[FOTO] Show je Kerstpakket!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Love_Laugh
Berichten: 837
Geregistreerd: 21-10-15

Re: [FOTO] Show je Kerstpakket!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-18 23:30

Ik krijg geen kerstpakket denk ik, eind november gestopt bij mijn werk en morgen beginnen bij mijn nieuwe werkgever. Wel leuk om die van andere te zien. :)

Independence
Berichten: 1378
Geregistreerd: 05-01-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-18 23:40

beatje schreef:
Rebecca schreef:
Nee is een touw met licht erin ! , die ligt nu op de kast bij mijn donkere hoekje super leuk

:)* :D Nog niet gezien .Wel fijn dat je het gebruiken kan.

Die zat ook in mijn pakket. Collega maakte ook al de grap dat we ons in ieder geval kunnen verhangen :=

Iris82

Berichten: 39849
Geregistreerd: 04-10-02
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-18 23:43

Ik kreeg een bon waarmee je online iets uit kon zoeken. Heb een Tefal Hapjespan gedaan. Wilde er al jaren een maar de belachelijke prijs hield me tegen.

Ik ben tevreden.

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-18 00:10

Mandarijn schreef:
Wij kregen ze afgelopen vrijdag ook. :D

[ [url=m/vEXbpz.jpg]Afbeelding[/url] ]


Damn, jij moet een goede werkgever hebben. Bol tegoed én Tony's. Hij weet wat een mens nodig heeft. Maar nu heb je me heeeeeeel nieuwsgierig gemaakt naar de bijzondere voorkant van de grote Tony reep, zou je daar misschien een foto van willen plaatsen O:) <3

x_spekkie_x

Berichten: 4355
Geregistreerd: 15-10-05
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-18 11:46

Alwiene schreef:
Mandarijn schreef:
Wij kregen ze afgelopen vrijdag ook. :D

[ [url=m/vEXbpz.jpg]Afbeelding[/url] ]


Damn, jij moet een goede werkgever hebben. Bol tegoed én Tony's. Hij weet wat een mens nodig heeft. Maar nu heb je me heeeeeeel nieuwsgierig gemaakt naar de bijzondere voorkant van de grote Tony reep, zou je daar misschien een foto van willen plaatsen O:) <3

Het ziet er uit als de kleuren van T-mobile :D
De Jumbo heeft ook Tony repen uitgedeeld met een zwarte wikkel en hun logo erop. Die kun je blijkbaar zelf laten maken (vast in grote aantallen).

Rena100

Berichten: 4854
Geregistreerd: 29-10-07
Woonplaats: Almelo

Re: [FOTO] Show je Kerstpakket!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-18 12:00

Wij mogen elk jaar op onze kerstmarkt zelf wat uitzoeken voor een bepaald tegoed. Er komen dan allerlei stands van verschillende winkels waar we dan dingen kunnen uitzoeken Heel leuk en je hebt altijd iets dat je leuk vindt :) Vanaf vandaag kunnen we shoppen, dus zal ergens deze week wel even laten zien wat ik heb gehaald.

Rinkex

Berichten: 1497
Geregistreerd: 03-09-14
Woonplaats: Thuis

Re: [FOTO] Show je Kerstpakket!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-18 12:05

ik kreeg een cadeau bon van mn werk (die ik zelf uit mocht zoeken),werd een Ticketmaster giftcard. :')
En van stal een pakket gekregen met oa, hot choco ,koek, choco kransjes, popcorn en een cadeaubon *\o/*

DanielleB

Berichten: 5220
Geregistreerd: 29-02-04
Woonplaats: in friesland

Re: [FOTO] Show je Kerstpakket!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-18 14:58

Bij de gemeente krijgen we muntjes dat we voor €40 bij bepaalde winkels het mogen uitgeven.
Ik heb voor €20 bij de boekenwinkel het boek van Bumper de politiehond gehaald.
Ik denk dat ik nog naar Bijzonder & Genieten ga en daar de andere €20 uitgeef

_djoeke_
Berichten: 285
Geregistreerd: 31-10-07

Re: [FOTO] Show je Kerstpakket!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-18 16:24

Wij hebben een borrelpakket gekregen, met een flesje wijn, kaas, worst, chips etc.

Jorex

Berichten: 9948
Geregistreerd: 18-05-12
Woonplaats: inmiddels in dr88

Re: [FOTO] Show je Kerstpakket!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-18 16:27

Ik mag weer iets uitkiezen bij tintelingen. Vorig jaar had ik rituals uitgekozen, ben benieuwd waar ik nu uit kan kiezen, maar helaas is de webwinkel dicht.

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-18 16:31

x_spekkie_x schreef:
Damn, jij moet een goede werkgever hebben. Bol tegoed én Tony's. Hij weet wat een mens nodig heeft. Maar nu heb je me heeeeeeel nieuwsgierig gemaakt naar de bijzondere voorkant van de grote Tony reep, zou je daar misschien een foto van willen plaatsen O:) <3

Het ziet er uit als de kleuren van T-mobile :D
De Jumbo heeft ook Tony repen uitgedeeld met een zwarte wikkel en hun logo erop. Die kun je blijkbaar zelf laten maken (vast in grote aantallen).[/quote]

Heb hem nog eens goed bestudeerd en ik zet nu in op een firma die wel telefoon gerelateerd is maar geen T mobile, ben benieuwd of we het nog mogen weten :D

Jolien87

Berichten: 17425
Geregistreerd: 27-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-18 16:34

Een bol.com cadeaukaart van €25. Gekkenhuis.

dieseltje
Berichten: 1284
Geregistreerd: 20-09-04
Woonplaats: Horst

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-18 16:37

Jolien87 schreef:
Een bol.com cadeaukaart van €25. Gekkenhuis.


Leuk toch!

MarliesV

Berichten: 15197
Geregistreerd: 24-06-08
Woonplaats: Hellendoorn

Re: [FOTO] Show je Kerstpakket!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-18 16:47

Van de stichting waar ik vrijwilligerswerk voor doe heb ik een mooie bon gehad, altijd fijn, kan je zelf wat uitzoeken. Al was de chocolade vorig jaar ook niet te weerstaan.

Van het werk krijgen we punten om wat uit te zoeken in een webshop. Doe je niets dan krijg je een traditioneel pakket. De 21 gaan we met 100 man lunchen en daarna reiken we de pakketten uit en doen we de verloting met de binnen gekomen wijntjes en overige zaken.

Weet dus al wat ik krijg omdat ik het zelf heb uitgezocht, haha.

Ghostattack

Berichten: 11239
Geregistreerd: 06-09-10
Woonplaats: West Maas en Waal

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-18 17:08

Afbeelding
Mijn pakket bestaat voornamelijk uit gezonde of biologische dingen.. :') Ik lust er weinig van helaas. Maar de activity tracker is best leuk! Wel een cheap ass ding, merk je direct aan de kwaliteit en de app die erbij hoort :P

__danielle__

Berichten: 1784
Geregistreerd: 27-08-09

Re: [FOTO] Show je Kerstpakket!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-18 18:34

Oh Ghostattack, dat water.. ik werkte vorig jaar bij een zorgverzekeraar en toen kregen wij dat ook. Ik zeg het niet gauw, maar dat is echt nietttttttt lekker! haha.
Leuke pakketten hier hoor!

Mandarijn
Berichten: 9066
Geregistreerd: 10-09-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-18 18:55

Alwiene schreef:
Mandarijn schreef:
Wij kregen ze afgelopen vrijdag ook. :D

[ [url=m/vEXbpz.jpg]Afbeelding[/url] ]


Damn, jij moet een goede werkgever hebben. Bol tegoed én Tony's. Hij weet wat een mens nodig heeft. Maar nu heb je me heeeeeeel nieuwsgierig gemaakt naar de bijzondere voorkant van de grote Tony reep, zou je daar misschien een foto van willen plaatsen O:) <3

Die hoorde er officieel niet bij, maar collega wilde zo graag de smaak Tony's die ik had dat ik deze erbij kreeg bij de ruil. :))
Op de voorkant staat het scherm van een mobiel met "Laat mij niet vallen!" erop. Geloof dat het van de b2b kant van het bedrijf is of een keer door een klant opgestuurd naar ons of zo.

Boras
Berichten: 9951
Geregistreerd: 21-10-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-18 18:59

Ik vind een ouderwets kerstpakket nostalgisch leuk om uit te pakken, als men de inhoud een beetje algemeen houdt.

Hier een cadeaubon voor een bepaald filiaal van een keten tuincentra gekregen. Normaal ben ik van je moet een gegeven paard.... Maar dit vind ik niet handig, geef dan een algemenere bon die je overal kunt gebruiken. We zitten a. niet te springen om een bon van een tuincentrum (er zijn veel leukere cadeautjes) en b. het betreffende tuincentrum is voor ons ver uit de richting.

Lily_Fee
Berichten: 613
Geregistreerd: 16-01-17

Re: [FOTO] Show je Kerstpakket!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-18 19:06

Zelf een bon van bol.com gekozen van 35 euro dacht ik.

Mijn vriend zijn werk heeft ons behoorlijk verwend. Luxe hotelovernachting, diner bij de Librije en een entertainmentprogramma incl. Alles er op en er aan. Was erg leuk en gezellig.

Morrie

Berichten: 22311
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-18 19:07

bij ons krijg je een Bol.com bon (bedrag afhankelijk van je functie) en bonnen voor een kerstmarkt met al jaren dezelfde kraampjes. Ik kan niet naar die kerstmarkt en heb mijn bonnen aan mijn 2 naaste collega's gegeven.

Ooit wel eens een echt kerstpakket gekregen en dat vond ik toch vele malen leuker dan dit. Ik gebruik de schaaltjes die erin zaten al tientallen jaren!

Avelienvd

Berichten: 7223
Geregistreerd: 28-12-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-18 19:12

Hier ook een fijn pakket:
Rugzak, thermosfles, stormparaplu, waterdicht zakje voor je telefoon.
Aangevuld met wat kerstspul dus chocolademelk, koekjes etc

Froukje_J

Berichten: 2194
Geregistreerd: 04-05-06
Woonplaats: Fryslan

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-18 22:14

Afbeelding
Wij hadden kerstmarkt waar je voor 15 euro wat mocht uitzoeken....

heidy_wilco

Berichten: 4477
Geregistreerd: 24-10-09
Woonplaats: Grunn/Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-18 18:13

We mochten kiezen, een waardebon, doneren of een kerstpakket. Dat is niet moeilijk voor mij, ik hou van dingen uitpakken :D Mijn kerstpakket:

Afbeelding

Chocolademelk, kaneelkoekjes, chips, thee, caramelmugcakemix (kan ik wel een aantal kopjes van maken!) truffels, salmiak en een heerlijke warme plaid. Ik ben er helemaal blij mee :)

Dallista

Berichten: 4418
Geregistreerd: 10-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-18 18:33

Ik ook een kerstmarkt. Vind mezelf geweldig, want heb de verleiding kunnen weerstaan om Rituals te kopen. ;-)
Afbeelding

linoleum

Berichten: 6462
Geregistreerd: 01-03-12

Re: [FOTO] Show je Kerstpakket!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-18 19:08

Ik had ook een kerstmarkt. Lekkere dingen bij elkaar gezocht voor de komende dagen!

Afbeelding