Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 7 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Weer een jaar met mijn grote kleine vriendjes!

 
Profiel   

2019 was weer een zalig jaar met mijn grote kleine vriendjes!

Het jaar begon met een gigantische domper... Mijn oudje Luna had koliek en leek maar niet beter te worden. Zo snel we konden zijn we naar de kliniek gereden met haar. Erop of eronder, veel kans gaven ze mijn oude meisje niet. Gelukkig ken ik haar als een echte vechter! Na 2 dagen was er eindelijk mest!

Tijdens het op bezoek gaan wouden zowel Luna als Meesje mee op de foto!
[ img ]

Luna mocht na een weekje weer naar huis en knapte helemaal op! zo kon ik met een gerust hart gaan uitkijken naar onze 3 verwachtte veulens!

De eerste aan beurt was onze wonder. Die vond dat wachten vermoeiend!!
[ img ]

Zij gaf het leven aan onze wonderschone Noia, een zwart splash merrietje! <3
[ img ]

De volgende in rij was Muisje, met haar heb ik een speciale band. Na al die jaren hier vertrouwd ze mensen nog steeds niet 100% maar als ze tegen het einde van haar dracht gaat wordt ze altijd enorm aanhankelijk. Ik geniet altijd van deze periode!
2 weken na Wonder gaf zij mij knappe Naia, een smokey black appaloosa merrietje <3
[ img ]

Op onze laatste van het jaar was het nog even wachten, maar de 2 jonge dames vermaakten zich prima!
[ img ]

En daar was onze jongste van de groep dan, Nio, een vos hengstje <3
[ img ]

De kleintjes groeiden goed en stilaan moesten we aan onze eerste keuring gaan denken. Slachtoffer van dienst? Meesje! Als jaarling zijnde mag je nog niet aan het werk dus hebben we vooral km's gemaakt! Heerlijke wandelingen en af en toe een plonsje!
[ img ]

En wat een metamorfose heeft die kleine mees gemaakt! van lelijk klein eendje naar een prachtige jaarling <3
[ img ]
[ img ]

Het werd steeds warmer en warmer en ook voor de paarden hadden we afkoeling voorzien!
[ img ]

Tussendoor moest onze jonge hengst, Vegas, ook een keer op de foto. Voor hem was het een rustig jaar. Ontwikkelen en volwassen worden zonder andere activiteiten. Volgend jaar mag hij zich gaan bewijzen op de HK van het NMPRS!
[ img ]

En zo waren we alweer over de helft van 2019 en zijn we bij eind augustus. Mijn 2 baby's en mijn topper Kadootje mochten mee naar de keuring. Helaas vielen de resultaten wat tegen maar heb ik toch prachtige foto's van mijn veulens <3
[ img ]
[ img ]

Begin september is Kato ook beleerd voor de sulky! Hopelijk kan ik haar volgend jaar een keer starten, want ze doet dat zo gaaf!
[ img ]


En nu op naar 2020! Met maar 1 veulentje verwacht voor ons een rustig jaar.
Ons Sebastopol's Kadootje verwacht een veulentje van SSF Velvetbuck Asa Wish Upon A Star!
Haar volgtopic kan je ook volgen op bokt!
[ img ]

Verder hopen wij nog evenveel plezier te beleven als dit jaar met mijn geweldige kudde <3
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-19 16:24 



 
Profiel   

Oh wat ze zijn knap! Dat is elke dag weer leuk!

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-19 16:32 



 
Profiel   

Heerlijk jaaroverzicht, good old Luna, fijn dat ze opgeknapt is. Maar hé wel scheren zonder strepen de vlgd keer :D

Dat zwembad is echt geniaal

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-19 09:39 



 
Profiel   

Mees is echt knap aan 't worden dat word echt een mooie zwaan

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-19 10:57 



 
Profiel   

Mooie paardjes heb je toch <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-19 11:16 



 
Profiel   

jobamara schreef
Heerlijk jaaroverzicht, good old Luna, fijn dat ze opgeknapt is. Maar hé wel scheren zonder strepen de vlgd keer :D

Dat zwembad is echt geniaal


Haha echt he :+ Mees heeft der een paar weken als een clown bij gelopen. Lang leve botte messen en een naarling vacht :o

Meesje wordt idd knap nathalie! benieuwd als ze 3 jaar is!

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-19 13:54 



 
Profiel   

Herkenbaar hoor botte messen _O-
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-19 14:52 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 7 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen