Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 10 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Een jaar met een groot verlies en een nieuw paard

 
Profiel   

Mijn jaar verliep niet zoals dat ik verwacht had. Helaas heb ik in dit jaar overwachts afscheid moeten nemen van mijn once in a lifetime paard. Iets meer dan zes jaar heb ik van hem mogen genieten. Een week voor het onverwachte einde hebben wij nog mee gedaan aan horse concours Apeldoorn, dit was onze eerste wedstrijd weer na dik twee jaar niet te hebben kunnen starten door blessures bij zowel Uno als bij mij. Helaas heb ik hem op 29 september onverwacht moeten laten gaan.


[ img ]

[ img ]

[ img ]

En twee foto's van onze laatste wedstrijd

[ img ]

[ img ]

Ik mis hem nog elke dag.

Eerder dan verwacht en eigenlijk niet zoekende kwam ik op marktplaats Trippel tegen. Trippel is een barrock pinto en is bijna anderhalf jaar oud. Toen ik haar foto's zag op marktplaats viel ik gelijk voor haar lieve koppie. Besloten om haar in het echt te bewonderen en mocht ze mij in het echt ook aanspreken dan zou zij de opvolger worden van Uno. Omdat het enkele reis 168 km was besloten om met trailer die kant uit te rijden zodat ze mocht het wat zijn gelijk mee naar huis kon. En zo geschiede. Trippel ging met mij mee. Het gemis van Uno kan zij niet weg nemen. Heb ook bewust gekozen voor een jong paard. Rijden heb ik nog geen behoefte aan en ik zat niet weer te wachten op een project van een ander.


[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Ze is heel erg nieuwschierig en niet snel onder de indruk. Hoop dat ik nog heel lang plezier van haar mag hebben
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-11-19 17:08 



 
Profiel   

Wat verdrietig dat je Uno hebt moeten laten gaan en dan ook nog zo onverwacht...
Ik wens je heel veel geluk en plezier met je nieuwe aanwinst :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-11-19 17:10 



 
Profiel   

Och wat naar om je maatje te moeten verliezen Y;(

Je nieuwe aanwinst is een plaatje, ik hoop dat je heel veel plezier aan haar gaat beleven :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-11-19 11:42 



 
Profiel   

Sterkte met het verlies van Uno en veel plezier met Trippel, wat een leukerd <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-11-19 12:51 



 
Profiel   

Wat verschrikkelijk dat je uno zo overwacht bent verloren. Op de fotos's van de wedstrijd zie ik echt een mooi team, een vrolijk en fijn gereden paard.

Ik hoop dat trippel op haar eigen manier een heel bijzonder paard voor jou gaat worden. <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-11-19 13:15 



 
Profiel   

@lidelli, dank je wel.

@xRoosie95 dank je wel, ze is ook echt leuk. Ben erg benieuwd hoe ze gaat uitgroeien

@Gypsy, in de loop der jaren zijn wij ook echt een team geworden. Hij vond werken altijd erg leuk. Altijd de oortjes erop en vrolijk. Ik hoop dat ik uiteindelijk met Trippel net zo'n team kan worden als dat ik met Uno was. Haar karakter is wel rustiger als dat van Uno. Ze is niet zo snel onder de indruk van iets. Uno was heel erg sensibel en in het begin had hij erg weinig vertrouwen in mensen. Ik kon er uiteindelijk alles mee. Trailer laden was bij hem echt drama, maar bij mij liep hij er zo op. Maar wou iemand anders hem laden dan ging hij echt niet en werd hij zelfs een beetje gevaarlijk. Het blijft een groot gemis, maar ben wel blij dat ik hem zes mooie jaren heb kunnen geven waarin vertrouwen centraal stond.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-11-19 20:49 



 
Profiel   

Jeetje wat een verschil in gevoelens. Sterkte met het verlies van je paard <3 Was een hele mooie. Gefeliciteerd met je knappe veulie! Ook een heeeeele mooie <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-11-19 22:11 



 
Profiel   

Sterkte! En wat is Trippel een leuk dier! Hoop dat je veel plezier van haar mag beleven.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-11-19 06:43 



 
Profiel   

Wat heftig zo onverwacht, jeetje :\ Y;(

Je nieuwe paardje heeft een ontzettend lief koppie. Heel veel geluk met haar!

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-11-19 08:39 



 
Profiel   

@kiekeboefje, dank je wel. Hij was ook echt prachtig
@Suzanne F dank je wel
@Leo, was zeker onverwachts, zijn een hele dag bezig geweest om hem er bovenop te krijgen maar helaas was de koliek zo erg dat voor hem inslapen de enigste juiste keuze was. Trippel heeft inderdaad een lief koppie, dat was ook de reden dat zij mij op de verkoopfoto's zo aansprak. En in het echt is ze ook ontzettend lief. Komt direct aanlopen als ik haar roep. Dol op aandacht.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-11-19 10:08 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 10 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen