Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 9 van de 9 [ 221 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9
Plaats een nieuw onderwerp

[VOLG] Vreugde na verdriet bolletjes aussie fluff verwacht

 
Profiel   

Leuke foto's weer! :D
Dat buikje van Robin Hood, zo lief!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-08-21 00:31 



 
Profiel   

Wat een schatjes zeg! En wat worden ze groot! <3
Waarom heeft mama een jasje aan? Het is toch niet koud? :P

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-08-21 04:43 



 
Profiel   

Cayenne schreef
Wat een schatjes zeg! En wat worden ze groot! <3
Waarom heeft mama een jasje aan? Het is toch niet koud? :P

Dit was om ervoor te zorgen dat ze zo min mogelijk met haar tepels in aanraking kwam met het gras zodat ze geen ziektes of bacteriën mee kan nemen. Thuis even met een sopje de achterste schoon gemaakt en klaar nu heeft ze een strakke shirt die alles beschermd.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-08-21 08:20 



 
Profiel   

Ohhh wat een schatjes!!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-08-21 09:05 



 
Profiel   

candalisa schreef
Cayenne schreef
Wat een schatjes zeg! En wat worden ze groot! <3
Waarom heeft mama een jasje aan? Het is toch niet koud? :P

Dit was om ervoor te zorgen dat ze zo min mogelijk met haar tepels in aanraking kwam met het gras zodat ze geen ziektes of bacteriën mee kan nemen. Thuis even met een sopje de achterste schoon gemaakt en klaar nu heeft ze een strakke shirt die alles beschermd.


Wat slim! Zo had ik het nog niet bekeken idd!

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-08-21 09:19 



 
Profiel   

Het zijn geweldige puppies Jessica, wij hebben genoten van ons bezoek <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-08-21 09:11 



 
Profiel   

Owww die mandjes foto's te lief! *doet klein dansje *\o/* dat ze ze vanmiddag weer even mag zien/knuffelen*

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-08-21 08:56 



 
Profiel   

Ahw schattige pups!

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-08-21 09:28 



 
Profiel   

Ik heb het topic een beetje verwaarloosd _-:( maar het is soms knetter druk en nu we de laatste week in gaan heb ik het toch wel even zwaar… ik heb mijn hart en ziel in elk individueel pup gestopt en straks zijn ze weg. Ik ga er een aantal nog wel redelijk veel zien maar een paar niet en dat komt soms wel binnen. Ik ben dus een hele slechte fokker %)
Maar ja ik wil ze goed voorbereiden op hun nieuwe leven dus krijgen ze van alles aan ervaringen mee zo zijn we vorige week met alle pups een terrasje gaan pakken met een aantal toekomstige baasjes. Het was erg gezellig en ze hebben zich voorbeeldig gedragen.

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Afgelopen week heb ik een fotoshoot gehad op de heide hier deden ze het ook super! Ik wilde graag een herinnering aan mijn tijd samen met ze en ook en foto van mij en de meisjes

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Van links naar rechts
Killian Rumple David Henry Emma Regina Robin
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-09-21 12:31 



 
Profiel   

Als ik naar je foto’s kijk word ik zo blij. Wat een liefjes, stuk voor stuk. Die neus aan neus foto, zo schattig!! Je hebt het vast wel eens gezegd, maar wanneer vertrekken ze?
Ik lees het al, de laatste week is begonnen

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-09-21 13:38 



 
Profiel   

Bleven de hondjes op de laatste foto allemaal zo zitten?
Denk dat je nog veel foto's van de pupkopers krijgt, dat scheelt wel wat denk ik.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-09-21 14:05 



 
Profiel   

Ach ik snap dat helemaal! Het zijn stuk voor stuk ook dropjes. Sterkte met het afgeven :(:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-09-21 19:17 



 
Profiel   

Wat een mooi herinneringen heb je gemaakt op de heide! Reed er van de week langs terug naar huis en dacht toen nog je moet op de heide met je dames op de foto, maar dat heb je al gedaan heel gaaf!
Snap je gevoel helemaal hoor, hier ook slechte fokker (paard dan ;) ) kan ook nooit afscheid nemen maar soms moet het en weet je dat ze een goede plek krijgen wat het draaglijker maakt. Plus dat je straks je handen vol hebt aan je drie prachtige meiden.

En ik ga je natuurlijk enorm spammen met Killian foto's en filmpjes met zijn nieuwe buddy Dex straks. :(:) maar eerst het huis even puppy proof maken deze week...

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-09-21 09:34 



 
Profiel   

Prachtige foto's! En ik snap dat je ze gaat missen.

Heb je geen whatsapp groep aangemaakt? Dat heeft de fokker van mijn aussie wel en we hebben met iedereen zo nog contact. Echt leuk!

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-09-21 09:52 



 
Profiel   

Sterkte met het afscheid komend weekend :knuffel:

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-09-21 16:51 



 
Profiel   

Wat een mooie foto's van de shoot! Mooie herinnering voor later.. :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-09-21 21:32 



 
Profiel   

Inmiddels zijn de pups uitgevlogen en het had wel even tijd nodig om te aarde… alle pups zijn op zaterdag vertrokken en dat was toch pittig. Ze zijn nu 12 weken en doen hey allemaal erg goed in hun huisjes een aantal zie ik er nog voor de puppy cursus die ik geef en ik krijg regelmatig updates van Killian en Robin(nu vesper) die wat verder weg zitten. De meisjes doen het goed en gaan al om en om mee naar de hondenschool om te wennen aan prikkels en ervaring op te doen. Mila heeft soms nog wat moeite als mensen bij haar pups komen dus we gaan hier rustig mee om. Afgelopen woensdag zijn ze gewogen en Emma woog 12.1 en Raya 11,8 dus de pokon werkt goed!

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-10-21 21:10 



 

Poeh die zullen groot worden!
Mijn teefje van 21 weken is nu zo'n 14 kg. Ik heb nog enige hoop dat ze rond de 20 wordt :P

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-10-21 21:28 



 
Profiel   

[***] schreef
Poeh die zullen groot worden!
Mijn teefje van 21 weken is nu zo'n 14 kg. Ik heb nog enige hoop dat ze rond de 20 wordt :P

Ik wilde “groter” fokken en ze zeggen wel eens be careful what you wish for toch hahaha Mila weegt rond de 23 en die was ook erg klein rumple weegt nu 13 kilo Emma is een stuk hoger als Raya die is wat forser dus totaal andere types!

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-10-21 21:42 



 
Profiel   

Ik denk ik zal eens een update plaatsen!
De bolletjes fluff zijn inmiddels 1 jaar oud en het zijn flinke dames en heren geworden!!

Hier alvast mijn dames

Emma - The Savior
Emma doet haar naam eer aan inmiddels is ze begonnen aan het traject assistentie hond om mij te helpen met mijn ptss ze doet het zo goed!
Emma is echt een meisje meisje :)

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Raya - The evil queen
Doet haar naam echt eer aan alleen is ze daarnaast een echt clown. Een heel ander karakter als haar zus een stuk onzekerder maar echt een grote goofball.
Ontzettend gek op water springt zelfs in bad als ze de kans krijgt en is helemaal in haar element dat we nu de zwembad op hebben staan.

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Ze lijken zo op hun moeder kwa trekjes willen liefst de hele dag op de bank liggen knuffelen kijken graag tv en eten doen ze het liefst.

Momenteel is broer vesper op bezoek beter bekent als Robin Hood

[ img ]

Wekelijks zien we broers henkie (prince charming) en rumple beide zijn flinke heren geworden.

[ img ]

[ img ]

En zoals jullie zien is mila echt de kleinste van het stel haar kids zijn haar ruim voorbij gegaan.

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-08-22 11:42 



 
Profiel   

Echte knapperds!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-08-22 23:09 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 9 van de 9 [ 221 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen