Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 498 van de 500 [ 12484 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 495, 496, 497, 498, 499, 500  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Puppy erbij 2020

 
Profiel   

Hier in de buurt lopen geen Otjes :)
Gisteren met een vriendinnetje gewandeld en zij had de hond van haar zus mee, dacht een Friese stabij, maar Yoshi kon hem goed bij houden, denk dat zijn conditie ietsjes minder is, of hij pastte zich aan, aan die mini pootjes :D
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-10-20 15:24 



 
Profiel   

Cody stond nog niet op onze fotomuur. Inmiddels foto's er bij gehangen van onze vakantie in Texel. Cody heeft 5 plekjes op de fotomuur gekregen! :D
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-10-20 16:41 



 
Profiel   

Wat is mulan groot geworden :oo

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-10-20 17:19 



 
Profiel   

Superleuk zo die foto's aan je muur Kiimm_!

Hahahaha xLaraaj ja he, toch wat anders dan dit druifje toen ik haar vorig jaar kreeg <3 29 november is ze alweer een jaar bij mij en ze was een half jaar oud toen ik haar kreeg :D

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-10-20 18:21 



 
Profiel   

Voor de aanstaande pup en anders natuurlijk om Jinn te bekijken zoek ik een goeie camera.
Ik heb er echt 0,0 verstand van en hier zijn vast mensen die er wel verstand van hebben :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-10-20 20:01 



 
Profiel   

Wij hebben een Husky Air als camera. Die wilde we buiten hangen (nog steeds), maar zo werkt ie ook prima.

[ img ]


Edit:beeld is in het donker. Normaal is ie in kleur.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-10-20 20:29 



 
Profiel   

In de eerste instantie dacht ik dat je een foto camera bedoelde haha 8)7

Ik heb een Logitech Circle, bevalt goed. Goede kwaliteit, ook goed nachtzicht, en je kan er ook door praten. Soms als Ot alleen thuis is en ze heeft het een beetje moeilijk zeg ik even wat tegen d’r en dan wordt ze weer rustig.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-10-20 20:53 



 
Profiel   

Ik heb de nedis van de kruidvat :)
Super ding!!


[ img ]
Niet de meest sexy foto, maar heb Yoshi in m'n nek liggen op de bank

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-10-20 21:55 



 
Profiel   

Bedankt voor de felicitaties :D
Camera's geen verstand van sorry.
En leuk die foto muur.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-10-20 08:42 



 
Profiel   

Cody heeft zulke grote oren. Als hij zijn hoofdrimpels op zet en die oren laat hangen ga ik stuk _O- Ik vind het zo'n hilarisch beeld, echt genieten! :o

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-10-20 12:02 



 
Profiel   

Volg je toevallig Tucker op Insta, die foto's van onder genomen zijn hilarisch. :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-10-20 12:07 



 
Profiel   

KimD schreef
Volg je toevallig Tucker op Insta, die foto's van onder genomen zijn hilarisch. :+


Nee, ga ik doen. Cody heeft ook een eigen insta. Onder welke naam kan ik Tucker vinden? :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-10-20 12:11 



 
Profiel   

Even een bijleespost voor vandaag.

Jeanine: hahah ligt het lekker? :D

JesdaJinn: wij hebben een Ezviz. Die werkt ook met SD-kaart waardoor je dus ook bestanden kunt opslaan en terugkijken. Zullen de meesten wel hebben overigens. We hebben er nog eentje, welk merk weet ik even niet, die moeten we nog even ophangen in de keuken, maar ja, die prio staat op een laag pitje. :o

Sharon: Wat is mulan toch een knapperd, je maakt er ook echt hele gave foto's van. Super leuk! :D Gaat snel he, de tijd?

Kimm_: Gaaf, die muurfoto's zo! Zoiets wil ik ooit ook nog in huis, maar goed, komt wel als we een ander huisje hebben. :j

Ik vond windhonden ook niks, maar Otje heeft al mijn visies bijgesteld. Vind ze nu eigenlijk best wel gaaf. :D

Cupcakes: zag de foto al op Facebook, maar jeetje, wat een onwijs toffe foto :+:

Smurffie: Jeetje dat ziet er pittig uit zeg! Goed herstelt gewenst :*

Arianne: Beterschap met Morax!

Training gaat hier prima, we zetten het op een laag pitje op dit moment. We focussen momenteel op recall en netjes meelopen aan de lijn. Gisteren zijn we naar een super leuk hondenspeeltuin geweest. Allemaal hele sociale honden dus ik mocht niet klagen. Ze had het enorm naar haar zien, dus beetje met haar gespeeld daar. Verder, toen we weer weg gingen, kwam ze super goed mee. Ze was los, en kwam op roepen netjes naar ons toe. Alleen de laatste keer, stond er in haar lijn een labrador. Ik zat nog te kijken "gaat ze er om heen...?". Nee Zhiva besloot dat ze er overheen wilde springen, maar dat ging niet zo goed, dus liep dwars door de labrador heen al klimmend over dat lichaam _O- Daarna lekker geslapen in de auto. <3

En van de week nog even wat foto's van Zhiva gemaakt.
[ img ]

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-10-20 12:23 



 
Profiel   

Kiimm_ schreef
KimD schreef
Volg je toevallig Tucker op Insta, die foto's van onder genomen zijn hilarisch. :+


Nee, ga ik doen. Cody heeft ook een eigen insta. Onder welke naam kan ik Tucker vinden? :o



https://instagram.com/tuckerbudzyn?igshid=1tec3pmz80vxe

Volg ik Cody al op IG? Volgens mij niet!

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-10-20 12:25 



 
Profiel   

Nayomie schreef
Even een bijleespost voor vandaag.

Jeanine: hahah ligt het lekker? :D

JesdaJinn: wij hebben een Ezviz. Die werkt ook met SD-kaart waardoor je dus ook bestanden kunt opslaan en terugkijken. Zullen de meesten wel hebben overigens. We hebben er nog eentje, welk merk weet ik even niet, die moeten we nog even ophangen in de keuken, maar ja, die prio staat op een laag pitje. :o

Sharon: Wat is mulan toch een knapperd, je maakt er ook echt hele gave foto's van. Super leuk! :D Gaat snel he, de tijd?

Kimm_: Gaaf, die muurfoto's zo! Zoiets wil ik ooit ook nog in huis, maar goed, komt wel als we een ander huisje hebben. :j

Ik vond windhonden ook niks, maar Otje heeft al mijn visies bijgesteld. Vind ze nu eigenlijk best wel gaaf. :D

Cupcakes: zag de foto al op Facebook, maar jeetje, wat een onwijs toffe foto :+:

Smurffie: Jeetje dat ziet er pittig uit zeg! Goed herstelt gewenst :*

Arianne: Beterschap met Morax!

Training gaat hier prima, we zetten het op een laag pitje op dit moment. We focussen momenteel op recall en netjes meelopen aan de lijn. Gisteren zijn we naar een super leuk hondenspeeltuin geweest. Allemaal hele sociale honden dus ik mocht niet klagen. Ze had het enorm naar haar zien, dus beetje met haar gespeeld daar. Verder, toen we weer weg gingen, kwam ze super goed mee. Ze was los, en kwam op roepen netjes naar ons toe. Alleen de laatste keer, stond er in haar lijn een labrador. Ik zat nog te kijken "gaat ze er om heen...?". Nee Zhiva besloot dat ze er overheen wilde springen, maar dat ging niet zo goed, dus liep dwars door de labrador heen al klimmend over dat lichaam _O- Daarna lekker geslapen in de auto. <3

En van de week nog even wat foto's van Zhiva gemaakt.
[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]


Zhiva is behoorlijk uit proportie geraakt. :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-10-20 12:25 



 
Profiel   

Is dat zo? Ik zie het niet meer _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-10-20 12:30 



 
Profiel   

KimD schreef
Kiimm_ schreef

Nee, ga ik doen. Cody heeft ook een eigen insta. Onder welke naam kan ik Tucker vinden? :o



https://instagram.com/tuckerbudzyn?igshid=1tec3pmz80vxe

Volg ik Cody al op IG? Volgens mij niet!


Cody is op Insta te vinden als: Goldencody.2020

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-10-20 12:36 



 
Profiel   

Hele gave foto's Nayomie <3
Ik wil toch ooit ook een keer zulke herfst foto's van Cody laten maken. Echt heel gaaf!

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-10-20 12:36 



 
Profiel   

Nayomie: voor geen ene meter :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-10-20 12:43 



 
Profiel   

Cody net even gewogen. Met 6,5 maand 25.6 kilo. Ben benieuwd hoeveel hij gaat worden :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-10-20 16:33 



 
Profiel   

Mezzy staat morgen model voor een boekje van Helen Hagestein :Y)
:D

Ik kreeg van iemand uit de flyball wereld ineens een berichtje hoe oud ze was omdat ze op zoek waren naar een teefje voor in haar boek! :D

Zo leuk!! *\o/*

Uiteraard deel ik de resultaten! :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-10-20 11:34 



 
Profiel   

Super tof *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-10-20 11:37 



 
Profiel   

Super gaaaf

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-10-20 11:48 



 
Profiel   

Super tof!!!

Wij hebben weer een rondje bos gehad.
Mevrouw was op boeven pad maar ging goed :D
[ img ]
[ img ]
[ img ]

Schoonpaps zit echt net buiten beeld omdat het wel een giftige paddenstoel is

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-10-20 11:54 



 
Profiel   

@nicky wat tof zeg!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-10-20 13:13 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 498 van de 500 [ 12484 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 495, 496, 497, 498, 499, 500  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen