Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 18 van de 22 [ 541 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Het (Witte/Duitse/Hollandse/Mechelse) herder kletstopic

 
Profiel   

Haha ik vind ze volwassen ook veel leuker. Heb niks met puppy's, ja bij een ander. Van mij mogen ze volwassen zijn, lange wandelingen, lekker sporten, hopelijk luisteren.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-09-21 17:07 



 
Profiel   

Ik hou van alle leeftijden, alles heeft zijn charme <3 en geen van mijn honden zijn ooit lastige pubers geweest ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-09-21 22:53 



 
Profiel   

Ik vind puppy's leuk, maar ben wel blij als we dadelijk wat meer aan de gang kunnen. Niks zo fijn als samen hardlopen. <3

Ik denk overigens dat ik mijn hond kwijt ben... :+ Ze is nu 10 dagen bij vrienden en hun 1 jarige labrador ivm onze vakantie en ze zijn niet bij elkaar weg te slaan. Heb straks een hond met liefdesverdriet thuis.... :=

[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-09-21 07:18 



 
Profiel   

Je kan niet op tegen een speelkameraadje :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-09-21 08:25 



 
Profiel   

Boemklatsch schreef
Ik vind puppy's leuk, maar ben wel blij als we dadelijk wat meer aan de gang kunnen. Niks zo fijn als samen hardlopen. <3

Ik denk overigens dat ik mijn hond kwijt ben... :+ Ze is nu 10 dagen bij vrienden en hun 1 jarige labrador ivm onze vakantie en ze zijn niet bij elkaar weg te slaan. Heb straks een hond met liefdesverdriet thuis.... :=

[ [url=m/RciePl.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/yLcJgk.jpg]Afbeelding[/url] ]

Daar is maar 1 oplossing voor.... een hond nemen voor je hond!

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-09-21 08:39 



 
Profiel   

Zo ben ik ook begonnen.... :')
Eindstand 5 mechelaars.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-09-21 09:47 



 
Profiel   

Ik mag pas een zusje voor Bo als we groter wonen of de kat dood is :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-09-21 09:51 



 
Profiel   

EmptyWords schreef
Boemklatsch schreef
Ik vind puppy's leuk, maar ben wel blij als we dadelijk wat meer aan de gang kunnen. Niks zo fijn als samen hardlopen. <3

Ik denk overigens dat ik mijn hond kwijt ben... :+ Ze is nu 10 dagen bij vrienden en hun 1 jarige labrador ivm onze vakantie en ze zijn niet bij elkaar weg te slaan. Heb straks een hond met liefdesverdriet thuis.... :=

[ [url=m/RciePl.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/yLcJgk.jpg]Afbeelding[/url] ]

Daar is maar 1 oplossing voor.... een hond nemen voor je hond!


Zo is dat hier ook gegaan :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-21 08:00 



 
Profiel   

Ik zag trouwens dat Boemklatch een Instagram account heeft voor haar prachtige herder. Meer mensen die dat ook hebben? Misschien leuk om elkaar ook daar te volgen.

Die van mijn draken heet @nacho_and_pina

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-21 08:01 



 
Profiel   

Hier @malinois_bo

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-21 08:49 



 
Profiel   

Ik plaats op die van mij regelmatig de voortgang van de honden

@kane9_workingdogs

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-21 09:55 



 
Profiel   

Hoi! Al eventjes hier meegelezen, wat ontzettend leuk zo'n kletsgroepje voor herders. :D En leuk dat jullie er ook zo actief mee zijn. Gaaf om te zien.

Zal mij ook even kort voorstellen dan. Ik heb een oudduitse herder teef Zhiva van nu een jaar oud. Op dit moment doen we diverse trainingen. Honden rustig kunnen passeren, gehoorzaamheid en ben ik bezig op dit moment met een stukje apporteren. Genoeg te doen en we wisselen het lekker af.

Dit was haar begin dit jaar:
[ img ]

Intussen is ze alweer een heel stuk donkerder geworden.
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-21 10:54 



 
Profiel   

FlorienM schreef
Ik zag trouwens dat Boemklatch een Instagram account heeft voor haar prachtige herder. Meer mensen die dat ook hebben? Misschien leuk om elkaar ook daar te volgen.

Die van mijn draken heet @nacho_and_pina


Ja! @AppaTheSwissShepherd

Zie nu dat je me al gevolgd had haha, leuk!

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-21 11:34 



 
Profiel   

FlorienM schreef
Ik zag trouwens dat Boemklatch een Instagram account heeft voor haar prachtige herder. Meer mensen die dat ook hebben? Misschien leuk om elkaar ook daar te volgen.

Die van mijn draken heet @nacho_and_pina


:j
Wij zijn te vinden als @aryatheoldgermanshepherddog
http://instagram.com/aryatheoldgermanshepherddog

Hoiiii Nayomie en Zhiva :wave:

Hier niet heel veel te melden. Gaat z'n gangetje.

Onlangs nog een meeting met Detroit hier van Bokt en haar ODH Morax gehad, waar ze prachtige foto's van Arya heeft gemaakt hier op de heide in het losloop gebied:


[ img ]

[ img ]

[ img ]

En nog een kleine foto collage van wat ik tussendoor snel met telefoon gemaakt heb.
Was gezellig. Als ooit iemand naar de Brunssummerheide komt, en zin heeft om te meeten, let us know *\o/*
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-21 11:44 



 
Profiel   

Brunsummerheide is prachtig <3

Nayomie: dat was vast een feestje in de sneeuw :D Leuke foto's, leuke hond :)
Goed dat je traint op rustig passeren van andere honden. Voor veel herders een stuk moeilijker dan zit, af en blijf, en wèl heel belangrijk!

Ik doe niet mee aan Instagram, want heb geen Instagram ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-21 13:04 



 
Profiel   

Welkom knappe Zhiva <3

CB prachtig foto's zeg! Brunsummerheide komt hier ook op to-do het lijstje :))

Wij zijn @thedutchmutts op instagram

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-21 13:09 



 
Profiel   

Arya is echt prachtig, de heide past haar mooi. :D Nog nooit geweest maar ziet er wel prachtig uit. :D

Nikass, ja klopt. En het wordt ons niet makkelijk gemaakt. Heel veel loslopende honden hier die géén recall hebben en dus veelal bij onze hond komt als ze aan de lijn zit. Dat verergert het probleem wel. Hoewel we echt hele mooie stappen hebben gemaakt, is dat wel een vervelend iets.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-21 13:17 



 
Profiel   

Nayomie schreef
Arya is echt prachtig, de heide past haar mooi. :D Nog nooit geweest maar ziet er wel prachtig uit. :D

Nikass, ja klopt. En het wordt ons niet makkelijk gemaakt. Heel veel loslopende honden hier die géén recall hebben en dus veelal bij onze hond komt als ze aan de lijn zit. Dat verergert het probleem wel. Hoewel we echt hele mooie stappen hebben gemaakt, is dat wel een vervelend iets.


Zo'n herkenbaar probleem! Maakt het wandelen niet altijd leuker of makkelijker helaas.
Al maken jullie wel grote stappen volgens mij!

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-21 13:37 



 
Profiel   

Dat dus. En nu maken mensen hier wel graag gebruik van het feit dat de halve stad hier 'hondendolterreinen' zijn, dus waar ze los mogen. En dan maakt het ze weinig uit of iemand een hond aan de lijn heeft of niet en dat hun eigen hond heel slecht luistert. En dan boos worden als die van ons dan reactief wordt. :')

Het gaat gelukkig een heel stuk beter. Waar we voorheen slecht konden passeren met een hond aan de overkant van de straat met geblaf, kon ik bijvoorbeeld gisteren met een losse lijn langs twee honden op 2 meter passeren. Wel heel enthousiast met springen, maar in elk geval een losse lijn en zonder geblaf.

Het houdt me ook bezig, vind het wel leuk om dingen te blijven doen met de hond. Zit zelf in een depressie nadat ik een burnout kreeg. Kan uit weinig dingen nog plezier halen, maar met de hond dingen blijven doen vind ik wel leuk. En ook leuk om de vooruitgangen te zien.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-21 13:47 



 
Profiel   

Ik heb iedereen die ik voorbij heb zien komen toegevoegd op instagram, leuk om zo iedereen te volgen. :)

Een 2e hond gaat hem hier écht niet worden, we hebben al een kat en mijn vriend vind het echt genoeg. :))

Heerlijke foto's Cursebreaker!

Knappe Zhiva! <3

Honden (en mensen!) negeren is hier ook een groot aandachtspunt. Ik woon midden in een groot 65+ walhalla waar de oude besjes Joy nu nog heel erg schattig vinden en continue maar blijven aanhalen en geluidjes maken. Maar de grote herder van verderop is gevaarlijk... >;) Ze maken ons het nu alleen niet makkelijk want "Ze mogen toch best even snuffelen". :roll:

Nayomie wij zitten in het zelfde schuitje. :(:) Ik haal nu ook erg veel motivatie en ontspanning uit Joy.

Wij zijn weer thuis, Joy ging finaal door het lint toen ze me zag en wijkt niet meer van mijn zijde. Zaterdag gaan we weer een avondje naar haar logeeradres, ze hadden niet verwacht het zo moeilijk te vinden dat ze weer opgehaald werd. <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-09-21 09:24 



 
Profiel   

Wat fijn dat je zo'n fijn logeeradres hebt!

Ik heb vandaag met Bo bij de schapen gewerkt. Was een kennismakingsworkshop, en wat gaaf! Bo vond het spannend als de schapen haar recht aankeken, daar hebben we haar moeten helpen met zelfvertrouwen. Zodra een schaap haar recht aankeek moest ik erbij gaan zitten en aan de kop van de schaap komen. Zodra ik dat deed werd Bo meteen brutaal. Super tof om te zien.
De 2e ronde werd ze echt brutaal. Wel onzeker nog, maar ze begon de schapen die haar aankeken aan te blaffen. "Wat nou, mij aankijken!"

[ img ]
Daarna was ze moe :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-09-21 12:02 



 
Profiel   

EmptyWords schreef
Wat fijn dat je zo'n fijn logeeradres hebt!

Ik heb vandaag met Bo bij de schapen gewerkt. Was een kennismakingsworkshop, en wat gaaf! Bo vond het spannend als de schapen haar recht aankeken, daar hebben we haar moeten helpen met zelfvertrouwen. Zodra een schaap haar recht aankeek moest ik erbij gaan zitten en aan de kop van de schaap komen. Zodra ik dat deed werd Bo meteen brutaal. Super tof om te zien.
De 2e ronde werd ze echt brutaal. Wel onzeker nog, maar ze begon de schapen die haar aankeken aan te blaffen. "Wat nou, mij aankijken!"

[ [url=m/CEqhNj.jpg]Afbeelding[/url] ]
Daarna was ze moe :')

Zag het op Facebook, knappe bo

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-09-21 13:35 



 
Profiel   

Hier 32 weken jong en 32 kilo zwaar haha
[ img ]

Eind volgende week gaan wij voor het eerst op camper vakantie met Ivy erbij. Sem en moos zijn wel al regelmatig mee geweest en vinden het geweldig, wel voor beide de eerste keer op drie pootjes. Ivy slaapt thuis nog in de bench en als zij alleen is ook bench dus hopelijk laat zij de camper heel en terroriseert zij niet alles haha. Gaan twee weken naar Frankrijk.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-09-21 13:36 



 
Profiel   

Wat komen er weer heerlijke foto’s voorbij! <3

Floyd zijn insta is Floyd_theoldgermanshepherd :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-09-21 17:14 



 
Profiel   

[ img ]

Onze boef Max
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-09-21 20:52 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 18 van de 22 [ 541 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen