Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 16 van de 33 [ 820 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 33  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[VOLG] Pleeggezin voor katjes

 
Profiel   

ikkedus schreef
Appels zijn gezond. Ik wil een Apple!
Wat er bijzonder aan de groei van Melon? Groot hoofd misschien?


Melon lijkt een beetje een misvormd hoofdje te hebben. Beetje uitpuilende oogjes en bakkie dat beetje omhoog staat. Kan een pers kruising zijn, maar kan ook een groeiachterstand zijn. Komende tijd goed in de gaten houden.
Ze zijn erg onder de indruk. Sinds ik ze heb nog niet echt tijd gehad om erbij te zitten. Half uurtje en toen zaten ze opgestapeld in het reismandje ;-) heb geprobeerd liquid stick aan te bieden, maar ze draaien de kop weg als ik t in hun neus duw. Ze slaan iig niet...


koenlover schreef
Wat goed dat er alweer vier een nieuw thuis hebben, toch snel gegaan! Jammer dat het met de mensen voor bolus en bagel toch niks is geworden maar daar komt vast ook een keer de goeie persoon voor voorbij. Mijn monsters gaan volgende week online, ik ben heel benieuwd of er reacties op komen. Voor m’n gevoel zijn er best veel plaatsbare kittens op t moment.

Het zijn er 3 ;-) (ook zat voor Orange en Peach). Ben heel benieuwd of je reacties krijgt! Ik deel je mening dat er echt veel tam spul online staat, maar schijnbaar komen er op vrij veel kittens gewoon geen reactie :(
Heb wel het idee dat het iets aan het aantrekken is. Maar het valt me op dat het overgrote deel van de plaatsingen uit pleeg, bij ons uit de buurt komt. Vorig jaar waren er veel klanten van boven de rivieren en 'n bijna niet.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-10-21 00:00 



 
Profiel   

Ahh wat zijn de nieuwelingen weer leuk!! <3 <3 Al moet ik eerlijk zeggen dat ik niet goed begrijp nog wie, wie is :')

Kwa reacties, geen reacties. Hebben de foto's van de kittens waarmee ze aangeboden worden daar niet wat mee te maken misschien?

Hoop dat Bolus en bagel ook snel hun forever home vinden. :knuffel:

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-10-21 09:50 



 
Profiel   

XxLiEsJuHhxX schreef
Ahh wat zijn de nieuwelingen weer leuk!! <3 <3 Al moet ik eerlijk zeggen dat ik niet goed begrijp nog wie, wie is :')

Kwa reacties, geen reacties. Hebben de foto's van de kittens waarmee ze aangeboden worden daar niet wat mee te maken misschien?

Hoop dat Bolus en bagel ook snel hun forever home vinden. :knuffel:


Nieuwe foto's, wellicht dat dan duidelijk wordt wie wie is.
Apple:
[ img ]

Banana:
[ img ]

Melon heeft nog geen zin. De rare koppies zijn op de foto niet goed te zien. Verhouding tov de kop is niet lekker en de neus lijkt wat naar boven te wijzen. Iets klopt er niet aan ze, maar kan mn vinger er niet goed opleggen...

Foto's van kittens doen inderdaad heel erg veel in aantal reacties. Wazig, of de kittens niet duidelijk scheelt al veel reacties. Ook verhaaltjes schrijven is een kunst an sich.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-10-21 21:20 



 
Profiel   

Ze zijn op de foto’s wel prachtig hoor. Deze verkopen zichzelf denk ik als ze straks niet meer zo bang zijn

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-10-21 22:42 



 
Profiel   

Orange geaaid!! *\o/*
En Peach aangeraakt, die vond dat stom -O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-10-21 21:40 



 
Profiel   

Nieuw! Net 5 minuten binnen :)
[ img ]

Nog even een Engels fruit bedenken :Y)

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-10-21 21:29 



 
Profiel   

Ananas :Y)

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-10-21 21:48 



 
Profiel   

Cherry…Kaki…Kiwi….Melon….Berry…Plum…Peach

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-10-21 21:49 



 
Profiel   

kally schreef
Cherry…Kaki…Kiwi….Melon….Berry…Plum…Peach


Melon en Peach heb ik al ;)
Het is Kiwi geworden :D

En voor wie niks geks aan het nest van 3 zag, eindelijk gelukt een beetje fatsoenlijke foto te maken. Bananen zijn krom toch?
[ img ]
Morgen even met de dierenarts overleggen

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-10-21 23:01 



 
Profiel   

Kijk ik nu zo rare tegen de rug aan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-10-21 23:04 



 
Profiel   

Marcella schreef
Kijk ik nu zo rare tegen de rug aan.


Nee ze heeft een flinke bochel

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-10-21 23:06 



 
Profiel   

ooft. Dat is inderdaad wel duidelijk. Wat is kiwi leuk!! <3 <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-10-21 09:59 



 
Profiel   

Dat ziet er idd enigszins vreemd uit

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-10-21 10:42 



 
Profiel   

och die nieuwe is wel heel makkelijk dan ,
wat een schatje!

oef en inderdaad dat ruggetje ziet er niet heel best uit.
ben benieuwd wat de dierenarts er van zegt

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-10-21 19:10 



 
Profiel   

Och jeetje, die is idd zo krom als een hoepel.
Wel fijn dat ze zich redelijk kan redden!

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-10-21 19:34 



 
Profiel   

De dierenarts vermoed, op basis van beeldmateriaal, dat het uit de nek komt. We moeten nog 2 weken aankijken (tenzij het erger wordt), als het niet beter wordt, worden er foto's gemaakt zodra ze een kilo weegt. Dat zou ook over 2 weken moeten zijn, maar is natuurlijk ook afwachten hoe ze groeit.

Mijn vriend en ik hebben vandaag wel heel lang Orange geaaid met snoepjes geven. Dus hij gaat de goede kant op!

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-10-21 22:19 



 
Profiel   

[ img ]

Ze wordt er niet knapper op, maar knuffelen kan ze!

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-10-21 14:13 



 
Profiel   

Het is een dotje

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-10-21 19:04 



 
Profiel   

[ img ]
Morgen een Cherry (of Berry indien kater) op halen. Is een zusje van Melon, Banana en Apple.
Had ik niet helemaal op gerekend, vond 6 wel zat eigenlijk...

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-10-21 22:11 



 
Profiel   

solarpleure schreef
[ [url=m/Ycv0o5.jpg]Afbeelding[/url] ]
Morgen een Cherry (of Berry indien kater) op halen. Is een zusje van Melon, Banana en Apple.
Had ik niet helemaal op gerekend, vond 6 wel zat eigenlijk...


O jeej nog 1
Maar wel ook weer een knapperd
En vind cherry wel een erg leuke naam eigenlijk :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-10-21 22:15 



 
Profiel   

Het is een Berry. Hij heeft op de opvang al iemand gekrabt (z'n broertje en zusjes zijn dan toch liever ). Hij kreeg ook geen warm welkom van Apple, Melon of Banana, dus zit n nog in z'n eentje in een holletje.
Er schijnt ook nog een moeder rond te lopen, ben benieuwd of ze die ook nog vangen. Ik kan geen moederpoes in mijn kittenkamer zetten, dus als ze gevangen wordt zullen ze bij een ander pleeggezin herenigd moeten worden. Even afwachten hoe dat loopt, voor de ontwikkeling van de kittens is mamma natuurlijk beter!

Verder tut ik lekker met Kiwi, Banana en soms een Apple en houdt Peach ons gezelschap.
[ img ]
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-10-21 16:13 



 
Profiel   

Wat lief. Komt nog wel als hij ziet dat de rest ook geniet.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-10-21 18:10 



 
Profiel   

Kiwi's niesziekte verschijnselen zetten helaas door :( morgen maar even wat spullen halen. Hij en Berry zijn nog niet geent (is Kiwi nog te jong voor) dus dat is wel balen :(
[ img ]
Voor nu iig heel veel liefde voor de kleine frum <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-10-21 21:10 



 
Profiel   

Ik wilde net een verhaaltje tikken over hoe verliefd ik was op die kleine Banana en wat een zorgen ik me maak over d'r. Ze groeit slecht, is ongelooflijk rustig voor een kitten, als je d'r van schoot pakt en op de grond neerzet blijft ze gewoon een half uur op diezelfde plek zitten en gaat daar slapen.
Maar vandaag is die liefde flink bekoeld.
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-21 10:21 



 
Profiel   

Nou ja zeg, daar zit ineens genoeg pit in! Draakje _O-
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-21 10:32 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 16 van de 33 [ 820 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 33  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen