Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 28 van de 500 [ 12476 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31 ... 500  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Algemeen Coronatopic #7

 
Profiel   

Boeiend om te lezen Pien :j

Waar ik me dan over verbaas is dat mensen nu roepen dat het niet bekend zou zijn geweest dat je ondanks vaccinatie nog wel corona kunt krijgen en nog besmettelijk kunt zijn, dat was namelijk vanaf het begin af aan al bekend... ik begrijp de verbazing dus niet zo goed.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-07-21 22:09 



 
Profiel   

Nou, je ziet op bokt ook langskomen dat mensen niet meer gaan testen, want volledig gevaccineerd. In mijn omgeving vinden mensen het ook raar als volledig gevaccineerde wel opletten qua klachten enzo. Dus misschien was het toch niet zo bekend.

Er wordt juist heel veel geroepen dat het nog onderzocht werd en veel minder zou zijn. Daar twijfel ik dus wel over. Ik dacht dus hetzelfde als jij schrijft

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-07-21 22:16 



 
Profiel   

Achterom schreef
Boeiend om te lezen Pien :j

Waar ik me dan over verbaas is dat mensen nu roepen dat het niet bekend zou zijn geweest dat je ondanks vaccinatie nog wel corona kunt krijgen en nog besmettelijk kunt zijn, dat was namelijk vanaf het begin af aan al bekend... ik begrijp de verbazing dus niet zo goed.


Omdat er steeds dubbele boodschappen worden uitgezonden, en een deel van het beleid wel degelijk is verklaard vanuit het idee dat de vaccins werken, want daarna hoef je vanalles niet meer, en er is ook geen verder plan gemaakt voor het najaar.

Ik zie dat tweeslachtige steeds terug, ook in veel reacties hierop Bokt: het is niet dat die dingen helemaal niet bekend zijn, maar juist dat er altijd meerdere verhalen leven, en zodra het ene niet meer werkt, ligt het andere klaar.

En mijn conclusie is vooral dat mensen vooral de dingen niet meer met elkaar verbinden. Zo heb ik de laatste dagen echt met stomme verbazing gezien hoe de Olympische sporters reisden: in een vliegtuig met anderen, zonder extra quarantaine, zonder de beste-van-de-beste mondmaskers.
Een OS, iets waar ze jaren en jaren naartoe werken... en je zou dat laten verpesten door een stom virus. Maar als er gevraagd wordt dan zeggen ze 'meer hoefde niet van de regels'. Terwijl die regels... dat zijn maar regels. Als je OS'er bent wil je toch niet alleen de regels maar vooral ook zorgen dat je WERKELIJK geen enkele corona-aerosol tegen het lijf loopt omdat je gewoon op geen enkele manier je prestatie in gevaar wilt brengen?

Dus er zijn nu ook wel genoeg mensen die in feite wel weten dat je ook na vaccinatie corona kunt overdragen. Dit is niet ineens een groots nieuw inzicht. Maar bijna niemand heeft er echt over na willen denken wat dat dan betekent en hoe we daarmee verder moeten. Dat zijn namelijk helemaal geen leuke onderwerpen om over na te denken... en we hopen dat dat nou juist dingen zijn waar het OMT/RIVM/kabinet verstandige afwegingen maken.
Het enige probleem daarmee is: dat doen ze dus niet. Dus bereid je maar weer voor op de 35ste keer dat men in een persconferentie 'verrast' te zijn door iets wat al voorspeld was, of men heel ruiterlijk toegeeft iets 'niet goed ingeschat te hebben' terwijl er heel vaak gevraagd is om de inschattingen te veranderen.
(En meestal wordt er daarna nog een beschuldigende boodschap naar de mensen uitgezonden waarom het niet hun eigen schuld is - ongeacht de verrassingen en verkeerde inschattingen - maar de onze.)

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-07-21 22:52 



 
Profiel   

Dat ben ik inderdaad met je eens.
De dubbele boodschap bij het inenten is echt hopeloos. Ik kijk net naar de inreisregels voor Frankrijk en dan staat heel duidelijk dat je als ingeente als risicoloos gezien wordt. Zelfs al is je land donkerpaars dan mag je met een inenting gewoon over de grens hobbelen zonder verdere tests.
In Griekenland testen ze daarentegen weer wel.
Bij ons is het zo dat we zelfs uit het tracing bel-register geschrapt worden bij een besmetting als je ingeent bent. Ofwel, het signaal is heel duidelijk: we beschouwen je als ongevaarlijk.
Ik weet niet hoe het in NL is maar dat lijkt aardig vergelijkbaar te zijn.
De signalen zijn volledig tegenstrijdig en chaotisch en landen lijken niets van elkaar te leren.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-07-21 22:58 



 
Profiel   

Als je hier als gevaccineerde in contact bent gekomen met een positieve hoef je niet meer in quarantaine.
Of dit veranderd is nu weet ik niet

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-07-21 23:10 



 
Profiel   

purny schreef
Als je hier als gevaccineerde in contact bent gekomen met een positieve hoef je niet meer in quarantaine.
Of dit veranderd is nu weet ik niet


Ik las dit toen op NOS.nl en later was het weg , ik heb het ook nergens voorbij horen komen in een persconferentie dus ik vraag mij wel af of dit klopt. Ik ga overigens wel in quarantaine na contact , wil bijv niet het schuldgevoel dragen dat ik bewoners op mijn werk besmet.

--

Ik loop inderdaad nog met mondkapje op , kom het niet vaak meer tegen en vaak ben ik echt de enigste. Maar ik ben sinds halverwege februari al gevaccineerd en twijfel soms wel door alle nieuwsberichten of het nog wel werkt.... Vast wel , maar gevoelsmatig voelt een mondkapje beter.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-07-21 23:17 



 
Profiel   

Als volledig gevaccineerde hoef je inderdaad niet in quarantaine na contact met een besmet persoon. Ook niet na een nauw contact en ook niet als je huisgenoot besmet is. Hier is het nog niet aan de orde geweest gelukkig en ik weet niet wat ik zou doen. Ligt een beetje aan het contact wat ik had en hoe ik het zelf inschat. Bang voor mijn cliënten ben ik niet, want zij zijn allemaal volledig gevaccineerd met pfizer. Zij houden zich, op één na, niet meer aan afstand van familie enz. en gaan er zelfs weer op uit (heerlijk voor ze!).

https://www.rivm.nl/coronavirus-covid-1 ... n-isolatie



Dit is trouwens best een interessant artikel. Dit laat toch duidelijk de negatieve kant zien van de maatregelen zoals mondmaskers, afstand houden, handen wassen en desinfecteren, weinig mensen ontmoeten. Hierdoor ben ik er nog meer van overtuigd dat ze zodra iedereen gevaccineerd had kunnen zijn de boel open moeten gooien.

https://nos.nl/artikel/2390381-kinderen ... t-verwacht


Laatst bijgewerkt door Vayo op 23-07-21 23:41, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-07-21 23:34 



 
Profiel   

Ik denk dat mijn werk daar wel anders mee omgaat , ook omdat daar mensen zijn die absoluut geen vaccinatie willen en daarmee ook niet gaan veranderen. Vindt het ergens wel een raar idee , ik weet nu al als ik dit thuis zou hebben dat mijn moeder met een heel hoog panisch en sarcastische stem zegt ' ja want een vaccinatie helpt daar tegen je wordt gewoon nog ziek' :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-07-21 23:40 



 
Profiel   

Zebrastreep schreef
Ik denk dat mijn werk daar wel anders mee omgaat , ook omdat daar mensen zijn die absoluut geen vaccinatie willen en daarmee ook niet gaan veranderen. Vindt het ergens wel een raar idee , ik weet nu al als ik dit thuis zou hebben dat mijn moeder met een heel hoog panisch en sarcastische stem zegt ' ja want een vaccinatie helpt daar tegen je wordt gewoon nog ziek' :')


Nu met de Deltavariant is de bescherming minder, maar alsnog beschermt pfizer heel goed hoor!! En als je al ziek wordt is het vaak heel veel milder. Dus hoe dan ook winst!!

Tja eerlijk gezegd vind ik dat de keuze van de cliënt om zich niet te laten vaccineren. Dat recht hebben ze, maar ik vind dat ze vervolgens niet mogen verwachten dat je je aan een hoop meer dan nu noodzakelijke maatregelen houdt om hen te beschermen. Zij nemen zelf dat risico. EDIT: ik lees je berichtje nog een keer en wellicht bedoel je je collega´s ipv clienten :+

Ik werk alweer een paar weken niet meer met mondkapje. Ik ben volledig gevaccineerd, heb geen klachten en ik houd van mijn cliënten 1,5 m afstand. Met mijn huidige groep cliënten kan dat, dus dan is een mondmasker niet meer nodig. Ik voel me daar prettiger bij. Ik ben gevoelig voor bovenste luchtweginfecties en ik kreeg echt flinke klachten van dat mondmasker.

Wij kregen deze week te horen dat we vanwege personeelstekort (ziek) en vakantie mogelijk gewoon ingezet worden als je zonder of met milde klachten in afwachting bent van de uitslag van je test of wanneer je eigenlijk in quarantaine had moeten zitten.
Dat vond ik dan wel weer bijzonder aangezien de werkgever niet weet of zo iemand wel of niet volledig gevaccineerd is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-07-21 23:43 



 
Profiel   

pien_2010 schreef
Het red team herhaalde ook net als vorig jaar, dat zij een afwijkend standpunt hebben over de mondkapjes, namelijk dat hier wel degelijk eren effect van uit gaat volgens hen en ze het niet eens zijn met het huidige standpunt van de overheid. Dat vanuit andere landen gebleken is dat het wel werkt, want zoals zij zeiden, Nederland doet het vergeleken met andere landen uit Europa echt slechter. Mede ook door een aantal besluiten zoals bv de mondkapjes.

Ik vind die conclusie over mondkapjes zo bijzonder hè?
Hoe kunnen ze dat stellen? De mondkapjes plicht ging eraf ten tijde van ook alle andere zaken die open gingen.
Zoals mensen die dingen gebruiken (her gebruiken), stof etc. Zie ik daar dus de meerwaarde niet van in.
Ik zou dus graag gedegen tegen bewijs zien want dat heb ik alleen onder ideale omstandigheden gezien.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-07-21 23:58 



 
Profiel   

Vayo schreef
Zebrastreep schreef
Ik denk dat mijn werk daar wel anders mee omgaat , ook omdat daar mensen zijn die absoluut geen vaccinatie willen en daarmee ook niet gaan veranderen. Vindt het ergens wel een raar idee , ik weet nu al als ik dit thuis zou hebben dat mijn moeder met een heel hoog panisch en sarcastische stem zegt ' ja want een vaccinatie helpt daar tegen je wordt gewoon nog ziek' :')


Nu met de Deltavariant is de bescherming minder, maar alsnog beschermt pfizer heel goed hoor!! En als je al ziek wordt is het vaak heel veel milder. Dus hoe dan ook winst!!

Tja eerlijk gezegd vind ik dat de keuze van de cliënt om zich niet te laten vaccineren. Dat recht hebben ze, maar ik vind dat ze vervolgens niet mogen verwachten dat je je aan een hoop meer dan nu noodzakelijke maatregelen houdt om hen te beschermen. Zij nemen zelf dat risico. EDIT: ik lees je berichtje nog een keer en wellicht bedoel je je collega´s ipv clienten :+

Ik werk alweer een paar weken niet meer met mondkapje. Ik ben volledig gevaccineerd, heb geen klachten en ik houd van mijn cliënten 1,5 m afstand. Met mijn huidige groep cliënten kan dat, dus dan is een mondmasker niet meer nodig. Ik voel me daar prettiger bij. Ik ben gevoelig voor bovenste luchtweginfecties en ik kreeg echt flinke klachten van dat mondmasker.

Wij kregen deze week te horen dat we vanwege personeelstekort (ziek) en vakantie mogelijk gewoon ingezet worden als je zonder of met milde klachten in afwachting bent van de uitslag van je test of wanneer je eigenlijk in quarantaine had moeten zitten.
Dat vond ik dan wel weer bijzonder aangezien de werkgever niet weet of zo iemand wel of niet volledig gevaccineerd is.



Cliënten zijn allemaal gevaccineerd. Maar ik voel mij wel prettig om dan thuis te blijven. Eigenlijk heb ik altijd zonder mondkapje gewerkt , en dat wou ook wel met een klein team waarvan je gewoon zeker weet dat iedereen zich aan de regels houdt. En zo hebben we het ook buiten de deur weten te houden. Soms even spannend maar het is goed gegaan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-07-21 00:05 



 
Profiel   

Nou ik denk dat als ik weet dat in een nauw contact of huisgenoot ben van een besmet persoon dat ik ook niet zou gaan werken. Ook niet op visite of visite ontvangen voor een paar dagen. Maar wel buiten een ronde wandelen met de hond bijv. of even snel een noodzakelijke boodschap halen. En dan na 5 dagen een zelftest en als die goed is, dan zou ik gewoon weer mijn normale dingen gaan doen.

Ondanks de hoge besmettingen hier, gelukkig ook geen enkele van mijn cliënten besmet geraakt. Bij mijn vriendin in het verzorgingshuis nu weer wat besmettingen. Slechts één gevaccineerde die amper ziek is en verder bewoners en personeel dat uit eigen keuze niet gevaccineerd is. Dat is dan toch wel frustrerend na een eerdere grote uitbraak daar , net voor de vaccinaties kwamen. Veel bewoners en personeelsleden hebben toen hun eerste vaccinatie uit moeten stellen door die besmetting. Helaas ook aardig wat bewoners overleden toen.


Laatst bijgewerkt door Vayo op 24-07-21 00:15, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-07-21 00:12 



 
Profiel   

Waarom dan de zelftest en niet de pcr test?

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-07-21 00:15 



 
Profiel   

lenaa_tje schreef
Waarom dan de zelftest en niet de pcr test?


Omdat ik in een dergelijk geval niet eens in quarantaine hoef en me ook niet hoef te laten testen zolang ik geen klachten zou hebben. En ik heb één keer een PCR test gehad en ik vond het vreselijk. Ik ben normaal echt geen pieperd ... vaccinaties, bloed geven, infuus, hechten, bevallen :') geen enkel probleem. Maar wat anderen bijv. hebben met naaldenangst heb ik met testen. Het is me zo enorm tegengevallen. Ook direct een bloedneus te pakken en die week nog een paar keer.

Dus mocht het mogelijk gaan worden via een speekseltest, ademtest of bloedprikken, dan doe ik het zonder probleem. Maar ik laat me echt niet zomaar meer bij de GGD testen. En dan is uiteindelijk een zelftest altijd nog beter dan niks.


Ook speelt mee dat ik preventief testen of testen bij ieder kuchje steeds minder belangrijk ga vinden. Ik woon in West-Brabant en hier zijn al zoveel mensen volledig gevaccineerd. Zelfs mijn 13 jarige heeft anderhalve week geleden haar vaccinatie al gehad. Die is 17 aug. gewoon al volledig gevaccineerd. Anderhalve week geleden was ik met haar in een grote sporthal en het was echt uitgestorven daar. Hier in de regio is het ´vandaag aan afspraak maken, vandaag of morgen al aan de beurt´. Het tempo ligt hier enorm hoog en daardoor heb ik onder de volwassenen inmiddels bijna alleen maar te maken met volledig gevaccineerde mensen. En anders zijn het in mijn directe omgeving mensen die zich niet laten vaccineren of ze hebben zelf afgewacht en later dan mogelijk was hun afspraak gemaakt. Ze zijn hier nu volop met de 12, 13 en 14 jarigen bezig. Meerdere locaties gaan ze in augustus al sluiten. Zelf kom ik hier de regio niet uit en dat geldt ook voor de mensen om me heen.

https://www.bndestem.nl/breda/west-brab ... ~aa1b4683/

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-07-21 00:19 



 
Profiel   

Sizzle schreef
Dat ben ik inderdaad met je eens.
De dubbele boodschap bij het inenten is echt hopeloos. Ik kijk net naar de inreisregels voor Frankrijk en dan staat heel duidelijk dat je als ingeente als risicoloos gezien wordt. Zelfs al is je land donkerpaars dan mag je met een inenting gewoon over de grens hobbelen zonder verdere tests.
In Griekenland testen ze daarentegen weer wel.
Bij ons is het zo dat we zelfs uit het tracing bel-register geschrapt worden bij een besmetting als je ingeent bent. Ofwel, het signaal is heel duidelijk: we beschouwen je als ongevaarlijk.
Ik weet niet hoe het in NL is maar dat lijkt aardig vergelijkbaar te zijn.
De signalen zijn volledig tegenstrijdig en chaotisch en landen lijken niets van elkaar te leren.

Dit is exact wat ik bedoelde toen ik een paar pagina's terug zei: in hoeverre is inenten solidair en recht op privileges waard. Sizzle verwoord het weer veel beter haha.

Landen geven veel privileges aan volledig gevaccineerden terwijl dat qua verspreiding echt niet terecht is. Met betrekking tot de Delta variant zijn er nog weinig cijfers, maar die er zijn, zijn wat dat betreft niet positief.

Edit: wat dat betreft vind ik het Nederlandse quarantaine beleid heel bijzonder ook.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-07-21 05:29 



 
Profiel   

Ik kan mijn laatste post niet meer aanpassen, maar wat meer onderbouwing:

IJsland draait versoepelingen terug om deltavariant - https://nos.nl/l/2390547#UPDATE-container-54737313

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-07-21 06:27 



 
Profiel   

HEt is nu ook weer niet zo dat als je gevaccineerd bent je dus altijd drager wordt. Ik heb een hele dag in de nabijheid van mijn zoon verkeerd, zelfs 2x 1,5 uur bij hem in de auto gezeten. We hebben geknuffeld etc. Hij teste positief, 1x pfizer gelukkig 2 weken gehad van te voren, hij en vrij snel weer beter. Ik heb niets gehad en ook negatief getest. Wel zat ik in isolatie.
Het probleem vergeleken bij andere ziekten is, dat gevaccineerden dus wel drager kunnen zijn (onderzoek uit Israël toonde aan dat die kans wel kleiner is), zonder klachten. Normaal bij inentingen is daar geen sprake van. Dus normaal lift de niet gevaccineerden mee op het succes van het vaccinatie programma van bepaalde ziektes. Daar is nu geen sprake van. Vandaar dat het red team zo dat lijstje konden maken van hoeveel opnames dat zal gaan geven in september. In Frankrijk is het zo, dat hoorde ik op de radio van de week dat 100% van de mensen die in het ziekenhuis terecht komen door covid, er 97!! niet zijn ingeënt (dus 3 % is wel ingeënt). Dus als jij gevaccineerd bent, dan heb je vele male minder kans om ziek te worden en ook om andere aan te steken→ maar het kan wel.

Inderdaad is ook , ik geloof Vayo haar opmerking, de vraag hoe werkt dat als je langer geleden gevaccineerd bent? Daar is nog weinig data van hoe het dan zit. Enfin, diegene die gevaccineerd zijn, die zijn niet meer "de indianen die geconfronteerd worden met een virus dat het lichaam niet herkent en waarvan de spike→ de corona→ dus zo de cellen in kan dringen en het lichaam te laat komt met een tegen reactie die vaak dan weer te overdreven is")

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-07-21 06:38 



 
Profiel   

En toch vind ik dat zolang de vaccinaties nog niet volledig afgerond zijn voor iedereen die wil er dus nog wel getest moet worden met klachten en dus thuis blijven. Dat is nog wel belangrijk. Ik vind de hele richtlijnen nu erg apart.

Hier gelukkig negatief. Had het wel verwacht, want niet binnen 1,5 meter, maar wel meerdere uren in dezelfde ruimte.

De positief geteste waar ik contact mee had heeft het van vriend die ook niet is wezen testen, want gevaccineerd. Maar wel beide uit geweest met lichte klachten. Zo blijf je het dus wel verspreiden. Nu bij toeval ontdekt vanwege testen voor vakantie (niet nodig maar na de verhalen over Griekenland wel gedaan). Maar stel dat ik wel positief zou zijn, dan had ik al 1,5 week rondgelopen zonder iets te weten. Je blijft achter de feiten aanlopen.

Ik doe nog maar wat voorzichtiger dus.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-07-21 07:38 



 
Profiel   

Dat doe ik ook hoor. Ook voor de niet gevaccineerden. Maar als iedereen ruimschoots de kans heeft gehad, stop ik daarmee.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-07-21 07:45 



 
Profiel   

Ja dat snap ik en vind ik ook logisch. Maar hier in Nederland is het dus al vrij normaal om dat nu de laatste tijd al niet meer te doen en dat is toch nog niet handig.

Maar goed, nog 4 weken en dan ben ik volledig beschermd :+ kan me niet snel genoeg gaan. Stom ook dat geplande afspraken niet vervroegd kunnen worden

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-07-21 07:50 



 
Profiel   

Voor mij was het gevaccineerd zijn van mijn man de 2de keer en dan de 2 weken na de laatste prikkie een heel bijzonder moment. We hadden volbracht wat de doelstelling was vanaf maart 2020 toen we hals over kop (jaja toen ook) uit Breda vertrokken , nl hem veilig naar de overkant krijgen.
Daarna vroeg ik me af, wie zorgt er eigenlijk voor mij? Mijn man die een stuk ouder is had nl allerlei onderzoekjes etc nodig (onschuldig maar moest wel gebeuren) en ik was dus ongevaccineerd veel in het ziekenhuis. Mijn vriendin vond dat zij voor "mij moest zorgen" en tijdens onze wandeling ging ze voortdurend op internet en toen mijn leeftijd groep mocht reserveren voor de vaccinatie heeft ze me gelijk voor pfizer op de lijst gezet. Toen ik 2x gevaccineerd was, toen was ik heel erg ontroerd en dankbaar en opgelucht. Ook ik had de overkant bereikt.
Wat heel heel triest was, toen ik blij in de familie app liet weten dat opa gevaccineerd was, kregen we te horen dat de andere opa op sterven lag als gevolg van covid gehad te hebben. De lieverd was een dag voor dat hij ziek wees nog 15 km wezen wandelen en zou 2 dagen later zijn eerste pfizer krijgen.
Dus zo kan het gebeuren. Zoveel ellende wereldwijd heeft dit virus de mensen gebracht. Ik vond het mooi bij de opening van de OS dat een danser ook wereldwijd alle doden ten gevolge van covid herdacht met zijn dans.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-07-21 08:02 



 
Profiel   

Ik denk dat we er niet onderuit komen om je aan maatregelen te blijven houden, zo lang er nog vliegtuigen naar gebieden gaan waar mensen minder gevaccineerd zijn. De afrikaanse en zuid amerikaanse landen hebben, door het westen, weinig kunnen inkopen.
Ik vraag me af wanneer men zich realiseert dat dit een mondiaal probleem is, wat ook op zo’n manier aangepakt moet worden.... nu heeft het westen zo snel mogelijk alles opgekocht waardoor de armere landen het nakijken hebben....en het virus dus kan bkijven muteren en zich verspreiden

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-07-21 08:36 



 
Profiel   

Verder ben ik voor vaccineren maar vind ik dat er erg “licht” gedaan wordt over de mogelijke bijwerkingen van het vacccineren.

Ik ben er ook ingestapt met het idee dat ik wellicht een paar dagen last zou hebben en dat het dan over zou moeten zijn... dit is ook wat ze mij vertelden bij het vaccinatie centrum..
Ik heb er echter 6 weken last van gehad... waarbij ik na 2 weken bij mijn huisarts ben geweest omdat ik ervan was geschrokken en de huisarts mij mededeelde dat dit absoluut niet meer van het vaccineren kon zijn...
Toen schrok ik dus nog meer... ik was meer gerust gesteld geweest als men had gezegd dat dit idd kon.... en een aantal weken kan aanhouden....dat geeft dan het idee dan men goed op de hoogte is van de bijwerkingen....nu kreeg ik de indruk dat men er toch nog niet zoveel van weet....
waardoor een tweede keer laten enten als erg akelig aanvoelt

Ik ben er trouwens gaandeweg achter gekomen dat dit zeer zeker aan het vaccineren kan liggen en dat er meer mensen zijn die er langer last van hebben...

Hoe vinden jullie dat jullie in dit opzicht zijjn voorgelicht?

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-07-21 08:43 



 
Profiel   

Wat ik me ook afvraag is of mensen hier op bokt ook een tweede keer zouden laten enten.. als ze bij de eerste er 6 weken last van zouden hebben gehad...
Met het risico dat dit bij de tweede ook het geval is en dan nog heftiger...waardoor je in totaal 3 maanden last zou hebben van bijwerkingen die ernstig beperkend zijn op sommige dagen (zo extreem moe en bleh voelen dat werken niet lukt en je niet verder komt die dag dan een beetje op een stoel zitten)

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-07-21 08:47 



 
Profiel   

Bovenstaande is niet kritisch bedoelt... maar echt een serieuze vraag/dilemma waar ik nu mee zit
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-07-21 08:48 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 28 van de 500 [ 12476 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31 ... 500  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen