Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 3 van de 21 [ 518 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 21  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[VOLG] Nestje Schotse collie korthaar.

 
Profiel   

Onze keuze is ook definitief alhoewel de moederhond voor ons op dag éénal gekozen had. := Hard work pays off A Milky Miltank wordt officieel ons nieuwe gezinslid.

Haar naam is Mazikeen, oftewel (voor agility) Maze. :D


[ img ]

[ img ]

[ img ]

In Februari komt verhuisd ze naar ons en dan zorgt ze vast voor genoeg vermaak totdat Dana loops wordt.

De wachtlijst van Dana is ook zo goed als vol, ik neem nog enkele 'reserve' mensen aan maar dan zit ik op de absolute max. *\o/* De mensen die mij gemaild hebben en waar ik contact mee heb gehad waren allemaal erg open en leuk, ben dus benieuwd hoe dat verder gaat uitpakken.

Vanwege de aanhoudende lockdown een aantal mensen die wilde videobellen om kennis te maken, ook erg leuk, het geeft toch een beeld van iemand. :D
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-01-21 21:56 



 
Profiel   

Oh wat een lekker snoetje! <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-21 09:56 



 
Profiel   

Wat een schatje! En mazikeen leuke naam! (Volgende lucifer <<) )

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-21 12:13 



 

Wat een poppert zeg <3 Hoe heeft de moederhond voor jullie gekozen? :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-21 16:18 



 
Profiel   

Heb je nog meer nieuws te melden? Of is het nog steeds wachten

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-05-21 17:16 



 
Profiel   

Ik zie dat ik hier helemaal nog niet gemeld had dat we van reu hebben moeten wisselen, we zijn gewisseld van Henry naar Gandalf.

In januari kreeg ik helaas het treurige bericht dat Henry ziek was geworden, prostaatkanker en om die reden is hij inmiddels chemisch gecastreerd. Hartstikke treurig voor hem en voor zijn eigenaren.

Dus contact opgenomen met de fokker van Dana of ze nog suggesties had en zo kwamen we uit bij Gandalf. Alle geïnteresseerden op de hoogte gesteld en een enkeling heeft om die reden afgehaakt, prima natuurlijk want die hebben weer plaatsgemaakt voor andere potentiële baasjes. <3

Voor de rest niks spannends, ik vraag Dana dagelijks of ze al loops is maar vooralsnog krijg ik alleen arrogante blikken. _O-

Via de PC zal ik Gandalf wat meer voorstellen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-05-21 18:47 



 
Profiel   

Ben benieuwd naar een foto :D

En Dana, schiet eens op :P

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-05-21 18:48 



 
Profiel   

Op de website is hij uiteraard wel te vinden. :D

https://www.vihaanaditi.nl/fokplannen/2 ... -x-gandalf

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-05-21 18:49 



 
Profiel   

Ze lijken qua uiterlijk wel veel op elkaar.

Bewust deze kleur slag weer gekozen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-05-21 18:55 



 
Profiel   

Ja, het werd hoe dan ook een tri. Gandalf is een stuk kleiner en compacter.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-05-21 18:59 



 
Profiel   

Inmiddels is het Juli en is mijn prinses nog steeds niet loops. :') Haar familie overigens ook niet, gisteren met fokker geappt en die zit ook op hete kolen te wachten tot er een teef loops wordt, haha!

Ondertussen heb ik van de week alles eens uitgehaald en nagekeken, even dubbelchecken wat ik nog miste en of ik uit zou komen met de plaats die we hebben in huis.

Een kijkje in onze 'keuken'

Dana op haar troon, ze ging er ook met zo'n arrogante kop opzitten. Trut! Die zwarte kisten zit alles in opgeborgen maar fungeren ook dubbel als bankje voor de puppykopers straks. :D
[ img ]

Met ren, dit wordt het puppystuk in onze woonkamer, aan de achterdeur grenst onze achtertuin en als het weer het toelaat zal daar ook een ren staan. Onze andere honden kunnen via de andere deur naar buiten. Wel zo handig!
[ img ]

Een gedeelte van de puppyprullaria, de medische spullen hoop ik natuurlijk niet nodig te hebben.

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Veel te veel knuffels en schattige kleine mandjes <3

[ img ]

[ img ]

Uiteraard ballen voor in de IKEA tent en later voor in de ballenbak, ter vervanging / aanvulling heb ik ook lege flesjes.

[ img ]

[ img ]

[ img ]


En deze schommel, wat een hel om dat ding in elkaar te zetten zeg! :Y) Die gaat dus ook nooit meer uit elkaar. :+ Ik moet er nog een frame voor bouwen om hem in te hangen, dat frame combineer ik met allemaal andere dingen die ze kunnen ontdekken.

Mis vooralsnog alleen nog een rol vetbedden, heb er wel een aantal maar wil er graag iets meer op voorraad hebben en vinyl voor op de vloer. Binnenkort even langs de Leenbakker om die op te pikken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-07-21 17:21 



 
Profiel   

Waaw, Dan heeft er geen zin in :P

Duurt vast niet meer zo lang haha

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-07-21 17:29 



 
Profiel   

Je bent gewoon heel goed voorbereid. Nu de puppy's nog :+

Ze moet maar eens haast maken met die loopsheid :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-07-21 17:31 



 
Profiel   

We komen in ieder geval altijd een dag korter bij de loopsheid! _O-

Ze is zich in ieder geval van geen kwaad bewust
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-07-21 17:36 



 
Profiel   

Oh, ik vind haar echt prachtig <3 Waarom zitten jullie letterlijk aan de andere kant van Nederland? :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-07-21 21:07 



 
Profiel   

Flux schreef
Oh, ik vind haar echt prachtig <3 Waarom zitten jullie letterlijk aan de andere kant van Nederland? :+


Ik heb alleen maar pupkopers die aan de andere kant van NL wonen. Naar Zuid-Limburg is per definitie een wereldreis. :')

Wel een mooie tocht hoor! <<)

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-07-21 23:18 



 
Profiel   

Hoe staat het inmiddels met Dana? En zijn jullie erg geraakt daar in Zuid Limburg door de overstromingen? -O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-07-21 22:26 



 
Profiel   

Wat leuk, ik ga volgen

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-07-21 22:30 



 
Profiel   

Flux schreef
Hoe staat het inmiddels met Dana? En zijn jullie erg geraakt daar in Zuid Limburg door de overstromingen? -O-


Nog steeds niet loops! _O- Heb er toevallig nog een instastory van gemaakt. Ze stelt mijn geduld echt op de proef. :+

Vorig jaar werd ze loops op 5 augustus, dus ze heeft nog heel even voordat ik echt ongeduldig wordt. :') De fokker van de reu moest ook lang wachten maar heeft eindelijk een dekking gehad van haar eigen teef en de fokker van Dana wacht gezellig met ons mee tot de teven loops worden. Die is aan het wachten op twee teven. :7

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-07-21 10:26 



 
Profiel   

Oh jeetje dat is niet mis haha. Maar klinkt alsof ze er binnenkort toch aan zal moeten geloven ~~}> ;)

Hier ook stilletjes aan op zoek naar een pup en de korthaar collie staat zeer hoog op de lijst. Even kijken of ik hier in de buurt een fokker kan vinden om beter met het ras kennis te maken :j *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-07-21 23:30 



 
Profiel   

Flux schreef
Oh jeetje dat is niet mis haha. Maar klinkt alsof ze er binnenkort toch aan zal moeten geloven ~~}> ;)

Hier ook stilletjes aan op zoek naar een pup en de korthaar collie staat zeer hoog op de lijst. Even kijken of ik hier in de buurt een fokker kan vinden om beter met het ras kennis te maken :j *\o/*


Waar zit je? Ik kan je wel op weg helpen! :) Je bent uiteraard ook altijd hier welkom maarja, dan moet je er wat voor over hebben in de auto. :+ Hahaha!

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-07-21 08:04 



 
Profiel   

Kollum! Das noordoost Friesland :+ Super lief! Voor een fijne fokker en goed nest ben ik zeker bereid in de auto te stappen maar voor een raskennismaking hoop ik wat noordelijke hondjes te vinden idd :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-07-21 10:36 



 
Profiel   

Even een berichtje gekopieerd uit het andere topic. :D Moet overigens eens een mod vragen op de OP aan te passen naar de nieuwe reu.

fannetje schreef
En adere Kim, hoe staat het met je korthaar, wil ze al een beetje loops worden, of houdt ze je nog gewoon even in spanning ? >;)


Dana is nog steeds niet loops nee, helaas. Inmiddels is haar laatste loopsheid 13 maanden geleden. Niet leuk voor mij maar zeker ook niet voor de potentiële puppykopers.

Appte net nog naar Willemijn dat ik áls het al lukt sterk overweeg om het sowieso niet meer te herhalen want dit is echt vreselijk. Dat er niet altijd een klok te zetten is op een loopsheid snap ik maar dit is echt te gek. Ik plan mijn vakantie uiteraard ook voor de puppy's en het betekend daarom ook dat ik geen fatsoenlijke vakantie meer heb gehad sinds vorig jaar augustus.

Dus ik denk dat het dit nestje wordt en dan een castratie. Áls het al lukt, als ze niet drachtig zou zijn wordt ze sowieso snel gecastreerd want dan is het te laat voor een nestje.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-08-21 10:03 



 
Profiel   

Ik snap je helemaal!

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-08-21 11:04 



 
Profiel   

Duurt idd wel lang! Hopen dat t dan nu eindelijk gauw komt
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-08-21 11:29 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 3 van de 21 [ 518 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 21  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen