Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 12 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Wat een jaar, Veronia's 2019

 
Profiel   

Wauw, wat hebben we dit jaar veel mooie dingen samen mogen meemaken! Een heleboel eerste keren voor ons samen. Mijn babypaard Veronia, geboren in 2015, ( [KS-ITP] Daar is ze dan, KWPN x Groninger Veronia!! 9 april 2015 ) is nu toch wel echt uitgegroeid tot een mooie grote dame.

Op 13 januari begonnen we heel stiekem met onze eerste officiële B-wedstrijd. Razend spannend, zo'n vreemde omgeving, maar trots dat ze het zo goed heeft gedaan.

Hierna begon het te winteren en kwam het rijden even op een lager pitje.
[ img ]

Best leuk, die winter, maar toch ook fijn als hij weer voorbij is. Februari 2019, Veronia nam het vrijspringen wel heel serieus :+
[ img ]

April, het voorjaar laat zich zien. Tijd om erop uit te gaan, nieuwe dingen te beleven en ons daarmee ook een beetje voorbereiden op het buitenseizoen.
[ img ]

De eerste keer het water in. Best spannend, maar éénmaal nat, was het heerlijk :D
[ img ]

Onze vuurdoop, de eerste buitenwedstrijd. Knappe brave merrie, weer 2 winstpunten rijker!
[ img ]

Ze haalde zelfs ons verenigingsblad van het Groninger Paard, trotse ikke *\o/*
[ img ]

Eind mei had Veronia belangrijk nieuws te vertellen. Haar mama is opnieuw drachtig, van wederom een zwaar warmbloed hengst namelijk [KS-MK] Wij gaan weer voor een Groninger-baby in 2020!
[ img ]

Onder het mom van doe eens gek, daar leren we alleen maar van, had ik ons ingeschreven voor een best groot Concours Hippique in Eext. Het was 30 graden die dag en toen we daar aankwamen vroeg ik me echt af waarom ik dit in vredesnaam had gedaan. Zoveel te zien op zo'n terrein! Maar mijn coole Groningse dame gaf er niks om en liep alsof ze er elke dag kwam.
[ img ]


We hoefden ons zeker niet te schamen, want we kwamen met 2 mooie winstpunten weer thuis.

Zo af en toe hebben we eens een gekke uitspatting. Staat ons best, al zeg ik het zelf :')
[ img ]

Halverwege juli zijn we naar de keuring geweest. Ze werd hier gemeten (1.68)
[ img ]

Helaas liet ze zich in de ring niet zien zoals ze het kan en werd ze niet erg hoog geplaatst, maar daar komen we over een paar jaar nog wel een keer voor terug!

Ook deden we mee met de bestgaand rijpaard-rubriek en daarin haalden we een hele mooie derde plaats, achter een voormalig dekhengst en haar halfbroer!

Helaas zat ik vanaf de zomer zelf in een behoorlijke dip door mijn scheiding en het ontbrak me een tijdlang energie om actief met Veronia te rijden. Wel was ze de beste troost die ik had kunnen hebben
[ img ]

Eind augustus mezelf toch maar weer bij elkaar geraapt en weer proberen te genieten. Dat lukte best heel aardig!
[ img ]

Omdat we de B zo waren doorgevlogen, was het in september tijd voor een volgende stap. Ons L1 debuut! En we kwamen warempel gewoon meteen met onze eerste winstpunt thuis, inclusief een derde prijs <3
[ img ]

In oktober kwam er een paard bij in onze kudde en dan weet ze opeens wel hoe ze zich moet laten zien he! ~~}>
[ img ]

Op dit moment zitten we even in een rustige periode. Weinig in de planning. Het is toch niet de beste tijd van het jaar als je alleen een buitenbak hebt en we hebben ook alle tijd om volgend jaar lekker verder te gaan. We vermaken ons wel :D
[ img ]
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-11-19 20:26 



 

Heerlijke foto's <3

Op naar nog een geweldig en leuk jaar!

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-11-19 20:28 



 
Profiel   

Zo'n leuk paard, op naar nog zo'n mooi jaar!

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-11-19 20:32 



 
Profiel   

Wat een heerlijk positief overzicht! Op naar 2020 *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-11-19 20:53 



 
Profiel   

Op naar een geweldig 2020, met lekker rijden, veel winstpunten, gezond veulen en rust in de tent!! en blijf fan van Veronia, ze is zo mooi.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-11-19 20:58 



 
Profiel   

Een top 2020 is jou zo gegund!

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-11-19 21:04 



 
Profiel   

Een heel leuk topic om te lezen, er is veel gebeurd dit jaar voor jullie en ik vind haar ook een prachtig dier!

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-11-19 21:09 



 
Profiel   

Jullie zijn echt oprecht een enorm leuk team! Ik geniet dan ook altijd van jullie foto’s samen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-11-19 21:18 



 
Profiel   

Wat lief allemaal, dank jullie wel hoor. Een gezond veulen en rust in de tent, daar teken ik graag voor! De rest zouden allemaal mooie extra's zijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-11-19 00:06 



 
Profiel   

Wat een prachtige foto's van jullie/haar. Ze ziet er heel volwassen en wijs uit. Lijkt me een fijn paard om mee te werken!

Veel sterkte voor jou in de komende tijd, ook met de kerstdagen voor de deur.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-11-19 09:50 



 
Profiel   

Gaaf om zo te genieten van je fokproduct!
Hopelijk brengt 2020 wat meer rust en een hoop mooie dingen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-11-19 11:51 



 
Profiel   

amsterdam10 en noukie bedankt. Een fijn paard is ze ook zeker! Heel eerlijk dier en ze is eigenlijk overal wel voor in. Ik ben er vreselijk blij mee :) .
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-11-19 19:46 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 12 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen