Puppy Erbij 2021

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Skippy01
Berichten: 6498
Geregistreerd: 01-11-06

Re: Puppy Erbij 2021

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-20 09:14

Haha, goeie beredenering @Jeanine: hond ziek, dus we gaan uit medelijden shoppen voor de hond! :')
Beterschap!

x_Jeanine_x

Berichten: 9089
Geregistreerd: 09-04-08
Woonplaats: ----

Re: Puppy Erbij 2021

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-20 09:29

Hond heeft al nergens meer last van, wat een makkelijk beest :) nog ff z'n drollen in de gaten houden.
Yoshi is verder ook niet verwend ofzo

fannetje

Berichten: 3551
Geregistreerd: 07-08-05
Woonplaats: ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-20 10:39

Jij nog niet helemaal beter dan Jeanine?
Als jullie er beide last van hadden, zal het de kip wel geweest zijn idd.
Ach en als je dan toch wakker bent en een mooie aanbieding voorbij ziet komen, kan ik dat wel snappen.

cursebreaker

Berichten: 11508
Geregistreerd: 10-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-20 11:22

Jeanine
Wat een prachtige foto’s van Yoshi in de studio!
En wat naar dat jullie beiden niet lekker waren/zijn :( Shoppen is altijd fijn om jezelf een kleine oppepper te geven hihi. Fijn dat Yoshi alweer nergens meer last van had. Hopelijk voel jij je ook al beter?

skippy
Blijf het idd verbazingwekkend vinden dat ik gister je bericht zag van Toobs die lekker in de regen bezig was hahaha!

Kiimm
Ahh wat rot dat je Cody dan zo zag op camera :( Arya was bij ons in het begin wel eens onrustig maar dat trok dan na een paar minuten weg en dan slaapt ze gewoon tot we terug zijn, dus ik vond dat wel heel handig weer om te kunnen zien op de camera. En als hij idd niet te lang dramatisch is en erna slaapt is dat toch een overwinning en goed leermoment voor ‘m en weer goed dat je dan thuis komt als hij rustig is. Dan zal het vast elke keer weer wat beter gaan.

KimD
Wat een geluk bij een ongeluk idd dat je dat van Harvey kon zien! Zo zie je maar idd hoe handig een camera kan zijn.

---

En Jeanine is niet de enige die shopt hihi. Ik kon het natuurlijk ook niet laten...

Wij hebben vanochtend nog een bestelling bij Barkkings (kiwi) gedaan. De planning was eerst om in december te bestellen, maar tja... korting is toch korting haha dus ik bestelde eerder - wat uiteindelijk ook goed uitkomt want nu kon ik leuke puppy zakjes bestellen die ik 19december meeneem als cadeautje naar de fokster als ik op puppy bezoek ga. Kan ze dat aan de nieuwe pup eigenaren meegeven.

En ik heb bij versemunt nog een bestelling gedaan. Zij hadden 1+1 op de penningen, dus heb 2x een hexagon vorm besteld met opdruk erop + naam; 1tje voor aan het tuigje en dan kan ik aan een van de halsbanden nog eentje hangen.

Verder nog wat rond gekeken en ik baal dan wel dat ik bij sommige shops niet heb gewacht. Beerbox heeft nu ook korting en ik heb vorige week nog een bestelling geplaatst voor 2 knuffels. Vind dat dan toch jammer dat ik dan nu die korting misloop haha. Maar goed... :') Met wat ik onlangs nog allemaal kocht voor de dieren voor kerst, moet ik nu ook maar niet te veel meer rondkijken vandaag. Heb met de bestelling bij kiwi en verse munt alweer een kleine €100 uitgegeven. Luciën zal wel gek worden :') :')

Ik had gehoopt de Groene Os multivitaminen/mineralen nog met korting te kunnen scoren ergens, omdat die best prijzig is, maar jammer genoeg niets gevonden (dus mocht iemand nog wat tegenkomen, hoor ik het graag. Maar denk niet dat op dat soort producten snel korting komt). Medpets had bv. 25% korting, maar op maar een vrij klein select aantal producten < daar kochten we wel een nieuw LIEF! speeltje deze week en een nieuwe JW hol-ee roller ball met korting, die Arya erg leuk vind.

Iemand anders nog gebruikt gemaakt van Black Friday deals? Welke shop? Ben niet nieuwsgierig ofzo :j :')

---

Nu bijna een volle week verder na de sterilisatie en de wond is mooi rustig gebleven, dus ik ben alweer wat opgeluchter en minder gestresst _/-\o_ Wel nog even aan de lijn wandelen voor nog minimaal een week, maar vanaf maandag ongeveer ga ik dan wel weer de stukjes uitbouwen en weer met de auto er opuit. En nu ook weer wat meer afbouwen met het medical pet shirt (tot nu toe maakte ze geen aanstalten om aan de wond te gaan, dus dat willen we zo houden haha. Dus voor de nacht sowieso nog het shirt en overdag tussendoor ook als ik niet de hele tijd kan opletten). Nacontrole bij de DA hoefde in principe niet meer nu omdat ze onderhuids gehecht is geworden en de wond ook rustig is gebleven.

Mevrouw is op dit moment behoorlijk actief en veel bezig met d'r speeltjes alsook d'r bench aan't verbouwen (er ligt een deken in en daar moet mee gesleept worden), dus die zal de rest van de dag gewoon lekker rustig gaan zijn gok ik, als die energie boost eruit is, haha. Begint nu wel te merken dat ze wat meer 'moet' doen en wel klaar is met rustig aan doen. We proberen d'r mentaal bezig te houden tussendoor, wat ook zeker wel helpt, maar je merkt aan de manier waarop ze soms achter Sansa aan wil rennen en zich nu botviert op d'r speeltjes, dat ze toch weer wat 'meer' nodig heeft haha. Denk als ik binnenkort weer naar het losloop gebied ga, ik m'n handen vol ga hebben aan d'r _O-

x_Jeanine_x

Berichten: 9089
Geregistreerd: 09-04-08
Woonplaats: ----

Re: Puppy Erbij 2021

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-20 11:33

Curse breaker die zijn zooo vet van verse munt!!! Probeer zus zover te krijgen dat ze ook nog gaat bestellen...
Barkings had ik van de week al leeg gekocht :+

Ik ga ook wel weer goed :D heb altijd van verkeerd eten super snel last.

Ga zo bij emmers dezelfde deken opnieuw bestellen en een mooie voer en waterbak :D

Thanks. Ben super blij met de studio foto's!! Binnenkort ff lijstjes bij de action kopen, zwart spuiten en dan foto's laten afdrukken.

Afbeelding
Afbeelding

Skippy01
Berichten: 6498
Geregistreerd: 01-11-06

Re: Puppy Erbij 2021

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-20 11:41

@CB fijn dat Arya goed opknapt en de wond heelt! Toch weer een zorg minder!

Qua shoppen: altijd te veel , maar niet specifiek met Black Friday. Gewoon 'oh sjips, dit vergeten, dan maar voor bedrag x bestellen weer, dan heb ik geen verzenkosten'. Toby kan de komende maanden weer eten, spelen en snacken zullen we maar zeggen :')

@jeanine schattige foto's met de 'andere Yoshi'. Heeft je zus ook een teckel? Of wil je dat zus die van Verse Munt als kerstpresentje voor Yoshi onder de boom legt? ;)

punjab

Berichten: 1719
Geregistreerd: 25-07-05
Woonplaats: In het zonnige Zeeuws-Vlaanderen

Re: Puppy Erbij 2021

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-20 13:02

Wat een leuke foto's van Yoshi. Moet wel om je lachen. Moest er uit dus maar ff een deken besteld. Haha

Cursebeaker lekker weer wandelen opbouwen en gelukkig de wond goed. Ga straks eens kijken wat de munt is.

Ik heb wat kerstcadeaus met black friday gekocht een een leuke lila jurktrui voor de kerst.

x_Jeanine_x

Berichten: 9089
Geregistreerd: 09-04-08
Woonplaats: ----

Re: Puppy Erbij 2021

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-20 13:26

Mijn zus heeft ze met haar naam aan diverse spullen op het werk hangen van de paarden spullen :D

Okeee ik ben gezwicht bij emmers.. Een jas voor d'r met bont van kentucky, 2 bamboo voerbakken en een bruin leren halsband. Alles van Kentucky met 25 procent korting en geen BTW.

Stuur ik die jas van vanacht wel weer terug.

Oshaa
Berichten: 1049
Geregistreerd: 19-09-14
Woonplaats: Maple Ridge, Canada

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-20 17:29

cursebreaker schreef:
.

Iemand anders nog gebruikt gemaakt van Black Friday deals? Welke shop? Ben niet nieuwsgierig ofzo :j :')


Ik ben zo iemand die er vreselijk veel stress van krijgt, dus vaak vooral winkels (zowel fysiek als online) vermijd op blackfriday. Komt ook doordat ik in de VS heb gewoond, waar de gekte helemaal compleet is.
Desalniettemin ga ik wel nog een trainingscursus kopen van Absolute Dogs (vd squirrels). Ben echt heel tevreden met de voortuitgang die we in 11 dagen tijd al zien. Tuurlijk zitten er nog heel veel mindere momenten, maar hij begint echt al meer focus te krijgen. Het fluitje is zowat niet meer nodig omdat hij vast geplakt zit. Twijfel alleen nog wel welke... Zoveel keus! Mijn vriend vindt het nu wel genoeg met dingen voor de hond (plus dat hij het heel onhandig vindt dat het eten niet meer in de bak wordt gegeven), maar heb de deal gesloten dat als hij echt voortuitgang ziet, hij de helft betaalt. Beer is in principe van ons beide, maar sommige dingen betaal ik zelf (anders teveel commentaar ;) ).

Bij Barkking vorige week nog bestelt. Wel heel handig de grote trainers... Was vergeten dat die eigenlijk te groot zijn. Volgende keer de mini maar weer bestellen. Wordt wel pas december ;). Zag ook geen speciale kortingen staan.

Lees hier wel enkele mooie aankopen! Misschien toch nog een rondje kijken...

KimD

Berichten: 20437
Geregistreerd: 02-01-10
Woonplaats: Vijlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-20 18:17

Oshaa schreef:
cursebreaker schreef:
Iemand anders nog gebruikt gemaakt van Black Friday deals? Welke shop? Ben niet nieuwsgierig ofzo :j :')


Die van mij weet je al maar ik zal ze hier ook nog delen. Ik heb bijna €300,- op het hondenvoer bespaard en €120,- op de nieuwe camera's voor in huis. En uiteraard bij Kiwi besteld maar ik mocht maar van mezelf voor €50,- bestellen aangezien ik nog een voorraad had! :Y)

JesdaJinn

Berichten: 10455
Geregistreerd: 23-01-12
Woonplaats: Nijverdal

Re: Puppy Erbij 2021

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-20 19:26

Ik wil ook wel bij Kiwi bestellen, alleen is heel kieskeurig met kauwdingen dus durf t niet aan

cursebreaker

Berichten: 11508
Geregistreerd: 10-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-20 19:58

JesdaJinn
Je zou eens kunnen starten met sticks en vleesstrips bv; dat valt meestal bij alle honden wel goed in de smaak.
Weet niet wat Jinn normaal lekker vind en wat hij gewend is qua 'vormen' en hardheid van dingen met snacken?
Voor de meer knaag dingen zou je als je het 'safe' wilt houden eens voor bullepees kunnen gaan of de kauwbotten paard of hert bv.

Je zou ook voor een verrassingspakket kunnen gaan bv. en kiwi doorgeven wat Jinn iig echt Niet wilt en dan krijg je van alles wat om uit te proberen en kun je zo heel fijn kijken wat hij lekkerder vind en wat niet bv. En dan zit je dus ook niet snel met iets wat je te veel hebt omdat ie het niet eet omdat dat dan wat kleinere verpakkingen zijn. En kun je dan kijken waar je eventueel wat meer van pakt een volgende x bv. Zo hebben wij dat met een paar bestellingen gedaan in het begin waardoor we nu een bepaalde 'basis' hebben opgebouwd waarvan ik weet dat dat sowieso altijd wel in de smaak valt en ook welke snacks ik wanneer wil geven als ze bv wat langer bezig moet zijn of wanneer ik gewoon even snel iets tussendoor geef wat zo weg is. En dan heb ik nog een lijstje met dingen die ik afwissel af en toe en dan geen basis zijn, en nog een lijstje met dingen die ik nog wil proberen. En van die laatste 2 lijstjes pak ik dan telkens 1 of 2 dingen bij de basis spullen erbij bv. Ik heb een heel systeem :') :') Vaak helpt het ook om ze een keus te geven. Leg je 3 dingen neer en laat je ze zelf kiezen :j

KimD
Je hebt echt mega goed bespaard zeg, heerlijk <3 <3 <3
Wil jouw vriezer straks zien als je alles binnen hebt haha!

Jeanine
Die foto’s met de Yoshi knuffel samen zijn ook echt het einde haha, geweldig! En ik vind die verse munt tags idd ook erg leuk. Die 2e gratis is ook gewoon echt een toffe actie moet ik zeggen. Ze kosten al snel 18e met telefoonnummer erop ook bv, dus zo’n 2e gratis loont zich echt dan. Snel je zus overhalen!!

skippy
Ja een zorg minder idd. Nu even weer rustig aan gaan opbouwen met bewegen enz, maar zal ook vast goed komen dan. En dat shop gedrag van jou herken ik idd ook wel hahaha. Ik heb ook vaak een dag of aantal uren na een bestelling gedaan te hebben dat ik denk: shiiiit, dat moest ook nog! Fijn dat jullie weer even vooruit kunnen hihi. Wij op zich ook wel, zeker na kerst ook nog (momenteel staat de teller op 3 boxen voor Arya + nog wat enkele spullen, dus zeis na kerst bizar vies verwend haha)

punjab
Ja is ook goed dat we weer kunnen opbouwen want de afgelopen week heeft Luciën dus voornamelijk de wandelingen gedaan en heb ik een beetje als een kluizenaar binnen gezeten omdat ik niet helemaal in orde was/ben, en dan wel veel gesnaaid tussendoor dus merk dat me dat echt geen goed doet. Moet mezelf echt weer de deur uit gaan schoppen. En fijn dat je wat kerst cadeaus hebt kunnen shoppen met de korting nu! En jurktruien vind ik ook altijd heel leuk! Toevallig van de week nog een bestelling van bomprix binnen gekregen waar ik er een paar bij had zitten + een jurkje voor kerst wat maar €16 was!

Oshaa
Ohh ik snap dat je het wat vermijd dan. Kan me die stress in de US ook alleen maar voorstellen, poeh.. En leuk dat je nog een trainingscursus gaat kopen en dat het tot nu toe al zo goed is bevallen! Barkkings heeft vandaag op de hele collectie 10% korting overigens, dus die korting is er wel hihi. De trainers kunnen idd fijn zijn! Ik heb ook weer wat trainers besteld dus kan weer wat meer afwisselen. Ik heb momenteel de semi moist brokjes van Eden (smaak; wild boar) die ik gebruik, gecombineerd en/of afgewisseld met stukjes eendenborst filet die ik dan zelf op maat knip en nu nog trainers konijn + sticks (die ik zelf in stukjes breek - die gebruik ik bv. ook in d'r rol ballen die ik kan vullen) besteld. Dan is het elke keer een verrassing wat ze krijgt.

---

Als je man nog een groter 'kind' is als je zoon van bijna 8 die ook goed weet dat er binnen niet gevoetbald mag worden... Toen straks Arya's bal uit de kerstboom kunnen plukken - Arya of Milan waren het niet natuurlijk :'). Verzin je toch niet :') :') :')

Afbeelding

kiwiwitje

Berichten: 20121
Geregistreerd: 22-08-09
Woonplaats: Vught

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-20 20:06

JesdaJinn schreef:
Ik wil ook wel bij Kiwi bestellen, alleen is heel kieskeurig met kauwdingen dus durf t niet aan

Als je eens wil dat ik mee denk/kijk gewoon vragen. :)

x_Jeanine_x

Berichten: 9089
Geregistreerd: 09-04-08
Woonplaats: ----

Re: Puppy Erbij 2021

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-20 20:12

Afbeelding


Ohja en een puppy pakket voor een vriendin, inclusief wijntje en nog een zak extra koekjes :D morgen maar ff afgeven.

Zal zo even filmpje op insta plaatsen...

kiwiwitje

Berichten: 20121
Geregistreerd: 22-08-09
Woonplaats: Vught

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-20 20:14

Hee das bekend O:)
Laatst bijgewerkt door kiwiwitje op 27-11-20 20:15, in het totaal 1 keer bewerkt

cursebreaker

Berichten: 11508
Geregistreerd: 10-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-20 20:14

Ohh BK pakketjes zijn altijd zooo leuk om te krijgen haha! Leuke dingen heb je besteld en leuk ook dat je een puppy pakket hebt gepakt voor een vriendin. Hoort dat mega knaag ding onderin daar ook bij? Of is die voor Yoshi? Ziet eruit alsof ie groter is dan haar zelf :')

arabella2000
Berichten: 4151
Geregistreerd: 14-05-06
Woonplaats: zuid-limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-20 20:20

Die zijn idd zo leuk om te krijgen.... jammer genoeg ben ik nog steeds met mijn eerste bezig omdat mutsie het niet heel vaak wil. Ze wil alleen haar actionknaagjes :') ochja. Zo nu en dan gooi ik er een 'goed' knaagje doorheen.


Van de week 'even' lekker naar het strand geweest

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

mvdende

Berichten: 5726
Geregistreerd: 14-12-08
Woonplaats: Ossendrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-20 20:21

cursebreaker schreef:
JesdaJinn
Je zou eens kunnen starten met sticks en vleesstrips bv; dat valt meestal bij alle honden wel goed in de smaak.
Weet niet wat Jinn normaal lekker vind en wat hij gewend is qua 'vormen' en hardheid van dingen met snacken?
Voor de meer knaag dingen zou je als je het 'safe' wilt houden eens voor bullepees kunnen gaan of de kauwbotten paard of hert bv.

Je zou ook voor een verrassingspakket kunnen gaan bv. en kiwi doorgeven wat Jinn iig echt Niet wilt en dan krijg je van alles wat om uit te proberen en kun je zo heel fijn kijken wat hij lekkerder vind en wat niet bv. En dan zit je dus ook niet snel met iets wat je te veel hebt omdat ie het niet eet omdat dat dan wat kleinere verpakkingen zijn. En kun je dan kijken waar je eventueel wat meer van pakt een volgende x bv. Zo hebben wij dat met een paar bestellingen gedaan in het begin waardoor we nu een bepaalde 'basis' hebben opgebouwd waarvan ik weet dat dat sowieso altijd wel in de smaak valt en ook welke snacks ik wanneer wil geven als ze bv wat langer bezig moet zijn of wanneer ik gewoon even snel iets tussendoor geef wat zo weg is. En dan heb ik nog een lijstje met dingen die ik afwissel af en toe en dan geen basis zijn, en nog een lijstje met dingen die ik nog wil proberen. En van die laatste 2 lijstjes pak ik dan telkens 1 of 2 dingen bij de basis spullen erbij bv. Ik heb een heel systeem :') :') Vaak helpt het ook om ze een keus te geven. Leg je 3 dingen neer en laat je ze zelf kiezen :j

KimD
Je hebt echt mega goed bespaard zeg, heerlijk <3 <3 <3
Wil jouw vriezer straks zien als je alles binnen hebt haha!

Jeanine
Die foto’s met de Yoshi knuffel samen zijn ook echt het einde haha, geweldig! En ik vind die verse munt tags idd ook erg leuk. Die 2e gratis is ook gewoon echt een toffe actie moet ik zeggen. Ze kosten al snel 18e met telefoonnummer erop ook bv, dus zo’n 2e gratis loont zich echt dan. Snel je zus overhalen!!

skippy
Ja een zorg minder idd. Nu even weer rustig aan gaan opbouwen met bewegen enz, maar zal ook vast goed komen dan. En dat shop gedrag van jou herken ik idd ook wel hahaha. Ik heb ook vaak een dag of aantal uren na een bestelling gedaan te hebben dat ik denk: shiiiit, dat moest ook nog! Fijn dat jullie weer even vooruit kunnen hihi. Wij op zich ook wel, zeker na kerst ook nog (momenteel staat de teller op 3 boxen voor Arya + nog wat enkele spullen, dus zeis na kerst bizar vies verwend haha)

punjab
Ja is ook goed dat we weer kunnen opbouwen want de afgelopen week heeft Luciën dus voornamelijk de wandelingen gedaan en heb ik een beetje als een kluizenaar binnen gezeten omdat ik niet helemaal in orde was/ben, en dan wel veel gesnaaid tussendoor dus merk dat me dat echt geen goed doet. Moet mezelf echt weer de deur uit gaan schoppen. En fijn dat je wat kerst cadeaus hebt kunnen shoppen met de korting nu! En jurktruien vind ik ook altijd heel leuk! Toevallig van de week nog een bestelling van bomprix binnen gekregen waar ik er een paar bij had zitten + een jurkje voor kerst wat maar €16 was!

Oshaa
Ohh ik snap dat je het wat vermijd dan. Kan me die stress in de US ook alleen maar voorstellen, poeh.. En leuk dat je nog een trainingscursus gaat kopen en dat het tot nu toe al zo goed is bevallen! Barkkings heeft vandaag op de hele collectie 10% korting overigens, dus die korting is er wel hihi. De trainers kunnen idd fijn zijn! Ik heb ook weer wat trainers besteld dus kan weer wat meer afwisselen. Ik heb momenteel de semi moist brokjes van Eden (smaak; wild boar) die ik gebruik, gecombineerd en/of afgewisseld met stukjes eendenborst filet die ik dan zelf op maat knip en nu nog trainers konijn + sticks (die ik zelf in stukjes breek - die gebruik ik bv. ook in d'r rol ballen die ik kan vullen) besteld. Dan is het elke keer een verrassing wat ze krijgt.

---

Als je man nog een groter 'kind' is als je zoon van bijna 8 die ook goed weet dat er binnen niet gevoetbald mag worden... Toen straks Arya's bal uit de kerstboom kunnen plukken - Arya of Milan waren het niet natuurlijk :'). Verzin je toch niet :') :') :')

[ [url=m/JHrVO2.jpg]Afbeelding[/url] ]



Oje..... Ik heb net gisteren middag een bestelling gedaan.

x_Jeanine_x

Berichten: 9089
Geregistreerd: 09-04-08
Woonplaats: ----

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-20 20:32

cursebreaker schreef:
Ohh BK pakketjes zijn altijd zooo leuk om te krijgen haha! Leuke dingen heb je besteld en leuk ook dat je een puppy pakket hebt gepakt voor een vriendin. Hoort dat mega knaag ding onderin daar ook bij? Of is die voor Yoshi? Ziet eruit alsof ie groter is dan haar zelf :')



Dat mega knaag ding is natuurlijk voor mevrouw prinses zelf *\o/*
En ja dat ding is langer dan ze zelf is :D
Biertje en de frietjes, popcorn en wijntje moet ze delen met de vriendinnen van de Bonte Boelenham :D

Heb namelijk even gespiekt in het puppy pakket en ga hem zeker voor m'n buurvrouw ook bestellen als ik zeker weet dat haar teckeltje komt. Anders lust Yoshi het ook wel :D

Alleen heb mijzelf een koopverbod opgelegd voor Yoshi tot eind dit jaar :o
Dan krijg ik alleen een probleem want denk dat ik dit jaar een zak brokken moet kopen :') ach anders koopt manlief die maar :knuffel:

Limoen

Berichten: 7522
Geregistreerd: 19-02-06
Woonplaats: Drenthe

Re: Puppy Erbij 2021

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-20 21:06

Tot eind dit jaar?! Waarom zou je jezelf en Yoshi zoiets aandoen.. :oo :')

x_Jeanine_x

Berichten: 9089
Geregistreerd: 09-04-08
Woonplaats: ----

Re: Puppy Erbij 2021

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-20 21:20

Sanne omdat de bank rekening dat niet toe laat.... En Yoshi dit jaar echt niet meer verhongert.... :+
Nee ff zonder dollen. Yoshi heeft echt genoeg en ik heb echt teveel besteld de laatste weken. M'n kerstkadootjes worden ook steeds meer.... En de laatste bon die ik moet halen, moet ik nog steeds halen....

Manlief begint ineens voor nieuwe lampjes in de tuin te kijken....

Ohja iemand een idee. Ga manlief in februari ontvoeren, weekendje weg, 8/9 december hak ik met een ander stel de knoop door samen gaan of alleen.... Nu wil ik kerel met kerst de eerste hint geven... Iemand een idee...

Kiimm_

Berichten: 3160
Geregistreerd: 24-04-10
Woonplaats: Maurik

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-20 15:02

De spullen voor de kerstfoto even gepast. De muts is een beetje te groot :') Nog even bedenken hoe ik hem kan maken dat die blijft zitten :+

Afbeelding

x_Jeanine_x

Berichten: 9089
Geregistreerd: 09-04-08
Woonplaats: ----

Re: Puppy Erbij 2021

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-20 17:02

Aaaahhh super schattig!!!



Mijn teckel was vandaag Oost Indisch doof en kon d'r wel wat aan doen vandaag. Eerste keer vloog de d'r vandoor zo de weg over en weer terug denk dat er iets in de neusvleugels zat, daarna ook aan de flex gehad en bij te ver gaan even goed gecorrigeerd.

Vervolgens stukje verderop ging het super. Komen we op het strand, loopt er 250 meter voor ons een andere hond, vroemmm weg was Yoshi. Kon roepen wat ik wilde maar luisteren ho maar. Eindelijk d'r weer bij, mevrouw weer aan de flex en ervoor bij gelopen en toen heeft ze de rest van het rondje super geluisterd.

Alleen op de plek waar wij gisteren een labradoodle hond tegen kwamen was ze heel raar aan het doen, terwijl er niemand liep....

Dus de komende weken weer even super streng zijn want ze heeft echt dikke schijt aan ons... Liep met m'n zusje samen.

Afbeelding

cursebreaker

Berichten: 11508
Geregistreerd: 10-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-20 17:55

Oh die dagen zijn soms idd echt frustrerend Jeanine. Dan zie ik mezelf ook altijd voor me als zo'n cartoon poppetje waar de stoom uit de oren komt :o :') Leuke foto!

Kiimm
Ohh heerlijk die te grote kerstmuts zo op z'n koppie haha!

En onze 500 followers giveaway is online op insta, mocht iemand kans willen maken op een kerst box uit kiwi's shop *\o/*

Het heeft me wat bloed, zweet en tranen gekost om foto's te maken van Arya met de doos. De doos is nu half opgevreten ook want mevrouw wilde de snacks die erin zaten. :9 >;) Die gaan we dus maar niet onder de boom leggen tot kerst, maar pas de avond ervoor :')

Afbeelding

CupCakes_

Berichten: 3343
Geregistreerd: 20-12-08
Woonplaats: Ouddorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-20 18:08

jeanine heb je de bananen trossen er al uit gevist?

Kim van Cody die muts oh wat heerlijk <3

curse ofcourse doen wij mee *\o/*


Ik heb wel even een hersenspinsel en ik kom er zelf niet uit. Misschien kunnen jullie even mee denken?

Jip die vindt met honden spelen helemaal het einde. Maar sinds een week of 2/3 is het spelen anders geworden. Hij gaat nu enorm snel in de nek/hals bijten. Het is niet bijten bijten. Maar dat gaat vaak gepaard met een hoop geblaf. Ik probeer zelf om hem hiervoor al aan te lijnen.

Maar, waarom doet Jip dit? Het is sinds kort. Zelf denk ik dat hij geen raad weet met zichzelf en daarom dit gedrag laat zien. Als hij dit gedrag vertoond, laat ik hem veel minder snel met een andere hond spelen, want die eigenaren en de hond zelf vinden het logisch! Niet zo tof.

Wat denken jullie?