Puppy Erbij 2021

Moderators: Muiz, Firelight, NadjaNadja, Essie73, Maureen95

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
fannetje

Berichten: 3556
Geregistreerd: 07-08-05
Woonplaats: ede

Re: Puppy Erbij 2021

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-21 08:31

Marlis, vervelend zeg, hopelijk weer snel opgeknapt.
Nayomie, fijn dat Zhiva goed herstelt.
Mazikeen, knapperd wordt het. Ze is iets langer in het haar dan een korthaar of niet?
Ben benieuwd hoe ze uitgroeit en hoe die vacht er dan uitziet.

kiwiwitje

Berichten: 20140
Geregistreerd: 22-08-09
Woonplaats: Vught

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-21 09:54

Trots op mn puppy <3


Afbeelding

KimD

Berichten: 20470
Geregistreerd: 02-01-10
Woonplaats: Vijlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-21 12:39

fannetje schreef:
Marlis, vervelend zeg, hopelijk weer snel opgeknapt.
Nayomie, fijn dat Zhiva goed herstelt.
Mazikeen, knapperd wordt het. Ze is iets langer in het haar dan een korthaar of niet?
Ben benieuwd hoe ze uitgroeit en hoe die vacht er dan uitziet.


Nee, een echte korthaar. :D

Kaus

Berichten: 9566
Geregistreerd: 30-07-11
Woonplaats: Vaals

Re: Puppy Erbij 2021

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-21 12:44

Ik vind dat staartje echt hilarisch _O- Dexter heeft dat bij zijn broek, noemen ze z'n race haren :)) Hij heeft het op z'n staart niet, zie je wel vaker bij korthaar borders voor mijn gevoel.

Wat een knapperd kiwi <3 Hij heeft zo'n zacht koppie.

punjab

Berichten: 1719
Geregistreerd: 25-07-05
Woonplaats: In het zonnige Zeeuws-Vlaanderen

Re: Puppy Erbij 2021

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-21 12:49

Wat een koppie heeft Mazikeen. En dat tongetje.

Kiwitje wat een bink word dat.

Marlis dat is wel ff schrikken maar wat een knapperd.

Nayomie
Berichten: 32794
Geregistreerd: 31-12-10

Re: Puppy Erbij 2021

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-21 20:31

Jeetje wat is Maze gegroeid zeg Kim! :oo

Catori
Berichten: 1524
Geregistreerd: 15-04-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-21 22:12

Hoi,

Zou ik hier mee mogen kletsen?
Ik heb geen pup ( maar een opa van 10 die denkt dat hij nog een pup is).

Zou het leuk vinden hier aan te sluiten om gezellig over alles rondom honden te volgen in een actief topic.

kiwiwitje

Berichten: 20140
Geregistreerd: 22-08-09
Woonplaats: Vught

Re: Puppy Erbij 2021

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-21 22:38

Tuurlijk! Welkom!

xLaraaj

Berichten: 3682
Geregistreerd: 18-02-14
Woonplaats: België

Re: Puppy Erbij 2021

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-21 23:00

Natuurlijk, Welkom!
Ik heb een zwak voor seniors <3

Catori
Berichten: 1524
Geregistreerd: 15-04-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-21 06:36

Thanks!!
Uggs is in maart 10 geworden. Grote lieverd en grote boef.
Hij was bijna 4 toen ik hem overnam.
Aardig vreemd gedrag buiten.
Gaat steeds beter.
Helemaal nu we in rustigere omgeving wonen.
Meet Uggs:

Afbeelding

Afbeelding


Afbeelding

fannetje

Berichten: 3556
Geregistreerd: 07-08-05
Woonplaats: ede

Re: Puppy Erbij 2021

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-21 07:28

Welkom Catori.
Hoe groot is Uggs? Op de ene foto lijkt hij niet zo groot (Kelpie), maar de andere lijkt hij meer herder formaat te zijn.

punjab

Berichten: 1719
Geregistreerd: 25-07-05
Woonplaats: In het zonnige Zeeuws-Vlaanderen

Re: Puppy Erbij 2021

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-21 09:44

Welkom catori. Wat een knapperd heb je. :)

x_Jeanine_x

Berichten: 9096
Geregistreerd: 09-04-08
Woonplaats: ----

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-21 10:13

Hallo Catori !
Uggs heeft wel wat weg van de oude hond van m'n schoonouders! Wat een vriendelijke uitstraling!!


Gisteren weer eindelijk fatsoenlijk tijd voor een uitgebreide wandeling, was super rustig!
Yoshi vond een oude golden retriever dood eng, weg rennen en steeds achterom kijken. Iets verderop zag mevrouw een teckel en daar nog mee staan praten en die 2 spelen als een gek. Waren ze nog nooit tegen gekomen!
En bijna bij de auto weer een golden tegen gekomen en die vond ze toch wel interessant, maar wel keurig luisteren en bij ons blijven. Die teckel ging ze wel op af :o


Mjelleke
Berichten: 698
Geregistreerd: 07-01-18

Re: Puppy Erbij 2021

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-21 10:52

Jeanine: leuk spel zo met die twee teckels samen! Heel mooi in balans.
Catori: mooie hond! en die tweede foto kan zo aan de muur

Ik word echt vrolijk van dit topic, allemaal lieve leuke hondjes :)

Nayomie
Berichten: 32794
Geregistreerd: 31-12-10

Re: Puppy Erbij 2021

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-21 11:11

Welkom Catori! Knappe senior hoor. <3

noox

Berichten: 1406
Geregistreerd: 09-01-13
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-21 12:53

wat leuk, Mona en Mazikeen 5 maanden! Wat gaat dat hard!!!!
Catori, prachtige hond is Uggs! Mooie fotos :)
Jeanine, klinkt toch wel als een geslaagde wandeling! Zo fijn dat ze bij jullie blijft. En filmpje ziet er heerlijk uit :D


Ik heb al een tijdje niets meer gepost, ik ben maar druk met dit puppekind haha. Pinto is inmiddels bijna 11 weken, weegt zo'n 5,3 kg en is een heerlijk dier. Hij gaat overal mee naar toe, oma, terrassen, in de auto, op de fiets, naar het park voor foto's. Hij is nog niet erg zindelijk, moet nog goed opletten om te zorgen dat hij niet in huis plast. Maar op zich werkt de regel na het slapen meteen naar buiten erg goed :)
Hij kan al zit, kom, laag, touch, 'nee, kom maar'(als hij iets van straat wil pakken haha) een beetje en loopt ook goed los! Ik durf het nog niet op veel plekken door zijn inentingen maar over een weekje is hij gelukkig volledig geënt.

Komend weekend ga ik met hem en vriendinnen 4 dagen naar de Veluwe, daar heb ik echt ontzettend veel zin in! Ik ben enorm benieuwd hoe hij het gaat doen in een vreemde omgeving.
Ik merk ook heel erg dat hij al zo aan mij hangt, als ik weg ga piept hij en als hij me weer ziet is hij super enthousiast. Ik leer hem steeds beter kennen :D

Wel blaft hij heel veel :( Of naja, hij blaft als hij heel graag wil spelen (dus dat is op zich oké), maar ook als hij de katten ziet. Dat is ook uit speelsheid, maar denk ook deels frustratie omdat de katten hem niet leuk vinden/negeren. Ik weet ook niet zo goed hoe ik het best met dit gedrag om kan gaan, want als hij ze ziet begint hij zowat direct met blaffen. Nu leidt ik hem vaak af en ga zelf met hem spelen, ik hoop dat het dan zal verminderen. Ook buiten blaft hij naar mensen als hij ze nog een beetje spannend vind, wel vaak als hij ook al int een speelse bui is. Het is echter wel iets wat ik hoop dat niet doorzet, weten jullie of dit waarschijnlijk gewoon zal verminderen als hij ouder en zelfverzekerder (en minder speels) wordt, of moet ik hier ook wel actief mee aan de slag?
Puppycursus zit overal vol dus kan pas eind juni terecht helaas :(

Maar bovenal geniet ik heel erg van hem, het is een hele knuffelige en relatief rustige puppy, maar gewoon nog echt een baby natuurlijk :) <3

voor de mensen die het leuk vinden ons te volgen, ik heb een instagram voor hem: @puppypinto. Daar post ik relatief regelmatig foto's en filmpjes met een verhaaltje :)

en nog wat puppy content natuurlijk:


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

punjab

Berichten: 1719
Geregistreerd: 25-07-05
Woonplaats: In het zonnige Zeeuws-Vlaanderen

Re: Puppy Erbij 2021

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-21 13:05

Noox wat een knapperd is Pinto.

Jeanine lekker weer tijd voor wandeling

Net de schrik van mijn leven met Senna. :o
Paul bracht de kleine naar school en was van mening dat ik de poort heb dicht gedrukt. Niet dus. Ga wat buiten doen en neem Senna mee. In 1 spurt naar de poort die open was. Ze is helaas nog geobsedeerd voor rijdende auto's. Die reden natuurlijk voorbij. Maar riep det en ze kwam gewoon gelijk terug. Als een gek beloond en de poort snel dicht gedaan. Oh was wel ff schrik en trots momentje op der.

Nayomie
Berichten: 32794
Geregistreerd: 31-12-10

Re: Puppy Erbij 2021

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-21 13:07

Ohhhh dat was jij dus. :D
Leuk zeg, knappe baby <3

Wat betreft blaffen, lukt het je om zelf af te lijden? Dus speeltje (die piept bijvoorbeeld) gebruiken, of een snoepje. CB zei dat ooit wel mooi: "sexier than a squirrel" challenge zegmaar. :P

En veeeel oefenen. Zhiva viel ook enorm uit naar honden, met wat privetraining, gek genoeg, blaft ze niet meer naar andere honden. :D trekt nog wel, maar dat is ook een kwestie van blijven oefenen.

kiwiwitje

Berichten: 20140
Geregistreerd: 22-08-09
Woonplaats: Vught

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-21 13:26

noox schreef:
wat leuk, Mona en Mazikeen 5 maanden! Wat gaat dat hard!!!!
Catori, prachtige hond is Uggs! Mooie fotos :)
Jeanine, klinkt toch wel als een geslaagde wandeling! Zo fijn dat ze bij jullie blijft. En filmpje ziet er heerlijk uit :D


Ik heb al een tijdje niets meer gepost, ik ben maar druk met dit puppekind haha. Pinto is inmiddels bijna 11 weken, weegt zo'n 5,3 kg en is een heerlijk dier. Hij gaat overal mee naar toe, oma, terrassen, in de auto, op de fiets, naar het park voor foto's. Hij is nog niet erg zindelijk, moet nog goed opletten om te zorgen dat hij niet in huis plast. Maar op zich werkt de regel na het slapen meteen naar buiten erg goed :)
Hij kan al zit, kom, laag, touch, 'nee, kom maar'(als hij iets van straat wil pakken haha) een beetje en loopt ook goed los! Ik durf het nog niet op veel plekken door zijn inentingen maar over een weekje is hij gelukkig volledig geënt.

Komend weekend ga ik met hem en vriendinnen 4 dagen naar de Veluwe, daar heb ik echt ontzettend veel zin in! Ik ben enorm benieuwd hoe hij het gaat doen in een vreemde omgeving.
Ik merk ook heel erg dat hij al zo aan mij hangt, als ik weg ga piept hij en als hij me weer ziet is hij super enthousiast. Ik leer hem steeds beter kennen :D

Wel blaft hij heel veel :( Of naja, hij blaft als hij heel graag wil spelen (dus dat is op zich oké), maar ook als hij de katten ziet. Dat is ook uit speelsheid, maar denk ook deels frustratie omdat de katten hem niet leuk vinden/negeren. Ik weet ook niet zo goed hoe ik het best met dit gedrag om kan gaan, want als hij ze ziet begint hij zowat direct met blaffen. Nu leidt ik hem vaak af en ga zelf met hem spelen, ik hoop dat het dan zal verminderen. Ook buiten blaft hij naar mensen als hij ze nog een beetje spannend vind, wel vaak als hij ook al int een speelse bui is. Het is echter wel iets wat ik hoop dat niet doorzet, weten jullie of dit waarschijnlijk gewoon zal verminderen als hij ouder en zelfverzekerder (en minder speels) wordt, of moet ik hier ook wel actief mee aan de slag?
Puppycursus zit overal vol dus kan pas eind juni terecht helaas :(

Maar bovenal geniet ik heel erg van hem, het is een hele knuffelige en relatief rustige puppy, maar gewoon nog echt een baby natuurlijk :) <3

voor de mensen die het leuk vinden ons te volgen, ik heb een instagram voor hem: @puppypinto. Daar post ik relatief regelmatig foto's en filmpjes met een verhaaltje :)

en nog wat puppy content natuurlijk:


[ [url=m/RVtYe3.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/pO0vJd.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/LxCDtB.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/8V4xqh.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/3LfFKz.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/1iyo1R.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/vL6uha.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/1hUyOw.jpg]Afbeelding[/url] ]

Als je bang bent voor de bescherming, zou ik sowieso gaan titeren. Nu op t laatste entmoment en anders 4 weken na die enting.
Van t laatste nest konden mijn pups pas op 13 weken gevaccineerd worden. En bij 2 was parvo niet aangeslagen. En das toch t belangrijkste.
En na enting sowieso nog een paar weken goed opletten. Als ie al aanslaat, duurt dit ook even. T is niet enting erin en gelijk beschermd. :)

T is wel een heel leuk ding <3

Piuni

Berichten: 982
Geregistreerd: 20-06-11

Re: Puppy Erbij 2021

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-21 13:46

Wat een leuk topic en prachtige pups allemaal!

Wij krijgen 5 juni Keetje bij ons in huis. Keetje is een kortharige Kaninchen :)

Afbeelding

Skippy01
Berichten: 6498
Geregistreerd: 01-11-06

Re: Puppy Erbij 2021

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-21 13:51

Ik lees nog braaf mee, reageer niet overal op. Leuke pup hierboven, zag ook updates van Pinto en een mooie oudere hond voorbij komen <3

Luna2006

Berichten: 3165
Geregistreerd: 03-04-13

Re: Puppy Erbij 2021

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-21 15:41

Mag ik mij hier ook melden? :D
Wij hebben sinds vrijdag Cody in huis! Een Anatolische herder / Kangal reu.
op de foto is zijn broertje Billy, onze Chi van 2 jaar
Afbeelding

cinniz123

Berichten: 4407
Geregistreerd: 14-08-12
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-21 15:56

Haha ik keek even heel snel en chi viel sneller op en ik dacht huh anatolische :') maar die ligt verdekt opgesteld achter zn ‘grote’ broer.

Nayomie
Berichten: 32794
Geregistreerd: 31-12-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-21 16:24

cinniz123 schreef:
Haha ik keek even heel snel en chi viel sneller op en ik dacht huh anatolische :') maar die ligt verdekt opgesteld achter zn ‘grote’ broer.

Hahaha zelfde hier :')

Maar gaaf zeg, wat een grote al!

Piuni, wat schattig! Nog even wachten dus. :D

Kaus

Berichten: 9566
Geregistreerd: 30-07-11
Woonplaats: Vaals

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-21 16:34

Jaaaa een kelpie *\o/* Wie zijn zijn ouders @Catori? (edit: oh ik zie dat het geen kelpie is _O- Ik dacht dat je had gezegd dat het er eentje was maar dat was iemand anders := )

Luna2006, oeh wat een interessante keuze! Vanwaar dit ras?