Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 15 van de 33 [ 820 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 33  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[VOLG] Pleeggezin voor katjes

 
Profiel   

<3 Aaawh je benen zijn kitten lokmiddel
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-10-21 18:01 



 
Profiel   

solarpleure schreef
[ [url=m/D6MjCV.jpg]Afbeelding[/url] ]

<3


O geweldig <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-10-21 21:40 



 
Profiel   

Aaah wat een dotjes!

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-10-21 23:29 



 
Profiel   

Ik voer kittens voor lekkers regelmatig koolvis, omdat mijn ervaring is dat ze van blikvoer snel aan de diarree raken en koolvis licht verteerbaar is. Ook lusten bijna alle kittens gekookte koolvis.
En de liefde van katten gaat door de maag, dus angstige kittens leggen snel de link tussen mij en lekker eten.
[ img ]

[ img ]

En als Orange z'n bakje leegis, kwam hij even kijken of er bij de rest nog wat te halen viel. [ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-10-21 11:57 



 
Profiel   

Leuk om te zien hoe ze ontdooien en zo met elkaar al lekker kunnen eten…

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-10-21 16:28 



 
Profiel   

ooccch die eerste foto, die links onderin is wel heeul knap hoor <3 :=

Spoiler:
ik wil nog geen 2e kat, maar mijn god <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-10-21 20:42 



 
Profiel   

kally schreef
Leuk om te zien hoe ze ontdooien en zo met elkaar al lekker kunnen eten…


Ze ontdooien vrij snel. Peach valt me nog een beetje tegen. Die vindt vis en snoepjes wel lekker, maar niet super lekker. Dus ben nog zoekende naar wat haar uit d'r schulp doet komen.
Orange is vooral heel onzeker. 4 kittens rennen achter een hengeltje aan en hij vind het machtig mooi, maar geen idee wat hij er mee aan moet. Ook Peach weet niet wat ze met een hengeltje moet, dus ook daar kan ik ze niet mee verleiden.

En wat bijzonder blijft...op Tim en/of Liza al 11 reacties. Op Mango en Lemon 0 :(
@Lovelyfiefy je bent dus niet de enige die Tim wel heeul knap vindt ;-)

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-10-21 12:49 



 
Profiel   

solarpleure schreef
kally schreef
Leuk om te zien hoe ze ontdooien en zo met elkaar al lekker kunnen eten…


Ze ontdooien vrij snel. Peach valt me nog een beetje tegen. Die vindt vis en snoepjes wel lekker, maar niet super lekker. Dus ben nog zoekende naar wat haar uit d'r schulp doet komen.
Orange is vooral heel onzeker. 4 kittens rennen achter een hengeltje aan en hij vind het machtig mooi, maar geen idee wat hij er mee aan moet. Ook Peach weet niet wat ze met een hengeltje moet, dus ook daar kan ik ze niet mee verleiden.

En wat bijzonder blijft...op Tim en/of Liza al 11 reacties. Op Mango en Lemon 0 :(
@Lovelyfiefy je bent dus niet de enige die Tim wel heeul knap vindt ;-)


scheelt weer dat je er al veel reacties op krijgt.
hoef ik me niet geroepen te voelen _O- _O-

maar inderdaad wel erg jammer dat je op mango en lemon dan weer helemaal geen reacties ontvangt

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-10-21 12:54 



 
Profiel   

Mijn katten zijn dol op die liquid snacks van vitakraft. Niet 't meest gezonde maar wellicht kan je peach daarmee verleiden?

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-10-21 14:12 



 
Profiel   

Ze is zo bang van een (plastic) lepel dat ze er niet bij in de buurt komt en dan zijn er nog 4 stropers die echt niet bang zijn van de lepel en dus alle liquid stick zelf op eten! Ze weet dus nog niet hoe liquid stick smaakt, want ik heb het nog niet bij d'r gekregen :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-10-21 14:51 



 
Profiel   

Nou weet ik het zeker! Wij vangen voor hetzelfde asiel op :) . Ik zag jouw kittens voorbij komen op de Facebook pagina van het asiel en die namen herken je meteen ;) . Leuk om hier een mede pleegmam tegen te komen.

Ik was eigenlijk gestopt met opvangen na een belachelijk druk kitten jaar vorig jaar omdat het gewoon teveel is met het combineren met werk en huishouden. Maar ik ben toch weer gezwicht en nu met een nestje van vier is het wel weer goed te overzien.

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-10-21 10:45 



 
Profiel   

Wat grappig Koenlover, wat een kleine wereld. Je hebt een mooi kleurrijk nest zitten! Zijn dat de kittens van Hemelrijk?
Ik ben blij dat je gezwicht bent om toch weer op te vangen (net als ikzelf) 4 is toch ook niet niks.

Ik heb 1 van de geïnteresseerden in Tim en Liza geïnformeerd over Bolus en Bagel. Ze klinken als mensen waar die twee uitstekend op hun plek zouden zijn. Hopelijk lijkt hen het ook wat, hoewel ik snap dat Bolus en Bagel wel wat anders zijn dan Tim en Liza :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-10-21 11:49 



 
Profiel   

De linker drie zijn inderdaad die van hemelrijk, de rechter apart gevonden maar daar maken ze zelf helemaal geen onderscheid in. Na een halve dag is het een grote familie (ze waren wel pas 3,5/4 wekend toen ze hier kwamen dus dan gaat het extra snel). Elke kat die niet in het asiel hoeft te wachten op een vast thuis is weer meegenomen!

Ik hoop dat de geïnteresseerde voor Bolus en Bagel gaan. Die verdienen ook een eigen plekje! Helaas merk ik toch dat volwassen katten veel minder in trek zijn terwijl t juist zo fijn kan zijn als ze al van de kittenstreken af zijn ;) .

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-10-21 20:09 



 
Profiel   

Mango en Lemon zijn anders toch ook leuke poezelkittens.
Moest ik hier niet een bejaard echtpaar hebben, had ik het geweten.
Jammer genoeg moeten de oudjes eerst gaan voor er nieuwe mogen komen. (wil geen slechte plasmanieren aan een kitten leren, en jammer genoeg krijg ik het niet afgeleerd .....)

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-10-21 20:17 



 
Profiel   

Vanmiddag komen er mensen voor Tim en/of Liza ennnnnn er komen mensen voor Bolus en Bagel *\o/*
Voor Lemon en Mamgo zijn nu ook veel reacties binnen gekomen, dat waren gewoon dieseltjes denk ik.

@Keandra, hier ook een poes met slechte plasmanieren helaas :( gelukkig neemt niemand het over en met aanpassingen is het binnen de perken te houden.

@Koenlover, wat leuk om ze zo weer tegen te komen! Ik vind t vaak zo schattig hoe jonge kittens gelijk vriendjes met elkaar zijn. Dat duurt met wat oudere kittens toch wat langer. Orange en Peach zijn oké met de rest en vice versa, maar t zijn geen maatjes. Dat kan natuurlijk nog wel komen, maar duurt langer

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-10-21 12:09 



 
Profiel   

solarpleure schreef
Vanmiddag komen er mensen voor Tim en/of Liza ennnnnn er komen mensen voor Bolus en Bagel *\o/*
Voor Lemon en Mamgo zijn nu ook veel reacties binnen gekomen, dat waren gewoon dieseltjes denk ik.

@Keandra, hier ook een poes met slechte plasmanieren helaas :( gelukkig neemt niemand het over en met aanpassingen is het binnen de perken te houden.

@Koenlover, wat leuk om ze zo weer tegen te komen! Ik vind t vaak zo schattig hoe jonge kittens gelijk vriendjes met elkaar zijn. Dat duurt met wat oudere kittens toch wat langer. Orange en Peach zijn oké met de rest en vice versa, maar t zijn geen maatjes. Dat kan natuurlijk nog wel komen, maar duurt langer


Wat fijn! Als onze opa (waarvan ik altijd roep dat hij "gewoon" 65 moet worden) uiteindelijk komt te overlijden, komt er sowieso ook een volwassen maatje voor de andere kat. Kittens zijn onwijs schattig maar vinden vaak toch gemakkelijker een huisje, én ik ben stiekem ook wel gehecht aan mn interieur. Wel inclusief 4 krabpalen/kartonnen voor de poezenmonsters hoor :+:

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-10-21 12:58 



 
Profiel   

Tim en Liza zijn verhuisd! (Had ook niet anders verwacht). Over Bolus en Bagel wordt nog goed nagedacht, ze waren ook op de opvang geweest waar ook nog kittens zitten en het is een onervaren stel. Volwassen katten hebben zo hun voordelen (zoals C_estmoi ook aangeeft :P ) maar veel kittens zijn wat makkelijker dan Bolus en Bagel. Het waren in ieder geval hele prettige mensen die welke katten dan ook een fijn leven zullen bieden.
Donderdagavond komen er mensen voor Mango en Lemon. Nu dat die twee doerakken van een Tim en Liza weg zijn, voelen Peach en Lemon zich iets meer op hun gemak (wat rustiger dan 4 van die sloopkogels) en ze hebben beide met een hengeltje gespeeld en in hun spel heel dicht bij mij in de buurt gekomen. On top of that, ze zijn niet dood!! Hebben ze weer geleerd dat ik ze niet op eet :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-10-21 20:05 



 
Profiel   

Wat een fijn nieuws! Hopelijk krijgen Bolus en Bagel snel een fijn vast huis

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-10-21 20:28 



 
Profiel   

wat zijn dat tim en liza verhuisd zijn :D

bolus en bagel dus even afwachten. wel fijn dat het in ieder geval mensen zijn die welke kat dan ook wel een goede plek gaan bieden. Dat is ook wel een geruststelling natuurlijk.

leuk om te horen dat peach en lemon zich wat meer op hun gemak voelen nu.
Zal inderdaad wel schelen als er 2 weg zijn.
en met een hengeltje gespeeld! dat is natuurlijk helemaal top :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-10-21 19:18 



 
Profiel   

Lemon en Mango zijn ook geplaatst *\o/*

Bolus en Bagel blijven nog even. De mensen durfden het niet aan. Gelukkig dat ze dat nu inzien, dan wanneer ze de beestjes al zouden hebben!


[ img ]
Kunnen al dichterbij eten! Nog even en dan onder het bed vandaan :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-10-21 20:46 



 
Profiel   

[ img ]
Orange kwam tijdens het klaar maken van de vis al op het bureau en ik mocht van heel dichtbij een foto maken.
Na zijn bakje leeggegeten te hebben ging hij op zoek naar meer.


[ img ]
Hier zat nog een beetje in!


[ img ]

[ img ]

[ img ]

Nieuw spul!
Half langharige kater: Apple
Cypers met wit poes: Banana
Cyper driekleur met bijzondere groei: Melon

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-10-21 17:59 



 
Profiel   

Appels zijn gezond. Ik wil een Apple!
Wat er bijzonder aan de groei van Melon? Groot hoofd misschien?

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-10-21 18:59 



 
Profiel   

ohhhhh Apple <3 <3

Ik wil stiekum nog wel een derde. :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-10-21 19:45 



 
Profiel   

Ze zien eruit alsof ze onder de indruk zijn

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-10-21 20:38 



 
Profiel   

Wat goed dat er alweer vier een nieuw thuis hebben, toch snel gegaan! Jammer dat het met de mensen voor bolus en bagel toch niks is geworden maar daar komt vast ook een keer de goeie persoon voor voorbij. Mijn monsters gaan volgende week online, ik ben heel benieuwd of er reacties op komen. Voor m’n gevoel zijn er best veel plaatsbare kittens op t moment.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-10-21 20:43 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 15 van de 33 [ 820 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 33  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen