Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 48 van de 93 [ 2312 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51 ... 93  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Een blije hamster, is een blije baas ~ HamsterScaping 1#

 
Profiel   

Oh die met die houten kerstboompjes <3 Zaterdag over een week komt onze pup dus het project hamster verdwijnt naar de achtergrond... maar anders stapte ik in de auto naar Barendrecht.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-11-20 12:14 



 
Profiel   

Nou dit is allemaal oud, dus ook in Barendrecht vind je niets :P Ik shop ook elders zoals Intratuin Halsteren :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-11-20 12:28 



 
Profiel   

Ooh die kerstbakken zijn geweldig! Ik denk dat wij dat hier ook gaan proberen dit jaar :))

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-11-20 12:53 



 
Profiel   

Dat zou natuurlijk leuk zijn! Wellicht vinden jullie het wel leuk om mee te doen aan de Scape wedstrijd? :D


[ img ]
Hallo daar ‍♀️
We gaan iets leuks doen! Iets waar veel trouwe HamsterScapers al bekend mee zijn. Dus ga er even lekker voor zitten, lees de informatie & let's scape!
-
~ HamsterScaping Scape Wedstrijd ~
Start: 05-11-2020
Eind: 31-12-2020
☃️ Thema: Kerst / WinterWonderland
❗️ - Huisvesting voldoet aan de richtlijnen van HamsterScaping.
zie www.HamsterScaping.Info
❗️ - Basis dient compleet te zijn (loopwiel, zandbak, opbouw etc.)
❗️ - Behoeften van de hamster moeten voorop staan!
❗️ - Thema moet duidelijk zichtbaar zijn.
- Stuur duidelijke foto's (voorkant/bovenkant etc) naar HamsterScapingOfficial@hotmail.com
- Noteer in je e-mail het formaat huisvesting & het soort hamster dat er in woont.
- De prijs wordt gesponsord uit eigen zak van Denise, máár misschien ook wel een beetje door jou? Via een tikkie kan ook jij bijdragen aan de prijzenpot. Afhankelijk van wat er mogelijk wordt opgehaald, iedere tikkie helpt, kunnen de prijs of prijzen gekozen worden (uiteraard Scape of Shop gerelateerd!). Ook het eventueel verzenden naar België of een ander land wordt daar mee beïnvloed.
❤️ Bijdrage ❤️
"HamsterScaping Scape wedstrijd" via
https://tikkie.me/pay/4em84lsicptrmin78r45
Heel veel succes! We kijken uit naar jullie inschrijvingen.


Ook een berichtje gekregen dat Ekoo Animal Bedding weer mee sponsort :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-11-20 13:36 



 
Profiel   

xDenies schreef
Nou dit is allemaal oud, dus ook in Barendrecht vind je niets :P Ik shop ook elders zoals Intratuin Halsteren :)

Ik woon tussen die twee plaatsen in ;) maar nu vermijd ik Halsteren met al dat kerstspul.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-11-20 15:32 



 
Profiel   

Ceetje_bokt schreef
xDenies schreef
Nou dit is allemaal oud, dus ook in Barendrecht vind je niets :P Ik shop ook elders zoals Intratuin Halsteren :)

Ik woon tussen die twee plaatsen in ;) maar nu vermijd ik Halsteren met al dat kerstspul.


Precies, ik ook. Daarom kan ik je niet beloven wat er is. Je zou wel eens een kijkje kunnen nemen bij 't Rozenpakhuys in Barendrecht. Maar ik ben ook nu nergens geweest dus kan helaas niemand daarin adviseren. Bij de Wibra was het vooral veertjes en glitters.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-11-20 15:39 



 
Profiel   

Mocht je een momentje voor mij hebben, dan graag! :)

https://www.survio.com/survey/d/Y5R9V1F2H3P5K4T9K

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-11-20 21:47 



 
Profiel   

Wat is het verschil tussen hooi en kruidenhooi behalve de lekkere geur van kruidenhooi?

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-11-20 14:04 



 
Profiel   

JesdaJinn schreef
Wat is het verschil tussen hooi en kruidenhooi behalve de lekkere geur van kruidenhooi?


In kruidenhooi moeten de kruiden mee gehakseld zijn :) Anders is er geen verschil haha.

Deze prachtige Scape heb ik net op de instagram & fb pagina van HamsterScaping gedeeld. Hij is geplaatst in de scape groep door Robin voor haar Sjefke 2.0 - nou jongens, dit is echt ge-wel-dig!

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-11-20 17:49 



 
Profiel   

Wauw!! Ik dacht eigenlijk dat ‘ie van jou was. Super mooi!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-11-20 18:47 



 
Profiel   

Wauw, die is gaaf! Hoe groot is de bak en is Sjefke 2.0 een rus?

Ik vind het detail van "sneeuw" op de daken ook ontzettend leuk.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-11-20 18:54 



 
Profiel   

Prachtige scape, hoe groot is die bak? Ik vind die hogere huisjes zo dichtbij de rand wel wat eng.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-11-20 19:15 



 
Profiel   

Deze bak is 120x50 - ik weet niet hoe hoog die is, dat stond er niet bij. Ik gok dat hij zeker 50cm hoog is, maar loopt aan de voorzijde iets schuin af. Ik weet niet of ze een deksel heeft maar ik blijf van mening dat dit niet nodig is.
Sjefke 2.0 is inderdaad een Russische Dwerghamster. Jammer genoeg zijn we er achter gekomen dat ik zelfs dichterbij had gewoond, nouja .. voor Sjefke 3.0 dan maar heh :Y)

Deze bak doet ook mee aan de HamsterScaping Scape Wedstrijd, vandaar ook de sneeuw touch denk ik, @Mizora.

En helaas Chantal, haha. Maar ze is wel ontzettend gegroeid in het scapen & vind het dan zo tof om te zien dat iemand uiteindelijk dit ook uit haar vingers krijgt *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-11-20 21:06 



 
Profiel   

Heel gaaf! Ook met die verschillende bodembedekkingen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-11-20 21:12 



 
Profiel   

DiantaM schreef
Heel gaaf! Ook met die verschillende bodembedekkingen.


Valt nog best mee! Basis is in ieder geval hennep & zaagsel (met cotton?), een klein stukje kokos en wat ekoo nestmateriaal. Het mos en de kokos geeft wel een heerlijk sfeertje! Zelf zou ik er alleen nog wat meer sneeuw bij gooien haha *\%/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-11-20 21:14 



 
Profiel   

Zolang je hamster niet bij de rand kan komen lijkt een deksel me ook niet nodig nee. Mooi formaat bak! Ik wil ook graag een grotere, even kijken wanneer mijn budget dat toe laat.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-11-20 21:46 



 
Profiel   

Mijn hamsters kunnen hier wel bij de rand komen maar ik heb nog steeds geen reden om een deksel te gebruiken. De inrichtingen zijn uitdagend genoeg & ze kunnen fanatiek graven. Dat doen ze dan ook allemaal naar hartenlust en er is er geen één die ontsnapt. De huisvestingen heb ik nu bijna een jaar en ben er nog steeds ontzettend tevreden over. Ik moet zeggen dat ik de diepte zelfs erg ben gaan waarderen!

Mijn laatste inrichting is deze:
[ img ]
[ img ]

Ik zit nog te twijfelen of ik mijn Chineesje haar bak in kerststijl wil veranderen. Nog meer kerst-bakken hier?

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-11-20 21:54 



 
Profiel   

Ik gebruik nooit een bak zonder deksel. Als ik iets eng vind.

Maakt niet uit welke hamstersoort hoor. Syren, Rusjes, Bellies...

Deksel heb ik standaard.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-11-20 21:58 



 
Profiel   

Better safe than sorry uiteraard :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-11-20 22:02 



 
Profiel   

Ik deed er voorheen ook luchtig over, maar sinds mijn bak ineens van de ene op de andere dag leeg was en ik Eevee nooit meer terug heb gevonden ben ik er wel heel huiverig voor geworden. Ik let nu extra goed op dat ik niet te hoog bouw en plaats het rad zoveel mogelijk in het midden. Beer is een super nieuwsgierige dappere hamster geworden die het liefst overal op kruipt. Daar ben ik wel echt heel blij om. Zo'n verandering van dat bange magere hamstertje die ik in augustus uit de opvang heb gehaald. <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-11-20 22:04 



 
Profiel   

Ja, zeker met katten in de huiskamer. Heb liever dat ze mijn hamsters niet als dessert opeten. :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-11-20 22:04 



 
Profiel   

Hahaha ja dan zou ik helemaal een deksel doen ja. :))

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-11-20 22:05 



 
Profiel   

Ze komen niet op de kamer, maar stel dat. En stel dat er een hamster ontsnapt en zo juist bij de katten komt...
:=

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-11-20 22:07 



 
Profiel   

Nachtmerrie! Op dezelfde wijze geleerd dat een deksel op mijn aquarium vroeger ook een goed idee was. Lag ineens een half aangevreten vis onderaan de trap.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-11-20 22:08 



 
Profiel   

Ik snap je volledig hoor, Sanne. Het is ontzettend sneu wat jou overkomen is! Heb je nu dan wel een deksel of doe je het allebei? En een deksel en opletten met bouwen? Wellicht dan voor je upgrade kijken naar een terrarium? Misschien voelt dat nog fijner?

Als er een hamster ontsnapt in de hamsterkamer dan komtie gelukkig niet ver. Alleen zou het vervelend zijn als ze ineens bij elkaar zitten :')

Maar better safe than sorry! Mijn chineesje zit overigens in een terrarium, en mijn Syr had ook een deksel. In dat laatste geval had ik het ook echt wel nodig om voldoende te kunnen aanbieden.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-11-20 23:18 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 48 van de 93 [ 2312 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51 ... 93  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen