Mijn verzekering wel, zolang het maar geel/groen is bij vertrek, maar is dus wel belangrijk om dat goed na te kijken.
Citaat:
Ben ik verzekerd als code groen/geel tijdens mijn reis verandert in code oranje/rood en ik mijn reis wil voortzetten?
Je bent verzekerd als je jouw reis wilt voortzetten
Ook als je deze eventueel (later) af wil breken, en als hiervoor geen andere regeling vanuit jouw reisaanbieder is. Neem in dit geval altijd eerst contact op met Aegon Schade Service. Je kunt ons bereiken op het telefoonnummer +31 88 344 00 00. Wij zijn dag en nacht bereikbaar.
Ben je allrisk verzekerd of heb je de aanvullende dekking Geneeskundige kosten meeverzekerd?
Dan ben je ook verzekerd voor noodzakelijke medische kosten die je in het buitenland maakt door besmetting met het coronavirus, tenzij jouw zorgverzekeraar deze kosten dekt. Op jouw polisblad lees je welke dekking(en) je meeverzekerd hebt. Belangrijk voor deze dekking is wel dat je éérst contact opneemt met Aegon Schade Service. Je kan ons bereiken op telefoonnummer +31 88 344 00 00. Wij zijn dag en nacht bereikbaar.