Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 2 van de 20 [ 478 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 20  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[VOLG] “Angel Wings” kipjes op kamers!

 
Profiel   

[ img ]

Jammer dat ik niet weet hoe je prutsmuts filpmjes op krijg maar fuego is al een hele tijd aan het pruttelen
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-06-21 20:28 



 
Profiel   

Omdat dit een volgtopic is zal ik een tag toevoegen en het naar BB-HK verplaatsen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-06-21 20:32 



 
Profiel   

Britt_xxx schreef
Zit haar kopje daar naar achteren, en dan onder haar linker vleugel gestopt?


Yes, jij gaat door voor de koelkast ;) Alleen doet ze haar hoofdje wel voorlangs, ze doet eigenlijk een soort van dab :') _/-\o_

Marah vindt het ook leuk om ondersteboven te fladderen inderdaad, Remi schrikt zich dan elke keer ongeluk _O-
Helaas is dit ook iets waar ze gelijk mee stopt als je met een camera in de buurt komt, dus beeldmateriaal krijgen jullie later :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-06-21 20:44 



 
Profiel   

Leukk, ik meld me natuurlijk ook met mijn kleine Phyre-baby!
[ img ]

Hij kan het goed vinden met de andere vogels, is zelfs juist ontzettend nuchter en van niemand onder de indruk. :+ hij zit regelmatig met z'n gehele kuikenkont in de voerbak en als mijn mannetje Solo er dan bij wilt en naar hem blaast reageert hij er nieteens op :')

Gisteravond waren alle knaagkanaries beetje stout en hadden ze geen zin om naar bed te gaan, vlogen allemaal telkens weer van m'n vinger af. Op een gegeven moment stapte hij wel op - maar ik had beetje haast met hem weer terug in de kooi krijgen dus heb hem er niet mega voor kunnen belonen. Maar was blij dat hij het in ieder geval wel wilde doen.

Hij is nog niet helemaal 100% overtuigd dat ik oke ben, maar als hij op zijn eigen 'safe spots' zit wilt hij wel altijd trosgierst van me hebben. <3 Hij pruttelt er ook al een beetje op los, hij heeft echt een leuk eigen geluidje waarvan ik hoop dat hij die houd.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-06-21 17:07 



 
Profiel   

Phyre pruttelde hier ook superlief! Ik kan het niet echt omschrijven maar hij klonk soms als een soort van mini fax apparaatje _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-06-21 17:08 



 
Profiel   

Ja het is echt heel mooi! Een soort phrrrriuuuu.. misschien wilt hij zijn eigen naam met rollende r zeggen _O- . Als hij het weer doet ga ik het proberen te filmen :+

Gisteren had ik het trosgierst half 'in' mijn hand verstopt en moest hij moeite doen om erbij te kunnen en zat hij inmiddels in de muis van mijn hand met z'n koppie ertegenaan. Dus dat geeft denk ik ook wel aan dat hij niet zozeer angstig is. :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-06-21 17:12 



 
Profiel   

Oh, maar ik geloof ook echt dat hij niet zo bang is als dat hij zich voor doet :')
Hij zat hier regelmatig bij me of wilde kroelen, dus hij zit nu waarschijnlijk in de "NOPE" fase :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-06-21 17:27 



 
Profiel   

Jaaaa, knappe Phyre hoort er ook bij! Fijn zeg dat het goed gaat met hem en je andere knaagkanaries. <3 En fijn dat hij ook aan jou begint te wennen! Toch wel fijn, zeker als ze van die streken hebben dat ze niet terug willen.
Heb je nog een foto van z’n moedervlekje eigenlijk?

Marah kan ook zo schattig pruttelen, echt om op te vreten is ze dan <3 En kroelen is inmiddels helemaal fantastisch!

Hier een kleine overwinning vandaag: Marah en Remi zaten tot nu toe alleen samen op de grote stok die overdwars door heel de kooi loopt (en dus laaaaang is). Toen ik net beneden kwam zaten ze samen op zo’n kalkstok, tot ze mij zagen natuurlijk _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-06-21 18:58 



 
Profiel   

Niet heel duidelijk, maar Marah vond het frisse briesje door haar veren heen heerlijk!

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-06-21 20:13 



 
Profiel   

Ahh lieve Marah <3 ik ben heel benieuwd naar het filmpje van het pruttelen! Klinkt heel lief

Ben heel benieuwd naar hoe Phyre zijn eigen naam uitspreekt Sicayes! Wat knap al van hem

Zo leuk al die baby verhalen *\o/*

zijn ze bij jullie ook zo lekker rustig met dit warme weer? Zelfs Tommy vertikt het om ongein uit te halen _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-06-21 10:15 



 
Profiel   

Volgens mij wilde Marah daar ook douchen of niet? :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-06-21 12:30 



 
Profiel   

Wat gebeurt er als je behalve een mislukt exemplaar ook een superpowerexemplaar valkparkiet hebt..? %) :?

Nou dat zal ik eens vertellen: alles wat veilig leek is dat niet meer. Van de trosgierst onderin de bak van de javaboom, tot de trosgierst die op het opbergplateautje onder de kooi ligt… ze komt overal bij! We hebben haar ook al uit een windlicht moeten redden, ze is bovenop een siervogeltje gaan zitten en zo af en toe probeert ze op een limonadeglas te klimmen… die voeten kan ze rustig zo hoog optillen _O-

Alles dat voor Remi onbereikbaar is, vindt zij natuurlijk super interessant _/-\o_ :') Het heeft hier al heel wat verbaasde blikken opgeleverd ik elk geval!

Verder heeft Marah het harenpluizen ook afgekeken in de volière: zowel mijn haar als de baard van m’n vriend wordt geregeld onder handen genomen :j

En verder… is het gewoon een hele knap, geel, gevederd bolletje geluk <3
[ img ]

Met alle laatste restjes trosgierst van afgelopen weken… _O-

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-06-21 19:17 



 
Profiel   

Whahaha, zo te lezen vermaken jullie je uitstekend met haar... en zij met jullie! <3
Verwend kippetje <3 Ze is duidelijk voor de duvel niet bang }>
Maakt ze Remi niet het leven zuur? :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-06-21 19:22 



 
Profiel   

Nee, dat doet ze echt totaal niet! Ze is echt super beleefd tegen hem. Zo af en toe doet ze een stapje dichterbij, maar ze rent nooit ineens op hem af of zit te blazen. Echt heel fijn! <3

Vanochtend durfden ze bijna samen uit zo’n klein voerschaaltje te eten. Tot die kuifjes elkaar raakten, toen was het heeeeeeeel spannend! _O-

Edit: net probeerden ze het weer *\o/*


[ img ]


Hoe gaat het met de rest van het kleine grut? En is Terror Tommy alweer op boevenpad? ~~}>

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-06-21 19:29 



 
Profiel   

Ah ze zien er zo lief uit! Ze maken er wel een puinhoop van zeg. Dat wordt stofzuigen Dido!

Hij houdt zich koest! Misschien wordt hij wel volwassen!! Ik kom hem zelfs kriebelen zonder hard gebeten te worden, hij heeft maar drie keer geprobeerd mijn laptop toetsen eraf te pielen en hij heeft geen schreeuworkest gegeven tijdens meetings! Het mag vaker warm zijn *\%/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-06-21 21:19 



 
Profiel   

@Danique: vandaar het tafelkleed… ‘s avonds de kippetjes terug in de kooi en dan buiten uitkloppen. Scheelt echt al een hoop! Al ligt er altijd nog genoeg op de grond hoor :')

Haha, die Tommy! Wacht maar… als het winter is, pakt hij je dubbel terug }:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-06-21 21:29 



 
Profiel   

Nou hier hebben ze de eerste nacht paniek gehad -O- en waarom geen idee moest vancht plassen en denk wat hoor ik in de woonkamer vladderen door de kooi en daarna mij lekker weg blazen haha maar echt geen idee wat het was nu is alles weer goed heb net even weer met trostgiers op me hand in de kooi gehangen en fuego zat alweer boven op me hand

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-06-21 09:50 



 
Profiel   

Ach wat sneu, heb je een lampje bij de kooi aan?
Niemand gewond?

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-06-21 18:28 



 
Profiel   

<3 <3 <3

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-06-21 19:42 



 
Profiel   

Aaaah gossie <3 Kroelen met vrouwtje! <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-06-21 19:56 



 
Profiel   

Ja ze is bij Reign in de leer geweest volgens mij :j :')

Vervelend Horselover dat ze zo geschrokken zijn. Een lampje is wel fijn ‘s nachts voor ze inderdaad

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-06-21 20:00 



 
Profiel   

Nee geen gewonden
Vanmiddag zaten ze zo in de kooi
[ img ] <3 zo schattig

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-06-21 20:12 



 
Profiel   

Aaaah, met elkaar kroelen. Die hebben elkaar al gevonden! :+:
Gelukkig zijn ze geen familie van elkaar :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-06-21 20:13 



 
Profiel   

Heerlijk genieten al die rode wangetjes en die lieve kopjes <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-06-21 20:20 



 
Profiel   

Gelukkig, de paniek is dus bezworen daar!

En kroelen is altijd goed volgens mij, of dat nou met een andere vogel is, of met vrouwtje/baasje. Of zie ik dat verkeerd?
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-06-21 20:58 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 2 van de 20 [ 478 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 20  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen