Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 5 [ 106 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[VOLG] maine coon kitten

 
Profiel   

yeahh!!

in februari krijgen wij hier een nieuwe poes <3 *\o/*

eigenlijk was dit helemaal nog niet de planning O:) Maar heb altijd gezegd als ik een poes neem dan alleen en maine coon.

mijn collega vroeg mijn onder het werk of ik niet op zoek was naar kitten wat ze hadden een nestje.
ik doodleuk ik wil geen htk kat, waar op zij zei dat is het ook niet _O-

dus zo kreeg ik het appje dat ze geboren waren!

[ img ]

ik was er zelf al over uit dat ik de koetjes niet mooi vond O:)

er zaten 2 witjes bij waar ik wel interesse in had maar 1 moest dan wel een poes zijn.
en die zat er bij *\o/*

hier alle katten bij elkaar

[ img ]

na dat ze 10dagen waren mocht ik komen kijken en toen heb ik de knoop door gehakt, we gaan er voor!

weekje later kreeg ik de foto met oogjes open <3
[ img ]

ze is zo mooi! ze zijn nu 4weekjes oud.
ik kan niet wachten tot het februari is. enige waar we nog beetje mee dubben is de naam haha we hangen nu op mia.

hier nog even mooie foto van mama en papa

[ img ]


[ img ]

[ img ]



Laatst bijgewerkt door Muiz op 25-01-21 00:14, in het totaal 1 keer bewerkt

Tag toegevoegd

Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-12-20 20:08 



 
Profiel   

Oh wat een schatjes! Ik vind die koetjes juist geweldig!

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-12-20 20:18 



 
Profiel   

Oh wat leuk <3
Aftellen duurt dan lang he?

Leuke naam wel, Mia! :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-12-20 21:00 



 
Profiel   

Suzanne F. schreef
Oh wat een schatjes! Ik vind die koetjes juist geweldig!

vind ze te wit, met meer zwart vind ik ze mooier

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-12-20 21:08 



 
Profiel   

SimoneeM schreef
Oh wat leuk <3
Aftellen duurt dan lang he?

Leuke naam wel, Mia! :)


mega lang volgende week mag ik even komen spieken weer! en krijg gelukkig wel af en toe foto's en filmpjes

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-12-20 21:09 



 
Profiel   

Oh een witje!! <3

Die heb ik ook!! Heerlijk!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-12-20 21:17 



 
Profiel   

Wat een knapperds! Wij zijn ook weer op zoek naar een kitten, wel een ander ras maar het is zo leuk zo'n hummeltje in huis

Tip aan je collega is wel om de vissenkom te vervangen voor een bak. Loopt nu ook een topic over goudvissen in een aquarium

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-12-20 21:32 



 
Profiel   

Wat leuk! Gefeliciteerd! Zijn de witte coons trouwens niet doof? Is vaak een dingetje helaas..

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-12-20 21:36 



 
Profiel   

Witte katten in het algemeen hebben meer kans om doof te zijn. Mijn coon is alleen Oost-Indisch doof, de wiit htk echt doof. :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-12-20 21:42 



 
Profiel   

Amber_anne schreef
Wat een knapperds! Wij zijn ook weer op zoek naar een kitten, wel een ander ras maar het is zo leuk zo'n hummeltje in huis

Tip aan je collega is wel om de vissenkom te vervangen voor een bak. Loopt nu ook een topic over goudvissen in een aquarium

Al over gehad maar blijft hun keuze :)

welk ras zijn jullie opzoek?!

Rennie89 schreef
Wat leuk! Gefeliciteerd! Zijn de witte coons trouwens niet doof? Is vaak een dingetje helaas..


we gaan het zien. ze worden helemaal klaar afgeleverd met chip en alle inentingen. ze heeft misschien wel 2 verschillende ogen! ze dachten dat gezien te hebben

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-12-20 21:47 



 
Profiel   

Arme, arme goudvissen.
Maar prachtige kittens. Ik ga voor een koetje.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-12-20 21:54 



 
Profiel   

Vervelend voor de vissen maar je hebt het geprobeerd.

Wij zijn op zoek naar een bicolor ragdoll katertje. Heb nu contact met een fokker die er nog eentje heeft,hopelijk kunnen we gaan kijken

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-12-20 23:46 



 
Profiel   

Amber_anne schreef
Vervelend voor de vissen maar je hebt het geprobeerd.

Wij zijn op zoek naar een bicolor ragdoll katertje. Heb nu contact met een fokker die er nog eentje heeft,hopelijk kunnen we gaan kijken



oww die zijn ook mooi!!

ik was ook eh ben ook echt super selectief geweest met de kleur. want zat hier niks moois tussen had ik echt gewacht.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-12-20 02:59 



 
Profiel   

Wat leuk!! Wij hebben er sinds een poosje ook 1.
Is van 1 juni. Hier een Leo en hij doet zijn naam eer aan. Lomp en onbehouwen :D maar ook lief en ondeugend. Maar oooh wat is hij onhandig. :+
[ img ]

Leo is ook oostindisch doof. Naar zijn naam luistert ie niet, maar als je de brokjes bijvult is hij er als de kippen bij :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-12-20 07:26 



 
Profiel   

pipo schreef
Wat leuk!! Wij hebben er sinds een poosje ook 1.
Is van 1 juni. Hier een Leo en hij doet zijn naam eer aan. Lomp en onbehouwen :D maar ook lief en ondeugend. Maar oooh wat is hij onhandig. :+
[ [url=m/HPPgy7.jpg]Afbeelding[/url] ]

Leo is ook oostindisch doof. Naar zijn naam luistert ie niet, maar als je de brokjes bijvult is hij er als de kippen bij :j


ahh knapperd! ik moet nog wel even bedenken dat we veel moeten gaan borstelen :')
je hond is wel klein hahaha

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-12-20 08:44 



 
Profiel   

Dat was mijn voornemen ook maar deze boef is hem gepeerd voordat je "borstel" kan zeggen.

[ img ]

Je zou trouwens kunnen testen of het een odd eyed exemplaar is door er een foto van te maken met flits. Van deze heb ik een soort alienfoto van toen ie jong was, maar daarop zag je toen dat ie odd eyed was. :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-12-20 08:53 



 
Profiel   

Roosch schreef
Dat was mijn voornemen ook maar deze boef is hem gepeerd voordat je "borstel" kan zeggen.

[ [url=m/wPvu7x.jpg]Afbeelding[/url] ]

Je zou trouwens kunnen testen of het een odd eyed exemplaar is door er een foto van te maken met flits. Van deze heb ik een soort alienfoto van toen ie jong was, maar daarop zag je toen dat ie odd eyed was. :')


ow ga het eens vragen!!!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-12-20 09:59 



 
Profiel   

Hier zijn dus kenners. Maar is een Maine coon echt zo klunzig?? Wat is het een lieverd, echt, maar zooo dom. Komt dat nog goed?? Hij is nu een half jaar. Maar springen en inschatten is een ramp... ook andere poeze dingen zijn lang niet zo ontwikkeld als bij een huis tuin en keuken kat. Of kruising
Ik kan het ook niet terugvinden op sites van fokkers of zo.
Waar Leo vandaan kwam heeft verder ook niet gereageerd toen ik melde dat zijn staart dus een katerstaart blijkt te zijn. Niks geen reactie helaas. Dus waarschijnlijk meer mindere dingen. Maar dat komt wel aan het licht als we hem laten castreren. Soon! ;) liefst in pb. Wil topic niet overnemen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-12-20 17:22 



 
Profiel   

pipo schreef
Hier zijn dus kenners. Maar is een Maine coon echt zo klunzig?? Wat is het een lieverd, echt, maar zooo dom. Komt dat nog goed?? Hij is nu een half jaar. Maar springen en inschatten is een ramp... ook andere poeze dingen zijn lang niet zo ontwikkeld als bij een huis tuin en keuken kat. Of kruising
Ik kan het ook niet terugvinden op sites van fokkers of zo.
Waar Leo vandaan kwam heeft verder ook niet gereageerd toen ik melde dat zijn staart dus een katerstaart blijkt te zijn. Niks geen reactie helaas. Dus waarschijnlijk meer mindere dingen. Maar dat komt wel aan het licht als we hem laten castreren. Soon! ;) liefst in pb. Wil topic niet overnemen.

heb je pb gestuurd :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-12-20 18:06 



 
Profiel   

Pipo, een katerstaart kan een fokker niks aan doen, dat ligt aan de hormonen en wat talkpoeder helpt vaak heel goed.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-12-20 18:12 



 
Profiel   

Wat een schatje!
Hier ook een witte poes, een halve Britse korthaar. Paar mini vlekjes grijs op haar kop.
Nu 7 maanden oud:
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-12-20 19:02 



 
Profiel   

Samantha_ schreef
Wat een schatje!
Hier ook een witte poes, een halve Britse korthaar. Paar mini vlekjes grijs op haar kop.
Nu 7 maanden oud:
[ [url=m/oUY4jP.jpg]Afbeelding[/url] ]

<3 <3
die is ook mooi. ben filmpje aan het uploaden:D

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-12-20 19:08 



 
Profiel   


Link naar dit berichtGeplaatst: 24-12-20 19:10 



 
Profiel   

Leuk!! Al snap ik niet waarom ze in een kamerbench moeten?? Ik zie wel dat ze het niet gewend zij, maar waarom? Omdat ze anders onvindbaar zijn voor visite :+ kan hoor.

Oh enne Leo ziet borstel niet als bedreiging, als je het maar doet als hij niets anders aan het doen is. En vooral niet te lang!

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-12-20 19:46 



 
Profiel   

pipo schreef
Leuk!! Al snap ik niet waarom ze in een kamerbench moeten?? Ik zie wel dat ze het niet gewend zij, maar waarom? Omdat ze anders onvindbaar zijn voor visite :+ kan hoor.

Oh enne Leo ziet borstel niet als bedreiging, als je het maar doet als hij niets anders aan het doen is. En vooral niet te lang!


Kleine kittens wil je meestal niet los in je hele huis hebben. Die kunnen overal tussen en in en bovendien zijn ze zo klein nog kwetsbaar. Pas als ze ietsje ouder zijn ga je uitbreiden naar hele kamer :)
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-12-20 19:52 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 5 [ 106 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen