Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 4 van de 4 [ 84 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4
Plaats een nieuw onderwerp

Wat vind jij leuk om in je kerstpakket te vinden?

 
Profiel   

Jillz1 schreef
Maar goed dat iedereen daar zijn eigen visie op heeft dan, want ik gebruik juist wel de leuke dingen die je " gratis" krijgt. Ga geen geld betalen als ik iets gratis ( en kwalitatief goed is) kan krijgen.
Dus kom maar op met die fiets dan


Nja, ik vind het wel apart om een kerstpakket te geven met grotendeels reclame. Want dat is het uiteindelijk wel, reclame.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-19 18:22 



 
Profiel   

Gewoon een fles goede wijn en je hoort mij niet meer klagen.
Vaak is het 'familie' gerelateerd, een spel of kindersnoep of een bon voor een uitje met meerdere personen en kinderen, en daar zit ik als alleenstaande totaal niet op te wachten.
Wel heel fijn: Rituals giftset met douchegel en bodylotion, Sauna-bon, chips, kaaskoekjes, wijn, ragout met bladerdeegbakjes, boeken (bon).
Soms krijg je een puntentegoed waarmee je zelf op een website iets kan uitzoeken, ideaal!!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-19 18:51 



 
Profiel   

Geen bonnen, geen leuke hebbedingetjes/potjes/kaarsjestoestanden. Gewoon voedsel. En dan niet artisjokhartjes, linksdraaiende wentelteefjes of gemarineerd kakkerlakkentandvlees o.i.d. want dat is uit die kerstpakketten 9 van de 10 keer niet te vreten uit een potje of blik.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-19 19:00 



 
Profiel   

Mijn man krijgt ook altijd een kerstpakket met spullen waar reclame van het bedrijf op staat.
Mokken, rugzak, kleding... Ik vind dat echt verschrikkelijk.
Dan maak je echt reclame voor je bedrijf, dan is het toch geen cadeau meer. Alsof hij in zijn vrije tijd met een trui van zijn werk rond gaat lopen en sochtends zijn koffie uit een mok met grote opdruk gaat drinken..daaaaag

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-19 19:08 



 
Profiel   

Dikke cash moneys

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-19 19:19 



 
Profiel   

yvje86 schreef
Mijn man krijgt ook altijd een kerstpakket met spullen waar reclame van het bedrijf op staat.
Mokken, rugzak, kleding... Ik vind dat echt verschrikkelijk.
Dan maak je echt reclame voor je bedrijf, dan is het toch geen cadeau meer. Alsof hij in zijn vrije tijd met een trui van zijn werk rond gaat lopen en sochtends zijn koffie uit een mok met grote opdruk gaat drinken..daaaaag


Dat zijn dan ook wel heel afgezaagde gift, zoals ik al heb gezegd, wij doen ook de verpakking vh pakket met reclame maar wel subtiel en totaal niet overheersend. En met het jaarlijks etentje erbij is iedereen dik tevreden. Krijgen altijd veel complimenten over hoe wij omgaan met het kerstgebeuren binnen ons bedrijf.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-19 20:58 



 
Profiel   

Cowboy55 schreef
En dan niet artisjokhartjes, linksdraaiende wentelteefjes of gemarineerd kakkerlakkentandvlees o.i.d.

:')

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-19 23:12 



 

Iets kleins, duurzaams, lokaals, ambachtelijks, biologisch. Liever niet de zoveelste set kaarsenstandaarden die je weer wegpleurt. Of het zoveelste blik soep of die zak nootjes ik niet eet. Ik ben erg van gezond en ongefabriceerd eten en geen liefhebber van vlees, dus zit ik er altijd weer mee in mn maag. Figuurlijk dan. Want in letterlijke zin haalt t mn maag vaak niet en eten weggooien vind ik naar.

Een reep Tony Chocolonely, daar wil ik nog wel een uitzondering voor maken. :D

Ik heb mn kerstpakket ook wel eens ingeleverd bij een project dat kerstpakketten gaf aan mensen die leven in armoede.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-19 23:39 



 
Profiel   

Een kwalitatief goede sporttas kan iedereen gebruiken, of koeltas of reistrolley ( wat we nu hebben), overigens staat daar het logo alleen op de adreslabel die aan de koffer hangt.

[/quote]

Dat zijn voor ons al 3 artikelen waar wij totaal niks aan hebben. Als ik een koeltas gebruik is dat misschien 1x per 5 jaar (koelbox ben ik ook altijd kwijt), reistrolley gebruiken wij nooit (heb niet eens koffers), en sporttas komt misschien ook 1x per 10 jaar is uit de kast.

Het is echt puur persoonlijk. De postcodeloterij fiets of trolley zou ik op marktplaats zetten. Evt de fiets andere kleur spuiten maar hoef geen reclame op een artikel van een bedrijf als ik hier niet zelf voor kies.

De 1 is blij met een fles wijn en de ander niet. Ik geef ze weg ivm ik geen drank mag ivm medicatie maar partner en ik lusten ook geen wijn of speciale biertjes.

Wat wij niet lusten of niks aan hebben geven wij wel weg. Een ander is er wel blij mee dus zo is er ook een oplossing. Weggooien zal ik niet doen.

Ps...quoten lukt even niet zoals ik wil, weet niet wat ik fout doe nu
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-19 03:10 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 4 van de 4 [ 84 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen