P

Stel je eens voor pandameisje :D Welke hond heb je en voor welk ras ga je deze keer ? :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-20 14:51 



 
Profiel   

xLaraaj schreef
Ik volg precies niet :P

Stel je eens voor pandameisje :D Welke hond heb je en voor welk ras ga je deze keer ? :)


Ik ben Chantal heb een hond Friese stabij x australian working kelpie ze word 1 februari 1 jaar. En ze heet Lilo

Staat topic over haar in mijn onderschrift.

We hopen dit jaar puppy er bij te krijgen al contact met de fokker van lilo hond moet nog gedekt worden maar we weten dat we als alles goed gaat dit jaar waarschijnlijk puppy er bij hebben dit word dan australian working kelpie.


Hier nog foto van lilo

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-20 15:03 



 
Profiel   

Pandameisje schreef
xLaraaj schreef
Ik volg precies niet :P

Stel je eens voor pandameisje :D Welke hond heb je en voor welk ras ga je deze keer ? :)


Ik ben Chantal heb een hond Friese stabij x australian working kelpie ze word 1 februari 1 jaar. En ze heet Lilo

Staat topic over haar in mijn onderschrift.

We hopen dit jaar puppy er bij te krijgen al contact met de fokker van lilo hond moet nog gedekt worden maar we weten dat we als alles goed gaat dit jaar waarschijnlijk puppy er bij hebben dit word dan australian working kelpie.


Hier nog foto van lilo

[ [url=m/SPaZ70.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/VujjWD.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/gMyjdY.jpg]Afbeelding[/url] ]


Prachtige hond zeg! Een Australian Working Kelpie lijkt me toch een pak meer energiek dan een mix met stabij? Of is Lilo net zo'n bezig bijtje?

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-20 15:24 



 
Profiel   

noakim0203 schreef
Hoi allemaal! Ik had vroeger altijd behoorlijk wat tijdschriften rondslingeren en ik mis het eigenlijk om wat leesvoer in huis te hebben dus ik wil weer een abonnement op een tijdschrift nemen. Nou vroeg ik me af, zijn er ook leuke tijdschriften over honden? Ik heb nog niet zo veel kunnen vinden dus ik dacht ik hoor hier even :)

Ik ben lid van de "onze hond" leuk en leerzaam tijdschrift waar je ook van alles terug vond over shows etx.

Working kelpie x friese stabij, niet een kruising die ik snel zou maken denk ik. Hoe is die uitgepakt kwa karakter?

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-20 15:31 



 
Profiel   

Lilo is actieve hond buiten binnen is ze vaak liever lui dan moe maar spelen zit er ook in. we wonen in een buitengebied met hele mooie loop omgeving waar de hond eigenlijk altijd los kan tijdens lopen rent ze veel.

met karakter ze heeft meer van kelpie van karakter dan van friese stabij.
wel is ze stront eigenwijs en blaft ze heel veel wat super moeilijk is om er uit te krijgen maar het gaat nu de goede kant op. verder vind ze schapen eng :')
verder is super fijne hond super slim en luistert fantastisch *D

we doen met lilo ook hersenwerk alleen heeft ze dit meestal binnen 20 min door hoe ze het moet doen of anders op kan lossen denk daarbij aan snuffelmat na 10 min had ze door oh die kan ik onderste boven houden dan vallen snoepjes er ook uit _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-20 15:43 



 
Profiel   

Een australian working kelpie bestaat net niet. Het is een australian kelpie of working kelpie.

Ben benieuwd hoe een volle kelpie bevalt!

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-20 19:01 



 
Profiel   

Kaus schreef
Een australian working kelpie bestaat net niet. Het is een australian kelpie of working kelpie.

Ben benieuwd hoe een volle kelpie bevalt!


Ons was verteld dat het australian working kelpie was ( staat ook in haar paspoort) maar dan is het een working kelpie x Friese stabij
Want lilo haar moeder is working kelpie. We zijn ook heel erg benieuwd hoe de volle kelpie ons bevalt. Toen we lilo namen hebben we ons echt helemaal in gelezen nog nooit gehoord van ras toen we gingen kijken vonden we de moeder zo leuk dat we al zeiden dat de volgende hond een kelpie zou worden.

Het lijkt allemaal zo lang te duren omdat de moeder nog gedekt moet worden het duurt lang ook ik ga jullie zeker op de hoogte houden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-20 20:42 



 
Profiel   

Mag ik vragen waarom deze fokkers dan voor een kruising zijn gegaan de vorige keer? :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-20 20:44 



 
Profiel   

xLaraaj schreef
Mag ik vragen waarom deze fokkers dan voor een kruising zijn gegaan de vorige keer? :)


De bloedlijn van de moeder was alleen in deze omgeving kelpie is nog niet heel veel voorkomend ras.

Nu hebben ze reu gevonden die niet zelfde bloedlijn heeft daarom gaan ze nu wel voor de 100% kelpie

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-20 20:48 



 
Profiel   

Pandameisje schreef
xLaraaj schreef
Mag ik vragen waarom deze fokkers dan voor een kruising zijn gegaan de vorige keer? :)


De bloedlijn van de moeder was alleen in deze omgeving kelpie is nog niet heel veel voorkomend ras.

Nu hebben ze reu gevonden die niet zelfde bloedlijn heeft daarom gaan ze nu wel voor de 100% kelpie


Huh? Ik denk dat ik het niet helemaal begrijp wat je bedoeld.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-20 21:02 



 
Profiel   

Dat de reutjes hier in de buurt bijna allemaal het bloed hadden van de moeder van lilo en dat ze daarom 1x kruizing hebben gedaan

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-20 21:41 



 
Profiel   

Die redenering is krommer dan een banaan :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-20 22:14 



 
Profiel   

Zoe_97 schreef
Die redenering is krommer dan een banaan :=


Bedoel er zit allemaal familie van lilo haar moeder in deze omgeving.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-20 22:37 



 
Profiel   

Maar je kan toch een stukje rijden voor een reu die geen familie is? :o?

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-20 22:41 



 
Profiel   

Pandameisje schreef
Zoe_97 schreef
Die redenering is krommer dan een banaan :=


Bedoel er zit allemaal familie van lilo haar moeder in deze omgeving.


Ik denk dat ze bedoelen dat de fokker wel wat meer moeite had kunnen doen om een kelpie reu te vinden. Het is niet ongebruikelijk om daarvoor over de landsgrenzen te gaan. Vader van mij poedel woont in Duitsland, fokker is er met de teef een week naartoe gegaan. Maar goed, dat maakt nu niks meer uit voor jou. Hopelijk hebben ze de keuze voor de reu op meer gebaseerd dan alleen dat hij dicht in de buurt woont zodat jinstraks een fijne pup hebt! Succes met wachten, valt niet mee...

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-20 22:42 



 
Profiel   

Kaus schreef
Maar je kan toch een stukje rijden voor een reu die geen familie is? :o?


Ze gaan nu wel idd stuk rijden zover ik weet

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-20 22:45 



 
Profiel   

Een goede fokker kent geen grenzen voor een goede reu. Mijn teef komt uit Hongarije met een vader uit Amerika. Haar moeder is in Hongarije geboren uit een teef uit Italiƫ en een vader uit Amerika. Mijn nieuwe pup heeft een vader uit Spanje.
Wat doe fokker doet is rechtspraken wat krom is en mensen lopen er met open ogen in...

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-20 22:54 



 
Profiel   

Pandameisje schreef
Het lijkt allemaal zo lang te duren omdat de moeder nog gedekt moet worden het duurt lang ook ik ga jullie zeker op de hoogte houden.


Ik snap wat je bedoeld!

Ik moet ook nog zeker een half jaar wachten. Teef word als alles goed gaat in maart loops.. Ik hoop zelf eerder :')
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-01-20 09:03 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 94 van de 500 [ 12484 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97 ... 500  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen