Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 7 van de 12 [ 297 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 12  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[VOLG] Maine Coon kittens onderweg! Update: Geboren (pag. 4)

 
Profiel   

Echt hè, ze zijn zo leuk! En elke fase heeft inderdaad wel wat, maar vanaf +- 3 weken vind ik het altijd echt geweldig haha :)

Hier nog wat random fotootjes van net!
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-21 20:50 



 
Profiel   

Ze zijn echt prachtig. Die tortie met de rode wang is mijn persoonlijk favoriet!

Ik herken het wel. Vanaf een week of 3 zijn ze écht zo geweldig. Maar na 8 weken was ik ze wel een beetje zat. Ze renden door het hele huis en ik kon de kattenbak wel drie keer per dag schoon maken.

Met 12 weken hebben ze het nest verlaten en dat was meer dan prima

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-21 21:51 



 
Profiel   

Eens vanaf 3 weken is echt geweldig dat ontdekken! En dingen uitvinden. Hier zijn ze nu 13 weken. Volgende week gaat de eerste de andere moet ik nog afspreken. En we houden er zelf 1 dat vind ik toch ook wel leuk uit een eigen nest.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-21 22:19 



 
Profiel   

Ja vanaf 3 weken is het gewoon echt ultiem genieten haha! Wij balen er altijd juist van als ze weg gaan en missen ze altijd heel erg!

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-21 23:01 



 
Profiel   

Ja wij missen ze ook echt wel. Maar als ik ze breng en zie hoe goed ze het gaan hebben en af en toe een berichtje krijg dan vind ik het wel oké. Hoe is het trouwens met mams? Is ze weer bijgekomen van de bevalling?

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-21 23:03 



 
Profiel   

Ja dat hebben wij ook wel hoor, een fijn gevoel als je merkt dat het met de nieuwe baasjes zo goed klikt en ze goed terechtkomen. Dat maakt het natuurlijk wel weer goed! Maar het blijven echt mijn baby's haha. Ik houd ook altijd nog app contact met de mensen die daar voor open staan. Ik heb eigenlijk nog contact met zo'n beetje alle kittenkopers tot nu toe. Natuurlijk niet heel geregeld, maar af en toe een fotootje eens in de zoveel tijd. Dat vind ik zo ontzettend leuk om te zien en te volgen!

Met Fiore is alles goed! Na de bevalling heeft ze letterlijk tot +- 09:00 's ochtends in de doos bij de kleintjes gelegen. Ze wilde er echt niet uit. Ik heb haar dus in de doos wat voer en water gegeven 's avonds en 's nachts. Rond 9 uur durfde ze voor het eerst de kleintjes even alleen te laten en ging ze naar de bak, om ook veel te drinken en nog wat te eten. Ze liep toen vrij mank, waarschijnlijk een slapend pootje want na even lopen was het weer helemaal goed gelukkig. Nu doet ze het perfect! Veel in de doos, maar ook regelmatig even eten, drinken, naar de bak of ergens anders liggen. Ze oogt echt heel voldaan en trots. Dus ze doet het perfect! Zo'n lieve, zorgzame mama is het <3 Ik blijf het bijzonder vinden hoe ze altijd maar weten wat ze moeten doen, terwijl niemand het hun verteld heeft haha. Instinct is zoiets moois!

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-21 23:09 



 
Profiel   

We hebben even de achterkantjes bekeken voor de geslachten!
Ik ben wel benieuwd wat jullie ervan denken :D

Rood 1
[ img ]

Tabby
[ img ]
[ img ]

Tortie 1 (is dus natuurlijk wel al bekend haha)
[ img ]

Tortie 2 (idem)
[ img ]

Rood 2
[ img ]

Lieverds <3
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-10-21 12:49 



 
Profiel   

Rood 2 kater en de rest poes?

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-10-21 13:13 



 
Profiel   

Rood 1 lastig in die houding maar denk kater, tabby in de eerste houding en foto op vorige pagina ook kater, maar de derde foto lijkt het ook wel weer poes :') rood 2 ook kater en de tortie natuurlijk poesjes.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-10-21 13:26 



 
Profiel   

Gok dat alleen de tortie’s dames zijn

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-10-21 14:20 



 
Profiel   

Yom schreef
Gok dat alleen de tortie’s dames zijn


Dit is wat wij nu ook vermoeden, maar het blijft eerst altijd nog een beetje lastig te zien en ze wilden vandaag ook niet helemaal meewerken haha. Maar voor nu gaan we hier vanuit inderdaad. We kijken later nog wel een keer om te zien of onze gedachtes veranderen haha!

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-10-21 14:46 



 
Profiel   

Gok 1 & 2 kater en de rest poesjes.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-10-21 17:53 



 
Profiel   

Volgens mij is rood 1 echt poes, tabby bij nader inzien kater. De tortie poezen en de laatste rode kater.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-10-21 19:55 



 
Profiel   

xoranlover schreef
Volgens mij is rood 1 echt poes, tabby bij nader inzien kater. De tortie poezen en de laatste rode kater.


Die rode twijfelen wij nog over inderdaad, is ook iets lichter qua gewicht (hoeft natuurlijk niets te zeggen). We gaan het nog eens een keer beter bekijken haha.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-10-21 21:10 



 
Profiel   

Met de kleur van de vader zou een rode toch alleen een kater kunnen zijn?
Volgens mij (als ik het me goed herinner) zit de kleur rood op het X gen. Dus een rode poes moet van 2 kanten rood meekrijgen, anders krijg je een tortie.
Dus met een zwarte kater zou je geen rode poesjes moeten kunnen krijgen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-10-21 22:04 



 
Profiel   

Tinkertreas heeft gelijk, een zwarte kater geeft geen rode poesjes :j . Hoef je dus alleen nog in te zoomen op de tabby haha, ik denk een kater.

Wat zijn ze snoezig <3 .

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-10-21 23:13 



 
Profiel   

Ja dat is helemaal waar inderdaad, ik heb daar eigenlijk helemaal niet eens meer bij stilgestaan! Dan is het inderdaad enkel twijfelen over de black tabby haha. Wij gaan uit van kater. We zullen morgen nog eens spieken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-10-21 23:49 



 
Profiel   

We hebben namen!

Cesare Du Champ Vert ---->  Red Tabby (kater)  
Cantucci Du Champ Vert ---> Red Tabby (kater)     
Chiara Du Champ Vert -----> Black Tortie Tabby(?) (poes)     
Chavelli Du Champ Vert ----> Black Tortie (poes)    
Ciro Du Champ Vert -------> Black Tabby (kater)    


[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-21 16:59 



 
Profiel   

Cesare
[ img ]
[ img ]

Ciro
[ img ]
[ img ]

Chiara
[ img ]
[ img ]

Cantucci
[ img ]
[ img ]

Chavelli
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-21 18:39 



 
Profiel   

Ah schattig en leuke namen, hele binkies al zeg!

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-21 18:43 



 
Profiel   

Ja ze groeien ook echt enorm! Cesare is al over de 190 gram! De rest rond de 170.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-21 18:51 



 
Profiel   

Ze zijn prachtig! En fijn dat ze het zo goed doen. Gek idee dat ze over twee weken als door de kraam doos zullen kruipen.

De namen vind ik niks, maar dat is een kwestie van smaak.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-21 20:19 



 
Profiel   

nou die van mij heeft officieel friedrich, da's pas erg :D

mooi stel hoor

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-21 20:32 



 
Profiel   

Haha! Mijn Franse bulldog heet op stamboek: Bloombulls Benson

Veel te sjiek! Ik snap het wel hoor. Het staat veel interessanter om ze een tongbrekende naam te geven. :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-21 21:12 



 
Profiel   

Hier Sunhild Amelia & Alexia lekker hollands. :')
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-21 21:21 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 7 van de 12 [ 297 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 12  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen