Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 11 van de 12 [ 283 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Wie heeft er een Brits Korthaar?

 
Profiel   

Oke ophaaldatum is definitief. Over precies 4 weken komt ze eindelijk mee naar huis!
Foto’s die ik zondag nog heb gemaakt bij het bezoekje:
[ img ]
[ img ]

En het hele nest samen :D
[ img ]
[ img ]
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-06-21 23:24 



 
Profiel   

Oh wat een leukerd en wat een mooi nestje <3

Vrijdag hoor ik of mijn poes zwanger is. Ik denk het wel maar aangezien zij geënt moet worden doe ik gelijk controle. Ik weet niet of ik tzt nog een rontgen doe voor het aantal.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-06-21 07:20 



 
Profiel   

Wat leuk Seni! En inderdaad een heel mooi nestje <3

Wij kunnen aftellen, over anderhalve week komen onze kittens! De namen zijn Filou en Frummel geworden :D De andere twee uit het nestje gaan naar mijn schoonouders dus alles komt onze kant op :+

Nummer 1 is Filou en nummer 3 is Frummel <3 Ze worden zo leuk al!
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-06-21 07:38 



 
Profiel   

Heb je ze al opgehaald Ketly?!

Hier gisteren weer op bezoek geweest!
[ img ]
[ img ]

Oeps en Bailee heeft haar eigen instagram pagina gekregen := :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-06-21 16:19 



 
Profiel   

Prachtig dier Seni!

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-06-21 18:10 



 
Profiel   

Wauw wat een mooie <3

Ja ze zijn er! Gaat heel goed, zijn hier helemaal thuis :D

[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-06-21 19:02 



 
Profiel   

Aaah wat leuk! En die bij je schoonouders? Gaan die ook goed?

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-06-21 20:50 



 
Profiel   

Ahhh wat een leuke kittens weer <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-06-21 22:26 



 
Profiel   

Ja die gaan ook goed! Alleen zijn ze nog een beetje bang voor de hond dus iets minder dapper. Onze zijn het tegenovergestelde en heel dapper :+ We knopen inmiddels de gordijnen op en hebben al wat planten verplaatst haha.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-06-21 06:22 



 
Profiel   

Aah lief!

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-06-21 09:33 



 
Profiel   

Hoi,

Ik hoop dat deze vraag ook in dit topic kan, anders zal ik een nieuwe aanmaken.

Ik ben benieuwd naar ervaringen bij bepaalde Brits korthaar catterys. Wij zouden straks heel graag een tweede brit erbij nemen en ik hou ervan om van te voren goed research te doen.
Degene waar onze huidige Brit vandaan komt is echt een hele fijne cattery. Warme mensen die de tijd voor je nemen en na 3 jaar nog steeds af en toe vragen hoe het is met de kat.

Dan zou je zeggen, waarom kijk je voor je tweede Brit daar dan ook niet?
Wij zouden een cinnamon, chocolate, zwarte, lapjes, schildpad of golden shaded erg mooi vinden en waar onze Brit vandaan komt fokken ze blauw en crème en bi-colour met die varianten.
Wij wonen zelf in het Noorden, maar willen er graag voor rijden. Duitsland zou ook geen probleem zijn.

Dus heeft iemand goede ervaringen met een cattery die ook in die kleuren fokt?
(Waarvan de katten uiteraard gezond zijn, op alles worden getest en in een fijne sfeer worden grootgebracht).

Twijfelde of ik de reacties in een privé bericht wilde of niet, maar aangezien het gaat om positieve ervaringen is het openbaar delen van deze informatie alleen maar voordelig voor de betreffende cattery zelf lijkt mij :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-09-21 15:23 



 
Profiel   

Mijn tante heeft goede ervaringen met Pritty Britty uit Wijdenes (N-H). Ze heeft daar twee poezen vandaan uit verschillende nesten en ze verschillen een jaar. De katten wonen daar niet binnen maar wel in de aangrenzende grote bijkeuken. Fijn contact en alles is daar netjes en schoon. De poesjes zelf zijn heerlijke diertjes :) de een is een tabby mackarel en de ander is heel donkerbruin. Tegen zwart aan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-09-21 15:29 



 
Profiel   

Negerzoen schreef
Mijn tante heeft goede ervaringen met Pritty Britty uit Wijdenes (N-H). Ze heeft daar twee poezen vandaan uit verschillende nesten en ze verschillen een jaar. De katten wonen daar niet binnen maar wel in de aangrenzende grote bijkeuken. Fijn contact en alles is daar netjes en schoon. De poesjes zelf zijn heerlijke diertjes :) de een is een tabby mackarel en de ander is heel donkerbruin. Tegen zwart aan.



Dankjewel voor je reactie! Deze cattery had ik nog niet op mijn lijstje staan.
De katten op de site zien er ook erg mooi uit.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-09-21 18:39 



 
Profiel   

Bailed komt van Cattery Soothing uit Zwolle vandaan. Erg blij met ze. Hele lieve mensen, hebben echt het beste voor. Ik kan er heel uitgebreid over schrijven maar het komt op hetzelfde neer. Hele fijne fokker. Niet al je kleuren komen daar voor maar wellicht wel 1 voor op je lijstje?

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-09-21 15:02 



 
Profiel   

Seni schreef
Bailed komt van Cattery Soothing uit Zwolle vandaan. Erg blij met ze. Hele lieve mensen, hebben echt het beste voor. Ik kan er heel uitgebreid over schrijven maar het komt op hetzelfde neer. Hele fijne fokker. Niet al je kleuren komen daar voor maar wellicht wel 1 voor op je lijstje?



Dankjewel Seni!
Deze komt ook zeker op mijn lijstje te staan, die stond er nog niet op.

Dan kan ik later deze maand ze allemaal een mail sturen, of als ze akkoord zijn liever nog bellen voor een eerste gevoel en vragen om een kennismaking.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-09-21 06:12 



 
Profiel   

Hoe staat het er hier voor met alle kleine fluffies?
Bailee doet het zoooo goed!
Ze kan zelfs al komen op haar naam (in huis) zitten en pootje geven! Ze is zo’n snelle leerling!

https://www.instagram.com/reel/CTxM7u9o ... =copy_link
Ik geloof dat via deze link het filmpje te zien is?

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-09-21 17:32 



 
Profiel   

Ik heb 5 ontzettend leuke Brits korthaar point kittens van nu bijna 6 weken oud <3

Als iemand nog een goed huisje weet :D ik zoek voor 4 nog een nieuw huisje!

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-10-21 21:28 



 
Profiel   

Schattig!
Maar, zijn er nou 2 bij met vouwoortjes?

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-10-21 21:52 



 
Profiel   

Hallo!
Ik heb een algemene vraag, ik ben rustig op zoek naar een Britse korthaar nestje. Kent iemand een erkende fokker? Die ook test op hartafwijking HCM en nierfalen.

Ik wil graag een Lilac kleur, omdat mijn vorige Britse korthaar blauw is. Maar hij is overleden op 7 jarige leeftijd door de erfelijke ziekte HCM.

Kent iemand goede een goede en fijne Cattery?

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-03-22 16:28 



 
Profiel   

Waar woon je?
Ik ken wel een paar fokkers.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-03-22 17:50 



 
Profiel   

Ik woon in de provincie Gelderland, maar zijn niet beroerd om een stuk te rijden

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-03-22 17:55 



 
Profiel   

Wij zijn helaas onze Frummel dinsdag verloren nadat hij is aangereden door een auto.. |(

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-03-22 15:07 



 
Profiel   

Wat sneu. Sterkte met het verlies

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-03-22 15:24 



 
Profiel   

:knuffel: Jeetje, sterkte met het verlies

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-03-22 15:31 



 
Profiel   

Sterkte! wat verdrietig
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-03-22 15:51 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 11 van de 12 [ 283 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen