Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 10 van de 12 [ 295 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Een lang geplande droom: nestje stamboom Border Collies

 
Profiel   

Zoe_97 schreef
DiantaM schreef
Ik volg ook nog hoor! Hoe zit het met de aftekeningen, is een streep op het hoofd de enige optie? Of is er een verscheidenheid aan maskers mogelijk?

Ze zijn zo moeilijk uit elkaar te houden!

Borders hebben eigenlijk standaard het “Iers bont” patroon. Op hun hoofd hebben de meeste een bles of ene volledig zwart hoofd. Beide zijn gewenst. Soms heb je ook split faces (aan 1 kan wit over het oog) of white faces (2 kanten wit over het oog). Maar dit is niet gewenst. Het heb dat dit veroorzaakt is nog niet gevonden. Maar zijn ze druk naar op zoek. Wel is er bewezen beten schappelijk onderzoek dat overmatig wit op het hoofd een vergroot risico op doofheid geeft.


Ah duidelijk! Dank je voor de uitleg.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-11-20 23:28 



 
Profiel   

Zo schattig <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-11-20 22:47 



 
Profiel   

en die steeds veranderende achtergrond bij elk van de pups.
Echt zoet!!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-11-20 22:50 



 
Profiel   

Vandaag zijn we 19 dagen oud en hebben we een uitbreiding gekregen :D

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-11-20 10:16 



 
Profiel   

De zindelijkheid begint al goed. Als ze het halen gaan ze bijna allemaal richting de grasmat om hun plasje en kakje te doen. Natuurlijk halen ze het nog niet altijd hahaha. Op de foto miss Blue.

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-11-20 12:30 



 
Profiel   

Flinke puppy's :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-11-20 12:34 



 
Profiel   

wat een schatjes en wat groeien ze hard!

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-11-20 15:19 



 
Profiel   

Vandaag 3 weken oud en voor het eerst ontwormd :D

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-11-20 08:21 



 
Profiel   

We zijn 3 weken oud :D

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-11-20 18:53 



 
Profiel   

Oh het zijn ineens echt hondjes in plaats van wormpjes, wat een dotjes! <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-11-20 19:26 



 
Profiel   

Zo schattig! En wat groeien ze hard!

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-11-20 19:35 



 
Profiel   

Nu zijn ze echt leuk <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-11-20 19:39 



 
Profiel   

Wat zijn ze schattig en wat maak jij prachtige foto's, je maakt mijn dag weer helemaal goed :knuffel:

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-11-20 19:53 



 
Profiel   

Dankje allemaal

assebassie schreef
Wat zijn ze schattig en wat maak jij prachtige foto's, je maakt mijn dag weer helemaal goed :knuffel:

Credits voor de foto’s voor een vriendin hahha :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-11-20 20:26 



 
Profiel   

En, hoe gaat het met het stel? :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-20 09:15 



 
Profiel   

De pups doen het super en groeien heel goed. Dit weekend komt al het puppy bezoek voor het eerst langs. De reutjes ben ik 99% zeker wie waarheen gaat. De teefjes twijfel ik nog enorm. Er zijn voor mezelf 2 teefjes die qua karakter helemaal zijn wat ik zoek. En qua bouw geen gelijk. Ene dag is de ene beter, andere dag de andere weer. Dus nog even afwachten hoe dat ze verder evolueren

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-20 10:00 



 
Profiel   

4 weken oud
Deze week als thema “gezeldschapspellen”

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-20 21:37 



 
Profiel   

Dit weekend zijn alle baasjes op bezoek geweest. Heel grappig om te zien dat elk pupje dat ik in het hoofd had voor een bepaalde persoon, net dat pupje heel veel contact zocht met die bepaalde persoon :D Dus nog even enkele weken afwacht voor ik 100% zeker beslis wie waarheen gaat maar ben toch al vrij zeker :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-20 19:33 



 
Profiel   

Ze zijn echt te leuk!

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-20 19:37 



 
Profiel   

Wat zijn ze weer gegroeid. Kun je nu al goed de karakters onderscheiden? Ik weet dat de Gedragstesten meestal rond de 7 weken zijn toch?

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-20 14:17 



 
Profiel   

Ik doe niet aan gedragstesten. Ik vind die dingen echt moment opnames. Als fokker zie ik de pups de hele tijd. Dus vind dat ik zo veel meer van hun gedrag zie. Ook ken ik de gezinnen allemaal goed qua wensen en kunnen.

Miss purple en mister green zijn heel rustige meegaande hondjes. Pups die niet echt opvallen in het nest. Maar bij nieuwe dingen toch het rustig gaan uitproberen.
Miss pink is een luidruchtig haantje de voorste. Ze is de eerste die nieuwe dingen uitprobeerd, maar dat moet altijd met het nodige kabaal er bij.
Mister red is een actief ondernemend mannetje. Hij is veel stiller dan zijn zus. Maar staat meestal aan haar zijde om dingen uit te testen. De tunnel, de wip, de schommel, zijn allemaal geen obstakels voor mister red.
Miss yellow is heeft 2 standen slapen of hyper. Wanneer ze wakker is heb je het geweten. Alle pups moeten wakker als zij wakker is. En dat gebeurd niet altijd zachtjes. Als zij rust zoekt gaat ze altijd ergens alleen liggen terwijl de andere pups elkaar opzoeken en tegen elkaar aan kruipen. Miss yellow heeft een enorm sterke wil en wil die absoluut doordrijven.
Miss blue is een koppig ding. Ze durft echt wel nee zeggen als ze ergens geen zin in heeft. En in spel gaat ze nogal eens in overdrive. Ze heeft ook een enorm ondeugende kop, samen met miss pink steken ze behoorlijk wat kattenkwaad uit. Maar ze is ook zo lief. Ze kan echt lange tijd genieten van op haar rugje in mijn armen samen te knuffelen en tv te kijken :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-20 14:38 



 
Profiel   

Prachtig dat die karakters er nu al zo goed uitkomen, en goed van jou om dat zo scherp te zien _/-\o_ , de match is zo belangrijk, bij alle dieren, maar zeker bij borders :j
Ik zou bij jou wel een pup durven nemen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-20 15:43 



 
Profiel   

Wij zijn 5 weken houd en ze zijn aan hun namen gekoppeld :D
mijn blijvertjes worden :D miss blue gaat Mystic Realms The Last True Heda “Lexa” noemen en blijft bij mij. Mister green wordt Mystic Realms Through The Praimfaya “Qittai” en gaat in Co-own bij een vriendin wonen.

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-12-20 08:26 



 
Profiel   

6,5 week oud
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-12-20 19:14 



 
Profiel   

Wat een prachtige hondjes al! En ze mogen al bijna weg, niet waar?
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-12-20 19:38 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 10 van de 12 [ 295 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen