Medische problemen na vaccinatie

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Telpeva

Berichten: 14713
Geregistreerd: 26-08-06
Woonplaats: In de hoek

Re: Medische problemen na vaccinatie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-21 00:15

Dat klinkt heel naar, sterkte hopelijk kan je morgen terecht voor een middel dat helpt!

Mandarijn12

Berichten: 1478
Geregistreerd: 23-02-12

Re: Medische problemen na vaccinatie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-21 15:06

De eerste x m’n maandelijks periode na die vaccinatie was ook eh… bijzonder :+

keona
Berichten: 10751
Geregistreerd: 29-03-09
Woonplaats: meers(gemeente stein)

Re: Medische problemen na vaccinatie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-21 15:13

Nou net mijn nichtje gesproken hoe het met haar vader was. En daardoor kwam ik er achter dat het na het vaccineren gebeurt is, ze zij was bij meerdere personen geconstateerd na het vaccineren zeiden ze in ziekenhuis. Hij heeft een bacterie in de heup, ze hebben nu de heup kop weg gehaald en hopelijk is het nog niet verder het bot ingegaan.
Of het dus de inenting is geweest die de bacterie veroorzaakt heeft weten ze niet , kan ook zo zijn dat de bacterie er al zat en geen problemen veroorzaakte en na de enting dus aangewakkerd is. Maar er waren dus meerdere die het hadden na een enting . Nu ligt hij in ziekenhuis en bekijken ze of de ontstekingswaarde gedaald zijn na verwijderen van heupkop, want eerst hadden ze natuurlijk ab geprobeerd maar schijnbaar werkt dat niet als het in de botten zit. Dus nu afwachten en hopelijk dus alleen nieuwe heup nodig aan die kant

Anoniem

Re: Medische problemen na vaccinatie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-21 13:06

Nog steeds jeuk :( en geen andere medicatie gekregen... hopelijk is het nu bijna voorbij, ben het na een dag of 4 wel zat

IMANDRA

Berichten: 9811
Geregistreerd: 30-05-10
Woonplaats: Silva Ducis

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-21 13:26

keona schreef:
Nou net mijn nichtje gesproken hoe het met haar vader was. En daardoor kwam ik er achter dat het na het vaccineren gebeurt is, ze zij was bij meerdere personen geconstateerd na het vaccineren zeiden ze in ziekenhuis. Hij heeft een bacterie in de heup, ze hebben nu de heup kop weg gehaald en hopelijk is het nog niet verder het bot ingegaan.
Of het dus de inenting is geweest die de bacterie veroorzaakt heeft weten ze niet , kan ook zo zijn dat de bacterie er al zat en geen problemen veroorzaakte en na de enting dus aangewakkerd is. Maar er waren dus meerdere die het hadden na een enting . Nu ligt hij in ziekenhuis en bekijken ze of de ontstekingswaarde gedaald zijn na verwijderen van heupkop, want eerst hadden ze natuurlijk ab geprobeerd maar schijnbaar werkt dat niet als het in de botten zit. Dus nu afwachten en hopelijk dus alleen nieuwe heup nodig aan die kant


Het lijkt me sterk dat een bacterie door de vaccinatie komt, dan moet er al niet-steriel zijn geprikt?
Kan natuurlijk wel dat de immuunreactie aangewakkerd door het vaccin en daarom de bacterie 'ineens' is gaan aanvallen (een bacterie die er dus al zat). Dat lijkt me logischer: maar dat is niet iets 'fouts' met het vaccin. Datzelfde zou gebeurd zijn als je oom besmet was geweest met Covid (of een andere ziektekiem).

Veel beterschap met je oom, hopelijk idd "alleen" een nieuwe heup nodig :j

janderegelaa
vanaf nu met een R erachter

Berichten: 15912
Geregistreerd: 10-01-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-21 13:29

keona schreef:
Nou net mijn nichtje gesproken hoe het met haar vader was. En daardoor kwam ik er achter dat het na het vaccineren gebeurt is, ze zij was bij meerdere personen geconstateerd na het vaccineren zeiden ze in ziekenhuis. Hij heeft een bacterie in de heup, ze hebben nu de heup kop weg gehaald en hopelijk is het nog niet verder het bot ingegaan.
Of het dus de inenting is geweest die de bacterie veroorzaakt heeft weten ze niet , kan ook zo zijn dat de bacterie er al zat en geen problemen veroorzaakte en na de enting dus aangewakkerd is. Maar er waren dus meerdere die het hadden na een enting . Nu ligt hij in ziekenhuis en bekijken ze of de ontstekingswaarde gedaald zijn na verwijderen van heupkop, want eerst hadden ze natuurlijk ab geprobeerd maar schijnbaar werkt dat niet als het in de botten zit. Dus nu afwachten en hopelijk dus alleen nieuwe heup nodig aan die kant

Een vaccinatie kan geen bacterie veroorzaken. Een bacterie kan wel in je lichaam komen want je hebt met die naald een porte entree. Alleen gaat dit niet in het bloed dus dat er door een vaccinatie in je bovenarm een bacterie bij de heupkop komt grenst met grote zekerheid aan onwaarschijnlijkheid.

keona
Berichten: 10751
Geregistreerd: 29-03-09
Woonplaats: meers(gemeente stein)

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-21 17:32

IMANDRA schreef:
keona schreef:
Nou net mijn nichtje gesproken hoe het met haar vader was. En daardoor kwam ik er achter dat het na het vaccineren gebeurt is, ze zij was bij meerdere personen geconstateerd na het vaccineren zeiden ze in ziekenhuis. Hij heeft een bacterie in de heup, ze hebben nu de heup kop weg gehaald en hopelijk is het nog niet verder het bot ingegaan.
Of het dus de inenting is geweest die de bacterie veroorzaakt heeft weten ze niet , kan ook zo zijn dat de bacterie er al zat en geen problemen veroorzaakte en na de enting dus aangewakkerd is. Maar er waren dus meerdere die het hadden na een enting . Nu ligt hij in ziekenhuis en bekijken ze of de ontstekingswaarde gedaald zijn na verwijderen van heupkop, want eerst hadden ze natuurlijk ab geprobeerd maar schijnbaar werkt dat niet als het in de botten zit. Dus nu afwachten en hopelijk dus alleen nieuwe heup nodig aan die kant


Het lijkt me sterk dat een bacterie door de vaccinatie komt, dan moet er al niet-steriel zijn geprikt?
Kan natuurlijk wel dat de immuunreactie aangewakkerd door het vaccin en daarom de bacterie 'ineens' is gaan aanvallen (een bacterie die er dus al zat). Dat lijkt me logischer: maar dat is niet iets 'fouts' met het vaccin. Datzelfde zou gebeurd zijn als je oom besmet was geweest met Covid (of een andere ziektekiem).

Veel beterschap met je oom, hopelijk idd "alleen" een nieuwe heup nodig :j
dat schreef ik toch

keona
Berichten: 10751
Geregistreerd: 29-03-09
Woonplaats: meers(gemeente stein)

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-21 17:33

janderegelaa schreef:
keona schreef:
Nou net mijn nichtje gesproken hoe het met haar vader was. En daardoor kwam ik er achter dat het na het vaccineren gebeurt is, ze zij was bij meerdere personen geconstateerd na het vaccineren zeiden ze in ziekenhuis. Hij heeft een bacterie in de heup, ze hebben nu de heup kop weg gehaald en hopelijk is het nog niet verder het bot ingegaan.
Of het dus de inenting is geweest die de bacterie veroorzaakt heeft weten ze niet , kan ook zo zijn dat de bacterie er al zat en geen problemen veroorzaakte en na de enting dus aangewakkerd is. Maar er waren dus meerdere die het hadden na een enting . Nu ligt hij in ziekenhuis en bekijken ze of de ontstekingswaarde gedaald zijn na verwijderen van heupkop, want eerst hadden ze natuurlijk ab geprobeerd maar schijnbaar werkt dat niet als het in de botten zit. Dus nu afwachten en hopelijk dus alleen nieuwe heup nodig aan die kant

Een vaccinatie kan geen bacterie veroorzaken. Een bacterie kan wel in je lichaam komen want je hebt met die naald een porte entree. Alleen gaat dit niet in het bloed dus dat er door een vaccinatie in je bovenarm een bacterie bij de heupkop komt grenst met grote zekerheid aan onwaarschijnlijkheid.
effe lezen kan zijn dat bacterie er dus al zat en de vaccinatie de bacterie actief gemaakt heeft

keona
Berichten: 10751
Geregistreerd: 29-03-09
Woonplaats: meers(gemeente stein)

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-21 17:34

En het is niet verzonnen, in ziekenhuis bevestigd dat er meerdere zijn opgenomen met zulk probleem na de vaccinatie. Ik win er niks mee om dit te verzinnen. Ik vertel enkel wat ze mij verteld hebben.

IMANDRA

Berichten: 9811
Geregistreerd: 30-05-10
Woonplaats: Silva Ducis

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-21 00:37

keona schreef:
En het is niet verzonnen, in ziekenhuis bevestigd dat er meerdere zijn opgenomen met zulk probleem na de vaccinatie. Ik win er niks mee om dit te verzinnen. Ik vertel enkel wat ze mij verteld hebben.


Nou… je schreef dat het een van die twee dingen kon zijn, waarop ik reageerde dat eentje eigenlijk al afvalt. Ik geloof best dat het niet verzonnen is hoor, maar lijkt me heel sterk dat dit aan deze specifieke vaccinatie te koppelen is. Enkel aan “een” (aangewakkerde) immuunreactie van het lichaam die in deze gevallen toevallig door de vaccinatie kwam.

keona
Berichten: 10751
Geregistreerd: 29-03-09
Woonplaats: meers(gemeente stein)

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-21 15:59

IMANDRA schreef:
keona schreef:
En het is niet verzonnen, in ziekenhuis bevestigd dat er meerdere zijn opgenomen met zulk probleem na de vaccinatie. Ik win er niks mee om dit te verzinnen. Ik vertel enkel wat ze mij verteld hebben.


Nou… je schreef dat het een van die twee dingen kon zijn, waarop ik reageerde dat eentje eigenlijk al afvalt. Ik geloof best dat het niet verzonnen is hoor, maar lijkt me heel sterk dat dit aan deze specifieke vaccinatie te koppelen is. Enkel aan “een” (aangewakkerde) immuunreactie van het lichaam die in deze gevallen toevallig door de vaccinatie kwam.

Toevallig zou ik niet zeggen, er lagen er meerdere opgenomen in ziekenhuis met dit probleem. Maar goed mij maakt niks uit wat iedereen er van krijgt. Ik vaccineer mezelf niet. En als andere dat wel doen is dat hun vrije keuze lijkt me

IMANDRA

Berichten: 9811
Geregistreerd: 30-05-10
Woonplaats: Silva Ducis

Re: Medische problemen na vaccinatie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-21 16:21

Toevallig in de zin van, het had net zo goed door een ander vaccin of andere ziekteverwekker kunnen komen. Maar omdat nu massaal voor COVID-19 wordt ingeënt valt het op bij dit specifieke vaccin. Maar het specifieke vaccin is niet direct de oorzaak en we zouden niets aan dit vaccin kunnen veranderen wat dit gevolg níét heeft en toch de werking behouden.

BigOne
Berichten: 38252
Geregistreerd: 03-08-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-21 16:26

keona schreef:
En het is niet verzonnen, in ziekenhuis bevestigd dat er meerdere zijn opgenomen met zulk probleem na de vaccinatie. Ik win er niks mee om dit te verzinnen. Ik vertel enkel wat ze mij verteld hebben.

Keona, welk ziekenhuis was dit ? En door jouw eerdere berichten snap je hopelijk dat het met een flinke korrel zout gelezen word.

keona
Berichten: 10751
Geregistreerd: 29-03-09
Woonplaats: meers(gemeente stein)

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-21 16:37

bigone schreef:
keona schreef:
En het is niet verzonnen, in ziekenhuis bevestigd dat er meerdere zijn opgenomen met zulk probleem na de vaccinatie. Ik win er niks mee om dit te verzinnen. Ik vertel enkel wat ze mij verteld hebben.

Keona, welk ziekenhuis was dit ? En door jouw eerdere berichten snap je hopelijk dat het met een flinke korrel zout gelezen word.

Dat mag hoor iedereen mag geloven wat die wilt. En dat is iedereen zijn goede recht ik weet dat het dus geen onzin is, wat je er mee doet moet jezelf weten
Hij ligt in maastricht maar zou niet weten wat dat moet toevoegen hier aan

superpony
Berichten: 25398
Geregistreerd: 25-02-05

Re: Medische problemen na vaccinatie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-21 00:11

Mijn man heeft vanmorgen de 2e gehad. Hij heeft daarna gewoon gewerkt, maar wel last van zijn bovenarm. Hij is nog hooi gaan halen, we hebben gegeten en toen was hij echt niet fit. Hebben het nog uitgeladen, maar daarna had hij het warm en is moe.

Ben benieuwd hoe het morgen is. Heel banketstaaf, want hij heeft nu 2 weken vakantie, dus als het zo begint, is het wel flauw.

nicole_floor

Berichten: 3246
Geregistreerd: 12-05-09
Woonplaats: Lettele

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-21 17:24

Mandarijn12 schreef:
De eerste x m’n maandelijks periode na die vaccinatie was ook eh… bijzonder :+

Jaa mijne is ook anders. Maar alleen na de 2de bij de 1ste was die normaal.

Ik had trouwens bij de 2de ook een allergische reactie op de prik plek. Maar had ook het idee dat die niet goed geprikt was, want hij bloede en dat deed de 1ste keer niet.

2005

Berichten: 2147
Geregistreerd: 28-07-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-21 10:51

Wat is nu onderhand de status van het onderzoek naar menstruatie problemen of doorbraakbloedingen bij pilgebruik?
Ik heb nog nergens een goede uitleg gezien waarom het wel of niet een bijwerking kan zijn.
Wel dat die lipidebolletjes in de baarmoeder wordt teruggevonden (ook in lever, milt, bijnieren) in naar verhouding hogere concentratie dan op andere plekken in het lichaam. Maar wat daar dan verder het effect van is?

Verder: 2e Pfizer menstruatie problemen dus
En nauw verwant iemand 2e Pfizer opgenomen in ziekenhuis met extreem hoge oogdruk en spoedoperatie. Zelfde verhaal als hierboven. Of het nu wel of niet door de vaccinatie komt is nog steeds beide kanten op niet duidelijk te krijgen.

Ik twijfel er niet aan dat die vaccins werken, maar wat meer onderzoek naar bijwerkingen zou wel fijn zijn voor mensen om een goede afweging te maken. Denk ook dat een aantal mensen die nu twijfelen dan eerder wel laten vaccineren.
Vrouwen worden gewoon weggewuifd met, ach je hebt wel vaker wat last, neem maar een paracetamol. En ‘de voordelen zijn beter dan de nadelen blabla’. Dan neem je mensen met klachten gewoon niet serieus.

Zover mijn irritatie

Sourire
Berichten: 814
Geregistreerd: 15-08-11
Woonplaats: Groningen

Re: Medische problemen na vaccinatie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-21 12:11

2005; heb je een bron van dat wat je schrijft over die lipidebolletjes?

Movement

Berichten: 1535
Geregistreerd: 01-07-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-21 13:10


2005

Berichten: 2147
Geregistreerd: 28-07-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-21 14:24

Movement schreef:
Na het lezen ben ik zelf ook even op zoek gegaan en ik heb dit erover gevonden.
https://factchecknederland.afp.com/http ... 2F9CR26Y-1

Volgens de factcheck kon de professor die dit beweerde het niet aantonen met bronnen.


Die zei dat de Spike eiwitten zich ophoopten, dat is idd niet bewezen. Geloof ook niet dat je onvruchtbaar kan worden van dit vaccin.

Maar goed, het gaat mij er vooral om dat ze die menstruatie klachten serieus nemen.

maralyn

Berichten: 10420
Geregistreerd: 23-02-09
Woonplaats: --

Re: Medische problemen na vaccinatie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-21 14:43

Medicijnen en ik zijn altijd een feestje. Vaccinatie dus ook.

Hoewel mijn schoonmoeder van nu 80, met pfizer is geënt en nul reactie er op gehad. Zelfs geen stijve arm.

Heel eerlijk? Ik was jaloers!
Na mijn vaccin, binnen twee uur, was mijn arm zo stijf en pijnlijk, ik kon niet eens een kopje thee tillen. :')

Menstruatie helemaal geen probleem gehad! Verder ook niks. Ja, soms jeukt mijn arm. Maar dat doet ie wel vaker.

Na 48 uur werd mijn arm langzaam normaal gesproken.

Mijn oudtante die erg kwetsbaar is, had ook alleen een stijve arm.

Broer heeft niks gevoeld. Alleen de naald, grapte hij.

Op het werk wordt er veel besproken, en ook daarbij, iedereen die geënt is, pfizer, Jansen, AZ? Zijn er niet ziek van geweest of is er aan overleden.

Ik ken persoonlijk één persoon die is overleden mét corona, maar die had uitgezaaide kanker, die nog maar twee weken te leven had.

Lynnepinny

Berichten: 2705
Geregistreerd: 14-03-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-21 14:57

Menstruatie was hier negen dagen te vroeg na tweede prik. Maar verder, naast wat griep, gelukkig geen problemen.

Hannanas
Berichten: 13016
Geregistreerd: 21-01-06
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-21 15:53

Ja met die vet lipiden in organen en oa hogere concentratie in eierstokken enzo is aangetoond in een Japans onderzoek

https://www.docdroid.net/xq0Z8B0/pfizer ... df#page=20

Had ik destijds ook veel over proberen op te zoeken. Het is niet gezegd dat dit problemen geeft, en dat de vetten hierna niet gewoon snel weer verdwijnen.

Dit verslag gaat over clinical trials van nano-partikel vetten in vaccins en anti-kanker medicatie:
https://res.mdpi.com/d_attachment/vacci ... -00359.pdf

Edit: die menstruatie afwijkingen schrijven ze toe aan je immuunsysteem, niet aan de hogere concentratie vet-lipiden trouwens.

janderegelaa
vanaf nu met een R erachter

Berichten: 15912
Geregistreerd: 10-01-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-21 23:56

Hannanas schreef:
Ja met die vet lipiden in organen en oa hogere concentratie in eierstokken enzo is aangetoond in een Japans onderzoek

https://www.docdroid.net/xq0Z8B0/pfizer ... df#page=20

Had ik destijds ook veel over proberen op te zoeken. Het is niet gezegd dat dit problemen geeft, en dat de vetten hierna niet gewoon snel weer verdwijnen.

Dit verslag gaat over clinical trials van nano-partikel vetten in vaccins en anti-kanker medicatie:
https://res.mdpi.com/d_attachment/vacci ... -00359.pdf

Edit: die menstruatie afwijkingen schrijven ze toe aan je immuunsysteem, niet aan de hogere concentratie vet-lipiden trouwens.

Misschien moet je het onderzoek zelf ook eens lezen. Het is zeker niet aangetoond: https://factchecknederland.afp.com/http ... 2F9CR26Y-1

BigOne
Berichten: 38252
Geregistreerd: 03-08-09

Re: Medische problemen na vaccinatie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-21 00:03

Uitleg over eventuele tijdelijke menstruatie veranderingen. Door een vaccin krijgt je immuunsysteem een opdoffer om aan het werk te gaan, dat geeft een stressreactie in je lichaam dus kan ook je menstruatie even van de leg zijn zoals vaker gebeurt in stresssituaties.