Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 14 van de 118 [ 2930 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 118  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Adventskalenders

 
Profiel   

Alwiene schreef
Wow die is echt supergaaf geworden zeg!! <3 Bedoel je trouwens niet een suiker(werk) kikker?

Thnx! Zo'n kikker met een badpak aan, ik dacht dat er marsepein in zat maar het kan goed iets anders zijn ja :o
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-11-19 21:56 



 
Profiel   

Suusjepluus schreef
Alwiene schreef
Wow die is echt supergaaf geworden zeg!! <3 Bedoel je trouwens niet een suiker(werk) kikker?

Thnx! Zo'n kikker met een badpak aan, ik dacht dat er marsepein in zat maar het kan goed iets anders zijn ja :o


Hihi dacht al dat je een kikker van kikkers en muizen bedoelde, daar zit inderdaad gewoon puur suiker zo ongeveer in. Ook lekker, wel iets heel anders dan marsepein. Gokje, je lust het beide niet? :D



Hier zijn vandaag de adventskalenders voor mijn vrouw binnen gekomen (de koffiecapsules en milka) en mijn grote Kinder chocolade kalender. Ik zat ook te wachten op een kalender met waxmelts erin maar PestNL schijnt zich niet geroepen te voelen de belofte dat ze hem vandaag komen brengen ook waar te maken {:)-:(

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-11-19 22:00 



 
Profiel   

Ja die bedoel ik! Die uit zo'n kikker en muizen zakje, die kikker had een badpak aan. Ik lust ze zelf inderdaad niet :+

Gelukkig heeft postnl nog even voor het 1 december is...

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-11-19 22:07 



 
Profiel   

Ja dat is waar dat het nog geen 1 december is, maar ik hou er niet van als PestNL niet opschiet, altijd bang dat ze het stuk of kwijtmaken :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-11-19 22:38 



 
Profiel   

Ik heb de rituals boom al opgezet en net bij de Intratuin eentje gekocht met allerlei kerstdorp figuren :D


[ img ]

[ img ]


Laatst bijgewerkt door Marjo op 07-11-19 21:39, in het totaal 2 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-11-19 21:12 



 
Profiel   

Ik heb er 2 gekocht van kinderchocolade met als excuus dat ik eentje aan mijn nichtje zou geven. Ben ik niet van plan

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-11-19 21:35 



 
Profiel   

Granoek schreef
Ik heb er 2 gekocht van kinderchocolade met als excuus dat ik eentje aan mijn nichtje zou geven. Ben ik niet van plan


_O- _O- _O- _O-

Marjo schreef
Ik heb de rituals boom al opgezet en net bij de Intratuin eentje gekocht met allerlei kerstdorp figuren :D



Staat mooi, die kerstfiguren kalender zag ik vanavond ook bij Intratuin, heb zelf niets met zulke dorpjes enzo dus laten liggen, maar als je er wel wat mee hebt wel een leuk ding! Maar vind je het niet jammer dat je nu al meteen ziet wat er precies inzit?

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-11-19 23:56 



 
Profiel   

Nee zeker niet, ik weet van de rituals ook wat er in zit, anders zou ik ze sowieso niet kopen :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-11-19 06:18 



 
Profiel   

Ik heb voor mama de Rituals adventskalender voor haar verjaardag gekocht. Denk dat ze dat wel leuk vindt :D.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-11-19 10:37 



 
Profiel   

Ik kijk ook bewust niet op de achterkant wat er allemaal in zit :) Wil het niet op voorhand weten.
Als ik er eentje koop van Kinder zal het wel chocolade zijn, en ik heb die van airwick er ook bij dus daar zal wel iets in zitten wat lekker ruikt.
Wat het precies is hoef ik niet te weten, als ik enkele dingen niet kan gebruiken vind ik wel iemand anders die er blij mee is :D

Die van rituals zou ik ook nemen zonder te kijken wat er in zit, maar die was me te duur haha

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-11-19 10:39 



 
Profiel   

Granoek schreef
Ik kijk ook bewust niet op de achterkant wat er allemaal in zit :) Wil het niet op voorhand weten.
Als ik er eentje koop van Kinder zal het wel chocolade zijn, en ik heb die van airwick er ook bij dus daar zal wel iets in zitten wat lekker ruikt.
Wat het precies is hoef ik niet te weten, als ik enkele dingen niet kan gebruiken vind ik wel iemand anders die er blij mee is :D

Die van rituals zou ik ook nemen zonder te kijken wat er in zit, maar die was me te duur haha


Nou dat heb ik dus ook dat ik het liever niet wil weten, want ik vind die verrassing juist zo leuk. Rituals vanwege de prijs zo vluchtig mogelijk bekeken vorig jaar (en wel gekocht) dit jaar bekeken en gezien dat er echt te weinig voor me bij zit voor de prijs die het kost.
Maar heb bv nu die waxmeltjeskalender, daar zit een brief bij met welke geuren het zijn maar die blijft dicht tot na kerst hoor, ik wil juist die verrassing graag hebben!

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-11-19 15:37 



 
Profiel   

Ik vind rituals echt te duur om op de gok en voor de verrassing te kopen.
Daarbij kijk ik erg vroeg wat erin zit Dus tegen de tijd dat ik de cadeautjes open ben ik dat alweer vergeten :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-11-19 15:42 



 
Profiel   

Marjo schreef
Ik vind rituals echt te duur om op de gok en voor de verrassing te kopen.
Daarbij kijk ik erg vroeg wat erin zit Dus tegen de tijd dat ik de cadeautjes open ben ik dat alweer vergeten :')


Nou dat was bij Rituals ook mijn strategie ja, kijken bepalen of ik hem wil en zo ja gauw weer vergeten :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-11-19 15:43 



 
Profiel   

Alwiene schreef
Marjo schreef
Ik vind rituals echt te duur om op de gok en voor de verrassing te kopen.
Daarbij kijk ik erg vroeg wat erin zit Dus tegen de tijd dat ik de cadeautjes open ben ik dat alweer vergeten :')


Nou dat was bij Rituals ook mijn strategie ja, kijken bepalen of ik hem wil en zo ja gauw weer vergeten :')


Ja idd. Bij kalenders van 10/20 euro wil ik nog wel eens de gok nemen, maar bij 80 euro niet meer

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-11-19 15:44 



 
Profiel   

Vinden jullie de hopt bier adventkalender een beetje een origineel cadeau voor men vriend? Ik weet namelijk niet wat ik anders zou moeten halen :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-11-19 21:41 



 
Profiel   

AylaL schreef
Vinden jullie de hopt bier adventkalender een beetje een origineel cadeau voor men vriend? Ik weet namelijk niet wat ik anders zou moeten halen :')

Origineel nee, maar zie het maar is te bedenken voor die kerels. :') Waarderen zal ie het zeker!

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-11-19 21:59 



 
Profiel   

https://www.bol.com/nl/p/rituals-the-ri ... 18170303/#

Rituals kalender met 15% korting

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-11-19 09:24 



 
Profiel   

Loeky01 schreef


Thanks, heb hem gekocht! :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-11-19 13:41 



 
Profiel   

Ik heb inmiddels de my jewelry kalender binnen.

Een ook een bookish thee advent kalender
[ img ] Zo leuk ingepakt

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-11-19 17:41 



 
Profiel   

Die thee kalender is leuk. Waar heb j8j die vandaan?

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-11-19 18:58 



 
Profiel   

_kimm schreef
Die thee kalender is leuk. Waar heb j8j die vandaan?

Via facebook besteld van iemand met een etsy shop. Heb net even gekeken, maar hij staat niet meer in haar shop.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-11-19 20:48 



 
Profiel   

Jammer. Ik ben er nog steeds niet helemaal over uit welke ik wil en deze spreekt mij wel aan

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-11-19 21:17 



 
Profiel   

Ik heb de pukka adventkalender. Misschien iets minder mooi als bovenstaande maar toch leuk en hele lekkere thee. Misschien is dat wat?

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-11-19 10:44 



 
Profiel   

Die ziet er ook leuk uit. Waar heb je doet besteld?

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-11-19 18:36 



 
Profiel   

Vanaf vandaag zijn de adventkalenders van IKEA 2 + 1 gratis en in prijs verlaagd naar 9.95
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-11-19 19:50 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 14 van de 118 [ 2930 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 118  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen