Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 5 van de 9 [ 223 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[VOLG] Fluffies in de maak!

 
Profiel   

Oh dat is wel heel verdrietig. Heel veel sterkte. Hopelijk haalt ze het. Ik ga hard duimen voor jullie!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-10-21 12:15 



 
Profiel   

Ga duimen dat ze het haalt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-10-21 12:44 



 
Profiel   

Wat verdrietig, hopelijk haalt ze het. Fijn dat je ervaring hebt met het geven van sondevoeding.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-10-21 13:14 



 
Profiel   

Super verdrietig. Ik heb er ook nog nooit van gehoord maar snap dat je hier echt verdrietig van bent! Wat een domper.

Ik bedoel het niet vervelend maar is het loyaal naar het dier toe om het leven nu te rekken of zijn er serieuze overlevingskansen?

Nogmaals ik bedoel dit echt niet vervelend maar ik zie steeds meer om me heen dat mensen een dierenleven onnodig rekken en daarbij het belang van het dier niet meer op 1 zetten maar omdat zij het dier niet willen missen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-10-21 13:18 



 
Profiel   

Ja het is echt heel verdrietig, maar tot nu toe gaat het goed. Ze snottert aan 1 kant wat maar toen ik even het slijmzuigertje had gebruikt was dit meteen weer over. Net weer sonde gehad en nu is ze tevreden aan het slapen.
De rest doet het echt super, groeien echt heel hard. 2 beginnen al te kleuren, waarvan het kneusje en de 3e kitten. Ze lijken beide blue te zijn, maar is natuurlijk nog wel erg vroeg om iets over te zeggen.
Sushi is nog steeds super lief en zorgzaam. Is ook erg bezorgd als ik sonde doe maar gelukkig krijg ik er weer steeds meer handigheid in zodat ze vlot weer terug kan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-10-21 13:20 



 
Profiel   

Ro0sje schreef
Super verdrietig. Ik heb er ook nog nooit van gehoord maar snap dat je hier echt verdrietig van bent! Wat een domper.

Ik bedoel het niet vervelend maar is het loyaal naar het dier toe om het leven nu te rekken of zijn er serieuze overlevingskansen?

Nogmaals ik bedoel dit echt niet vervelend maar ik zie steeds meer om me heen dat mensen een dierenleven onnodig rekken en daarbij het belang van het dier niet meer op 1 zetten maar omdat zij het dier niet willen missen.


Ik snap je vraag hoor, het is ook een afweging waar ik natuurlijk erg mee bezig ben. Maar als ze dit haalt en geen complicaties krijgt zoals een longontsteking, dan kan ze op ongeveer 3-4 maanden leeftijd geopereerd worden. Als dat allemaal lukt kan ze een perfect normaal leven hebben.
Ik heb in mijn kringen zeer goede dierenartsen waaronder één van de beste tand-/mond dierenartsen waarmee ik dan ook contact heb gehad vandaag. Die zegt: probeer het maar.
Maar zodra het lijden wordt, is het absoluut direct klaar, dit is nu alleen zeker nog niet het geval.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-10-21 13:24 



 
Profiel   

Ik heb net nog even gegoogled en daar lees ik dat ook inderdaad, dat ze na 1 operatie een normaal leven leiden. In dat geval begrijp ik volledig dat je haar de kans geeft. Succes en hopelijk komt ze de komende weken zonder complicaties door!

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-10-21 13:52 



 
Profiel   

Van harte gefeliciteerd ts! Sterkte met het kneusje! Hopelijk lukt het je om hem groot te krijgen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-10-21 14:02 



 
Profiel   

Toch erg verdrietig nieuws… ik laat haar straks gaan. De tand/mond arts heeft nog een filmpje van mij bekeken en kon toen mijn vriend er was even beter filmen. Helaas zien we daarop dat het defect wel echt groot is met helaas een slechte prognose. Ben er echt heel erg verdrietig van maar ik wil haar een lijdensweg besparen en voorkomen, dat zeg ik ook altijd tegen de mensen om mij heen, dus dat moet ik nu ook tegen mijzelf zeggen…

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-10-21 15:17 



 
Profiel   

Heel veel sterkte. En respect voor deze keuze.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-10-21 15:18 



 
Profiel   

Heel veel sterkte met deze zware keuze :(:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-10-21 15:21 



 
Profiel   

He jakkes wat een rotwending. Een goede keuze in belang van het kitten, maar geen leuke keuze.
Sterkte met het laten gaan van dit kleine wurmpje en geniet van de 3 gezonde, goed groeiende kittens! <3

Ik ben benieuwd of ze daadwerkelijk blue zijn. :D Meestal als ze zó snel kleuren is het Seal geloof ik. Maar de tijd zal het leren inderdaad <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-10-21 15:34 



 
Profiel   

Ah nee toch …. :knuffel:
Je hebt je best gedaan, meer kan je niet doen en onnodig lijden wordt nu bespaard.
Maar ik snap zo goed hoe intens verdrietig dit nu is.
Sterkte :(:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-10-21 16:06 



 
Profiel   

Ze is heel rustig ingeslapen en ook Sushi was opvallend rustig toen we haar weghaalde. Geen enkele vorm van paniek of onrust terwijl ze deed wel had als ik haar pakte om te wegen of voeden.

[ img ]
[ img ]
[ img ]

Ze krijgt een mooi rustplekje.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-10-21 18:11 



 
Profiel   

Ach wat ontzettend sneu zeg. Maar goed dat je deze keuze weloverwogen gemaakt heb. Loslaten hoort er helaas soms ook bij, hoe afschuwelijk ook. Heel veel sterkte! Hopelijk weten de andere kleintjes je een beetje op te vrolijken de komende tijd <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-10-21 18:24 



 
Profiel   

OH, wat erg, maar een wel doordachte keuze. Wetende dat je er ook eerst vol voor wou gaan, is er op jullie enkel maar lof te zeggen.
Dat is het jammere aan fokken, dat er soms babies het niet redden.

Veel sterkte en nog verder succes gewenst.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-10-21 19:05 



 
Profiel   

Ach.. wat ontzettend jammer. Heel veel sterkte..

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-10-21 20:35 



 
Profiel   

Vandaag de dag maar weer vrolijk beginnen, de drie kittens doen het super. Ze zijn weer heerlijk gegroeid en tevreden.
[ img ]
Pino groeit lekker door en is mega chagrijnig naar Sushi. Ze blaast als Sushi te dichtbij komt, ik denk dat ze haar maar vreemd vind ruiken.

[ img ]

Sushi is weer mooi slank


[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-10-21 11:28 



 
Profiel   

https://youtube.com/shorts/dsY5bk0A4WU?feature=share

Ze zijn zo lief <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-10-21 15:54 



 
Profiel   

Ach wat sneu van het kleintje! Sterkte!

De drie kleintjes zijn heel schattig 8-) ben benieuwd naar het tweede nest

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-10-21 10:43 



 
Profiel   

Ze zijn echt onwijs schattig zeg. Fijn dat het nu zo goed gaat. 8-)

Hoe lang moet je andere kat nog?

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-10-21 13:09 



 
Profiel   

Pino moet nog 3/5 dagen ongeveer. Ze zit nu op dag 60.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-10-21 17:56 



 
Profiel   

Pino is er klaar mee
[ img ]
:') Zo lag Sushi er de laatste 2/3 dagen ook vaak bij

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-10-21 21:24 



 
Profiel   

Gaat nog allemaal goed hier! Wel wat minder aangekomen gedurende de dag. Het verschil tussen gisterochtend en deze ochtend is er ook maar wel minder, bij allemaal nog steeds wel meer dan 10 gram. De kleinste heeft een beetje een onhandige tepel uitgekozen. De twee groters hebben namelijk allebei een tepel aan de andere kant naast elkaar en liggen dus vaak bovenop de kleine. De kleine is dan ook wel eens een beetje gefrustreerd aan het piepen. Ik laat Sushi dan af en toe even omdraaien zodat de kleine bovenop kan liggen en even goed kan drinken. Ze zijn allemaal al ruim 2x hun geboortegewicht.
Het grootste poesje heeft al hele donkere oortjes, maar wel echt een blauwe gloed, de kater zal waarschijnlijk rood/cream zijn en het kleinere poesje heeft gekleurde halve oortjes. Ze blijven super schattig. Ik zal morgen bij daglicht eens proberen om goede foto's van ze individueel te maken en plaatsen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-21 19:46 



 
Profiel   

Het kan altijd dat ze even minder aankomen. Hier wisselde dat ook tussen de 8 gram tot 22 gram. Als ze dadelijk meer gaan bewegen zul je dat ook zien. Ze hebben hier ook wel eens een dagje gehad dat ze weinig tot niks aan komen. Maar als ze niet overgeven en geen diarree hebben en de dag erna wel weer dan komt dat goed. Over 24 uur gezien zijn ze bij ons eigenlijk altijd wel wat aangekomen.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-21 19:56 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 5 van de 9 [ 223 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen