[VOLG] Wachten op de nieuwe pup

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
VenoSnorlax

Berichten: 4521
Geregistreerd: 04-02-12
Woonplaats: Den haag

Re: [VOLG] Wachten op de nieuwe pup

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-24 13:22

Voelt misschien gek om hiervoor uit te komen, maar ik denk dat het belangrijk kan zijn.

Ik heb altijd gezegd enorm van de hond te houden ondanks de vele issues. Maar de hoeveelheid liefde is ineens zo enorm veel gestegen, niet normaal. Ik vind het moeilijk uitdrukken, ik ben veel vrolijker na een goede training herhaling, ik lig graag met hem op de grond (niet aaien, pootje moet me aanraken :') ) we ontdekken nieuwe plekjes. Ik geniet zoveel meer en ben toch soms ook een beetje verdrietig over de tijd die we gemist hebben.

Iroh gaat goed, ik mag niet bellen :') Vandaag dacht ik hem los te houden in de woonkamer. Hij lag lekker bij de achterdeur maar zodra meneer merkte dat ik aan het bellen was, kwam hij aan gesprint. Ik moest en zou op hem letten en ophangen :') Hij ligt nu dus weer in zn bench :') Dinsdag de eerste B12 prik gehad, als ik vriendlief mag geloven. Iroh had geen idee want die was te druk met zn koekjes kanen :')

Komende weken zelf de volgende prikken zetten. Alles in huis gekregen van de dierenarts en scheelt een klap met geld. Het is een onderhuidse injectie, heb ik vaker gedaan en hij is enorm relaxed dus verwacht weinig moeilijkheden

sasja0705
Berichten: 1980
Geregistreerd: 03-08-10

Re: [VOLG] Wachten op de nieuwe pup

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-24 17:10

Super tof om te horen.
En niet rouwen om de gemiste tijd... genieten van het nu en hier en de toekomst :j

mavantos

Berichten: 3597
Geregistreerd: 14-05-08
Woonplaats: Midden-Delfland

Re: [VOLG] Wachten op de nieuwe pup

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-24 10:19

De tijd die je 'gemist' hebt is maar kort in vergelijking met de tijd die je nog hebt! En je hebt geen tijd gemist, jullie moesten gewoon wennen en afspraken maken met elkaar :j

Alenthe05

Berichten: 1096
Geregistreerd: 19-03-06
Woonplaats: Naast de buren

Re: [VOLG] Wachten op de nieuwe pup

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-24 10:42

Hier ook een hardnekkige besmetting gehad. 2 kuren panakur en nog steeds positief. Daarna die metronidazol van de DA gekregen op aandringen want zij vond dat het met voeding ed weg moest gaan. Onze hond heeft door die giardia gedragsproblemen ontwikkelt, nu met een 1:1 trainer gaan we de goedde kant weer uit. Na de AB kur 3x negatief getest. Wij blij maarde hond nog meer! Hij is weer vrolijk, toenaderbaar met trainen ed.

Wij sopten het huis elke dag met chloor, voerbakken in de vaatwasser, speeltjes in de wsmachine, kleedjes ed ook. Kauwbotten elke dag vervangen. Hond wassen aan zn achterste ed. Ook deden wij de voordeur mat met een stoomreiniger reinigen.

Nu geven wij hem diatom, dietomeenaarde door zn voer, schijnt dat het de maag/darmwand vertertkt en de giardia parasiet uitdroogt. Konijnenoren met haar omdat dat natuurlijke probiotica is. Heb mij suf gegoogled en gesopt maar nu is het gelukkig klaar. De testen bestelde ik via bol, teste thuis. Stuk goedkoper dan bij de DA en hun gebruiken dezelfde testen.

Hopelijk gaat het bij jullie ook snel de goedde kant uit!

Ow ja wij voeren hem nu Hills i/d maar gaan over op insektenvoer omdat wij hem ook verdenken van een allergie.