Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 15 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

doggyride ervaringen

 
Profiel   

Hallo,
Ik zou voor mijn cavalier king charles spaniels een doggyride fietskarretje willen kopen. Er zouden twee cavaliertjes in moeten van ong 7 kg/stuk.
Hebben jullie ervaringen hiermee? Is de doggyride mini groot genoeg, of heb ik de grotere versie nodig?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-06-21 10:01 



 
Profiel   

Ik heb de doggyride original voor mijn hond van 20 kg. Maar misschien is die wat aan de grote kant voor jouw hondjes.
Kun je niet bij een dealer de wagen bekijken? :)
Kwaliteit is trouwens heel goed.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-06-21 10:26 



 
Profiel   

dat is het probleem. Ik vind maar twee dealers in Belgie. De ene zit hier een heel eind vanaf en heeft openingsuren die samenvallen met mijn werkuren en de andere is enkel online verkoop...

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-06-21 10:32 



 
Profiel   

Ik heb in de mini,een jack russell van 7 kilo en een bolonka van 3.5 die hebben meer dan genoeg ruimte.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-06-21 10:32 



 
Profiel   

lukka63 schreef
Ik heb in de mini,een jack russell van 7 kilo en een bolonka van 3.5 die hebben meer dan genoeg ruimte.

top, dan is de mini wel groot genoeg denk ik. Ze zitten ook graag dicht bij elkaar, mijn hondjes.
Is hij aan een electrische fiets te bevestigen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-06-21 10:35 



 
Profiel   

Wij hadden ooit voor onze 2 cavaliers een ‘gewone’ doggyride. Ondanks dat het een topper was qua kwaliteit vond ik hem toch onhandig groot. Hij paste niet eens door onze schuurdeur haha. Ik zie dat de mini tot 25 kg gaat, lijkt mij echt groot genoeg hoor. In die van ons pasten wel 4 cavaliers. Ik zou dus voor de mini gaan.
Weet niet of hij achter een elektrische fiets kan, maar zou niet weten waarom niet. Hoe gaat het met je hondjes? Onze Jaci is inmiddels 5 maanden. Ben zo vreselijk blij met haar, wat zijn het toch heerlijke hondjes

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-06-21 10:44 



 
Profiel   

Ik heb de fietskar uit de Tom & Co, betaalde €118,00 geloof ik en mijn Schotse Collie 24kg past daar goed in.
Kan zitten, liggen, maar meneer prefereert om met zijn voorpoten over het 'cabriogedeelte' te hangen :')

Kan perfect achter mijn elektrische fiets.

(omdat je ook uit BE bent noem ik deze kar even, ondanks dat het geen Doggyride is)

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-06-21 10:47 



 
Profiel   

Ben er ontzettend blij mee. Ze gaan goed, hoor. Wacht, ik zoek wat foto's...

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-06-21 10:48 



 
Profiel   

Wij hebben de original achter een elektrische fiets gehad. Kijk wel uit dat je een normaal tempo fietst! je bent sowieso een stuk breder en de bochten wil hij wel eens uitbreken. ik ben met kar en al in een bocht (met nog geen 5 km per uur) omgeklapt, omdat alle (zwaarte)kracht aan één kant zat. Heeft dan niet te maken met het merk, maar wél met de breedte van de wielbasis. Heeft ons wél doen besluiten om een kar met nog bredere wielbasis te nemen. Dan maar niet in één keer door de deur :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-06-21 10:51 



 
Profiel   

[ img ]
Timo en Ginny

[ img ]
Ginny

[ img ]
Timo

[ img ]
Frankie, joy, Ginny, Toby


[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]

Heerlijke hondjes zijn het <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-06-21 10:51 



 
Profiel   

ChristaMoor schreef
Wij hebben de original achter een elektrische fiets gehad. Kijk wel uit dat je een normaal tempo fietst! je bent sowieso een stuk breder en de bochten wil hij wel eens uitbreken. ik ben met kar en al in een bocht (met nog geen 5 km per uur) omgeklapt, omdat alle (zwaarte)kracht aan één kant zat. Heeft dan niet te maken met het merk, maar wél met de breedte van de wielbasis. Heeft ons wél doen besluiten om een kar met nog bredere wielbasis te nemen. Dan maar niet in één keer door de deur :D

Oei, ja, dat is wel een belangrijke...

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-06-21 10:52 



 
Profiel   

Wij hebben ze ook achter electrische fiets.
Onze duitse herder zit in de novel.
Ze vinden het geweldig,zo kunnen we als we met camper op stap zijn meters maken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-06-21 11:03 



 
Profiel   

[ img ]
Wat een schatjes. Hier onze trots

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-06-21 15:06 



 
Profiel   

oooh, een tricolour! Het enige kleur dat nog ontbreekt in ons roedel.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-06-21 15:31 



 

Ik heb een doggyride novel (tot 45 kg geloof ik). Past door alle standaard deuren heen als je hem er gewoon rechtdoor er doorheen rijdt. Ik heb hem achter mijn elektrische fiets hangen :-)
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-06-21 16:05 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 15 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen