Puppy Erbij 2021

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Kiimm_

Berichten: 3160
Geregistreerd: 24-04-10
Woonplaats: Maurik

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-21 08:54

Wij hebben hier een storm gehad van 5 minuten met heel veel schade in de omgeving, heel bizar.. Daarna nog veel regen waar Cody dus lekker in ging liggen :)

Wat heb ik soms een charmante hond :+
Afbeelding

kiwiwitje

Berichten: 20109
Geregistreerd: 22-08-09
Woonplaats: Vught

Re: Puppy Erbij 2021

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-21 08:58

_O-

Hier echt helemaaaaal niks, nada, noppes..
Goed de schade mis ik niet. Maar een plensbui was lekker geweest

Kiimm_

Berichten: 3160
Geregistreerd: 24-04-10
Woonplaats: Maurik

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-21 13:08

Precies een jaar geleden <3

Afbeelding

Afbeelding

Kabayo

Berichten: 13961
Geregistreerd: 30-05-12
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-21 13:11

Kim bedankt voor het welkom heten! Ik kijk er erg naar uit. Ja het was heel erg verdrietig. Nu nog steeds. Zo sneu. We tellen de dagen af :D

Wat was het een schatje een jaar geleden <3 Ik snap wel dat Cody gister lekker in de regen bleef. Het was echt even heerlijk wat afkoeling

Luna2006

Berichten: 3160
Geregistreerd: 03-04-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-21 15:31

Zwembad doen onze hondjes niets mee, een meer vinden ze veel leuker!

Das al een flinke Meisie94!

KimD, Das een fijntje idd!

Wat een knap dier Nynkster!! sprekende ogen zeg!

CupCakes, Gelukkig mag ie dan eindelijk gaan hihi!

Wij geven Zwan Worstjes tijdens de momenten dat het er echt toe doet. Verder wisselen we af voor snoep. Gedroogde Kip op Long Vind Cody heel lekker maar is ie niet zo hevig op als op de zwan worstjes haha!

Eefsel2109 Gefeliciteerd!! Nu kan het lange wachten duren van die 8 weken :+

_KimmeL Dappere Koda is het hihi

kiwiwitje Hoe heeft ze het gedaan afgelopen dagen met die hitte? Ze is mooi dragend!

Welkom Kabayo!! Toch een kleine troost dat het familie is van je vriendje.

x_Jeanine_x Zalig zo genieten met je hondje.

Hier komt onze Cody ook niet binnen met dit weer. Zal hem in de naam zitten :+
Maar Cody slaapt ook echt buiten, hij kan binnen hoor. Aan ons overdekt terras hebben we een volledig geïsoleerd tuinhuis wat eerder als hondenhotel dient. Daar heeft hij ook een groot ligbed om op te slapen en heeft hij ook eten en drinken als wij overdag werken zijn. Overdag zit hij dus wel altijd buiten, maar daar hebben we hem ook voor gekocht.
Voor onze vakantie naar Duitsland moeten we gaan aantonen dat hij geen vechthond is, iemand hier ervaring mee?

Hij groeit ook al kool! Woensdag 12 weken check-up :D
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

kiwiwitje

Berichten: 20109
Geregistreerd: 22-08-09
Woonplaats: Vught

Re: Puppy Erbij 2021

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-21 16:41

Djes vind de hitte heerlijk _O-

Eefsel2109

Berichten: 1110
Geregistreerd: 24-04-15

Re: Puppy Erbij 2021

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-21 14:59

Wat een leuk vooruitzicht Kabayo

En ahhh Cody als pup <3 zo schattig haha! En ook zijn volwassen hoofd.

Luna2006 jemig Cody groeit echt als kool! Hij ziet er goed uit!

Hier zijn de eerste aankopen voor de pup al gedaan en de roepnaam is gekozen, ze gaat Maggie heten :D

Kiimm_

Berichten: 3160
Geregistreerd: 24-04-10
Woonplaats: Maurik

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-21 23:21

Wel handig Kiwi als die hitte heerlijk vind :+ Hier hebben ze het namelijk best zwaar met die warmte, letterlijk ziek zwak en misselijk..

Leuk Eefsel, fijn vooruitzicht :o

Cody zijn dag was vandaag anders dan anders :+ Hij werd vanmiddag door mijn moeder opgehaald, toen kon die spelen met zijn broer. Dat was dikke feest :D Toen ik bij mijn ouders kwam besloot mijn broertje en zijn vriendinnetje om met de hondjes naar het hondenstrand te gaan. Ondertussen ben ik zelf met mijn ouders gaan terrassen, hierop volgend zijn we uit eten geweest waarop mijn broertje zich ook heeft aangesloten. Cody was toen voor het eerst samen met zijn broer alleen bij mijn ouders thuis. Ze hebben zich echt uitstekend gedragen :o Fijn om te weten dat dat ook goed gaat, tot nu toe was er echt altijd iemand bij, maar als mijn ouders op Cody passen kunnen ze dus ook een boodschap doen ofzo :D

CupCakes_

Berichten: 3320
Geregistreerd: 20-12-08
Woonplaats: Ouddorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-21 13:31

Thuis hebben we het er al even over om de bench weg te doen, aangezien Jip daar toch niet meer in ging liggen. En sinds een paar dagen gaat meneer ineens weer spontaan in de bench liggen en slapen.


Echt, ik snap die hond toch soms echt niet _O-

cinniz123

Berichten: 4396
Geregistreerd: 14-08-12
Woonplaats: Rotterdam

Re: Puppy Erbij 2021

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-21 14:02

Skittlez is voor een jaar afgetekend,dus blij mee.

Heb wel even met de dierenarts die parel altijd behandeld zitten sparren want nu wijsheid is betreft de lepto enting.
Voor Parel en Guapa is het dat we denken,wat is wijsheid maar gezien de rat(ten) in de tuin en ik ze niet gevangen krijg en dat ze nu met dat warme weer volop in de plas aan het spelen zijn dat ik toch besloten heb het te proberen.
De dierenarts vond het ook een lastige keus om goed te adviseren maar ze gaf aan dat weil de laatste tijd veel wordt gezien en ook niet altijd met een goede afloop.

Kiimm_

Berichten: 3160
Geregistreerd: 24-04-10
Woonplaats: Maurik

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-21 17:52

Wij zijn op bestemming :D Vanmiddag even een tussenstop gemaakt bij de Maasvlakte.
Op 5 minuten afstand van ons huisje een strandje, wel wat drijfzand achtig, maar Cody vindt het geweldig :o

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Kaus

Berichten: 9566
Geregistreerd: 30-07-11
Woonplaats: Vaals

Re: Puppy Erbij 2021

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-21 22:36

Oeh genieten Kim! <3

CupCakes, hier zouden ze me vermoorden denk ik als ik de bench weg zou doen _O- Heb er juist laatst eentje bij gekocht zodat ze er elk hadden (woon erg klein). Lekker houden dat ding :))

Dexter wil even laten zien wat hij gemaakt heeft *\o/* Hij heeft nu bijna een week geleden zijn laatste dosis van een medicijn genaamd cyclosporine gekregen. Dit medicijn wordt ook wel gebruikt bij mensen die vroeg kaal worden of alopecia hebben omdat het zowel haargroei stimuleert als het afstoten van haar voorkomt (en dus ook nagels in Dexters geval). Maar nu we met dat medicijn gestopt zijn komt zijn gehele opgespaarde voorraad haar er plots uit _O- _O-

Afbeelding

En ja ik weet dat dit voor sommige honden normaal is maar Dexter is niet in de rui en verliest normaalgesproken ook bijna geen haar :=

Eefsel2109

Berichten: 1110
Geregistreerd: 24-04-15

Re: Puppy Erbij 2021

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-21 21:16

Heerlijk Kim <3

Cupcakes, zul je altijd zien hè haha! Hier al een ren aangeschaft en ben nog aan 't kijken voor een bench. Voor beneden kan ik er 1 lenen van een vriendin, nu nog 1 voor boven.

Veel wijsheid toegewenst Cinniz123!

Das flink wat haar Kaus en dat bij een kortharige hond haha!

Hebben jullie de honden verzekerd? Wij zijn nog aan het rondkijken of we het handig vinden voor Maggie. Vandaag weer een heerlijk filmpje gezien van de pups en morgen weer foto's, kan daar echt naar uitkijken haha!

x_Jeanine_x

Berichten: 9086
Geregistreerd: 09-04-08
Woonplaats: ----

Re: Puppy Erbij 2021

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-21 22:14

Afbeelding
Hier met de puppers naar het strandje geweest. Dit weekend verlaten de eerste het nest al!!

noox

Berichten: 1406
Geregistreerd: 09-01-13
Woonplaats: Delft

Re: Puppy Erbij 2021

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-21 22:36

@eefsel ik heb pinto niet verzekerd, maar mijn ouders staan paraat om in te springen bij onverwacht hoge kosten. Ik vond een verzekering zoveel haken en ogen geven (vanaf x bedrag pas vergoeden, die die die en die behandelingen niet etc etc) dat ik zelf een potje opbouwen fijner vond.

CupCakes_

Berichten: 3320
Geregistreerd: 20-12-08
Woonplaats: Ouddorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-21 22:46

Ik heb Jip wel verzekerd na ons avontuur in de kliniek voor niks :+

Kiimm_

Berichten: 3160
Geregistreerd: 24-04-10
Woonplaats: Maurik

Re: Puppy Erbij 2021

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-21 23:10

Ik heb Cody ook verzekerd na verschillende ongelukjes, ik ben er blij mee als ik terug kijk hoeveel we er gebruik van hebben gemaakt :+ Gelukkig is het nu al een tijdje niet nodig geweest. Ik laat hem nu wel verzekerd voorlopig. Onze verzekering is overgenomen met als voordeel dat onze dekking veel breder is geworden. Er zijn nieuwe dingen bij gekomen en dingen die onze vorige verzekering wel deed vergoeden en deze niet wordt nu alsnog meegenomen :)

KimD

Berichten: 20414
Geregistreerd: 02-01-10
Woonplaats: Vijlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-21 06:46

noox schreef:
@eefsel ik heb pinto niet verzekerd, maar mijn ouders staan paraat om in te springen bij onverwacht hoge kosten. Ik vond een verzekering zoveel haken en ogen geven (vanaf x bedrag pas vergoeden, die die die en die behandelingen niet etc etc) dat ik zelf een potje opbouwen fijner vond.


Dit is overigens niet meer zo erg. Over het algemeen wordt een dracht en bevalling niet vergoed.

Voor de rest is het even kijken wat onder de verzekering valt en wat niet icm wat je verzekerd wilt hebben en wat niet.

Ik betaal €18,- per maand voor Harvey All-risk verzekerd te hebben. Zijn verzekering heb ik door de Pannus er levenslang al uit. :+

cinniz123

Berichten: 4396
Geregistreerd: 14-08-12
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-21 07:34

Hier 3 van de 4 wel verzekerd en tot nu toe haal ik het er wel uit,bij Parel zeker die heeft medicijnen voor haar ogen die alleen maar duurder worden.(€55 per maand) En voorheen heeft ze ook oog nog oogdruppels gehad van €83 per maand maar die deden niets meer dus daar zijn we nu mee gestopt maar die hebben we toch wel ruim 2 moeten geven icm de zalf van €55
En nu ook hart medicatie dus die draaien zwaar verlies op haar.(€30 per maand)
Met de 2 jonkies toch ook al bij de spoed gezeten en dat tikt ook gelijk aan.
Ik vind het zelf een fijn idee dat ik gewoon ten alle tijden niet op het geld hoef te letten als ze naar een dierenarts moeten.
Ik merk namelijk dat ik bij Elvin die niet verzekerd is dat ik toch een keertje extra nadenk en ben al niet iemand die om elk wissewasje naar een dierenarts ren.

CupCakes_

Berichten: 3320
Geregistreerd: 20-12-08
Woonplaats: Ouddorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-21 08:48

Ik heb voornamelijk de verzekering voor Jip omdat ik nog student ben. Ik heb wel een potje voor noodgevallen staan, maar ik kan niet in een klap bijv. 4000 euro ophoesten. :Y) Mijn ouders springen wel bij waar nodig.



Ik heb ineens een smallere hond terug :')

Afbeelding

Muiz
Moderator Algemeen2
No worries, be happy!

Berichten: 8290
Geregistreerd: 21-12-12
Woonplaats: Wijk bij Duurstede

Re: Puppy Erbij 2021

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-21 11:53

Hier geen verzekering voor de dieren, ik heb zelf redelijk wat achter de hand en in geval van nood kan ik wel bij mijn vriend en/of mijn ouders aankloppen. Maar misschien dat ik er voor de pup wel eens naar zou moeten kijken.

cinniz123

Berichten: 4396
Geregistreerd: 14-08-12
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-21 12:49

Het is hier ook niet dat we niets achter de hand hebben maar Parel is de oudste van onze honden sinds wel samen wonen en ik heb met haar gewoon gezien dat ik een verzekering van €34 per maand wel uithaal.
Moet zeggen dat dat bij Elvin waars niet zo was geweest als je het over de bijna 11 jaar gaat bekijken,
Pups kan ik nu zeggen hebben het eruit maar als ze nu bij wijze van 5 jaar niets hebben heb ik er zwaar op toegelegd.(kan dat 5 jaar niets hebben?! :') )

Kiimm_

Berichten: 3160
Geregistreerd: 24-04-10
Woonplaats: Maurik

Re: Puppy Erbij 2021

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-21 18:54

Het blijkt maar weer dat ik zandachtig landschap niet gewend ben. Ik heb me een partij spierpijn van de wandelingen over strand en door duinen, en Cody is niet te stoppen :')

Birdie60

Berichten: 8398
Geregistreerd: 16-06-07
Woonplaats: zeeland (noord-brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-21 11:10

Onze pup is flink gegroeid en luistert heel goed.
Ze is nu een half jaar.

Afbeelding
van dit.

Afbeelding
naar dit.

Kiimm_

Berichten: 3160
Geregistreerd: 24-04-10
Woonplaats: Maurik

Re: Puppy Erbij 2021

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-21 19:41

Aangezien Willemijn (Cupcakes) een klein stukje van ons vakantieadres af woont hebben we vandaag samen met Cody en Jip een wandeling gemaakt :o

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding