Puppy Erbij 2021

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Marlis

Berichten: 7242
Geregistreerd: 28-08-06
Woonplaats: Vlaardingen

Re: Puppy Erbij 2021

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-21 21:14

Chemische castratie heeft hier helemaal niks gedaan helaas.

_kimmeL: lekker in het water, groeit goed.

@kiimm: knappe vent en lekker even midweekje weg.

Nayomie: gefeliciteerd met het behalen van je examens.

Hier gaan we donderdag op motor vakantie dus dinsdag breng ik mijn zus haar twee honden en mijn drie honden weg naar de fokker van Ivy en Jody van m'n zus. Ga ze weer onwijs missen maar de hebben het daar onwijs goed. Ivy haar zusje woont daar nog en moeder ook dus daar zit ze dan weer mee en ook gaat ze haar broertje opzoeken die daar in de buurt woont.

Vandaag de eerste eg1 les gehad, de jongste volgens mij. Ze had vandaag niet veel aandacht ze vond het zo warm. Maar trots op baby.

Eloya

Berichten: 5195
Geregistreerd: 27-12-14
Woonplaats: Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-21 02:21

@Kimmel, wat een water ratje! hoop dat Dieke dat ook nog gaat worden.

@Nayomie, gefeliciteerd met het behalen van je examens! *\o/*
fijn dat Zhiva beter eet en jullie lekker bezig zijn met trainen.

@Kimm, knappe Cody en broer <3 Goldens zijn ook zo leuk.

@Marlis, veel plezier op motor vakantie!

Dieke groeit zeker hard. Binnenkort haar maar weer eens wegen. Denk dat ze al wel over de 30 kilo is nu met 19 weken.
Vandaag heeft ze met een volwassen dog teefje gespeeld die op bezoek kwam bij ons.
Dan zie je toch wel dat ze nog een stukje moet groeien :P

Afbeelding
Afbeelding

Nayomie
Berichten: 32785
Geregistreerd: 31-12-10

Re: Puppy Erbij 2021

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-21 08:28

Dank jullie wel! :D

Leuk een motorvakantie! En het scheelt dat je weet waar de hond verblijft die tijd. Dat moet denk ik ook wel weer wat geruststellen. Veel plezier in elk geval alvast!

Jeetje wat een reus die Dieke! Zeker als ik de dog er naast zie staan :oo Zo te zien hebben ze wel de ruimte in de tuin. :D

Eefsel2109

Berichten: 1110
Geregistreerd: 24-04-15

Re: Puppy Erbij 2021

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-21 18:05

Gefeliciteerd Nayomie!

Heerlijke foto's Kim!

Ooh Dieke <3

Net ging de fokker live op de Facebookgroep, echt zo gaaf om te zien! De pups groeien ook onwijs goed. Van ongeveer 500 gram bij de geboorte is de zwaarste nu al bijna 1700 gram! Ze zijn alweer bijna 2 weken oud.

x_Jeanine_x

Berichten: 9089
Geregistreerd: 09-04-08
Woonplaats: ----

Re: Puppy Erbij 2021

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-21 18:07

Leuke foto's komen er weer voorbij!!

Ik zag om insta van Kim een gave fotoshoot voorbij komen!!

Sloopkogel heeft nieuw speelgoed, ben benieuwd hoelang die heel blijft.
Afbeelding

kiwiwitje

Berichten: 20123
Geregistreerd: 22-08-09
Woonplaats: Vught

Re: Puppy Erbij 2021

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-21 09:44

Dag 52 vanaf de 1e dekking vandaag

Afbeelding
Afbeelding
Voor filmpjes mij even prive op fb toevoegen of instagram @specialmuchi
Puppykicks <3

KimD

Berichten: 20438
Geregistreerd: 02-01-10
Woonplaats: Vijlen

Re: Puppy Erbij 2021

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-21 09:52

Ik las ergens dat iemand naar onze verzekering vroeg maar kan het niet meer terug vinden. 8)7

Wij zijn in ieder geval verzekerd bij Aegon!

Marlis

Berichten: 7242
Geregistreerd: 28-08-06
Woonplaats: Vlaardingen

Re: Puppy Erbij 2021

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-21 11:21

Heb je toegevoegd op Instagram, leuk om te volgen.

Hier mijn bende vanavond weg brnegen voor iets meer als twee weekjes, zal even slikken worden.

kiwiwitje

Berichten: 20123
Geregistreerd: 22-08-09
Woonplaats: Vught

Re: Puppy Erbij 2021

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-21 12:33

Ik zag het! Leuk!

Ja dat zal pittig zijn. Maar jullie gingen op vakantie toch? Ook leuk!

cinniz123

Berichten: 4400
Geregistreerd: 14-08-12
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-21 13:20

Veel plezier marlis!!
Ben jaloers op je hoor.
Hier mn Harley al bijna 2 jaar niet meer uit t stof getrokken,gewoon geen tijd meer voor met 3 kids en moet voor een beurt maar ook daar ben ik echt te laks in :o

Ahhh wat is djes enorm zeg :wow:
Ben benieuwd hoeveel je er gaat tellen met de echo.

Hier wordt ik gek van Skitt die elke dode naaktslak naar binnen sleurpt die ze tegen komt ze is er zelfs gewoon naar opzoek maar weet dat het niet slim is vanwege hartworm maar wat ga ik er tegen doen want die 2 aht’s moeten echt uit kunnen rennen.
Dus continu vast wordt hem gewoon niet >;)

CupCakes_

Berichten: 3344
Geregistreerd: 20-12-08
Woonplaats: Ouddorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-21 16:22

Jongens, wat wij hadden vandaag. Het wordt steeds gekker in onze omgeving _O-

Ik liep met Jip onze ronde en hij zat aan de lange lijn (iets met hormonen die alle kanten opvliegen en niet willen luisteren)
En ik zag een vrouw met een loslopende hond aankomen. Ik heb Jip in de beheersing gezet en ondertussen de lange lijn verwisseld voor de korte inclusief gentle leader. Jip deed het onwijs goed! De hond kwam namelijk bij ons kijken. Die heb ik meerdere keren weggestuurd en op een gegeven moment begon Jip erop te reageren. Uiteindelijk kon ik hem niet meer houden, waardoor hij op de hond afrende en er bovenop sprong. Bleek het een loops teefje te zijn. Ik heb Jip er heel snel vanaf getrokken.

De vrouw van de loopse teef vond het normaalste zaak van de wereld dat ze los liep. Ze deed ook geen moeite om haar teef bij zich te houden o der het argumenten: ze heeft Ook recht op loslooptijd.
Ze had het ook geen ramp gevonden als het Jip ècht was gelukt.

Ik heb die vrouw lichtelijk uit staan foeteren. Serieus. Wat bezielt haar? Hou je loopse teef aan de lijn zolang ze loops is. := >;) :roll:

KimD

Berichten: 20438
Geregistreerd: 02-01-10
Woonplaats: Vijlen

Re: Puppy Erbij 2021

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-21 17:27

Mijn loopse teef loopt ook gewoon los. Net zoals zij onder appèl staat verwacht ik van andere mensen dat die honden ook onder appèl staan. We passeren niet los overigens, bij passeren zit ze aan mijn voet.

In deze vind ik de vrouw wel fout, voor het passeren had ze de hond wel bij zich mogen pakken.

fannetje

Berichten: 3552
Geregistreerd: 07-08-05
Woonplaats: ede

Re: Puppy Erbij 2021

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-21 17:45

Het klinkt meer of het de bedoeling was dat haar hond gedekt zou worden, vreemde mensen heb je toch.
KimD, ik neem aan dat jij jouw loslopende honden niet op een aangelijnde hond af laat gaan, zeker een eigenaar die er alles aan doet om de aandacht van de hond vast te houden, ga je niet lastig vallen met je loslopende hond, mijn inziens.

KimD

Berichten: 20438
Geregistreerd: 02-01-10
Woonplaats: Vijlen

Re: Puppy Erbij 2021

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-21 18:06

Daar had ik overheen gelezen, dat is helemaal van de zotte. %)

Marlis

Berichten: 7242
Geregistreerd: 28-08-06
Woonplaats: Vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-21 18:32

cinniz123 schreef:
Veel plezier marlis!!
Ben jaloers op je hoor.
Hier mn Harley al bijna 2 jaar niet meer uit t stof getrokken,gewoon geen tijd meer voor met 3 kids en moet voor een beurt maar ook daar ben ik echt te laks in :o

Ahhh wat is djes enorm zeg :wow:
Ben benieuwd hoeveel je er gaat tellen met de echo.

Hier wordt ik gek van Skitt die elke dode naaktslak naar binnen sleurpt die ze tegen komt ze is er zelfs gewoon naar opzoek maar weet dat het niet slim is vanwege hartworm maar wat ga ik er tegen doen want die 2 aht’s moeten echt uit kunnen rennen.
Dus continu vast wordt hem gewoon niet >;)

Hier een monteur als zwager en een handige vriend, die doen gelukkig al het onderhoud aan de motoren en auto's en camper.
Nu ivm corona al 2x niet kunnen gaan dus zijn er aan toe haha. Wel spannend Meg nieuwe motor.

Vervelend zeg van die naakt slakken, je wilt ze idd toch ook wel los.

En bizar van die loopse teef zeg.

cinniz123

Berichten: 4400
Geregistreerd: 14-08-12
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-21 18:46

Mijn loopse teef loopt ook los maar zodra ze in haar gewillige periode zit mag ze niet ver bij me vandaan en bij twijfel of passeren van niet bekende honden gaat ze vast.
Ik krijg ook t idee dat mevrouw :$ dacht bij puppies

Dat scheelt marlis.
En indd spannen een nieuwe motor maar ben je wel gelijk gewend!

CupCakes_

Berichten: 3344
Geregistreerd: 20-12-08
Woonplaats: Ouddorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-21 18:59

Ik zit niet zo te wachten op puppy's van Jip x labrador _O-

Nee, even zonder grappen. Ik voelde me al vet schuldig dat ik Jip niet kon houden. Maar aan de andere kant had ik de teef al meerdere keren weggestuurd. Maar ik voelde me alsnog banketstaaf -O-

Marlis

Berichten: 7242
Geregistreerd: 28-08-06
Woonplaats: Vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-21 08:58

Alle honden gisteren weg gebracht, trots op ze. M'n knuffel chihuahua lekker bij mij en de twee van m'n zus en de twee van mij met z'n alle in de kofferbak voor het eerst. Ging goed met terror Ivy erbij.

Ivy haar zusje deed eerst lelijk maar ze hebben elkaar nou helemaal gevonden. IV was heel lief voor haar mams. En ook de andere vermaken zich. Zijn vanmorgen vroeg al lekker wezen wandelen en zwemmen.

Zusje en IV zo anders, IV veel meer van Duitser er door en zusje meer Mechelaar. IV is veel groffer en langere vacht. En fokker dacht dat IV de felste was daarom naar mij gegaan ivm grote roedel bij haar maar die van haar is echt de felste haha. Afbeelding

Wij net in ons hersens laten roeren voor een sneltest zodat we morgen Frankrijk in kunnen.

Zo eerst nog paarden doen, inpakken en werken

kiwiwitje

Berichten: 20123
Geregistreerd: 22-08-09
Woonplaats: Vught

Re: Puppy Erbij 2021

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-21 10:27

Geniet van de vakantie!

punjab

Berichten: 1719
Geregistreerd: 25-07-05
Woonplaats: In het zonnige Zeeuws-Vlaanderen

Re: Puppy Erbij 2021

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-21 10:41

Marlis veel plezier met je vakantie. Snap je wel hoor. Hier Senna ook volgende week paar dagen naar mijn ouders. Normaal mag ze ook altijd mee. Maar vanwege de operatie en hele dag alleen in huisje zitten vinden we ook weer zielig. En wij plezier maken in de efteling. Maar ze word zeker verwend door mijn moeder.

Nayomie gefeliciteerd.

Wauw wat is Dieke een knapperd aan het worden.

Kiwitje ben echt benieuwd hoeveel pups ze krijg. Wanneer is de echo?

Cupcakes das niet fijn van die vrouw en zeker als jij de best doet om Jip bij je te houden.

kiwiwitje

Berichten: 20123
Geregistreerd: 22-08-09
Woonplaats: Vught

Re: Puppy Erbij 2021

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-21 10:55

We hebben vrijdag de rontgen. Dan kunnen we weer skeletjes tellen

punjab

Berichten: 1719
Geregistreerd: 25-07-05
Woonplaats: In het zonnige Zeeuws-Vlaanderen

Re: Puppy Erbij 2021

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-21 12:32

Ben echt benieuwd denk dat het er best veel zijn. Wat denk je zelf?

kiwiwitje

Berichten: 20123
Geregistreerd: 22-08-09
Woonplaats: Vught

Re: Puppy Erbij 2021

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-21 12:33

Het zou mij niks verbazen als t er meer worden dan 6 of t worden hele flinke. Maar voor mij hoeft dat niet zo een groot nest. 6 vond ik al groot zat :')

mvdende

Berichten: 5729
Geregistreerd: 14-12-08
Woonplaats: Ossendrecht

Re: Puppy Erbij 2021

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-21 16:18

Skip mag ook 2 nachtjes logeren in de opvang.

Ga hem morgen weg brengen en haal hem zaterdag ochtend weer op.

Ondertussen ga ik 1 nachtje kamperen in Toverland, als afsluiter van mn vakantie. 3 weken in Limburg, van 30°c tot de magere 15°c vandaag, voornamelijk kamperen, met enkele dagen een hotel/b&b/ trekkershut. In 4 dagen 45 km van de Dutch mountain trail gelopen in de hitte, helaas liep Skip niet goed en zijn we moeten stoppen na dag 4. Waarschijnlijk beurse voetkussentjes, hij liep "op het harde" niet goed, "op het zachte" wél.

De rest van de vakantie lekker rustig aan gedaan en veel dingen bezigt.

Kiimm_

Berichten: 3160
Geregistreerd: 24-04-10
Woonplaats: Maurik

Re: Puppy Erbij 2021

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-21 16:38

Oh jemig Cupcakes, dat is inderdaad een bijzondere en vervelende ervaring. Bij ons op het hondenstrand waar honden echt los gaan en met elkaar spelen laten ze ook vaak loopse teefjes los waar ze niet naar om kijken, heel hinderlijk.. in andere gebieden moet het met passeren van een loopse teefje wel gaan. Soms lijken mensen niet na te denken of hun verantwoordelijkheid niet te willen nemen..

Fijne vakantie Marlis!

Ze is echt mega Kiwi. Ik ben je gaan volgen op instagram :)

Oeps, er was ineens een modderplas :=

Afbeelding

Afbeelding