[VOLG] “Angel Wings” kipjes op kamers!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
horselover22

Berichten: 651
Geregistreerd: 18-08-08
Woonplaats: utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-21 17:42


Raineri
Berichten: 6228
Geregistreerd: 21-02-11

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-21 18:55


shadowstar

Berichten: 340
Geregistreerd: 13-12-14

Re: [VOLG] “Angel Wings” kipjes op kamers!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-21 19:09

Wat een schatje

Dido2316

Berichten: 1998
Geregistreerd: 10-01-15
Woonplaats: Schiedam

Re: [VOLG] “Angel Wings” kipjes op kamers!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-21 19:27

Afbeelding

Hallo broertje! :)F

horselover22

Berichten: 651
Geregistreerd: 18-08-08
Woonplaats: utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-21 07:16

Dido2316 schreef:
[ [url=m/0Q4YLX.jpg]Afbeelding[/url] ]

Hallo broertje! :)F


Haĺlo zus (ook al zo knappie)

Dido2316

Berichten: 1998
Geregistreerd: 10-01-15
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-21 17:23

Zullen we het erop houden dat Marah een dankbare eter is? _O-


Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110665
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Re: [VOLG] “Angel Wings” kipjes op kamers!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-21 17:38

Hee, spelen met je eten is onbeleefd! _O-

Sicayes

Berichten: 3540
Geregistreerd: 08-07-13
Woonplaats: Naaldwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-21 09:34

Hoe gaat het met jullie knaagkanarietjes?

Inmiddels is het hier ook een soort goede tijden, slechte tijden. :') om de een of andere reden is mijn lutino dame Tia blijkbaar voor alle mannenvogeltjes een heel lekker kippetje := ze is eigenlijk Solo’s vriendinnetje, maar Phyre is ook helemaal <3 op d’r. Hij volgt haar en zingt voor haar en doet lekker macho.

Solo is hier natuurlijk eigenlijk niet van gediend, het is immers ZIJN kippetje. Maar Solo is zo’n sukkel, die laat zich gewoon wegjagen door die kleine Phyre _O- en Tia? Die is blond dus die snapt het allemaal niet. :o?
Dat ziet er dan zo uit:

Afbeelding

Verder is Phyre wel echt een virtuoso en een kletskaus. Hij pruttelt ook echt tegen je als je wat tegen hem zegt. Van handen moet hij nogsteeds niet zoveel hebben, maar hij is wel gek op haar en wimpers:

Afbeelding

Afbeelding

Als ik met Solo aan het kroelen ben, komt hij ook vaak heel nieuwsgierig kijken maar als ik hem dan aandacht wil geven denkt hij nah laat maar :')

Afbeelding
Verder zit hij nu een beetje rommelig in de veren, ik denk dat hij aan z’n rui gaat beginnen. Kleine jongens worden groot!

de plantenzooi achter hem is trouwens tijdelijk. Zijn stekjes van mijn planten die die dag werden opgehaald door vrienden

Oh en Leia? Het meisje waar hij eigenlijk voor bedoeld was? Tsja, Leia blijft een introverte vogel die het liefst gewoon d’r eigen ding doet I guess.


Afbeelding

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110665
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-21 10:42

Hahaha, ook een soort Goede Eitjes, Slechte Eitjes bij jullie :))
Het ziet er idd uit alsof hij aan de rui gaat beginnen! En zie ik daar nou zijn verborgen donkere veertje? <3
Of is dat een tweede donkere veertje? Want ik dacht dat de eerste echt op zijn stuit zat?

Raineri
Berichten: 6228
Geregistreerd: 21-02-11

Re: [VOLG] “Angel Wings” kipjes op kamers!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-21 11:00

Die eerste foto _O-
Wat een leuke groep Vogels heb je! Moet vast erg gezellig zijn

Dido2316

Berichten: 1998
Geregistreerd: 10-01-15
Woonplaats: Schiedam

Re: [VOLG] “Angel Wings” kipjes op kamers!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-21 13:10

Wat heb je toch een knappe vogels, Sicayes! <3 Vast altijd dolle boel bij jullie :j en je zal altijd zien dat de heren vervolgens hun oog laten vallen op dezelfde dame _O-

Sicayes

Berichten: 3540
Geregistreerd: 08-07-13
Woonplaats: Naaldwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-21 15:07

Dat is nog zijn enige echte moedervlek! :j Ik hoop die te kunnen bewaren van zijn eerste rui straks.

Ze zijn ook heel gezellig, echt allemaal zo anders qua karakter. En ondeugend, zo wilde Solo vandaag absoluut niet terug de kooi in voor het middagdutje. Terwijl ik dat wel graag wil zodat ik even kan stofzuigen en dweilen zonder dat hij overal weer kakt.. zucht :')


Afbeelding
Kijken naar mij terwijl ik de afwas doe is natuurlijk ook veel leuker

Dido2316

Berichten: 1998
Geregistreerd: 10-01-15
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-21 12:08

Stille boel hier zeg…. Hoe gaat het met de kleine en niet meer zo kleine draakjes?

Met Marah (en Remi ook) gaat het heel goed! Het is zo’n enorme kroeldoos, het liefst zit ze de hele dag in je nek te slapen, te knarsen en kusjes te geven. <3

Op de foto heeft ze het wel net op m’n bril voorzien, maar het geeft een idee :')

Afbeelding

horselover22

Berichten: 651
Geregistreerd: 18-08-08
Woonplaats: utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-21 14:06

Ja hier ook alles goed met de 4 (b)engeltjes picasso is zo ongelovelijk schattig die klets/pruttelt ook echt terug als ik tegen hem praat en die probeert ook al om uit te breken terwijl ze er eerst niks can moesten weten

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110665
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Re: [VOLG] “Angel Wings” kipjes op kamers!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-21 14:08

Wat fijn om te horen dat het zo goed gaat! <3
Die foto! :+:

En Picasso kletst tegen je? Superlief! <3

Raineri
Berichten: 6228
Geregistreerd: 21-02-11

Re: [VOLG] “Angel Wings” kipjes op kamers!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-21 14:17

Hou op wat schattig!!

Ja mijn werkdagen zijn behoorlijk lang dus ik zie m’n veren kinderen nog maar weinig. Als ik thuis kom slapen ze al :(:)
Tommy en Nuggy kunnen geen moment zonder elkaar en Kyto wordt elke week weer een heel klein beetje stoerder. Hij begint ook weer op een stok op te stappen <3 <3

Dido2316

Berichten: 1998
Geregistreerd: 10-01-15
Woonplaats: Schiedam

Re: [VOLG] “Angel Wings” kipjes op kamers!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-21 14:56

Oh heerlijk toch Danique dat de jonkies niet zonder elkaar kunnen? En knappe Kyto! Begint hij de schrik van nog zo’n kleine pluizenbol er hij al een beetje te boven te komen? :knuffel:

En Marah… tsja… wij vinden haar heel bijzonder, zo’n zachtaardig en knuffelig vogeltje hebben we nog niet eerder meegemaakt <3 dus we zijn v’liefd, maar dat hoort natuurlijk ook <3 <3

Remi vindt haar ook leuk hoor, als ze ineens de gang op gewaggeld is gaat hij haar echt roepen. Maar ze moet niet té dichtbij komen, want dat is spannend :j :')

Raineri
Berichten: 6228
Geregistreerd: 21-02-11

Re: [VOLG] “Angel Wings” kipjes op kamers!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-21 16:16

Kyto vind het super gezellig! Altijd in de buurt van ze en hij is echt opgeleefd! Nog belangrijker: Tommy pest hem niet meer ~~}> maar ze zijn nog wel gehecht aan elkaar merk ik. Ze zoeken elkaar nog wel op en dan beginnen ze een zang duel _O-

Hihi gekke Remi, vind meisjes nog een beetje eng! Je ziet echt dat ze super lief is! En een tikje ondeugend soms haha.

Afbeelding
Duidelijk aan het puberen. Ze grijpen maar al te graag naar de fles _O-

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110665
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Re: [VOLG] “Angel Wings” kipjes op kamers!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-21 17:19

Wat leuk om jullie verhalen te lezen en foto's te zien <3
Zo blijf ik toch een beetje op de hoogte en het is echt heel fijn om te lezen hoe blij jullie met de terroristenfamilie zijn :D

Dido2316

Berichten: 1998
Geregistreerd: 10-01-15
Woonplaats: Schiedam

Re: [VOLG] “Angel Wings” kipjes op kamers!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-21 17:33

Zeg Danique… je moet nog wel even wat aan je opvoedskills doen hoor… minderjarig wipwappen en dan nu ook nog aan de fles := _O-

Raineri
Berichten: 6228
Geregistreerd: 21-02-11

Re: [VOLG] “Angel Wings” kipjes op kamers!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-21 16:42

Hou op hoor! Straks heb ik jeugdzorg zo aan de deur staan _O-

Nukumi is wel echt een prinses. Tommy en Nuggy aten nogal wild en alles viel uit het kommetje. Nukumi: *kijkt een beetje dwazig om zich heen.*
*Ik kijk naar Nukumi*
Nukumi: *begint als een heks te krijsen*
Ah, hare majesteit verzoekt meer lekkers in haar kommetje _O-

We geven er nooit aan toe. Als ze stil zijn geven we het pas. maar gekrijs betekend: doe de kooi eens open! Of: ik eis nu eten! En ze staart ons ook heel indringend aan altijd :')

Sicayes

Berichten: 3540
Geregistreerd: 08-07-13
Woonplaats: Naaldwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-21 12:49

Nukumi is me er eentje hahaha :')
Hier gaat alles z’n gangetje. Tia is nogsteeds het mooiste meisje van de klas als je het aan Phyre en Solo vraagt. En Leia nog steeds een beetje een loner.

Phyre pruttelt ook terug als je tegen hem praat. Zo lief! Hij moet nogsteeds niks van handen hebben maar komt wel uit zichzelf eens bij me zitten. Alles mag, behalve handen :roll:

Terwijl ik dit typ zie ik wel dat 1 van Solo z’n oogjes iets meer toegeknepen lijkt dan de ander. Ik zie ook een klein beetje irritatie. Het is niet dikker, maar het ‘oogwit’ lijkt geïrriteerd. Maar even in de gaten houden of dit erger word of dat de sukkel gewoon een speeltje in z’n oog heeft gekregen ofzo.


Afbeelding

Afbeelding

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110665
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Re: [VOLG] “Angel Wings” kipjes op kamers!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-21 16:21

Whahaha, Nukumi _O- En ze was hier nog zo'n schattig onschuldig meisje O:)

Solo <3 Ik denk dat ik zie wat je bedoeld! Heb je de flitser gebruikt misschien?

We hebben vandaag de laatste baby van dit seizoen weg gebracht naar zijn nieuwe huisje. Dat was 2 uurtjes rijden :P Maar hij gaat naar een lieve vriendin, dus dat was het helemaal waard! <3
Hij weigerde daar gewoon om op te stappen en zodra wij weg waren kreeg ik een filmpje waarbij hij netjes opstapte en trosgierst uit de hand eet :') Volgens mij heeft hij gewoon gewacht tot ik weer vertrokken was :+

Sicayes

Berichten: 3540
Geregistreerd: 08-07-13
Woonplaats: Naaldwijk

Re: [VOLG] “Angel Wings” kipjes op kamers!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-21 10:15

Ja klopt, expres wel de flitser omdat het anders te donker was in huis.. iets met regen... :+
Ik bedacht me dat ik nog vit a druppels in mij vogel EHBO had dus die hebben ze de afgelopen dagen op aanraden van vriendin DA alvast door het eten gehad.

Vind het er niet slechter uit zien vandaag en z'n oogje lijkt weer ronder. Maar ik hou het nog even in de gaten, liever dat ik het laat behandelen VOORDAT het erg is natuurlijk. Zit gelukkig een vogelarts in Den Haag :D

Ah nu is je kweekseizoen echt voorbij :(:) terug naar de rust!

horselover22

Berichten: 651
Geregistreerd: 18-08-08
Woonplaats: utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-21 12:30

Afbeelding

ja ja de twee kroelende mannen eindelijk op de foto kunnen zetten <3 dit zijn mijn twee mannen willow (de grijze) en fireball (de gele)