Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 3 van de 20 [ 478 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 20  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[VOLG] “Angel Wings” kipjes op kamers!

 
Profiel   

Nee hoor, dat zie je goed! Maar van kroelende soortgenootjes word ik altijd heel blij <3
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-06-21 20:04 



 
Profiel   

horselover22 schreef
Nee geen gewonden
Vanmiddag zaten ze zo in de kooi
[ Afbeelding ] <3 zo schattig

“Nee jij eerst!!”

:')

Ze snappen het in ieder geval beter dan Kyto en Tommy. Die doen eerst een Stare down en uiteindelijk wilt Tommy gekroeld worden, Kyto geeft toe. Tommy neemt alleen maar, geeft nooit :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-06-21 23:57 



 
Profiel   

Ik ‘vlieg’ weer even snel langs. Ik probeer al de hele week Phyre z’n gepruttel op de video te krijgen en het is eindelijk gelukt :+


Link naar dit berichtGeplaatst: 13-06-21 09:27 



 
Profiel   

Aaah, zo leuk! <3 En wat zit hij zich al lekker uit te sloven voor zijn vriendinnetje of vriendje die er naast zit :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-06-21 09:31 



 
Profiel   

Hahah ja ik hoop dat hij dat een beetje voor de witte dame schuinachter zich doet. Want het is wel de bedoeling dat dat zijn vriendinnetje word.

Hij krijgt steeds meer praatjes :D afgelopen week was ik enorm druk dus heb ik ze niet zoveel aandacht kunnen geven :( vanaf aankomende donderdag gaat voor mij het zzp'er leven in dus dan verwacht ik veel meer thuis te zijn en lekker weer met ze aan de slag te kunnen. Maar ik zie Phyre regelmatig spelen en hij valt goed in de groep gelukkig!

Dan zal ik ook even een nieuwe foto proberen te maken van zijn 'moedervlek' :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-06-21 08:16 



 
Profiel   

Oh Phyre is zo leuk! Ik ben heel benieuwd naar de foto's van zijn moedervlek, dat lijkt me zo schattig! <3 Fijn dat hij ook zo goed gaat met de andere drie.

Marah vindt Remi super interessant en wil heel graag aandacht van hem, maar hij speelt tot nu toe een beetje hard to get. Al gaat het gelukkig wel steeds beter!

Marah heeft het kroelen inmiddels helemaal ontdekt, ze zit er zelfs om te bedelen :') Met dat koppie onder je kin of in je nek en dan komt het kapotte faxapparaat weer tevoorschijn. We kijken elke keer of ze dan niet toevallig honger of dorst heeft, maar nee hoor: mevrouw wil gewoon kroelen. :+: Handen vindt ze nog wel een beetje spannend, maar ze is er achter dat neus- en kinscritches ook erg fijn zijn :j <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-06-21 09:44 



 
Profiel   

haha fuego had gisteren besloten om vriendjes met me vader te worden haha me vader ging het badje verschonen en toen ging fuego op zijn hand zitten en willow kwam ook wel even kijken fuego is ook echt de babbelkous van de twee
maar durf ze nog niet los te laten ben bang dat ik ze de kooi niet meer in krijg


Laatst bijgewerkt door horselover22 op 16-06-21 07:11, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-06-21 07:10 



 
Profiel   

Hahaha, dat was hij hier ook al! Samen met Phyre zat hij de hele dag complete verhalen te vertellen :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-06-21 07:10 



 
Profiel   

Wat schattig zeg!!

Tommy kan sinds een week weer wat nieuws zeggen “whatcha doing?”
Duurde erg lang en het articuleren wil nog niet vlotten maar de intentie is daar.

Er is ook een broedende scholekster bij ons op het gebouw. Ik heb het gevoel dat Tommy en Kyto hem roepen soms.
Die scholekster roept heel hard “PIEP”
En vervolgens roepen mijn twee kipjes in koor “PIEP”
Dit herhaalt zich elke vijf minuten. Ben wel benieuwd wat ze bespreken met elkaar :Y)

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-06-21 11:06 



 
Profiel   

Hahah watcha doinnn! Zo schattig <3 mijn mannetje Solo zegt altijd 'hoi knappie!' goed voor je ego :')

Phyre is tegenwoordig de eerste die sochtends zijn snaveltje opentrekt en op een lieve manier zijn pruttelapparaat aan zet. Zijn zangvocabulaire word al wat uitgebreider :D

Hij schuwt mijn handen nog een beetje,als ze loszitten is dat met hem nog wel een ding :+ want alhoewel de rest vaak braaf mee terug gaat denkt hij soms nog.. nee ik blijf lekker bovenop de kooi slapen ~~}> dus dan ben ik soms wel even bezig om hem te overtuigen om op te stappen :')

Maargoed, heb ze de laatste tijd ook weinig echt aandacht kunnen geven, vanaf vandaag ben ik ft fotograaf dus meer thuis overdag en wat meer tijd. :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-06-21 07:36 



 
Profiel   

Aaaah wat schattig! Heb je een filmpje van pratende Tommy?

Sicayes, er zit momenteel een evenbeeld van Phyre in het nest van zijn broer :+ Dus een neefje of nichtje dat er precies hetzelfde uit ziet _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-06-21 08:17 



 
Profiel   

Ik zag het Cayenne :') :') ook een enkel-stip! is gewoon een nieuwe mutatie joh.. few spot cockatiel {:}

Phyre vandaag;
[ img ]

Mocht z'n kont alleen niet op de foto zetten :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-06-21 20:05 



 
Profiel   

Pitbull willow hing gisteren perongeluk in me duim met trostgiers voeren hij schrok er zelf van daarna kwam die heel lief met zijn kopje tegen me hand aan zitten haha binnekort maar eens deurtje open zetten voor de eerste vrije vlicht haha

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-06-21 09:58 



 
Profiel   

Wauw, wat is Phyre knap! En wat zit hij al mooi in z’n veren zeg, prachtig!

Marah heeft op haar borst en in haar nekje nog wel voornamelijk donsjes, daar moet echt het een en ander nog wel aangroeien :') :j

Mevrouw heeft wel een nieuw speeltje ontdekt: de windlichten :') Ze staan natuurlijk nooit aan als de vogels eruit zijn, maar of dit nou helemaal de bedoeling is… >;)

https://youtube.com/shorts/1ywRmJfSZEM?feature=share



Edit: paar keer geprobeerd, maar het filmpje doet het niet, dan maar een linkje :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-06-21 17:32 



 
Profiel   

Geboefte ende schorriemorrie <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-06-21 23:00 



 
Profiel   

Vliegt Marah nu terug naar het windlicht aan het eind van het filmpje? Dus nadat ze op je vinger is opgestapt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-06-21 11:48 



 
Profiel   

Dat deden ze hier anders nooit hoor! O:) }>

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-06-21 11:57 



 
Profiel   

estja schreef
Vliegt Marah nu terug naar het windlicht aan het eind van het filmpje? Dus nadat ze op je vinger is opgestapt.


Maar natuurlijk! :') :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-06-21 12:06 



 
Profiel   

Ooooh, stout kippie! :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-06-21 12:59 



 
Profiel   

Cayenne schreef
Dat deden ze hier anders nooit hoor! O:) }>


Nee, nee, dat zou ik ook zeggen :') ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-06-21 13:03 



 
Profiel   

Nu ze de windlichten ontdekt heeft is het hek van de dam hoor jongens… :')




Link naar dit berichtGeplaatst: 22-06-21 16:35 



 
Profiel   

Jeetje, wat een dikke boef is dat zeg! Zelfs de Luxaflex is niet meer veilig blijkbaar....

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-06-21 16:47 



 
Profiel   

Dat is geen windlicht maar een troon :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-06-21 16:48 



 
Profiel   

Hahahahaha dat tweede filmpje :') moest hardop lachen in de trein

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-06-21 16:50 



 
Profiel   

Heb je d'r nog garantie op? Want dit is echt voldoende om je kippie terug te brengen hoor :j

_O-
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-06-21 16:52 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 3 van de 20 [ 478 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 20  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen