Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 19 van de 22 [ 541 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Het (Witte/Duitse/Hollandse/Mechelse) herder kletstopic

 
Profiel   

Knappe boef <3
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-09-21 11:24 



 
Profiel   

LaPluche schreef
Knappe boef <3


Dank je.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-09-21 13:14 



 
Profiel   

Knappe Boef! <3

Wat is ze toch een reus Marlis, geweldig! En heerlijk met de camper weg!

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-09-21 13:24 



 
Profiel   

Knappe Max!

Ivy is echt groot aan het worden. Jeetje. :oo Ik heb nog steeds die puppy foto's voor ogen. :')

Wat gaaf zeg, EmptyWords! Ziet er heel leuk en leerzaam uit. :D

Boemklatch, je vriend gaat het ook niet goedkeuren als je gewoon met een tweede hond gewoon thuis komt? O:)
Wel heel lastig dat Joy nu nog zo veel aandacht trekt. Herken het wel hoor, zodra het puppy koppie eraf is, geeft dat ineens een hele andere reactie. En vooral "even snuffelen" of "even aaien". Maar zij hoeven vervolgens niet te zitten met een hond die altijd naar alles en iedereen toe wilt.

Wel balen zeg dat je in hetzelfde schuitje zit. Fijn dat Joy je een beetje er doorheen kan slepen, dat scheelt wel enorm. :(:)

Gisteren niet kunnen trainen, had een drukke dag en eindigde met enorme spanningshoofdpijn op de bank. Merkte dat Zhiva een dagje niet trainen wel enorm had gemist. Normaal doe ik sochtends een korte focustraining buiten, korte training binnen. Smiddags nog een langere wandeling met veel aandachtsoefeningen. En tussendoor thuis nog even af en toe wat speelse trainingen tussendoor (apporteren, beetje behendigheid etc, maar net waar ik zelf zin in heb). Dus gisteren was ze een beetje aan het etteren. Ik heb gisteren wel direct nieuwe trainers besteld, gaat hier snel doorheen. Wat gebruiken jullie voor training? :)

Gisteren overigens ook naar de DA voor kale plekjes. Als ze niet binnen aantal dagen verminderen, dan moeten we een allergie test doen. -O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-09-21 14:39 



 
Profiel   

Na vier weken geen hondenschool ivm vakantie en een x ging het vanuit hun niet door vandaag weer geweest. En wauw Ivy deed het zo goed waar ik normaal een koekje gebruikte was het nu zonder koekje en volledige focus op mij. Trots op het kalf.

Na de training moest ze even op m'n zus en haar hond wachten.
[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-10-21 14:08 



 
Profiel   

Ze is ook gewoon echt heer groot

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-10-21 14:17 



 
Profiel   

EmptyWords schreef
Ze is ook gewoon echt heer groot

Noemen der het kalf }:0 haha

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-10-21 15:52 



 
Profiel   

[ img ]
Ons Misty is vrijdag 12 oud geworden. Oude dame :) :)


Laatst bijgewerkt door ChristaMoor op 31-10-21 16:49, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-10-21 16:39 



 
Profiel   

ChristaMoor schreef
Ons Misty is vrijdag 12 oud geworden. Oude dame :) :)

Nog gefeliciteerd.

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-10-21 16:47 



 
Profiel   

Gefeliciteerd. Chels is in september 12 geworden. Die doet het ook nog goed.

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-10-21 18:09 



 
Profiel   

Nog gefeliciteerd!

En ze is echt groot Marlis, en knap!

Wij hadden Floyd laatst ook even op de weegschaal, die heeft er weer wat kilo's bij. Dat klopt wel, hij is laatste tijd behoorlijk de breedte in gegaan. Hij zit nu op 47kg.

Hij mocht ook weer even model spelen voor mijn camera.
[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-11-21 17:35 



 
Profiel   

Wauw wat een knapperd is Floyd. Prachtig beest. En flink groot ook aan gewicht te zien.

Hier heeft Ivy lekker een wandeling met mij en zus haar herder gemaakt. Eerst de gehandicapte gedaan en daarna lekker met de herders. [ img ]

Ze waren vies en nat haha

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-11-21 20:04 



 
Profiel   

Oh lekker!

Bi heeft (alwèèr) giardia. Echt drama dit.

Maar goed. Antibiotica, wandelen aan de lijn, geen poepjes laten eten en dan is zondag helemaal klaar om de pijlen op te halen van de natte neuzen trail

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-11-21 20:33 



 
Profiel   

EmptyWords schreef
Oh lekker!

Bi heeft (alwèèr) giardia. Echt drama dit.

Maar goed. Antibiotica, wandelen aan de lijn, geen poepjes laten eten en dan is zondag helemaal klaar om de pijlen op te halen van de natte neuzen trail

aah zo vervelend. Hier een keer gehad bij Jody en anous en mijn honden dagelijks contact dus konden gelijk alle honden en m'n kat behandelen.

Hopelijk is bo er snel vanaf.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-11-21 20:49 



 
Profiel   

Hebben we met Floyd ook heel erg mee lopen stoeien toen hij jonger was. Verschrikkelijk!

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-11-21 20:50 



 
Profiel   

[ img ]


Mijn herders hebben gisteren ook even voor de lens gestaan ! *-:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-11-21 20:27 



 
Profiel   

leonietje schreef
[ [url=m/frGu6n.jpg]Afbeelding[/url] ]


Mijn herders hebben gisteren ook even voor de lens gestaan ! *-:)

<3 knapperds. Gave foto

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-11-21 20:33 



 
Profiel   

Toffe foto!

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-11-21 21:08 



 
Profiel   

leonietje schreef
[ [url=m/frGu6n.jpg]Afbeelding[/url] ]


Mijn herders hebben gisteren ook even voor de lens gestaan ! *-:)


Wat een gave foto.
Vooral die linker echt zo'n houding zie je me goed. <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-11-21 07:37 



 
Profiel   

Nog een klein beetje spam van de baby’s [ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-11-21 20:32 



 
Profiel   

Ik vind de blackfotos slecht bewerkt. Jammer, want de uitstraling van de honden is gaaf!

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-11-21 20:44 



 
Profiel   

ja helaas kan ik ook niet zeggen dat ik ze heel mooi vind (bewerkt). Kan veel mooier en dan komen de honden er ook veel mooier uit! Want mooi dat zijn ze. <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-11-21 20:46 



 
Profiel   

Hier zijn de honden aan de betere hand van kennelhoest, opgelopen op hondenschool helaas.

Dus vandaag weer is wat langer gewandeld met tussendoor lekker trainen met Ivy. Alweer 41 weken.

De driepootjes hadden korter rondje, ouwe dibbes was moe

[ img ]
[ img ]
[ img ]
En gister in donker een rondje
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-11-21 22:14 



 
Profiel   

Mag ik mij ook melden in dit topic? Ik lees vanaf nu namelijk graag mee en zou ook blij zijn met eventuele tips :j .

Ik heb gisteren één van onze honden in moeten laten slapen, eigenlijk best onverwacht en eerder dan wij gedacht hadden. Het was een roemeentje die 10 jaar bij ons gewoond heeft. De eerste 2.5 jaar van haar leven waren niet best in Roemenië. Hele angstige hond het eerste half jaar, maar daarna gewoon een heel lieve huishond geworden die alleen nog een lichte angst had voor bepaalde mannen.
Uiteraard zijn wij hier toch wel erg verdrietig over, maar het is niet anders.

Haar maatje Ollie, ook uit Roemenië, is nu 10 jaar. Een vrolijke snuiter, speels en hij vindt echt iedereen leuk. Maar hij blijft nu alleen achter helaas. Niet iets voor hem om alleen te zijn eigenlijk.

Voordat wij deze roemeentjes kregen, hadden wij Charlie, een hele lieve fijne Duitse herder, waar wij heel veel goede herinneringen aan hebben. Herders gaat toch ook ons hart naar uit.
Wij willen niet meer aan projecthonden beginnen, daar is onze situatie inmiddels niet meer naar. Daarom willen wij geen oudere hond en ook geen hondjes uit het buitenland meer. Je moet dan toch altijd maar weer afwachten of het klikt met alles en iedereen (inclusief katten) om ons heen. Wij zijn ook geen mensen die een hond (of wat dan ook) weg doet omdat het even lastig is.

Goed, lang verhaal, maar het komt erop neer dat wij besloten hebben om te gaan voor een (oud) Duitse herder pup, een reu in ieder geval. Ik heb zelf een voorkeur voor de oud Duitse, ik wil een correct gebouwde hond namelijk.

Ik lees dus graag met jullie mee en als iemand goede tips heeft over de do's/don'ts en eventuele goede fokkers dan houd ik mij aanbevolen.

Charlie
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-22 10:43 



 
Profiel   

Wat een knapperd!

Ik heb geen idee van fokkers mbt Duitse herders
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-22 10:50 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 19 van de 22 [ 541 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen