Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 311 van de 333 [ 8304 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 308, 309, 310, 311, 312, 313, 314 ... 333  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Puppy Erbij 2021

 
Profiel   

Met staffords waren er al landen waar je niet mocht doorreizen zo mochten wij ook niet met onze staf naar Duitsland naar een dierenarts…

Hier is even alles een beetje van slag dan merk ik dat de Aussies ontzettend gevoelig zijn voor stemmingen en gevoel. Afgelopen zaterdag plotseling mijn allerliefste merrie moeten laten gaan … de hondjes hondjes kruipen de hele dag al dicht tegen mij aan …
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-10-21 14:35 



 
Profiel   

Duitsland mag nog wel, afhankelijk van regelgeving wel gekorfd en kort gehouden, maximaal één hond per capabele volwassene (regels verschillen soms per regio).

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-10-21 16:56 



 
Profiel   

candalisa schreef
Met staffords waren er al landen waar je niet mocht doorreizen zo mochten wij ook niet met onze staf naar Duitsland naar een dierenarts…

Hier is even alles een beetje van slag dan merk ik dat de Aussies ontzettend gevoelig zijn voor stemmingen en gevoel. Afgelopen zaterdag plotseling mijn allerliefste merrie moeten laten gaan … de hondjes hondjes kruipen de hele dag al dicht tegen mij aan …


Heel veel sterkte, ik zag het topic. Verschrikkelijk! :(:)



_Christina schreef
Duitsland mag nog wel, afhankelijk van regelgeving wel gekorfd en kort gehouden, maximaal één hond per capabele volwassene (regels verschillen soms per regio).


Ik had het over kruisingen, niet over stamboom Staffords, daar veranderd vooralsnog niks voor.

Werd gedeeld in verschillende FB groepen, o.a. een Frans en Duits artikel. Daar moet je zoeken. LICG zal het tzt wel vermelden, die zijn vrij up-to-date.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-10-21 17:18 



 
Profiel   

candalisa schreef
Met staffords waren er al landen waar je niet mocht doorreizen zo mochten wij ook niet met onze staf naar Duitsland naar een dierenarts…

Hier is even alles een beetje van slag dan merk ik dat de Aussies ontzettend gevoelig zijn voor stemmingen en gevoel. Afgelopen zaterdag plotseling mijn allerliefste merrie moeten laten gaan … de hondjes hondjes kruipen de hele dag al dicht tegen mij aan …


Poeh ja, dat snap ik dat alles ontregeld is nu en de hondjes dit verdriet oppikken.
Nogmaals heel veel sterkte toegewenst. Wat vreselijk is het toch om afscheid te moeten nemen |(

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-10-21 18:03 



 
Profiel   

candalisa schreef
Met staffords waren er al landen waar je niet mocht doorreizen zo mochten wij ook niet met onze staf naar Duitsland naar een dierenarts…

Hier is even alles een beetje van slag dan merk ik dat de Aussies ontzettend gevoelig zijn voor stemmingen en gevoel. Afgelopen zaterdag plotseling mijn allerliefste merrie moeten laten gaan … de hondjes hondjes kruipen de hele dag al dicht tegen mij aan …


Ahh nee dat zijn echt de vreselijke kanten van dieren houden vind ik.
Het is nooit makkelijk.
Wel fijn dat je hondjes je steun geven daarin.
Heel veel sterkte

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-10-21 18:39 



 
Profiel   

candalisa schreef
Met staffords waren er al landen waar je niet mocht doorreizen zo mochten wij ook niet met onze staf naar Duitsland naar een dierenarts…

Hier is even alles een beetje van slag dan merk ik dat de Aussies ontzettend gevoelig zijn voor stemmingen en gevoel. Afgelopen zaterdag plotseling mijn allerliefste merrie moeten laten gaan … de hondjes hondjes kruipen de hele dag al dicht tegen mij aan …

Heel veel sterkte

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-10-21 18:49 



 
Profiel   

KimD schreef
_Christina schreef
Duitsland mag nog wel, afhankelijk van regelgeving wel gekorfd en kort gehouden, maximaal één hond per capabele volwassene (regels verschillen soms per regio).

Ik had het over kruisingen, niet over stamboom Staffords, daar veranderd vooralsnog niks voor.

Werd gedeeld in verschillende FB groepen, o.a. een Frans en Duits artikel. Daar moet je zoeken. LICG zal het tzt wel vermelden, die zijn vrij up-to-date.
Ah vandaar dat ik het niet heb gezien, ik heb geen facebook dus dat wordt moeilijk zoeken. Als je dat Duitse artikel toevallig nog eens tegenkomt of de originele bron nog weet, dan zou ik het heel tof vinden om die te ontvangen. Frankrijk vind ik minder interessant, daar zijn (stamboomloze) staffords toch al niet echt welkom.

Hè wat oliebol candalisa, ik had daarnet helemaal niet door gelezen, sorry! Fijn dat jouw honden jou troosten, veel sterkte!

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-10-21 19:02 



 
Profiel   

Sterkte candalisa!

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-10-21 19:51 



 
Profiel   

Sterkte Candalisa!

Ik zag mooie foto's voorbij komen van Arya <3

Voor de wandeling zaterdag in de Loonse en Drunense duinen (ik weet even niet meer wie er nog zouden aansluiten) zijn er meerdere opties. Ik zelf ben met alleen de eerste bekend:

https://www.doggydating.com/hondenloslo ... aatsheuvel

https://www.doggydating.com/hondenloslo ... ost-drunen

https://www.doggydating.com/hondenloslo ... t-udenhout

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-10-21 21:17 



 
Profiel   

cursebreaker schreef
Eloya
Wat een heerlijke foto’s! Zag ik jou niet bij Laura Ploeger voorbij komen ook? Dat vond ik zo mooi hoe ze jullie heeft vastgelegd!


Yes dat waren wij
Even in linkje want zijn wel andere foto's dan anders. Maar ben er heel heel blij mee
https://www.instagram.com/p/CVN5KdBIB0V ... =copy_link

https://www.instagram.com/p/CUmPJz-oUlG ... =copy_link


Ik lees morgen verder bij. Net terug late dienst.
Maar heel veel sterkte met het verlies van je merrie Candalisa!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-10-21 23:25 



 
Profiel   

Eloya schreef
cursebreaker schreef
Eloya
Wat een heerlijke foto’s! Zag ik jou niet bij Laura Ploeger voorbij komen ook? Dat vond ik zo mooi hoe ze jullie heeft vastgelegd!


Yes dat waren wij
Even in linkje want zijn wel andere foto's dan anders. Maar ben er heel heel blij mee
https://www.instagram.com/p/CVN5KdBIB0V ... =copy_link

https://www.instagram.com/p/CUmPJz-oUlG ... =copy_link


Ik lees morgen verder bij. Net terug late dienst.
Maar heel veel sterkte met het verlies van je merrie Candalisa!!


Och, ben jij dat? Die link had ik helemaal niet gelegd!

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-10-21 06:33 



 
Profiel   

Wij zijn gisteren de laatste keer wezen spieken, de Haribo's zijn nu te groot en bijna niet meer zichtbaar op de echo, ze floepen zo snel in en uit beeld nu. :+

Diegene die de echo maakte heeft er twee als kerel bestempeld die we nog konden zien, kunnen jullie zien waarom ze dat denkt? :=


[ img ]

[ img ]

[ img ]

Heb ook een filmpje van één van de puppy's, die is aan het geeuwen. <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-10-21 06:34 



 
Profiel   

Altijd weer bijzonder om de echo's van de pups te zien! Heel gaaf <3 Ben benieuwd naar de pups, wanneer is de mama uitgerekend Kim?

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-10-21 07:18 



 
Profiel   

Kiimm
Ik denk dat het rondje waar jij bekend mee is wel perfect is, niet? Niet te kort, niet te lang - ook ivm de jongere honden die mee gaan - en eventueel te combineren met een terrasje achteraf.

Eloya
Oehhh ja had ik het toch goed gezien hihi. Heel bijzondere shoot inderdaad! Mooi gedaan!

KimD
Blijft idd echt bijzonder zo die echo’s. Ik zag net de pups op insta voorbij komen van Jolanda en mijn hemel wat zijn die ‘kale’ collies schattige pups, omg. Ik ga eentje stelen hoor hehe.


Is het een idee trouwens om een groepsapp aan te maken voor mensen uit het topic die as zaterdag, maar ook eventuele wandelingen in de toekomst willen doen? Dan kunnen we daar samen even precies kortsluiten hoe en wat. Dat is denk ik wat makkelijker te doen dan via bokt of Instagram, etc. Mensen wiens nummer ik niet heb, kunnen dat dan anders even via pb doorgeven, dan maak ik een groep aan straks? :) Op die manier staan we wat sneller/makkelijker in contact met elkaar. Ook zaterdag misschien handig, mocht iemand misschien iets later zijn of whatever.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-10-21 08:18 



 
Profiel   

Zo pb gestuurd.
Candalisa sterkte met het verlies, ga zo even je topic lezen. En idd het is een gevoelig ras.
Kim, ik zie testikels volgens mij ;)
Eloya, bijzondere shoot, wel mooi gedaan. Was dat met een reden dat je dit wilde?
En weer mooie foto's van CB.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-10-21 08:32 



 
Profiel   

Van die echo’s kan ik weinig maken :P

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-10-21 09:17 



 
Profiel   

Pb gestuurd curse!! Ik lees nog mee, maar weinig tijd om te reageren, sorry.
As zaterdag kan ik helaas toch niet mee, maar een volgende keer sluit ik heel graag aan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-10-21 09:30 



 
Profiel   

Ik zie ook niet wat ik moet zien denk ik bij de echo B-)

Even wat anders voor de fokkers/kenners hier...
Hebben jullie wel eens dat een teef niet gewillig is geweest tijdens een loopsheid?
Guapa zit vandaag op de laaste dag van har 3de week en vloeit al bijna een week heel minimaal maar heb haar niet gewillig gezien.
Ze bleef snauwen naar iedere reu.

Normaal zou ik denken lekker belangrijk maar ja ik heb een reu in huis en ondanks dat ze apart zit krijg ik dan toch de pest zenuwen!

Blij als ze straks geholpen is en heb besloten skitt toch ook te doen na haar eerste loopsheid.

Zo’n gedoe met elvin die dagen aan het loeien is en met kinderen in huis die echt op hun hart druk niet de honden bij elkaar te laten enzo.
Wil toch geen pups en al helemaal geen oeps nestje :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-10-21 16:28 



 
Profiel   

Djessey was altijd een eerste klas sl*t haha. Maar bij de vorige loopsheid toen we gingen dekken moest ze niks van de reu weten en boellie mocht ook niet naar der kijken. Uiteindelijk was t met dekken zo goed.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-10-21 16:35 



 
Profiel   

Ja guap is normaal ook een sl*t vandaar

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-10-21 16:53 



 
Profiel   

Djes normaal ook. Vorige loopsheid absoluuuuut niet _O-
Chick was deze keer ook lekker bezig. Zo duidelijk dat ik geen flauw idee meer heb wanneer ze dekrijp stond. Want ze was Boellie zo gek aan t maken dat ik haar eerder gescheiden heb gehouden van hem. Maar… ze waren ook eerder dan verwacht al weer los bij elkaar.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-10-21 18:11 



 
Profiel   

Ik ken verschillende teven die helemaal niet gewillig zijn en zelf met muilband moet houden om te dekken dus het kan zeker :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-10-21 19:20 



 
Profiel   

Ik doe het even zo, dat is eigenlijk veel makkelijker...
De mensen die nog niet in de app zitten, maar er graag bij willen voor de wandeling as zaterdag en/of toekomstige wandelingen die we vast nog zullen plannen:

https://chat.whatsapp.com/CjRMnjYwOVK5G0wB17MnHv

Als het goed is kun je je via deze link zelf toevoegen aan de groep!
Tot zo? <<)

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-10-21 20:11 



 
Profiel   

En weer wat meer testen! Als alles goed gaat zal de stream nagenoeg 24/7 online zijn. *\o/*


Link naar dit berichtGeplaatst: 27-10-21 18:09 



 
Profiel   

Heb me ook maar aangemeld in de groep. Wil als we kunnen echt een keer mee wandelen.

Reageer niet meer zo veel, Senna is niet echt puppy meer. Maar lees nog altijd gezellig mee. :o
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-10-21 09:06 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 311 van de 333 [ 8304 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 308, 309, 310, 311, 312, 313, 314 ... 333  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen