Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 55 van de 81 [ 2002 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58 ... 81  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Laten jullie je wel of niet vaccineren?

 
Profiel   

imaudy schreef
Dan moeten ze de nep Maarten maar opsporen. Of is het toch Maarten zelf? }>


Hoe wil je dat doen?
Mogen dan wél alle privacy regels aan de kant geschoven worden en mag de radio / de ‘nieuws’bron alle gegevens van deze “maarten” delen?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-10-21 13:44 



 
Profiel   

Ze hebben niet gezegd, wij gaan er alles aan doen om de man op te sporen. Niks daarover.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-10-21 13:47 



 
Profiel   

imaudy schreef
Ze hebben niet gezegd, wij gaan er alles aan doen om de man op te sporen. Niks daarover.


En wat als ze die man opsporen? Wat dan? Degenen die aan hun twijfelen verzinnen wel wat nieuws waarom ze het UMC niet geloven. Het verschil in stem is immers al niet genoeg voor jou om het UMC te geloven. Waarom daar veel tijd en geld insteken zonder dat het ze daadwerkelijk wat oplevert?

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-10-21 13:53 



 
Profiel   

Bijzonder trouwens, ik heb net even de comments op een anti-vaxxer-website bekeken en daar zijn zelfs de aller wappiërste wappies inmiddels overtuigd dat er op de radio een nep-Maarten sprak. Zelfs daar onderkenden ze het verschil in stem!


Laatst bijgewerkt door mysa op 17-10-21 13:59, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-10-21 13:53 



 
Profiel   

imaudy schreef
Ze hebben niet gezegd, wij gaan er alles aan doen om de man op te sporen. Niks daarover.


Gewaagd idee, maar misschien hebben zowel het ziekenhuis als de betreffende verpleegkundige het druk met andere dingen, zoals het overspoelen van de zorg? Of is dat een raar idee?

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-10-21 13:57 



 
Profiel   

Opsporing is sowieso niet de taak van het ziekenhuis. Misschien eerder een taak voor de omroep? Afgezien daarvan: wanneer was dat interview? Eind vorige week? Dan is het vroeg dag om te concluderen wat de vervolgstappen zijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-10-21 14:01 



 
Profiel   

ravellie schreef
Electra63 schreef
https://www.trouw.nl/zorg/wie-zijn-de-g ... ~b69d250a/

De gevaccineerden die toch in het ziekenhuis terecht komen, hebben een onderliggend lijden/probleem.


Dat is niet waar.
Er liggen ook mensen die gevaccineerd zijn in het ziekenhuis, en die hebben geen aantoonbaar onderliggend lijden

Verder kan ik idd alleen spreken over de plek waar ik werk en niet uit naam van alle ziekenhuizen
Ik geef alleen aan dat het een enge ontwikkeling is dat iedereen alles voor waarheid aanneemt wat uit de media voortkomt

En ja, wij weten als zorgverleners wel wie wel en niet gevaccineerd zijn
En dat is idd vertrouwelijke informatie


Lees het artikel, daar wordt dit genoemd, bijvoorbeeld mensen die een niertransplantatie hebben ondergaan.

Dat geloof ik eerder dan een anoniem bericht op Bokt van een net afgestudeerde verpleegkundige in de ouderenzorg.

Ik vind het zorgelijk dat een verpleegkundige zoveel wantrouwen in het zorgbeleid heeft van het OMT.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-10-21 14:03 



 
Profiel   

IMANDRA schreef
imaudy schreef
Ze hebben niet gezegd, wij gaan er alles aan doen om de man op te sporen. Niks daarover.


En wat als ze die man opsporen? Wat dan? Degenen die aan hun twijfelen verzinnen wel wat nieuws waarom ze het UMC niet geloven. Het verschil in stem is immers al niet genoeg voor jou om het UMC te geloven. Waarom daar veel tijd en geld insteken zonder dat het ze daadwerkelijk wat oplevert?


Voor mij zou het wel verschil maken of ze de man opsporen. Verder ga ik hier niet meer reageren, je wordt meteen afgefikt en tot wappie beoordeeld als je een andere mening hebt :7

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-10-21 14:06 



 
Profiel   

Dus je gelooft iets niet zonder bewijs? Snap ik, zou ik ook niet zomaar doen.
Daarom vertrouw ik de wetenschap wel }>
bewijs genoeg dat vaccineren helpt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-10-21 14:12 



 
Profiel   

Diplomaten

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-10-21 14:21 



 
Profiel   

keona schreef
Diplomaten

Dus omdat een diplomaat niet hoeft te vaccineren en lid is van de “ elite” vind jij het maar onzin?
https://www.nrc.nl/nieuws/2021/09/19/co ... n-a4058824

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-10-21 14:40 



 
Profiel   

Ook een diplomaat moet een QR tonen als ie naar de bios of uit eten wil hoor.

Alleen niet als ie in functie is, maar dat hoeft voorlopig nog niemand.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-10-21 14:49 



 
Profiel   

mysa schreef
Bijzonder trouwens, ik heb net even de comments op een anti-vaxxer-website bekeken en daar zijn zelfs de aller wappiërste wappies inmiddels overtuigd dat er op de radio een nep-Maarten sprak. Zelfs daar onderkenden ze het verschil in stem!


Dat werd gisteren al volop getweeted op Twitter :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-10-21 18:39 



 
Profiel   

mysa schreef
Ja, heb je het beluisterd Loriene?


De bovenste kan ik niet beluisteren.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-10-21 19:29 



 
Profiel   

Oh, dat is jammer. Ik begrijp van iedereen die het gehoord heeft dat de stemmen erg duidelijk van elkaar verschillen.
(ik kan het zelf niet luisteren want doof).

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-10-21 19:38 



 
Profiel   

IMANDRA schreef
Janinevv schreef
Ik irriteer mij eraan dat mensen die gevaccineerd zijn niet hoeven te testen.

Zij kunnen ook het hebben, en doorgeven.

En ja dan vind ik dit niet normaal meer.


1) de kans is vélen malen kleiner om het als gevaccineerde te krijgen en als dat is gebeurd is de kans om het door te geven óók nog eens flink kleiner.
2) je zou gevaccineerden alsnog kunnen laten testen, maar de verwachting is dat het animo van mensen die zich laat vaccineren (terwijl een hogere vaccinatiegraad op dit moment nog steeds nodig is) flink zal dalen, terwijl je met testen eigenlijk niet eens zo heel veel wint als je het vergelijkt met wat je wint met vaccineren in termen van besmettingen en ziekenhuisopnames.
Edit: en 3) zoals hieronder aangegeven: als je als gevaccineerde klachten hebt moet je je ook laten testen inderdaad.

Vind je het dan alsnog niet normaal?


Ik snap de zorg wel. Ik deel die ook wel een beetje. Binnenkort stap ik in het vliegtuig. Daar zit je met z'n allen op elkaar. Ik zou me veiliger voelen naast iemand die niet gevaccineerd is (want die moet een negatieve test hebben om het vliegtuig in te mogen) dan naast iemand die wel gevaccineerd is maar niet getest. Vooral nu Nederland weer naar rood kleurt. Lijkt mij dan logischer om alle mensen die in het vliegtuig willen stappen te laten testen. Zo voorkom je ook weer verspreiding naar andere landen.

Natuurlijk is de kans kleiner als gevaccineerde om het te krijgen/over te dragen. Maar in dit soort gevallen better safe than sorry toch?

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-10-21 19:55 



 
Profiel   

Maar iemand die negatief test kan een paar uur later positief testen. Dus dat zegt ook niet helemaal alles.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-10-21 19:59 



 
Profiel   

Spenk schreef
Maar iemand die negatief test kan een paar uur later positief testen. Dus dat zegt ook niet helemaal alles.



Nou dan maar lekker ophouden met testen dan.
De griep komt eraan,daar ook maar voor testen dan?

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-10-21 20:05 



 
Profiel   

loriene schreef
Nou dan maar lekker ophouden met testen dan.
De griep komt eraan,daar ook maar voor testen dan?


Wacht, wat dacht je van vaccineren tegen de griep? :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-10-21 20:05 



 
Profiel   

loriene schreef
Spenk schreef
Maar iemand die negatief test kan een paar uur later positief testen. Dus dat zegt ook niet helemaal alles.



Nou dan maar lekker ophouden met testen dan.
De griep komt eraan,daar ook maar voor testen dan?

Daar is al een test voor ja https://www.ad.nl/binnenland/nieuwe-tes ... ~a1cac4d8/

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-10-21 20:17 



 
Profiel   

Ibbel schreef
loriene schreef
Nou dan maar lekker ophouden met testen dan.
De griep komt eraan,daar ook maar voor testen dan?


Wacht, wat dacht je van vaccineren tegen de griep? :+






Nog nooit gehaald en ga ik ook niet doen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-10-21 20:20 



 
Profiel   

Ibbel schreef
loriene schreef
Nou dan maar lekker ophouden met testen dan.
De griep komt eraan,daar ook maar voor testen dan?


Wacht, wat dacht je van vaccineren tegen de griep? :+

Corona oke, maar we hoeven toch niet overal toch te vaccineren. Ik leef nog steeds en vaker griep gehad. Je lijf kan nog wel iets aan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-10-21 20:21 



 
Profiel   

Nee dat jij nergens aan mee gaat werken is inmiddels wel duidelijk.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-10-21 20:21 



 
Profiel   

loriene schreef
Spenk schreef
Maar iemand die negatief test kan een paar uur later positief testen. Dus dat zegt ook niet helemaal alles.



Nou dan maar lekker ophouden met testen dan.
De griep komt eraan,daar ook maar voor testen dan?

Daar is al een test voor ja https://www.ad.nl/binnenland/nieuwe-tes ... ~a1cac4d8/[/quote]




De wereld is zo langzamerhand knettergek aan het worden!!!
Nog even en je moet je laten testen wanneer je een loopneus hebt :brr:

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-10-21 20:22 



 
Profiel   

Het is maar wat je knettergek noemt. De zorg kan het in grote delen van de wereld nog altijd niet aan. Mensen op straat dood laten gaan aan wat dat ook. Ja dat is ook een optie ja. Maar gelukkig kiezen de meeste landen ervoor om middels vaccineren, testen en eventuele maatregelen de zorg behapbaar te houden zodat we geen india taferelen krijgen. Maar het is waarschijnlijk voor de meeste mensen die fel tegen zijn moeilijk om zich voor te stellen hoe het is als je geen zorg kan krijgen omdat er geen bed meer voor je is of omdat je er geen geld voor hebt (wat helaas in een groot deel van de wereld realiteit is) en je dan maar gewoon op straat sterft.


Laatst bijgewerkt door Spenk op 17-10-21 20:25, in het totaal 1 keer bewerkt
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-10-21 20:24 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 55 van de 81 [ 2002 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58 ... 81  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen