Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 167 van de 333 [ 8304 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 164, 165, 166, 167, 168, 169, 170 ... 333  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Puppy Erbij 2021

 
Profiel   

@noox spannend! Dat was voor de doodle toch?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-03-21 10:54 



 
Profiel   

@Noox, gefeliciteerd, wat voor eentje was het ook alweer *\o/* ?

@Meisie94, dat is lekker makkelijk als ze het borstelen lekker vinden :D

@Kim, hoe is het nu met Cody en jou?

Mona is vandaag voor het eerst op een kleine boswandeling gegaan <3 Helemaal niemand tegen gekomen, behalve een trekker en wat mannen die aan het snoeien waren. Heerlijk!

[ img ]

Ze vindt haar nieuwe grote ikea knuffel ook heerlijk. Ze gaat ineens vrijwillig in de bench dutjes liggen doen


[ img ]


En onze nieuwe luchtreiniger is ook net binnen en staat nu onze schijnbaar slechte luchtkwaliteit op te schonen := Score 12 is het slechtst...
Ik heb het in een opwelling gekocht vanwege de lichte jeuk die Mona nog heeft. Ik bedacht mij dat ik ook élke ochtend verkouden wakker wordt, dus ben benieuwd wat dit doet.

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-03-21 13:54 



 
Profiel   

Die Ikea golden knuffels heb ik hier ook. De grote en kleine, die dingen zijn echt alles voor Cody. Volgens mij heeft elke Golden Retriever die knuffels van de Ikea :')

Heerlijk een kleine boswandeling :o

Met mij gaat het beter. Ik heb zwakke enkels dus doet even zeer, maar kom er wel weer overheen :+
Cody loopt nog steeds wat mank dus we maken alleen kleine rondjes en hij moet rustig aan doen. Ik kan nog steeds niet achterhalen welke poot het is, ik vermoed linksvoor. Ik mag overal aanzitten en hij speelt en springt nog steeds in huis, geen idee waar het hem in zit..

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-03-21 14:05 



 
Profiel   

Ja volgens mij hebben heel veel Goldens die knuffel ja :D

Hmm, wat apart. Niet gevoelig dus als je het aanraakt >;) Hopelijk is het dan maar gauw over :knuffel:

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-03-21 14:06 



 
Profiel   

@woepsie oh, zo'n luchtzuiveraar is niet zo gek nog nee! Slim.

Haha, die ikea knuffel hebben ook echt bijna alle doodles die ik ken :j Is een hele populaire knuffel onder de niet-slopende honden.
Die van mijn ouders heeft óók de pandabeer uit dezelfde serie, maar nee, hij loopt altijd met die hond rond :j :')

@kiimm toch maar even rust houden allebei inderdaad... je wil niet dat er overcompensatie plaatsvindt omdat ze het ene proberen te ontlasten en het andere dan gaan belasten. Jij kunt voor jezelf die afweging wel maken, maar een pup niet echt... Arm dier! :(:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-03-21 14:08 



 
Profiel   

Hier moeten alle knuffels dood/leeg.
Die 2 oude gebakjes hebben niets met speelgoed maar guapa trekt ze helemaal leeg.

We hebben de 2de keus teef want fokker houdt zelf ook een teefje aan.
Ze vroeg wie mn voorkeur voor nu voor kleur had dus heb de 2 met het meeste wit gezegd.
Mn man en ik delen onze mening niet :')
Fokker zelf denkt voor haar zelf de meeste bruine of degene die ik wil.
We gaan het pas beslissen als ze straks wat ouder zijn want ze weet dat ik karakter het aller belangrijkste vind.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-03-21 14:27 



 
Profiel   

Die luchtreiniger hebben wij ook. Eerste dag of eerste 2 dagen kan ie boos blijven. Daarna trekt ie meestal wel stabiel.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-03-21 14:30 



 
Profiel   

@ skippy en woepsie
Jaaa, een australian labradoodle! En de maat die we zoeken. Ik kan niet wachten tot donderdag *\%/*

Onze vorige hond maakte ook al het speelgoed kapot, ben benieuwd wat onze pup zal doen. Vind het altijd zo schattig als ze knuffels heel laten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-03-21 15:00 



 
Profiel   

Wij twijfelen om Mona te verzekeren. We zijn al begonnen met een spaarrekening en elke maand 50 euro maar als ze vanaf het begin iets hebben kom je niet erg ver met sparen natuurlijk :+ Ze is net twee weken bij ons en we hebben al €170 in totaal (voor vaccinatie etc, en een spoedbezoek bij jeuk) betaald.

Maar aan de andere kant vind ik het ook weer zonde. Stel dat er vanaf nu weinig gaat gebeuren, dan hebben we ooit een extraatje over ipv dat het bij de verzekering weg is. Ik zit daarom te twijfelen om een klein pakket te kiezen en daarnaast door te blijven sparen, en dan verzekering over twee jaar stop te zetten ofzo... of is dat raar?

Ik weet dat we niet in de toekomst kunnen kijken maar toch :+

Wat zouden jullie doen, of wat doen jullie?

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-03-21 16:16 



 
Profiel   

Wij hebben er zelf voor gekozen om zelf een potje te doen voor de hond. De meeste verzekeringen zijn zo laag gedekt dat we eigenlijk het zonde van het geld vinden en we het beter zelf opzij kunnen zetten. Enige die we wilde was die van Reaal maar die is inmiddels overgenomen door Ohra. Vind de verzekeringen die er nu zijn, absoluut niet interessant genoeg.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-03-21 16:20 



 
Profiel   

ik zet liever geld weg dan dat ik kies voor verzekeren. Onze Ruby heeft nooit iets

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-03-21 16:21 



 
Profiel   

Wij hebben Cody verzekerd, in ieder geval voor het eerste jaar omdat hij dit jaar het één na het ander mankeert. Ik vind het niet zo zeer 'geld weggooien' aangezien hij voor erg veel verzekerd is en als er ooit een operatie of iets moet plaats vinden dan kan dat zonder eventuele financiële problemen.
Ik denk dat we onze brokken piloot nog een jaar verlengen bij de verzekering. Ik kijk het een beetje per jaar aan, Al kan er altijd iets gebeuren natuurlijk. Wij hebben in ieder geval veel profijt van de verzekering het afgelopen jaar, er viel namelijk ook niet te sparen voor hem met alle 'ongelukjes', dus het was het waard. Mochten we de verzekering stoppen gaan we natuurlijk wel voor hem sparen

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-03-21 16:24 



 
Profiel   

Ik heb 2 van de 3 honden wel gedaan en de 4de ga ik ook doen.
Ik heb gezien en zie nog steeds wat de kosten zijn en ik ben super blij dat vooral parel verzekerd is.
Medicatie bij chronische aandoeningen worden maar voor 50% vergoed maar alleen haar oogdruppels zijn al 128€ per maand dus ik betaal met alle liefde haar premie.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-03-21 16:26 



 
Profiel   

Skip is ook verzekerd. Nu nog bij Reaal, dat wordt juni dit jaar Ohra helaas.

Gelukkig wordt hij wel overgenomen "zoals hij is" en zitten er voor hem geen uitsluitingen bij zoals normaal wél het geval is bij wisselen van verzekering.

Maar erg blij ben ik niet met de overname.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-03-21 16:33 



 
Profiel   

Kiimm_, dat hangt er natuurlijk heel erg vanaf wat het zou zijn waar Cody voor geopereerd zou moeten worden. Veel dingen, zeker rasgerelateerd, wordt uitgesloten.

Hier beiden niet verzekerd. Voor Dundy was het nu misschien handig geweest met zijn rug maar dat had hij al voordat we dachten aan verzekeren en brandende huizen kan je niet verzekeren :Y) Dexter eigenlijk nooit overwogen en ook nog geen spijt van.

Dexter gaat helaas niet lekker, heeft ontzettend veel last van zijn nagel die langzaam eraf aan het vallen is. Ik hoop dat ie er zo snel mogelijk afvalt want op dit moment klemt de nagel het leven vast %) Geen fijn beeld :(:) (Maar niet vies)

Spoiler:
[ img ]

Spoiler:
[ img ]

Spoiler:
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-03-21 17:08 



 
Profiel   

noox schreef
@ skippy en woepsie
Jaaa, een australian labradoodle! En de maat die we zoeken. Ik kan niet wachten tot donderdag *\%/*

Onze vorige hond maakte ook al het speelgoed kapot, ben benieuwd wat onze pup zal doen. Vind het altijd zo schattig als ze knuffels heel laten.


Onze Doodle sleept zijn knuffels overal mee naartoe, maar slopen doet hij niet. Als hij naar de tuin gaat, moeten alle knuffels mee. Gaat hij van de kamer naar de keuken: alle knuffels mee.


---

Toby mocht vandaag weer lekker mee naar stal. En omdat de paarden geënt zijn vandaag, heb ik daar niks mee gedaan en had Toby geluk: mee op geurtjesjacht op de akker (veel reeën altijd, dus hij volgde een heel geurspoor). Naar de geiten moest flink geblaft worden (geen idee waarom), maar naar de schapen bleef hij stil. En natuurlijk is er altijd van alles om op te klimmen en klauteren op een boerderij ;)

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-03-21 17:08 



 
Profiel   

Wij hebben Maple niet verzekerd, ik heb een potje voor haar achter de hand, en mocht dat niet genoeg zijn dan springen mijn ouders bij. Met mijn vorige hond heb ik wel medische kosten gehad (o.a. een spoedoperatie voor een baarmoederontsteking) maar als we haar hele leven premie hadden betaald waren we duurder uit geweest.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-03-21 17:20 



 
Profiel   

Mjelleke schreef
Wij hebben Maple niet verzekerd, ik heb een potje voor haar achter de hand, en mocht dat niet genoeg zijn dan springen mijn ouders bij. Met mijn vorige hond heb ik wel medische kosten gehad (o.a. een spoedoperatie voor een baarmoederontsteking) maar als we haar hele leven premie hadden betaald waren we duurder uit geweest.


Je kan mazzel en pech hebben.

Skip is in juli 3 jaar verzekerd en tel je van de eerste 2 jaar de premie bij elkaar op, en wat er aan vergoeding is uitgekeerd, dan heb ik €20 méér terug gekregen dan dat ik aan premie betaald heb.

Dit jaar juli 2020 juli 2021 is de schade tot nu toe beperkt gebleven en is de premie hoger dan wat ik heb terug gekregen. Maar dat kan natuurlijk in één keer zomaar veranderen.

En dan heeft Skip nog niet eens iets écht geks gehad. Paar keer wat darmklachten, een keer een flinke kreupelheid in het bos, castratie, een flinke maagdarm infectie en een verdenking van een grasaar.

"Kleine" dingetjes, geen grote dingen zoals echt een operatie aan een kruisband of een gebroken poot ofzo, maar ik ben érg blij dat hij in de verzekering zit.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-03-21 17:55 



 
Profiel   

Bedankt voor jullie antwoorden +:)+ De enige andere Golden in dit topic schetst alleen niet een heel positief beeld haha :+ We gaan nog even verder denken, thanks!

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-03-21 18:56 



 
Profiel   

woepsie90 schreef
Bedankt voor jullie antwoorden +:)+ De enige andere Golden in dit topic schetst alleen niet een heel positief beeld haha :+ We gaan nog even verder denken, thanks!



Hahaha sorry :+
Het is niet golden gerelateerd hoor. Cody was met 8 weken al ziek en hebben in zijn eerste 2 maanden regelmatig dierenarts bezoeken gehad. Vage klachten, gekneusde teentje etc. Toen hebben we hem verzekerd en zijn er nog een heleboel dierenarts bezoeken geweest (dingen opgegeten, hotspot). Door al die dierenarts bezoeken hebben we niet kunnen sparen en was het toch erg fijn dat 90% vergoed werd. We hebben in Cody zijn geval minder betaald aan de verzekering dan dat we aan de dierenarts hadden moeten betalen zonder verzekering. In dit geval is de verzekering erg gunstig maar ik snap ook dat mensen het niet doen en zelf sparen :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-03-21 19:21 



 
Profiel   

Hier geen verzekering voor dieren, spaarpot werkt voor mij beter en is op de lange termijn veel goedkoper.

Otis zag het leven niet meer zitten geloof ik _O-
[ img ]
Zo lag hij dus te slapen na de wandeling :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-03-21 20:14 



 
Profiel   

Hier ook geen verzekering.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-03-21 20:15 



 
Profiel   

Hahaha die Otis, mooie plek gevonden :')

Er zit er hier 1 intens te genieten :+
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-03-21 20:23 



 
Profiel   

Wij hebben ook geen verzekering. Wordt denk ik ook veel minder gedaan hier in België voor honden. Had er ook geen voor mijn paarden.

Euh leeft Otis nog ? :P

Hier genieten met de 2 laatste pups.

Met Indy eerste “wandeling” van 15m gemaakt ..

[ img ]

En Nonkel Charlie die met de pups speelt terwijl Naya en ik in de zon op het terras toekijken. Pups bijten en trekken, Charlie die vind het allemaal goed en geniet van zijn taak :+

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-03-21 20:37 



 
Profiel   

Ohh wat heerlijk <3
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-03-21 20:43 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 167 van de 333 [ 8304 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 164, 165, 166, 167, 168, 169, 170 ... 333  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen