KarinW86 schreef:Ik kreeg daarnet een berichtje dat de pupjes geboren zijn
Jeeej het duimen heeft geholpen!
Moderators: Muiz, Firelight, NadjaNadja, Essie73, Maureen95
Zonnebloem92 schreef:Ik ben benieuwd naar de foto's!
Ik ben even benieuwd hoevaak een pup nou plast ongeveer, ik vind dat junior best vaak plast.
Net 5 keer in een halfuur waarvan 3 keer binnen (terwijl we net van buiten kwamen en hij daar had geplast).
We houden hem vrijwel continu in de gaten, maar je draait je rug erheen en hij gaat gewoon zitten om te plassen.
Limoen schreef:Zonnebloem92 schreef:Ik ben benieuwd naar de foto's!
Ik ben even benieuwd hoevaak een pup nou plast ongeveer, ik vind dat junior best vaak plast.
Net 5 keer in een halfuur waarvan 3 keer binnen (terwijl we net van buiten kwamen en hij daar had geplast).
We houden hem vrijwel continu in de gaten, maar je draait je rug erheen en hij gaat gewoon zitten om te plassen.
Wat krijgt hij te eten?
996981 schreef:Het is denk ik goed om in gedachte te houden dat sommige fokkers gesponsord worden door merken. Dat de fokker er enthousiast over is, hoeft niet per definitie te betekenen dat het goed voer is helaas
KimD schreef:996981 schreef:Het is denk ik goed om in gedachte te houden dat sommige fokkers gesponsord worden door merken. Dat de fokker er enthousiast over is, hoeft niet per definitie te betekenen dat het goed voer is helaas
Dat kun je normaal gesproken vrij makkelijk zien aangezien die merken een aantal eisen stellen aan sociale promotie. Ze taggen op de socials vaak het merk of koppelen het aan een #.
996981 schreef:Het is denk ik goed om in gedachte te houden dat sommige fokkers gesponsord worden door merken. Dat de fokker er enthousiast over is, hoeft niet per definitie te betekenen dat het goed voer is helaas
KimD schreef:996981 schreef:Het is denk ik goed om in gedachte te houden dat sommige fokkers gesponsord worden door merken. Dat de fokker er enthousiast over is, hoeft niet per definitie te betekenen dat het goed voer is helaas
Dat kun je normaal gesproken vrij makkelijk zien aangezien die merken een aantal eisen stellen aan sociale promotie. Ze taggen op de socials vaak het merk of koppelen het aan een #.