Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 168 van de 333 [ 8304 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 165, 166, 167, 168, 169, 170, 171 ... 333  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Puppy Erbij 2021

 
Profiel   

woepsie90 schreef
Bedankt voor jullie antwoorden +:)+ De enige andere Golden in dit topic schetst alleen niet een heel positief beeld haha :+ We gaan nog even verder denken, thanks!

En hou er ook rekening mee dat klachten die er nu al zijn, soms al niet mee verzekerd worden.
Lara, heerlijk zo zeg!
Ikeahond, die heeft Roetsj ook, is bij de flatcoats ook een bekende hond. Roetsj heeft ook een ikeakat, stuk kleiner, maar dat is haar favo knuffel hoor!
En verzekeren, ik heb Roetsj niet verzekerd, wel een spaarpot voor de beesten. Mijn paard heb ik wel verzekerd, maar daar heb ik uiteindelijk flink verlies op gedraaid :+ Hij is nu vanwege zijn leeftijd alleen nog voor spoedzorg verzekerd en dat vind ik wel prima.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-03-21 08:21 



 
Profiel   

Hier ikea panda’s vooral. Maar die ikea hondjes hebben ze ook al gehad. En varkentje, een aap, kameel, leeuw

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-03-21 08:25 



 
Profiel   

Wij hebben Harvey & Maze verzekerd, nog geen gebruik van gemaakt. Maar Harvey is onze dekreu en een ongelofelijke kluns, als die hond een leeftijd van 12 red zonder iets gebroken te hebben gehad mogen we de vlag uithangen. Vandaar de verzekering. :=

Maze ook verzekerd omdat het een dame met pit en vooralsnog zonder zelfbehoud, als we de kleur mogen vergelijken en ze gaat Harvey na dan is het maar beter. :=

De rest is niet verzekerd maar hebben nooit iets noemenswaardig gehad *klopt af*.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-03-21 09:04 



 
Profiel   

Toch mooi: huisdierspeelgoedfabrikanten doen hun best op allerhande speeltjes met piepers, en hondeneigenaren wijken massaal uit naar Ikea, voor knuffels zónder piepjes ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-03-21 09:04 



 
Profiel   

Skippy01 schreef
Toch mooi: huisdierspeelgoedfabrikanten doen hun best op allerhande speeltjes met piepers, en hondeneigenaren wijken massaal uit naar Ikea, voor knuffels zónder piepjes ;)

Hier blijven de ikea knuffels t langste heel ook :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-03-21 09:10 



 
Profiel   

kiwiwitje schreef
Skippy01 schreef
Toch mooi: huisdierspeelgoedfabrikanten doen hun best op allerhande speeltjes met piepers, en hondeneigenaren wijken massaal uit naar Ikea, voor knuffels zónder piepjes ;)

Hier blijven de ikea knuffels t langste heel ook :')


Ja, hier ook! :j Geen piepers, dus niet zoveel triggers voor Toby om te slopen. (En de doodle sloopt sowieso nooit iets)

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-03-21 09:15 



 
Profiel   

KimD schreef
Wij hebben Harvey & Maze verzekerd, nog geen gebruik van gemaakt. Maar Harvey is onze dekreu en een ongelofelijke kluns, als die hond een leeftijd van 12 red zonder iets gebroken te hebben gehad mogen we de vlag uithangen. Vandaar de verzekering. :=

Maze ook verzekerd omdat het een dame met pit en vooralsnog zonder zelfbehoud, als we de kleur mogen vergelijken en ze gaat Harvey na dan is het maar beter. :=

De rest is niet verzekerd maar hebben nooit iets noemenswaardig gehad *klopt af*.


Skip is natuurlijk gecastreerd, maar ik denk dat hij nog harder zn best doet om zichzelf te slopen dan Harvey. Dat hij vandaag de dag nog niets gebroken heeft / kruisbanden gescheurd is echt een godswonder. Hij komt meerdere malen per week wel weer onregelmatig aan gelopen voor enkele passen. Het is een héle harde, dus na enkele passen loopt hij wel weer goed, maar echt lekker is het natuurlijk niet. Skip is echt met recht een lompe Harrie te noemen. (En zn baasje trouwens óók! Motoriek is slecht.)

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-03-21 09:19 



 
Profiel   

Vergelijken met elkaar heeft natuurlijk geen zin.

Hier is de knuffel van IKEA ook nog heel :))

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-03-21 09:22 



 
Profiel   

@nayomie nee inderdaad, vergelijken heeft geen zin :n

Mijn spaniel was een hele harde, hele lompe. Mankeerde altijd wat, maar t was ook altijd zo weer over (prikkeldraad in lopen en open liggen, dan was hij weer kreupel, tanden waren gewoon echt niet goed al vanaf jonge leeftijd).
Toby heeft immens zelfbehoud, maar liep vorig jaar nét verkeerd een bramenstruik in: doorn in zijn oog.
Drie keer raden wat qua kosten het hardst opliep...

Dingen gebeuren. Sommige rassen staan bekend om gezondheidsrisico's, maar een ongeluk zit voor iedere hond in een klein hoekje... De afweging moet je uiteindelijk zelf maken op basis van jouw situatie.

Ik heb gekozen voor het aanleggen van een spaarpotje, en heb het geluk ouders te hebben die helpen indien écht nodig.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-03-21 09:27 



 
Profiel   

Wat fijn dat je uit andere hoeken ook nog steun krijgt. En inderdaad, ongelukken zitten in een klein hoekje. Zo zag ik een paar week terug in een losloopgebied in de stad hier dat de gemeente prikkeldraad door de bosjes had getrokken. Een loslopende hond die er doorheen wil rennen, is dan wel flink de pineut. -O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-03-21 09:33 



 
Profiel   

Klopt ja, zo is mijn spaniel er ooit in in gerend :j Prikkeldraad dwars door de bosjes. (Zo is ook ooit mijn voormalige bijrijdpaard van boven tot onder open komen liggen, prikkeldraad en bosjes...)

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-03-21 09:39 



 
Profiel   

Oh dat is naar Nayomie. Hier hebben ze als omheining van het hondenstrand ook prikkeldraad, ik snap dat echt niet..

Cody is 1 keer op volle snelheid het prikkeldraad ingerend bij een achtervolging op een haas, bijzonder genoeg heeft hij daar geen schrammetje bij opgelopen, is een dikke langharige vacht toch nog praktisch :+

Cody sloopt alle knuffels behalve die van Kong en van de Ikea :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-03-21 09:42 



 
Profiel   

Hier is een ikea paard al aan zn 3e pup bezig :D
Al moet ik zeggen nu hij voor trekspelletjes wordt gebruikt, hoor ik hem af en toe wel moeilijke geluiden maken...

Qua DA kosten valt het hier tot nu toe over alle honden echt wel mee. Kan er best eens wat duurs tussen zitten maar als ik dan ruim 30 jaar honden aan premie zou rekenen, kan een verzekering natuurlijk nooit uit.
Maar je moet voor acute zaken wel een potje hebben natuurlijk.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-03-21 11:49 



 
Profiel   

Ik twijfel..
Ik heb Cody deze ochtend op stal goed bekeken toen hij vrij liep. Zijn mankheid lijkt vanuit zijn schouder te komen. Hij rent en speelt en doet alles zonder problemen en ik mag ook overal aan zitten zonder dat die ergens op reageert. Zou rust geven voldoende zijn of toch een bezoekje aan de dierenarts doen..?

Edit: Ik heb zelf allemaal doem scenario's in mijn hoofd zoals "straks loopt die zijn leven lang mank" of "straks krijgt die nog meer mankementen doordat die nu op een andere manier, flink scheef, loopt".

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-03-21 12:02 



 
Profiel   

Denk dat je die inschatting zelf moet maken, Kim. Je kunt ook bellen en met de assistent overleggen, die kan wel een inschatting maken of je wel langs moet komen of niet. :j

Fijn dat de kosten meevallen, Marije!

Oh jeetje, lijkt me echt een nachtmerrie, Skippy. Hier was het ook bijna zulk feest, liepen op dat moment twee kinderen die met elkaar aan het spelen waren en geen oog voor het hondje hadden. Hondje zat aan de flexlijn en het scheelde niets of de hond was de bosjes in gedoken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-03-21 12:10 



 
Profiel   

Deze dan...
Ik ben echt wel voor een flexlijn mits je hem goed gebruikt.
Stiefschoonmoeder ligt in t ziekenhuis doordat haar (ja je leest het goed) duitse dog aan een flexi besloot de andere kant op te rennen.
Ze is gevallen en kan nu niet meer staan...uit ct is gebleken dat ze vocht tussen haar wervels heeft en het is even afwachten hoe het gaat aflopen.

Echt het eerste wat in me opkwam was een duitse dog aan een flexi is net zo slim als ik mn shet aan een flexi hang 8)7

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-03-21 12:59 



 
Profiel   

Wij hebben geen van de honden of paarden verzekerd. Als we vier honden en vijf paarden moeten verzekeren zijn we meer kwijt dan dat we nu jaarlijks aan kosten voor de DA kwijt zijn.

De Ikeaknuffels zijn hier ook favoriet en houden het lang vol. Wij hebben de leeuw, de olifant en de haai.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-03-21 13:00 



 
Profiel   

cinniz123 schreef
Deze dan...
Ik ben echt wel voor een flexlijn mits je hem goed gebruikt.
Stiefschoonmoeder ligt in t ziekenhuis doordat haar (ja je leest het goed) duitse dog aan een flexi besloot de andere kant op te rennen.
Ze is gevallen en kan nu niet meer staan...uit ct is gebleken dat ze vocht tussen haar wervels heeft en het is even afwachten hoe het gaat aflopen.

Echt het eerste wat in me opkwam was een duitse dog aan een flexi is net zo slim als ik mn shet aan een flexi hang 8)7


aiiiii.... :n
Beterschap voor haar!

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-03-21 13:07 



 
Profiel   

cinniz123 schreef
Deze dan...
Ik ben echt wel voor een flexlijn mits je hem goed gebruikt.
Stiefschoonmoeder ligt in t ziekenhuis doordat haar (ja je leest het goed) duitse dog aan een flexi besloot de andere kant op te rennen.
Ze is gevallen en kan nu niet meer staan...uit ct is gebleken dat ze vocht tussen haar wervels heeft en het is even afwachten hoe het gaat aflopen.

Echt het eerste wat in me opkwam was een duitse dog aan een flexi is net zo slim als ik mn shet aan een flexi hang 8)7

Ohhhh beterschap! Flexi’s zijn heel leuk. Maar om nou te zeggen dat ze altijd gebruikt worden zoals t hoort. Nee helaas

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-03-21 13:27 



 
Profiel   

Ah cinniz, wat sneu voor haar, beterschap!

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-03-21 09:39 



 
Profiel   

Puppyspam
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-03-21 09:47 



 
Profiel   

@cinniz zijn dit behaarde naakthonden of worden deze nog kaal?

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-03-21 09:48 



 
Profiel   

Puppy's <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-03-21 09:52 



 
Profiel   

Skippy01 schreef
@cinniz zijn dit behaarde naakthonden of worden deze nog kaal?


Het zijn American hairless terriers dus naakt maar ze worden behaard geboren.
Zal eens foto’s van Guapa opzoeken.

Bij de Chinese naakthonden heb je wel de powderpuffs en die blijven behaard en worden ook behaard geboren.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-03-21 10:05 



 
Profiel   

Ik heb even hard gelachen. Die ogen zo groot _O-
[ img ]
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-03-21 10:07 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 168 van de 333 [ 8304 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 165, 166, 167, 168, 169, 170, 171 ... 333  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen