Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 5 van de 500 [ 12484 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 500  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Puppy erbij 2020

 
Profiel   

Ik meld me hier ook graag. Wij gaan in 2020 ons gezin verrijken met een pup. Tenminsten als deze dan geboren gaat worden. We draaikonten nogal om het ras. Zolang die beslissing nog niet is genomen blijft het dus wat onzeker wanneer. We staan op de wachtlijst voor een Hollandse Smous. Maar blijven ook flirten met een aussie, nova scottia of .......

Wellicht komt er meer inspiratie nog nav dit topic.

De hond moet iig passen binnen ons gezin met 3 kinderen (8,6 en 3 jaar)

We hebben zelf eerder een border collie gehad en vanuit huis een tatra, jack Russell, samojeed en golden retriever.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-19 18:43 



 
Profiel   

Wat een heerlijk stel <3 Knapperds!
Fijn dat je haar nu beter op gewicht krijgt!

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-19 18:43 



 
Profiel   

Een puppy topic... Hoe geweldig <3

Over 2 weken mogen wij onze pup ontvangen!! Een staff x bully xl

[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-19 18:48 



 
Profiel   

Melewel94 schreef
Een puppy topic... Hoe geweldig <3

Over 2 weken mogen wij onze pup ontvangen!! Een staff x bully xl

[ [url=m/XxZ1Cy.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Z4IdtS.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/nof56h.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/zQFHYL.jpg]Afbeelding[/url] ]


**\O/** prachtig puppy, teefje of reutje? Gave kleur hoor

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-19 19:02 



 
Profiel   

Ow wat een leuk topic, wij hebben nu sinds een tijdje ook een pup. Moet soms erg aan haar aanhankelijkheid wennen maar ze is boven verwachting echt een uitkomst in mijn leven.

Even me post aanvullen; we hebben een Chow chow

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-19 19:04 



 
Profiel   

Chow chow zie je niet meer veel tegenwoordig!

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-19 19:10 



 
Profiel   

Melewel94 schreef
Een puppy topic... Hoe geweldig <3

Over 2 weken mogen wij onze pup ontvangen!! Een staff x bully xl

[ [url=m/XxZ1Cy.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Z4IdtS.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/nof56h.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/zQFHYL.jpg]Afbeelding[/url] ]


Mooie pups. Die kleur!
Niet mijn ras maar van een afstandje kan ik ze erg waarderen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-19 19:14 



 
Profiel   

Henniie schreef
Ow wat een leuk topic, wij hebben nu sinds een tijdje ook een pup. Moet soms erg aan haar aanhankelijkheid wennen maar ze is boven verwachting echt een uitkomst in mijn leven.

Even me post aanvullen; we hebben een Chow chow


Gaaf een chow chow! Vroeger woonde er één bij ons in de straat. Als kind was ik erg onder de indruk van hem. Niet het meest makkelijke ras denk ik of valt het mee?
Benieuwd naar een foto

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-19 19:15 



 
Profiel   

Wat leuk allemaal nieuwe puppy's en gezichten hier. :D

Net weer thuis van vakantie. Eerst de troep en de was opruimen en dan klets ik weer volledig mee.

Senna heeft het naar der zin gehad mee.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-19 19:21 



 
Profiel   

Esplendido schreef
Ik klets ook weer graag mee. Ik heb nu een nestje pups liggen, maar zij gaan begin 2020 naar hun nieuwe huis. Maar onze jongste hond is dan net zes maanden en dus nog echt puppy.

[ [url=m/WqYp9P.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/PxFs8v.jpg]Afbeelding[/url] ]



Hey wat grappig, zie dat Leonie de foto van je pup heeft gemaakt? Ken Leonie wel :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-19 19:24 



 
Profiel   

Super leuk een chow chow!

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-19 19:27 



 
Profiel   

Ik wil me ook graag melden! :)

Mijn vriend heeft een Beauceron pup van 6 maanden en aangezien we niet samen wonen ben ik soort van deeltijd-baas haha. Heb hiervoor nog nooit een hond gehad dus moest in het begin echt enorm wennen, maar zou haar nu echt niet meer willen missen :+:

De vader van mijn vriend wil graag een nestje van haar en zijn eigen reu, dus ik zal me in 2020 vooral bezig gaan houden met de voorbereiding daarop. Als alles dan ok blijkt zouden we in 2021 een nestje met haar willen fokken.

[ img ]
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-19 19:42 



 
Profiel   

Leuk al die nieuwe pupsels!!!

@simoonzel klinkt als een prima machine, ik heb zelf een Andis. Ik scheer het lijf altijd op 13mm en snuit en tenen op 1,5. Kop en oren knip ik. Oren trouwens laatst met een opzetkam gedaan. Ben benieuwd!

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-19 19:46 



 
Profiel   

Heb me nooit eerder in een honden/puppy topic gemeld, omdat mijn vriend en ik allebei fulltime werken. Maar nu kot daar verandering in! Mijn vriend zal vanaf kerst thuis gaan werken en als dat allemaal goed gaat, ligt het plan om in 2020 een puppy in huis te nemen. We hebben beiden voorkeur voor een Basset Hound. Wie weet kan ik over een tijdje wel foto’s plaatsen :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-19 20:04 



 
Profiel   

Hubbels schreef
Esplendido schreef
Ik klets ook weer graag mee. Ik heb nu een nestje pups liggen, maar zij gaan begin 2020 naar hun nieuwe huis. Maar onze jongste hond is dan net zes maanden en dus nog echt puppy.

[ [url=m/WqYp9P.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/PxFs8v.jpg]Afbeelding[/url] ]



Hey wat grappig, zie dat Leonie de foto van je pup heeft gemaakt? Ken Leonie wel :+



Wat leuk! Leonie heeft inderdaad foto’s van haar gemaakt. Nog steeds heel blij met die serie.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-19 20:14 



 
Profiel   

Lukasje schreef
Chow chow zie je niet meer veel tegenwoordig!

Klopt wachtlijsten zijn extreem lang maar ben wel echt weg van het ras. Als het me lukt zal ik foto posten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-19 20:21 



 
Profiel   

[code][/code]
Salsa schreef
Henniie schreef
Ow wat een leuk topic, wij hebben nu sinds een tijdje ook een pup. Moet soms erg aan haar aanhankelijkheid wennen maar ze is boven verwachting echt een uitkomst in mijn leven.

Even me post aanvullen; we hebben een Chow chow


Gaaf een chow chow! Vroeger woonde er één bij ons in de straat. Als kind was ik erg onder de indruk van hem. Niet het meest makkelijke ras denk ik of valt het mee?
Benieuwd naar een foto

Is wat mis gegaan met alles quoten, opzich valt het mee ze was naar twee dagen buiten zetten redelijk snel zindelijk. Ze is wel erg op mij gericht en me vriend. Kijkt na andere erg de kat uit de boom en verder is ze wel echt eigenwijs dus moeten we consequent blijven. Maar over algemeen niet te klagen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-19 20:23 



 
Profiel   

Mag ik me hier ook melden, het is nog niet geheel zeker maar zeer waarschijnlijk komt er hier volgend jaar een Engelse basset - of misschien een meer zuidelijk type met lang haar :D

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-19 20:32 



 
Profiel   

Wat een schattige rassen komen er allemaal voorbij! De basset met ruiger haar had ik nog nooit gezien.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-19 20:43 



 
Profiel   

Wat leuk en wat druk is het ineens! super!

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-19 20:55 



 
Profiel   

Ik meld me hier ook, geen pup in 2020 voor ons want we hebben nog twee bejaardjes en een pup van nu 10 maanden. Maar je weet nooit hoe het loopt natuurlijk met de oudjes en we willen geen hond alleen.

Onze pup is een x mechelaar van dus 10 maanden een teef en volledig werk gefokt. Ik train knpv met haar en dat doet ze met ups and downs eigenlijk heel goed :D
Ze is echt een behoorlijk pittige dame in het werk maar thuis daarin tegen echt een heel lieve en gemakkelijke goedzak. Gelukkig maar want als ze thuis zo zou zijn als op de club was ze een stuk minder geschikt voor in huis :=

[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-19 21:38 



 
Profiel   

Wat een mooie hond ! <3

En leuk al die bassets. Zie je echt niet vaak

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-19 21:48 



 
Profiel   

Wat een mooie honden en ik wilde vroeger ook altijd een Basset! Geweldig om te zien. Maar er kleven ook wel iets nadelen aan. Vandaar dat ik naar een sportiever ras ben geswitcht (en ook iets indrukwekkender wanneer ongenode gasten ons erf op komen).

Die Saluki is ook zooooo mooi. Echt een plaatje. Wat een droom van een langpootmug, uh hond.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-19 22:17 



 
Profiel   

Ik kom mij ook weer melden. In 2020 is de bedoeling dat er een Akita teefje erbij komt. Deze zou dan Olivia haar plaats als fok teef in gaan nemen.

Tegen die tijd is Olivia alweer 5 jaar. Haar SA lijkt voor nu onder controle te zijn, maar ik ga niet fokken met een ziek dier.

[ img ]

Verder hebben we nog een bijna 13 jarige shiba en een bijna 5 jaar oude Griekse straathond. Flinke karakters in ons roedel.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-19 22:36 



 
Profiel   

Leuk al die nieuwe mensen en pups. Weer veelzijdigheid aan rassen.. <3

stonedromy, wat bedoel je met SA?

Prim had vandaag de grootste lol in haar uppie.. :')
[ img ]
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-19 22:48 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 5 van de 500 [ 12484 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 500  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen