Puppy Erbij 2021

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
cursebreaker

Berichten: 11405
Geregistreerd: 10-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-21 10:33

Nohh, da's ook wel echt sneu dat ze die van de kleintjes ingepikt heeft haha. Die zou ik dan wel wat nieuws gegeven hebben, lol.

Scheelt dat ik maar 1 hond heb hahaha en die deelt met de kat (die eten ook Arya's kvv tegelijkertijd uit de slow feeders bv, lol) dus dat scheelt ook :') Ben wel benieuwd hoe ze gaat zijn als de pup van m'n schoonzus erbij is straks. Dan zal Arya ook wel duidelijk maken dat haar snacks van haar zijn haha.

Wat is Dieke inderdaad hard gegroeid weer, wauw!

En gefeliciteerd met knappe Alfa!

Famke, welkom met je knapperd!!
Leuk om een dobermann voorbij te zien komen. Ze is prachtig!

noox,
OEPS?! haha

kiwi,
Baco is idd echt een beer geworden. Al vond ik dat bij hem al van jongs af aan altijd. Hijs leuk!

--

Wij hebben vandaag een natte wandeling op het programma met Kim en de roedel en nog 2 andere leuke mensjes en hun honden dus geloof dat we met een groep van 15 honden zijn straks. Zullen zich wel lekker smerig gaan maken op de heide met nat weer hihi.

Die veel te 'perceptive' hond van me heeft het alweer in de gaten en laat me niet met rust, lol.
Ligt nu naast me, maar zodra ik maar een beetje beweeg zie ik d'r al kijken: GAAN WE? GAAN WE? GAAN WE?!

kiwiwitje

Berichten: 20105
Geregistreerd: 22-08-09
Woonplaats: Vught

Re: Puppy Erbij 2021

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-21 10:43

Hahaha zo herkenbaar Curse. Dat gedrag van arya _O-

Thnx voor alle lieve woorden over Baco <3

Heb er hier ook eentje die rustig alles van iedereen pakt en erop gaat liggen. Is altijd even opletten als ik iets geef :')

noox

Berichten: 1406
Geregistreerd: 09-01-13
Woonplaats: Delft

Re: Puppy Erbij 2021

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-21 15:07

Oh wat ziet die reunie van Dieke er leuk uit!!!

En heerlijke curse en Kim, veel plezier. Ik wou dat ik ook wat dichterbij woonde, zou zo graag eens mee gaan!!

Ik ben gisteren met Pintie naar het bos gegaan, Clingendael. En mijn camera was mee :D
Mn kleine pupje is echt al groot aan het worden, twee dagen geleden 7 maanden geworden. Wat een heerlijk ventje is het <3
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

En een konijntje :+
Afbeelding

cursebreaker

Berichten: 11405
Geregistreerd: 10-12-06

Re: Puppy Erbij 2021

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-21 15:31

Ohh wat een heerlijke foto's!! De herfst kleuren staan 'm goed. Hij is echt een dropje om te zien <3 En mocht je toch eens in de buurt van Zuid-Limburg zijn, ben je altijd welkom <3 :j

We hebben een hele natte wandeling erop zitten haha, maar was leuk!
Arya had soms wel even error met 19! honden in totaal, dus heb haar een paar x aangelijnd tussendoor om weer wat rust erin te brengen haha, maar overall hebben we ons allemaal prima vermaakt geloof ik hihi.

Er mist wat op de foto, maar we hebben toch zo goed als bijna alle honden erop gekregen!


Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

kiwiwitje

Berichten: 20105
Geregistreerd: 22-08-09
Woonplaats: Vught

Re: Puppy Erbij 2021

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-21 16:03

Op de laatste is t net een konijntje noox _O-

Ziet er geslaagd uit curse!

Limoen

Berichten: 7522
Geregistreerd: 19-02-06
Woonplaats: Drenthe

Re: Puppy Erbij 2021

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-21 16:04

Wauw wat een roedel zo zeg CB! <3 :D

KimD

Berichten: 20410
Geregistreerd: 02-01-10
Woonplaats: Vijlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-21 18:08

Zo, wij hebben wel nog meegelezen maar niet meer gereageerd.

Ten eerste dankjewel voor alle felicitaties met de dracht van Dana, ik ben er erg blij mee ook al ben ik 10 jaar ouder en grijs inmiddels. :') <3 De foto's deden het niet vorige week maandag, dus ik post ze lekker nog eens.

Afbeelding

Afbeelding


Vandaag is ze 32 dagen onderweg en daarmee op de helft! De HELFT (!!!), waar blijft de tijd! *\o/*
Afbeelding

Wij waren afgelopen midweek op het strand even lekker relaxen en uitwaaien, hadden heerlijk weer en het strand was ontzettend relax en fijn. In Ouddorp is er een breed strand waardoor er altijd ruimte is. Absoluut mijn favoriete plek om uit te waaien. <3 Ook natuurlijk omdat Willemijn en Jip daar wonen! <<)

Voor Mazikeen het eerste keer zee en waar ik had verwacht dat ze wel iets zou indimmen en onder de indruk zou zijn had ik had verkeerd gedacht. :+ Ze heeft zich wel super gedragen!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Gisteren hadden we nog een echo van Dana om puppy's te tellen maar het blijft spannend, het aantal is nog steeds niet duidelijk. Ze liggen allemaal zó dicht bij elkaar dat er makkelijk dubbel geteld wordt. :+ Daarnaast hebben we gisteren Puk alweer eens aan elkaar kunnen laten naaien, de Sheltie had alweer toegeslagen, de 7e keer ofzo al. :+ Puk heeft ontelbaar veel hechtingen verzameld en mag er nu weer 15 bijschrijven. :list: (De Sheltie doet dat overigens niet met opzet, die is gewoon ontzettend lomp en waant zich een professionele rugbyspeler.) Ze voelt zich verder prima, de pijnstillers en AB doen hun werk en ze heeft vanmiddag gewoon meegewandeld op de heide en de boel georganiseerd met haar gebruikelijke gerauwel.

Afbeelding

Afbeelding

CupCakes_

Berichten: 3315
Geregistreerd: 20-12-08
Woonplaats: Ouddorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-21 18:32

Curse, flinke club zo!

Dat is net een konijntje haha!

KimD, was heel gezellig ondanks het gemiep van Jip :'). Als de puppies er zijn komen we een weekendje Limburg hoor <3

Nynkster

Berichten: 5331
Geregistreerd: 04-03-12
Woonplaats: Exloo (Drenthe)

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-21 19:48

Super gezellig ziet dat eruit Kim!
Schrikken van puck, maar ook weer niet schrikken omdat het vaker gebeurt.. :+ hopelijk snel weer dicht gegroeid!! Ik ben enorm benieuwd naar de puppies!

Nog een klein weekje en dan is de kleine muis 1 jaar oud. Nog steeds klein maar wel fijn :P

Afbeelding

Kiimm_

Berichten: 3160
Geregistreerd: 24-04-10
Woonplaats: Maurik

Re: Puppy Erbij 2021

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-21 21:04

Dat ziet er gezellig uit Curse, heerlijk zo met zijn allen :o

KimD, ziet er geslaagd uit. Mooie foto's zo op het strand. Jammer van Puk, maar wel fijn dat ze er niet teveel last van heeft :o

Nynkster, Alweer 1 bijna. Wat gaat het hard hea!

Wij gaan morgen weer naar de Hoorneboegse heide. Het is ons zo goed bevallen van het weekend dat we hem nog eens pakken. Echt een heerlijk groot losloopgebied daar :D

KimD

Berichten: 20410
Geregistreerd: 02-01-10
Woonplaats: Vijlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-21 08:29

Ze heeft gelukkig maar weinig last ja, die nieuwe MPS zijn trouwens echt top! We hebben nu half zebra, half hond maar ik hoef niet de hele dag op te letten of ze naar buiten gaat of niet.


Afbeelding

kiwiwitje

Berichten: 20105
Geregistreerd: 22-08-09
Woonplaats: Vught

Re: Puppy Erbij 2021

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-21 08:56

Oh das ideaaal!

Kiimm_

Berichten: 3160
Geregistreerd: 24-04-10
Woonplaats: Maurik

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-21 19:50

Dat is super handig Kim!!

Ik heb maar even een collage gemaakt van de wandeling van vandaag. De foto's van de modderplassen en een vieze Cody etc. doe ik net of ik die niet heb :')
Afbeelding

ZoZenn

Berichten: 3160
Geregistreerd: 05-09-07

Re: Puppy Erbij 2021

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-21 02:54

Oeh puzzels, AJ is gek op puzzels. Kaus, die van jou is echt gaaf!

Met Zig moet ik super langzaam kleine stapjes maken, anders slaat hij direct de puzzel omver :'). Scout heeft zoveel toydrive dat hij snel speelgoed maakt van losse onderdelen van spelletjes, dus dat is ook nog wel eens een uitdaging :').

Mijn puppy is alweer 1, gaat veel te hard! Alweer allemaal jongere pups in het topic én Dana krijgt pups. Super spanneeennddd. +1 meeleef omdat 't smoothie pups zijn.

Haha Kim, die foto's, altijd die smoothie die er met de snufferd open bij staat te bemoeien :').

meisie94

Berichten: 185
Geregistreerd: 09-07-14
Woonplaats: Mooie brabant

Re: Puppy Erbij 2021

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-21 15:30

Wat een knappe man kiwi!
Omg Bieke is groot damn!

@zozenn woody vind t leuker als baasje de puzzels doet... gaat je echt aankijken van je doe maar ... xD

@kimmm leuk foto's van Cody!! <3.

@nykster tijd gaat snel he!

Woody ook alweer bijna een jaar! Titersessie staat gepland.. erg benieuwd! Afbeelding

ZoZenn

Berichten: 3160
Geregistreerd: 05-09-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-21 15:57

meisie94 schreef:
Wat een knappe man kiwi!
Omg Bieke is groot damn!

@zozenn woody vind t leuker als baasje de puzzels doet... gaat je echt aankijken van je doe maar ... xD

@kimmm leuk foto's van Cody!! <3.

@nykster tijd gaat snel he!

Woody ook alweer bijna een jaar! Titersessie staat gepland.. erg benieuwd! [ [url=m/MmB2t4.jpg]Afbeelding[/url] ]



Hahaha, Woody vindt gewoon dat je meer braingames moet doen en probeert dat op deze manier subtiel over te brengen :').

Mijn jongens zijn net ook allemaal weer getiterd, weer voor 3 jaar afgetekend. (Al check ik het vaak na 2 jaar al, better safe than sorry).

Remembrance

Berichten: 523
Geregistreerd: 02-04-17
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-21 16:41

Weer even een Doris update! Alles gaat goed hier, Doris en Wilson hebben nog af en toe conflicten maar over het algemeen kunnen ze al wat beter met elkaar omgaan.
Doris bijt wel heel veel := Ik heb vernomen dat dat normaal is en bij de leeftijd hoort maar af en toe is het toch wel heel storend.

Omdat Doris zo schattig is trekt ze trouwens heel veel aandacht als ik in het openbaar met haar loop :D Heel veel mensen die even kennis willen komen maken. Vreemde honden vindt ze nog vrij eng maar mensen zij oké, dus dit is een fijne stap in het socializatieproces!

Hier mijn twee hondjes samen :)
Afbeelding

meisie94

Berichten: 185
Geregistreerd: 09-07-14
Woonplaats: Mooie brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-21 17:57

ZoZenn schreef:
Hahaha, Woody vindt gewoon dat je meer braingames moet doen en probeert dat op deze manier subtiel over te brengen :').

Mijn jongens zijn net ook allemaal weer getiterd, weer voor 3 jaar afgetekend. (Al check ik het vaak na 2 jaar al, better safe than sorry).


Hahahaha wie weet, heb het idee dat ik hem meer blij maak met snuffelen, trucjes dan puzzels, heb er nog geen gevonden wat die echt met plezier doet. Althans voor mijn gevoel, hij gaat er echt voor zitten en kijken wat ie ermee aan moet lol.

Zoekspelletjes vind ie ook leuk ^_^


Wat Fijn! Word voor mij eerste x titeren heb moeten banketstaaf als brugman bij m'n vent lol... hij zei ja maar als dierenarts vaccineren adviseert jaarlijks doe je dat toch.... uch. Mn eigen da wilde ook eerst enting daarna titer.. dus voor t titeren nu afspraak bij andere da gemaakt.

Toen ik zei dat je ook geen griepprik haalt als je gezond bent, zei hij Ja maar ik kan zeggen dat ik gezond ben Woody niet daarvoor is titeren dus lol.



Awww die doris en Wilson! Wat leuk zo samen. Dat altijd willen aaien is herkenbaar, tegenwoordig wel wat minder bij Woody.

Kiimm_

Berichten: 3160
Geregistreerd: 24-04-10
Woonplaats: Maurik

Re: Puppy Erbij 2021

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-21 11:31

Ik ben op zoek naar een placemat voor onder de voer- en drinkbak. Ik kan alleen maar kleine maten vinden. Als iemand een goede tip heeft waar ze verkrijgbaar zijn in de maten van 50x70 dan ben ik super dankbaar :D

fannetje

Berichten: 3548
Geregistreerd: 07-08-05
Woonplaats: ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-21 18:49

Kiimm_ schreef:
Ik ben op zoek naar een placemat voor onder de voer- en drinkbak. Ik kan alleen maar kleine maten vinden. Als iemand een goede tip heeft waar ze verkrijgbaar zijn in de maten van 50x70 dan ben ik super dankbaar :D

Misschien een deurmat?
Ik gebruik zelf een badmat, werkt super.

Verder zit ik in de meeleesstand, laptop wil niet meewerken, dus momenteel telefonisch bokken ;)

KimD

Berichten: 20410
Geregistreerd: 02-01-10
Woonplaats: Vijlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-21 20:27

fannetje schreef:
Kiimm_ schreef:
Ik ben op zoek naar een placemat voor onder de voer- en drinkbak. Ik kan alleen maar kleine maten vinden. Als iemand een goede tip heeft waar ze verkrijgbaar zijn in de maten van 50x70 dan ben ik super dankbaar :D

Misschien een deurmat?
Ik gebruik zelf een badmat, werkt super.

Verder zit ik in de meeleesstand, laptop wil niet meewerken, dus momenteel telefonisch bokken ;)


Of zo'n bak waar je laarzen en vieze schoenen in kan zetten, die heeft een randje en is ook groot.

KimD

Berichten: 20410
Geregistreerd: 02-01-10
Woonplaats: Vijlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-21 21:25

Wij zijn even gaan spieken naar de puppy's, die foto's kan ik jullie niet onthouden natuurlijk. <3
En nee, dit zijn inderdaad geen gebruikelijke echo's voor puppy's. :')

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

kiwiwitje

Berichten: 20105
Geregistreerd: 22-08-09
Woonplaats: Vught

Re: Puppy Erbij 2021

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-21 21:41

Super gaaf!

CupCakes_

Berichten: 3315
Geregistreerd: 20-12-08
Woonplaats: Ouddorp

Re: Puppy Erbij 2021

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-21 08:09

Die zijn echt gaaf Kim!

Kiimm_

Berichten: 3160
Geregistreerd: 24-04-10
Woonplaats: Maurik

Re: Puppy Erbij 2021

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-21 08:53

Wauw, wat mooi Kim!