Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 39 van de 505 [ 12623 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42 ... 505  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Algemeen Coronatopic #8

 
Profiel   

Ik lees eigenlijk alleen over voorzorgsmaatregelen (mondkapjes, testen, vaccinaties etc) maar nergens over een medicijn....?
Is er (inmiddels) een medicijn tegen corona als je corona hebt? Wat je geneest of op zn minst klachten verminderd? Weet iemand dat?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-21 04:47 



 

Pfizer zegt een pil tegen corona te hebben, deze moet je nemen binnen 3 dagen na het ontwikkelen van verschijnselen en zou je kans op ernstige gevolgen (opname in IC, sterfte) verminderen. Ze geven aan dat het geen vervanging is voor een vaccinatie (natuurlijk niet, want die verkopen ze zelf ook). Het plan is deze pillen grootschalig te produceren vanaf begin 2022.

Merck heeft ook een corona-19 pil en die heeft al goedkeuring gekregen in de UK. Maar volgens mij zijn de productienummers nog zo laag dat je er nog niet op moet rekenen.


Betreffende de omicron variant: volgens Goldman Sachs is de nieuwe variant minder "boosaardig" en zijn de huidige vaccinaties waarschijnlijk voldoende. Daarom is het nog niet noodzakelijk je aandelenportefeuille aan te passen op dit moment.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-21 06:58 



 
Profiel   

enzino schreef
Pfizer zegt een pil tegen corona te hebben, deze moet je nemen binnen 3 dagen na het ontwikkelen van verschijnselen en zou je kans op ernstige gevolgen (opname in IC, sterfte) verminderen. Ze geven aan dat het geen vervanging is voor een vaccinatie (natuurlijk niet, want die verkopen ze zelf ook). Het plan is deze pillen grootschalig te produceren vanaf begin 2022.

Merck heeft ook een corona-19 pil en die heeft al goedkeuring gekregen in de UK. Maar volgens mij zijn de productienummers nog zo laag dat je er nog niet op moet rekenen.


Betreffende de omicron variant: volgens Goldman Sachs is de nieuwe variant minder "boosaardig" en zijn de huidige vaccinaties waarschijnlijk voldoende. Daarom is het nog niet noodzakelijk je aandelenportefeuille aan te passen op dit moment.



Volgens mij las ik laatst iets over dat het maar 30% de klachten verminderd of werkt ik weet het niet precies maar het viel volgens mij tegen

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-21 08:14 



 
Profiel   

Aha bedankt Enzino!
Apart dat je daar zo weinig over hoort/leest.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-21 09:18 



 
Profiel   

Die pil van Merck werkt inderdaad voor 30% in plaats van 50%.
Moet daarnaast in vroeg stadium gegeven worden en dat doen ze alleen bij risico-patiënten. Mensen die dat op het oog niet zijn, krijgen hem niet. Als die toch erg ziek worden, werkt de pil niet meer. Een wondermiddel is het dus niet.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-21 09:37 



 
Profiel   

enzino schreef
Betreffende de omicron variant: volgens Goldman Sachs is de nieuwe variant minder "boosaardig" en zijn de huidige vaccinaties waarschijnlijk voldoende. Daarom is het nog niet noodzakelijk je aandelenportefeuille aan te passen op dit moment.

_/-\o_ :D



Onze coronacommissaris ( what's in a name :') )heeft hier wel een punt natuurlijk.
Citaat
Na de nieuwe maatregelen wil coronacommissaris Pedro Facon de héle zorg aanpakken: “Hebben we na vier golven eindelijk geleerd dat we er niet komen met crisisbeheer alleen?”

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-21 09:42 



 
Profiel   

Hier een linkje met verschillende medicijnen en antilichamencocktails die ' in omloop ' zijn.

https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2021/11/19 ... gen-covid/

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-21 09:46 



 
Profiel   

In Japan en India zijn hele goede resultaten behaald met Invermectin, een vijfdaagse kuur die zeker voor India zéér betaalbaar is ($700 versus 6 ct !! ). Maar de WHO zegt dat het 'onzin' is dus veel landen willen er niet aan. Volgens mij luisteren die íets te veel naar de grote farmaceutische bedrijven, net als toen Astra Zenica 'zwart gemaakt' werd en veel landen het in 1e instantie niet aandurfden om dat vaccin te gebruiken (€30/35 verse € 10).

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-21 10:07 



 
Profiel   

DD, bedoel je te zeggen dat ivermectine een goede kuur is bij Corona .. ?

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-21 10:09 



 

Waarschijnlijk omdat in India en Japan er meer wormen onder de bevolking zijn :+

Dit is ook een verhaal, zwangere vrouw met covid :n

https://www.linkedin.com/posts/dennie-m ... 56640-YKGy

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-21 10:13 



 
Profiel   

DubbelFun schreef
In Japan en India zijn hele goede resultaten behaald met Invermectin, een vijfdaagse kuur die zeker voor India zéér betaalbaar is ($700 versus 6 ct !! ). Maar de WHO zegt dat het 'onzin' is dus veel landen willen er niet aan. Volgens mij luisteren die íets te veel naar de grote farmaceutische bedrijven, net als toen Astra Zenica 'zwart gemaakt' werd en veel landen het in 1e instantie niet aandurfden om dat vaccin te gebruiken (€30/35 verse € 10).

Dit is dus een van de grootste misvattingen die er rondgaat over medicatie en Corona .
Voor de honderdduizendste keer :
Ivermectine zorgt dat je geen wormen hebt zoals bvb de bevolking in India en geen wormen betekent een iets betere weerstand.
Ivermectine zou heel misschien iets kunnen doen, echter word het dan in dosissen via een infuus gegeven waarbij andere levensgevaarlijke bijwerkingen op kunnen treden.
In Amerika zijn veel mensen op eigen initiatief Ivermectine gaan slikken in hoge dosering omdat ze dachten dat het Corona tegenging , zeer veel mensen hebben daarmee hun slijmvlies van hun darmwand totaal vernield, dit kwam er als lange witte slierten uit. En wat is nu net goed voor de weerstand? Goed werkende darmen.
Dus stop met die sprookjes over Ivermectine .

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-21 10:14 



 
Profiel   

Dat ivermectine verhaal is echt al verouderd hoor, ik dacht dat we daar al klaar mee waren. Het is ettelijke malen uitgelegd hoe het wel en niet werkt …

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-21 10:15 



 
Profiel   

DubbelFun schreef
In Japan en India zijn hele goede resultaten behaald met Invermectin, een vijfdaagse kuur die zeker voor India zéér betaalbaar is ($700 versus 6 ct !! ). Maar de WHO zegt dat het 'onzin' is dus veel landen willen er niet aan. Volgens mij luisteren die íets te veel naar de grote farmaceutische bedrijven, net als toen Astra Zenica 'zwart gemaakt' werd en veel landen het in 1e instantie niet aandurfden om dat vaccin te gebruiken (€30/35 verse € 10).


Bij mensen zonder wormen heeft ivermectine geen enkele zin als ze getroffen worden door covid-19.

Dacht dat de onderzoeken daarnaar inmiddels wel duidelijk genoeg waren.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-21 10:21 



 
Profiel   

DubbelFun schreef
In Japan en India zijn hele goede resultaten behaald met Invermectin, een vijfdaagse kuur die zeker voor India zéér betaalbaar is ($700 versus 6 ct !! ). Maar de WHO zegt dat het 'onzin' is dus veel landen willen er niet aan. Volgens mij luisteren die íets te veel naar de grote farmaceutische bedrijven, net als toen Astra Zenica 'zwart gemaakt' werd en veel landen het in 1e instantie niet aandurfden om dat vaccin te gebruiken (€30/35 verse € 10).

Zie hoofdstuk IV punt 3:
https://www.iamzero.nl/archives/2021/11 ... ontkenners

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-21 10:38 



 
Profiel   

DubbelFun schreef
In Japan en India zijn hele goede resultaten behaald met Invermectin, een vijfdaagse kuur die zeker voor India zéér betaalbaar is ($700 versus 6 ct !! ). Maar de WHO zegt dat het 'onzin' is dus veel landen willen er niet aan. Volgens mij luisteren die íets te veel naar de grote farmaceutische bedrijven, net als toen Astra Zenica 'zwart gemaakt' werd en veel landen het in 1e instantie niet aandurfden om dat vaccin te gebruiken (€30/35 verse € 10).


Ik zie dat het in dit topic nog niet eerder (voor jouw bericht) behandeld is (wel in #7), maar dit artikel heeft de verschillende niet-frauduleuze onderzoeken vergeleken qua effect van Ivermectine.

https://www.economist.com/graphic-detai ... with-worms

[ img ]

In de landen waar een lage wormdruk is, is het effect niet aanwezig. In sommige onderzoeken lijkt er een fractie meer sterfte te zijn onder de gebruikers, in andere onderzoeken een fractie miner, maar de 95% betrouwbaarheidsinterval (CI) bevat in alle gevallen ruimschoots de 0% effect. Het is dus heel waarschijnlijk dat de sterftekans gelijk blijft in een land met een lage wormdruk als je bij covid met ivermectine wordt behandeld.

In landen met een hogere wormdruk is dit een heel ander geval. Daar kan een behandeling met ivermectine de kans op sterfte tot wel 9x verlagen. Maar kijk je naar de volledige onderzoeksresultaten (van al die landen gecombineerd), dan is de kans gemiddeld zo'n 3.5x zo klein én is het zichtbaar dat geen effect niet langer binnen de 95% CI valt. Het is dus heel waarschijnlijk dat de sterftekans kleiner wordt in een land met een hoge wormdruk als je bij covid met ivermectine wordt behandeld. ´

India had ook een extreem hoge covid-sterfte. Niet officieel, maar wel als je kijkt naar de oversterfte-cijfers en de drukte van de crematoria in de periode van de grote uitbraak. De covid-sterfte was naar westerse maatstaven overigens niet enorm, uitgaande dat vrijwel iedereen besmet geraakt is, maar wel naar de demografie van de bevolking. 80% van de India'se bevolking is jonger dan 45 jaar.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-21 10:41 



 
Profiel   

Relaxed schreef
Waarschijnlijk omdat in India en Japan er meer wormen onder de bevolking zijn :+

Dit is ook een verhaal, zwangere vrouw met covid :n

https://www.linkedin.com/posts/dennie-m ... 56640-YKGy


Als je dat leest wil je toch vaccineren verplicht stellen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-21 10:43 



 
Profiel   

Maar hetzelfde geldt dan toch ook voor Vit-D??
Híer zullen niet veel mensen dit nodig hebben (op de ouderen en gekleurden na), maar in landen als bijv. weer India draagt het bij aan een betere gezondheid en dus weerstand.

Toch wordt er nu door diverse instanties gezegd dat het niet verkeerd is om Vit-D en nog een paar andere vitamines te slikken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-21 10:51 



 
Profiel   

Ivermectine en Vit-D is niet hetzelfde principe … not by a long shot….

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-21 10:53 



 
Profiel   

Beiden bedoeld om de weerstand te verhogen door het lichaam gezonder te maken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-21 10:54 



 
Profiel   

Even een hele vergezochte vraag waarschijnlijk: wordt de omicron variant er net zo ‘goed’ uitgepikt middels de ‘gebruikelijke’ PCR tests en zelftests, ondanks dat hij op zoveel fronten ‘anders’ is op het eiwit?

Edit:
DF: als ik mijn weerstand wil verhogen doe ik dat liever met aanvullende vitamines dan met een wormkuur. Sorry, een wormkuur kan zelfs een enorme aanslag zijn op je systeem (als je maar vol genoeg zit met wormen).

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-21 10:56 



 
Profiel   

DubbelFun schreef
Beiden bedoeld om de weerstand te verhogen door het lichaam gezonder te maken.


Nee. Ivermectine is een medicijn om een ziekte te bestrijden. Vitamine D kan helpen het gezonde lichaam gezond te houden. lijkt mij.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-21 11:00 



 
Profiel   

Ja maar positief getest betekent niet dat ze weten met welke variant je te maken hebt, daarvoor moeten ze sequencen. Daarom word ook vandaag pas duidelijk hoeveel van de 61 besmettingen in de vliegtuigen die variant hebben.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-21 11:00 



 
Profiel   

DubbelFun schreef
Beiden bedoeld om de weerstand te verhogen door het lichaam gezonder te maken.

Nee DD, gewoon nee
Ivermectine is geen vitamine …

Het ene doodt wormen .. het andere.. niet …

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-21 11:00 



 
Profiel   

Cer schreef
DubbelFun schreef
Beiden bedoeld om de weerstand te verhogen door het lichaam gezonder te maken.

Nee DD, gewoon nee
Ivermectine is geen vitamine …

Het ene doodt wormen .. het andere.. niet …

Technisch gezien wel, met wormen ben je minder gezond echter werkt dat niet tegen Corona.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-21 11:02 



 
Profiel   

Maar door de wormen te doden wordt je lichaam gezonder en heeft meer weerstand. Dat een wormenmiddel zelf niet zulk lekker spul is weet ik ook wel.

Ik stel ook niet voor dat je een komplete spuit voor een paard bij jezelf naar binnen drukt.

Iedereen weet dat kinderen wel eens wormen kunnen hebben (spelen in een verontreinigde zandbak bijv), maar ook mensen met paarden kunnen wel degelijk een wormbesmetting hebben en het is waarschijnlijk geen overbodige luxe om eens per jaar een wormenpilletje bij de drogist te halen.

Waarom vinden we het heel normaal om huisdieren en paarden te ontwormen en onszelf niet ??
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-21 11:06 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 39 van de 505 [ 12623 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42 ... 505  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen