Puppy Erbij 2021

Moderators: Muiz, Firelight, NadjaNadja, Essie73, Maureen95

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
CupCakes_

Berichten: 3364
Geregistreerd: 20-12-08
Woonplaats: Ouddorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-21 20:28

Fijn Nayomie!


Kiimm_ schreef:
Mooi vooruitzicht Nayomie! :)

Ik heb zo'n spierpijn in mijn gehele lijf en lichte gewrichtspijn van mijn covid vaccinatie dat de hond uitlaten ineens een uitdaging is geworden :+


Ik mag morgen, hoop dat de bijwerkingen meevallen. Maar meestal tref ik het niet :')

kiwiwitje

Berichten: 20138
Geregistreerd: 22-08-09
Woonplaats: Vught

Re: Puppy Erbij 2021

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-21 20:59

Hoop t voor jullie. De vriendin van mijn vader is 2 dagen gruwelijk ziek geweest. 40 graden koorts, en van beide kanten kwam alles eruit. Na 2 dagen begon ze op te knappen en na een dag of 4 was ze weer ''normaal''. :P

Skippy01
Berichten: 6498
Geregistreerd: 01-11-06

Re: Puppy Erbij 2021

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-21 21:05

Jullie weten t leuk te brengen zeg :n (ik hoef voorlopig nog niet, maar heb reactieve artritis, dit klinkt wel als iets waarop ik reactie zou krijgen :') )

JesdaJinn

Berichten: 10473
Geregistreerd: 23-01-12
Woonplaats: Nijverdal

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-21 21:25

Ik moest gister van 15u tot 23u werken en vandaag van 09u tot half 6. Daarom waren Jinn en Jaxx een nachtje slapen bij mijn ouders. Toch raar als je thuis komt, niks kan knuffelen, niks hoeft uit te laten.

Vanavond waren ze weer gezellig bij mij

Afbeelding

Zo blij dat ik Jinn en Jaxx te pas en te onpas om de deur kan schuiven bij mijn ouders.

Skippy01
Berichten: 6498
Geregistreerd: 01-11-06

Re: Puppy Erbij 2021

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-21 21:34

@JJ fijn als dat kan hè? Hier hetzelfde: Toobs kan altijd naar m'n ouders of m'n broer. Dat is toch wel heel fijn indien nodig!

Kiimm_

Berichten: 3160
Geregistreerd: 24-04-10
Woonplaats: Maurik

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-21 21:49

kiwiwitje schreef:
Hoop t voor jullie. De vriendin van mijn vader is 2 dagen gruwelijk ziek geweest. 40 graden koorts, en van beide kanten kwam alles eruit. Na 2 dagen begon ze op te knappen en na een dag of 4 was ze weer ''normaal''. :P


Ja, vooral bij de AstraZeneca hoor je dit heel veel. Ik had me er op voorbereid, maar ben tot nu toe alleen een beetje misselijk. Ik ben beroerder van de spier- en gewrichtspijn. Ik voel me echt een oud wijf die last heeft van haar knieën en vingerkootjes :+
De 2e schijn je nog heftiger op te reageren, ik zie het wel :')

fannetje

Berichten: 3555
Geregistreerd: 07-08-05
Woonplaats: ede

Re: Puppy Erbij 2021

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-21 21:56

Heftig die bijwerkingen. Ik heb ze van de influenza ook meestal, 2 dagen koortsig warm en niet fit, spierpijn en warme plek in de prikarm.
Ik ben benieuwd naar de vaccinatie, maar hoef er dus maar 1, dus dat scheelt. Al gen ik nog niet opgeroepen helaas.

JJ fijn dat dat kan, maar ook fijn dat ze nu weer thuis zijn.

kiwiwitje

Berichten: 20138
Geregistreerd: 22-08-09
Woonplaats: Vught

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-21 21:57

Kiimm_ schreef:
kiwiwitje schreef:
Hoop t voor jullie. De vriendin van mijn vader is 2 dagen gruwelijk ziek geweest. 40 graden koorts, en van beide kanten kwam alles eruit. Na 2 dagen begon ze op te knappen en na een dag of 4 was ze weer ''normaal''. :P


Ja, vooral bij de AstraZeneca hoor je dit heel veel. Ik had me er op voorbereid, maar ben tot nu toe alleen een beetje misselijk. Ik ben beroerder van de spier- en gewrichtspijn. Ik voel me echt een oud wijf die last heeft van haar knieën en vingerkootjes :+
De 2e schijn je nog heftiger op te reageren, ik zie het wel :')

Ik hoorde t inderdaad ook..
Sterkte :P
Ik kom er onderuit. Ik “mag” niet gevaccineerd worden.

xLaraaj

Berichten: 3682
Geregistreerd: 18-02-14
Woonplaats: België

Re: Puppy Erbij 2021

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-21 23:03

Hoezo je mag niet ?

Hier nog niet zeker of ik de vaccinatie wel wil. Maar door angst van vrijheidsbeperkingen en dan vooral voor het buitenland en de shows zal ik het waarschijnlijk wel doen.

@JJ: wat groeit Jaxx goed door weg. Straks is hij al zo groot als Jinn.

Hier vandaag naar Laïka geweest om haar nog een te zien. Wat een schattige karaktervolle pup is me dat seg :D Laïka is 1 van de 2 teefjes die ik in gastgezin heb geplaatst.

Afbeelding

En een kleine wandeling met Indy. Indy is het 2de teefje die ik heb aangehouden. Zij gaat bij mijn schoonzus wonen in gastgezin maar haar huis is nog niet klaar dus zij blijft hier tot de zomer ouzo :)

Afbeelding

kiwiwitje

Berichten: 20138
Geregistreerd: 22-08-09
Woonplaats: Vught

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-21 23:25

xLaraaj schreef:
Hoezo je mag niet ?

Hier nog niet zeker of ik de vaccinatie wel wil. Maar door angst van vrijheidsbeperkingen en dan vooral voor het buitenland en de shows zal ik het waarschijnlijk wel doen.

@JJ: wat groeit Jaxx goed door weg. Straks is hij al zo groot als Jinn.

Hier vandaag naar Laïka geweest om haar nog een te zien. Wat een schattige karaktervolle pup is me dat seg :D Laïka is 1 van de 2 teefjes die ik in gastgezin heb geplaatst.

[ [url=m/1yxSmx.jpg]Afbeelding[/url] ]

En een kleine wandeling met Indy. Indy is het 2de teefje die ik heb aangehouden. Zij gaat bij mijn schoonzus wonen in gastgezin maar haar huis is nog niet klaar dus zij blijft hier tot de zomer ouzo :)

[ [url=m/9KZKD4.jpg]Afbeelding[/url] ]

Subtiel verwoord ben ik medisch een te groot risico. Ik reageer op alles qua wisseling van medicatie.
Heel minimaal bij wisseling van zelfde merk maar andere batch. Maar wisseling tussen merken of nieuwe medicatie is bij mij altijd heel tricky.
Wat er eigenlijk op uitkomt dat als ik mij vaccineer ik hele grote kans loop om in zo’n gele auto met blauwe lampjes mee genomen word.
Daarnaast is het geen gegarandeerde bescherming(net als ieder vaccin) en is het net als de griepspuit(die ik dus ook niet mag) iets wat je eigenlijk ieder jaar opnieuw moet doen. Dus voor mij alleen maar een groter risico.
Dus dat is wel een hele sterke reden voor mij om het niet te doen.
Maar besef heel goed dat de “angst” dat je niks mag zonder vaccinatie een verkapte verplichting tot vaccinatie is.. :)
En ik kan nog heel lang discussiëren over mijn mening hieromheen. :P maar dat is niet helemaal gepast binnen t topic denk ik.

Gowlan
Berichten: 4977
Geregistreerd: 21-04-06

Re: Puppy Erbij 2021

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-21 00:01

Wat komen er weer leuke foto's voorbij :D
Onze pup komt volgende week zaterdag naar huis. Ze groeit als kool, kan niet wachten hoewel ik het tegelijkertijd ook wel spannend vind. :)

fannetje

Berichten: 3555
Geregistreerd: 07-08-05
Woonplaats: ede

Re: Puppy Erbij 2021

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-21 08:18

Kiwi, lastig zeg. Maar voor jou geldt dan ook een heel groot risico als je het wel krijgt, denk ik Dan gaat jouw lijf misschien ook wel op tilt.

Lara, wat zijn jouw pups al groot zeg, net als Jaxx.

kiwiwitje

Berichten: 20138
Geregistreerd: 22-08-09
Woonplaats: Vught

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-21 08:25

fannetje schreef:
Kiwi, lastig zeg. Maar voor jou geldt dan ook een heel groot risico als je het wel krijgt, denk ik Dan gaat jouw lijf misschien ook wel op tilt.

Lara, wat zijn jouw pups al groot zeg, net als Jaxx.

Nee dat niet. Wat dat betreft ben ik op mn allergieen na gewoon gezond. Alleen de allergieen voor medicatie maken t bij mij lastig. Maar in principe is dat alleen al als ik nieuwe medicatie nodig heb of in t ziekenhuis of ambu terecht kom. Dan kom ik met zoveel dingen in contact waar ik allergisch voor ben dat ik waarschijnlijk ook een probleem heb.

Maargoed. Over t algemeen komen we nooit zo vaak in een ambu of ziekenhuis als patient. Dus dat proberen we zo te houden :P

Kiimm_

Berichten: 3160
Geregistreerd: 24-04-10
Woonplaats: Maurik

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-21 11:47

Wat lastig Kiwi, altijd oppassen dus..

Cody is alweer 11 maanden.. :o

Afbeelding

Afbeelding

Aankomende maand hebben we ballonnen in huis liggen zodat die daar aan kan wennen voor zijn verjaardagsfoto's :')

kiwiwitje

Berichten: 20138
Geregistreerd: 22-08-09
Woonplaats: Vught

Re: Puppy Erbij 2021

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-21 14:32

Wat een verschil met foto 1 :P

Ja ach t went. een soort van. Ik ben in t dagelijkse leven sowieso niet klachtvrij. :P

Kiimm_

Berichten: 3160
Geregistreerd: 24-04-10
Woonplaats: Maurik

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-21 15:10

Wij komen net bij de dierenarts vandaan. Cody laat alles aan zijn poot toe, reageert nergens op. Net zoals die gewoon rent en speelt, niets veranderd in gedrag. Hij is sinds het laatste bezoek weer 2 kilo gegroeid, dus ze vermoeden groeipijn. Hij houdt ook maar niet op met groeien, inmiddels dus 35 kilo. Vandaag een injectie pijnstilling gekregen en voor de komende week tabletten, mocht het daarna terug komen dan moeten we terug

JesdaJinn

Berichten: 10473
Geregistreerd: 23-01-12
Woonplaats: Nijverdal

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-21 17:30

Afbeelding

Morgen alweer 19 weken

Skippy01
Berichten: 6498
Geregistreerd: 01-11-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-21 18:02

Kiimm_ schreef:
Wij komen net bij de dierenarts vandaan. Cody laat alles aan zijn poot toe, reageert nergens op. Net zoals die gewoon rent en speelt, niets veranderd in gedrag. Hij is sinds het laatste bezoek weer 2 kilo gegroeid, dus ze vermoeden groeipijn. Hij houdt ook maar niet op met groeien, inmiddels dus 35 kilo. Vandaag een injectie pijnstilling gekregen en voor de komende week tabletten, mocht het daarna terug komen dan moeten we terug


Oh wat vervelend zeg! 'gelukkig' gaat groeipijn uiteindelijk wel over, dat scheelt...


JesdaJinn schreef:
[ [url=m/iLRAZA.jpg]Afbeelding[/url] ]

Morgen alweer 19 weken


Jeetje, die groeit ook al zo hard!

fannetje

Berichten: 3555
Geregistreerd: 07-08-05
Woonplaats: ede

Re: Puppy Erbij 2021

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-21 20:45

Bij Cody denk ik elke keer, nou die ziet er al volwassenen uit voor zijn leeftijd. Blijkt bij de volgende foto dat het toch volwassener kan ;)
Hopelijk komt het dan nu niet meer terug.

Jaxx wordt ook al zo groot :)

freetorun

Berichten: 2265
Geregistreerd: 22-04-09
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-21 21:22

Leuk om zo'n overzicht van Cody te zien! Hij wordt ook steeds iets donkerder hé.

En wat groeit Jaxx hard!

Hier is Zack de eerste paar keer mee naar stal geweest. Het gaat echt super, houdt zichzelf bezig, geniet van de ruimte en reageert goed op cue's. En ik heb alle tijd om mn ding bij de paardjes te doen die hem grotendeels negeren.

En hij helpt zo af en toe met klusjes :Y)

Afbeelding

Vind het echt hemels om dit te kunnen combineren!

xLaraaj

Berichten: 3682
Geregistreerd: 18-02-14
Woonplaats: België

Re: Puppy Erbij 2021

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-21 21:32

Moet inderdaad zeer leuk zijn! En altijd handig zo’n hulp bij het mesten :P

woepsie90

Berichten: 2639
Geregistreerd: 08-12-15
Woonplaats: Weert

Re: Puppy Erbij 2021

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-21 18:19

Wat een leuke foto van Zack! Is hij hetzelfde ras als Jinn eigenlijk?

Fijn dat je weet wat er met Cody is Kim! En gave update van zijn groei weer, hij kan inderdaad echt nóg volwassener haha :j

CupCakes_

Berichten: 3364
Geregistreerd: 20-12-08
Woonplaats: Ouddorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-21 19:52

Heel leuk die overzichts foto van Cody!

Zack groeit ook hard!

Is er hier iemand die een grote Lickimat wil overnemen? Voor een snack voor Jippes mag je hem zo hebben. Jip krijgt er niet alles uit, dus hij gaat weg. _O-

JesdaJinn

Berichten: 10473
Geregistreerd: 23-01-12
Woonplaats: Nijverdal

Re: Puppy Erbij 2021

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-21 19:52

Is zo'n ding iets? Vraag me echt af of ze dat leuk vinden

CupCakes_

Berichten: 3364
Geregistreerd: 20-12-08
Woonplaats: Ouddorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-21 19:53

JesdaJinn schreef:
Is zo'n ding iets? Vraag me echt af of ze dat leuk vinden


Jip vind het enorm leuk, maar werd gefrustreerd dat hij niet alles eruit kreeg.