Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 7 van de 21 [ 518 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 21  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[VOLG] Nestje Schotse collie korthaar.

 
Profiel   

Nog eens proficiat :D nu aftellen!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-10-21 08:18 



 
Profiel   

Gefeliciteerd!

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-10-21 20:51 



 
Profiel   

Gefeliciteerd :) Kerst puppys *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-10-21 14:21 



 
Profiel   

Het Streamteam is vandaag 32 dagen onderweg om geboren te worden! *\o/* Door het verwachte aantal pups zijn er nog plekjes op de wachtlijst vrij, mochten er mensen interesse hebben of iemand weten die graag een korthaar pup overwegen, let me know! <3


[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-10-21 16:42 



 
Profiel   

Spannend!

Dana ziet er nu nog mooi op gewicht uit. Ben echt benieuwd hoe die buik straks wordt haha

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-10-21 16:44 



 
Profiel   

JesdaJinn schreef
Spannend!

Dana ziet er nu nog mooi op gewicht uit. Ben echt benieuwd hoe die buik straks wordt haha


Krijgt ook nog niks extra wat betreft voer, ze is wel 0,7kg bijgekomen en uit model. Ze is veel meer vierkant inmiddels, het sportmodel is er vanaf.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-10-21 16:51 



 
Profiel   

Ja, dat zal wel. Logisch ook

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-10-21 17:39 



 
Profiel   

KimD schreef
Het Streamteam is vandaag 32 dagen onderweg om geboren te worden! *\o/* Door het verwachte aantal pups zijn er nog plekjes op de wachtlijst vrij, mochten er mensen interesse hebben of iemand weten die graag een korthaar pup overwegen, let me know! <3


[ [url=m/hmhjuV.jpg]Afbeelding[/url] ]


Oh toeee, dit is zo slecht voor me! *vriend op de achtergrond:"puppypuppypuppypuppy!"*

<3

Heel hartelijk gefeliciteerd!

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-10-21 17:54 



 
Profiel   

Flux schreef
KimD schreef
Het Streamteam is vandaag 32 dagen onderweg om geboren te worden! *\o/* Door het verwachte aantal pups zijn er nog plekjes op de wachtlijst vrij, mochten er mensen interesse hebben of iemand weten die graag een korthaar pup overwegen, let me know! <3


[ [url=m/hmhjuV.jpg]Afbeelding[/url] ]


Oh toeee, dit is zo slecht voor me! *vriend op de achtergrond:"puppypuppypuppypuppy!"*

<3

Heel hartelijk gefeliciteerd!


*Is het eens met vriend, duh! :')

Nogmaals, jullie zijn van harte welkom in het Zuuje des lands! Ik kan de keuze niet voor jullie maken natuurlijk maar mocht het toch te erg kriebelen en mochten jullie eens willen videobellen ofzo om kennis te maken of meer info, gewoon een PB sturen! Ik ben ook niet boos als het niet zo is! ;) Ik heb met meerdere mensen kennis gemaakt of mensen die zijn langs geweest waar het toch te vroeg voor was of door (soms verdrietige) omstandigheden hebben afgezegd.

Maar zeg nou eerlijk, wie wil er nou niet een puppy voor kerst?! <|- {:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-10-21 18:35 



 
Profiel   

Dit vind ik echt een superlief voorstel en ga ik zeker onthouden <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-10-21 15:44 



 
Profiel   

Ik volg nog altijd mee! Super leuk!!
Oh, een puppy voor kerst <3 <|- het klinkt zo verleidelijk.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-10-21 13:40 



 
Profiel   

Deze wil ik jullie niet onthouden, gisteren even wezen spieken naar de puppy's. <3 Ze hadden het erg druk!

Deze echo's heb je gebruikelijk niet bij een hond, voordat de vraag komt of dit normaal is. Nee dus, ik heb gelukkig net zo'n gestoorde vriendinnen. :')


[ img ]

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-10-21 05:57 



 
Profiel   

Wat gaaf zeg! Misschien overheen gelezen, weet je hoeveel het er zijn?

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-10-21 07:52 



 

Ow wauw! Haha, ik heb dit soort foto's nog nooit van pups gezien. Waar kun je zoiets laten doen? Kun je zo ook nauwkeuriger tellen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-10-21 10:14 



 
Profiel   

Whizz schreef
Wat gaaf zeg! Misschien overheen gelezen, weet je hoeveel het er zijn?


7 of 8, we hebben inmiddels vier keer gekeken maar het dilemma blijft. :')


Spruit schreef
Ow wauw! Haha, ik heb dit soort foto's nog nooit van pups gezien. Waar kun je zoiets laten doen? Kun je zo ook nauwkeuriger tellen?


Nee, die heb je normaal ook niet. Ik heb echter een verloskundige onder de sneltoets zitten die met liefde dezelfde idiote ideeën heeft. :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-10-21 10:21 



 
Profiel   

Ik krijg eigenlijk nooit rammelende eierstokken bij (mensen)babyecho’s maar hier word ik wel enthousiast van *\%/* *\%/* *\%/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-10-21 13:05 



 
Profiel   

_MG schreef
Ik krijg eigenlijk nooit rammelende eierstokken bij (mensen)babyecho’s maar hier word ik wel enthousiast van *\%/* *\%/* *\%/*


Je kunt ze komen knuffelen! <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-10-21 15:44 



 
Profiel   

KimD schreef
_MG schreef
Ik krijg eigenlijk nooit rammelende eierstokken bij (mensen)babyecho’s maar hier word ik wel enthousiast van *\%/* *\%/* *\%/*


Je kunt ze komen knuffelen! <3


Jaaaaaaaaa!!!!!!! <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-10-21 17:55 



 
Profiel   

Stille meelezer maar wauw wat is het ontzettend bijzonder om zulke foto's te hebben! <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-10-21 17:59 



 
Profiel   

Het Streamteam is vandaag 41 onderweg naar de bewoonde wereld, Dana weegt 18,3kg. Y)(^) Vanaf gisteren begonnen met bijvoeren, het arme kind heeft echt honger. :=


[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-21 14:12 



 
Profiel   

Spannend, ik ben echt gek op de kortharige varianten van rassen. Het zullen vast hele mooie pups worden :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-10-21 06:02 



 
Profiel   

De laatste keer wezen spieken, de Haribo's zijn nu te groot en bijna niet meer zichtbaar op de echo. :+


[ img ]

[ img ]

[ img ]

Diegene die de echo maakte heeft er twee als kerel bestempeld die we nog konden zien, kunnen jullie zien waarom ze dat denkt? :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-10-21 20:45 



 
Profiel   

En weer wat meer testen! Als alles goed gaat zal de stream nagenoeg 24/7 online zijn. *\o/*


Link naar dit berichtGeplaatst: 27-10-21 18:09 



 
Profiel   

Vanaf vakantie voor de naderende bevalling van Dana. Vanaf morgen mag ze bevallen, ik hoop dat ze nog alles lekker een paar dagen laat zitten en ik denk dat dat ook het geval gaat zijn maar hey, you never know!

De stream is online en gaat in principe niet meer uit (zolang de PC het trekt :+ ), heb je niks te doen, voel je vrij om gezellig met ons naar een (vooralsnog) lege kist te kijken. :')



Kijk je liever via Twitch? Dat kan: https://www.twitch.tv/threedogsandcounting

En deze charmante foto is van vanochtend

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-11-21 21:02 



 
Profiel   

Waaw, vanaf morgen al zo goed als veilig. Tijd gaat snel!

Heel veel succes. Ook voor Dana
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-11-21 21:43 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 7 van de 21 [ 518 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 21  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen