Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 79 van de 81 [ 2002 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 76, 77, 78, 79, 80, 81  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Laten jullie je wel of niet vaccineren?

 
Profiel   

@Crypto ik verdedig me niet, ik leg het alleen uit,vind ik wel zo netjes.

@ Electra63 klopt,ik ken veel kanker patiënten die gevaccineerd zijn.Maar er geen Lyme bij hebben,daar zit het verschil. ;)
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-21 14:04 



 
Profiel   

IMANDRA schreef
jackyline schreef


linkdumps zijn niet toegestaan. Je moet toelichting geven.

Sorry

Een oorlog reeds verloren van Sven Akke Hulleman.
Heeft vind ik altijd interessante onderwerpen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-21 14:11 



 
Profiel   

Electra63 schreef
gohya schreef
@Electra63 ze heeft er ook chronische Lyme bij?

\
Nee, maar ze zat wel midden in een chemo-traject, wat gestopt moest worden door de complicaties.
4 weken daardoor in het ziekenhuis gelegen en geen enkele weerstand.

Ik wil het ook niet vergelijken.
Maar aan kankerpatiënten wordt vaccinatie wel aangeraden.


Niet voor alle kankerpatiënten, het is maar net welke behandeling en medicatie je krijgt.

Bijzonder verdrietig en respectloos dat mensen zich zo moet verdedigen waarom ze wel of niet laten vaccineren.
Niemand wil ziek worden of anderen ziek maken lijkt mij. Leef en laten leven...

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-21 14:12 



 
Profiel   

jackyline schreef
https://youtu.be/FM5IrBy5BUg

Sorry

Een oorlog reeds verloren van Sven Akke Hulleman.
Heeft vind ik altijd interessante onderwerpen.


Je legt nog steeds niet uit waarom deze link relevant is voor dit topic, waarom we hem moeten kijken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-21 14:21 



 
Profiel   

Mensen waarbij de arts zegt waarschijnlijk dus dat ze niet met zekerheid kunnen zeggen dat vaccineren geen verslechtering van je situatie betekend daarvan kan ik me heel goed voorstellen dat je niet vaccineert of afwacht tot er andere vaccins komen die misschien wel geschikt zijn. Zoals in mijn post aangegeven, de lijst met allergische mensen is lang maar lang niet elke allergie staat een vaccinatie in de weg.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-21 14:24 



 
Profiel   

bren979 schreef
Electra63 schreef

Nee, maar ze zat wel midden in een chemo-traject, wat gestopt moest worden door de complicaties.
4 weken daardoor in het ziekenhuis gelegen en geen enkele weerstand.

Ik wil het ook niet vergelijken.
Maar aan kankerpatiënten wordt vaccinatie wel aangeraden.


Niet voor alle kankerpatiënten, het is maar net welke behandeling en medicatie je krijgt.

Bijzonder verdrietig en respectloos dat mensen zich zo moet verdedigen waarom ze wel of niet laten vaccineren.
Niemand wil ziek worden of anderen ziek maken lijkt mij. Leef en laten leven...


Het is niet respectloos bedoelt.
Ik heb dit jaar 2 vrienden verloren aan kanker.
Het zou erg zijn, als je ernstig ziek bent door kanker en daar bovenop nog eens Corona zou krijgen.
Ik luister en lees interviews met artsen en ik hoor ze alleen zeggen, dat er maar weinig mensen zijn die niet gevaccineerd kunnen worden om een medische reden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-21 14:33 



 
Profiel   

gohya schreef
@Crypto ik verdedig me niet, ik leg het alleen uit,vind ik wel zo netjes.

Ah ok ik las het anders:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-21 14:47 



 
Profiel   

bigone schreef
Mensen waarbij de arts zegt waarschijnlijk dus dat ze niet met zekerheid kunnen zeggen dat vaccineren geen verslechtering van je situatie betekend daarvan kan ik me heel goed voorstellen dat je niet vaccineert of afwacht tot er andere vaccins komen die misschien wel geschikt zijn. Zoals in mijn post aangegeven, de lijst met allergische mensen is lang maar lang niet elke allergie staat een vaccinatie in de weg.


Oprechte vraag: als je bijv. chemo/immuniteitsproblemen geen vaccinatie 'mag' krijgen, dan is dat toch meer vanwege het toch geen effect hebben van het mRNA-vaccin? Want er is bij deze vaccins geen sprake van een dood virus, dus het is niet in die zin gevaarlijk, lijkt me?

(weet niet of iemand hier meer kennis over heeft)

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-21 15:00 



 
Profiel   

jackyline schreef
IMANDRA schreef


linkdumps zijn niet toegestaan. Je moet toelichting geven.

Sorry

Een oorlog reeds verloren van Sven Akke Hulleman.
Heeft vind ik altijd interessante onderwerpen.


Kun je toelichten wat er zo interessant is aan wat dhr Hulleman vertelt, want dat doe je nog steeds niet?
In de openingspost van het viruswaanzintopic wordt hij in een zin genoemd met Robert Jensen, Viruswaanzin en (tisjeboy)Jay dus de wetenschappelijke relevantie in het kader van dit topic (wel/niet vaccineren) zie ik niet helemaal?

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-21 15:12 



 
Profiel   

gohya schreef
@Electra63 ze heeft er ook chronische Lyme bij?

De Amerikaanse website en community lymedisease.org heeft onder zijn leden met lyme een enquête gehouden ivm bijwerkingen van de covid vaccinatie. Mensen met lyme rapporteerden iets minder bijwerkingen dan het algemeen publiek.

https://www.lymedisease.org/covid-vaccination-side-effects/

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-21 15:14 



 
Profiel   

Crypto schreef
gohya schreef
@Crypto ik verdedig me niet, ik leg het alleen uit,vind ik wel zo netjes.

Ah ok ik las het anders:)


Geeft niet. ;)
Ik begrijp je zeker wel.

@ BigBen dit zijn idd. Lyme patiënten, maar niet Lyme en kanker patiënten.
Lyme patiënten die gevaccineerd zijn ken ik ook vele en weinig hebben bijwerkingen.
Maar ik heb én/én.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-21 15:45 



 
Profiel   

Moet goyha hier nu echt uitleggen waarom haar niet voor word gesteld zich te vaccineren. Nee toch?
dat gedram en toch keer op keer met links komen. Haar artsen raden het af PUNT

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-21 15:55 



 
Profiel   

Lynnepinny schreef
gohya schreef
Ik ook!
Ik durf het ook niet aan vanwege mijn niet werkende immuunsysteem.
Dat is mijn reden.

Lijkt me des de reden om het wel te doen... Met een niet-werkend immuunsysteem ga je een corona infectie al helemaal niet goed aankunnen, lijkt mij.
Een vriendin van mij met een platgelegd immuunsysteem wegens recente chemokuur was één van de eersten die werd geprikt, juist omdat ze het hard nodig zou hebben in het geval van een infectie.


Ach, die vriendin haar situatie is niet 1 op 1 te vergelijken met een ander dacht ik zo, dus wat moet iemand met zo'n reactie?

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-21 18:14 



 
Profiel   

Lynnepinny schreef
gohya schreef
Ik ook!
Ik durf het ook niet aan vanwege mijn niet werkende immuunsysteem.
Dat is mijn reden.

Lijkt me des de reden om het wel te doen... Met een niet-werkend immuunsysteem ga je een corona infectie al helemaal niet goed aankunnen, lijkt mij.
Een vriendin van mij met een platgelegd immuunsysteem wegens recente chemokuur was één van de eersten die werd geprikt, juist omdat ze het hard nodig zou hebben in het geval van een infectie.


En weer een vriendin die ten tonele wordt gevoerd als argument. Triest hoor, stop daar mee. Geen mens is 1 oop 1 te vergelijken .

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-21 18:16 



 
Profiel   

Ibbel schreef
Klopt, want als vrijwilliger werk je dus ook. En werkgevers mogen geen QR code vragen.


Wie is dan mijn 'werkgever' in deze situatie, juridisch gezien?

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-21 18:19 



 
Profiel   

Daks schreef
dat gedram en toch keer op keer met links komen. Haar artsen raden het af PUNT

Volgens mij schrijft Gohya niet dat het haar door de artsen wordt afgeraden maar dat het haar eigen keuze is. Dat onderscheid is wel belangrijk.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-21 18:31 



 
Profiel   

gohya schreef
Mijn immumsysteem valt geen eens kankercellen aan,zelfs niet met behulp van immunotherapie van 3 maanden. Als een arts zou zeggen dat het wel kan? zelfs dan neem ik de gok nog niet.Er is weinig bekend over dit gemuteerde corona virus,nog te weinig. Ook heb ik chronisch Lyme,dat óók je immuumsysteem plat legt.
Chronische zeer zeldzame kanker én chronische Lyme,daar is nog geen onderzoek naar gedaan w.b.t. het vaccineren.Nog helemaal niks over gelezen.


Hier geeft ze aan dat als een arts wel zou zeggen dat het kan.

Ik lees dan dat het afgeraden is door haar arts. Dan zou het voor bokkers helemaal prima moeten zijn toch.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-21 18:40 



 
Profiel   

CharleyT schreef
Ibbel schreef
Klopt, want als vrijwilliger werk je dus ook. En werkgevers mogen geen QR code vragen.


Wie is dan mijn 'werkgever' in deze situatie, juridisch gezien?


KNHS. Daar heb je toch ook zo’n mooie verklaring voor moeten tekenen ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-21 18:49 



 
Profiel   

Electra63 schreef
Het is niet respectloos bedoelt.
Ik heb dit jaar 2 vrienden verloren aan kanker.
Het zou erg zijn, als je ernstig ziek bent door kanker en daar bovenop nog eens Corona zou krijgen.
Ik luister en lees interviews met artsen en ik hoor ze alleen zeggen, dat er maar weinig mensen zijn die niet gevaccineerd kunnen worden om een medische reden.

Ik lees het ook niet als respectloos.. soms zijn mensen heel bang voor het vaccin en wrs onterecht. Juist met een zwak immuunsysteem kan het krijgen van een vaccin veel veiliger zijn dan het doorbakken van de ziekte en ik denk dat Electra dat probeert uit te leggen.

@ shadow. Helemaal eens..

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-21 23:45 



 
Profiel   

CharleyT schreef
Lynnepinny schreef

Lijkt me des de reden om het wel te doen... Met een niet-werkend immuunsysteem ga je een corona infectie al helemaal niet goed aankunnen, lijkt mij.
Een vriendin van mij met een platgelegd immuunsysteem wegens recente chemokuur was één van de eersten die werd geprikt, juist omdat ze het hard nodig zou hebben in het geval van een infectie.


En weer een vriendin die ten tonele wordt gevoerd als argument. Triest hoor, stop daar mee. Geen mens is 1 oop 1 te vergelijken .[/quote]
Na de eerste reactie snapte ik je ook wel :+ En natuurlijk, maar ik snapte het immuunsysteem-argument gewoon niet zo. Als dit allemaal met een arts is besproken, prima, maar ik kan me ook best voorstellen dat mensen soms zelf redenen gaan bedenken waarom iets niet zou kunnen. En dan nog staat de keuze vrij, maar ik kan altijd proberen iets te relativeren met wat ik in mijn omgeving zie.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-21 00:11 



 
Profiel   

CharleyT schreef
Lynnepinny schreef
Lijkt me des de reden om het wel te doen... Met een niet-werkend immuunsysteem ga je een corona infectie al helemaal niet goed aankunnen, lijkt mij.
Een vriendin van mij met een platgelegd immuunsysteem wegens recente chemokuur was één van de eersten die werd geprikt, juist omdat ze het hard nodig zou hebben in het geval van een infectie.


En weer een vriendin die ten tonele wordt gevoerd als argument. Triest hoor, stop daar mee. Geen mens is 1 oop 1 te vergelijken .

Na de eerste reactie snapte ik je ook wel :+ En natuurlijk, maar ik snapte het immuunsysteem-argument gewoon niet zo. Als dit allemaal met een arts is besproken, prima, maar ik kan me ook best voorstellen dat mensen soms zelf redenen gaan bedenken waarom iets niet zou kunnen. En dan nog staat de keuze vrij, maar ik kan altijd proberen iets te relativeren met wat ik in mijn omgeving zie.
(Edit, ging wat fout met quotes)

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-21 00:11 



 

Ik snap het immuunsysteem argument ook niet zo om eerlijk te zijn.
Als je afweer er gewoon niet is (ongeacht waarom), wat is dan heftiger voor je lijf, een vaccin of corona?
Maar hopen dat je het niet krijgt, is dan optie 3?

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-21 07:46 



 
Profiel   

Lynnepinny schreef
gohya schreef
Ik ook!
Ik durf het ook niet aan vanwege mijn niet werkende immuunsysteem.
Dat is mijn reden.

Lijkt me des de reden om het wel te doen... Met een niet-werkend immuunsysteem ga je een corona infectie al helemaal niet goed aankunnen, lijkt mij.
Een vriendin van mij met een platgelegd immuunsysteem wegens recente chemokuur was één van de eersten die werd geprikt, juist omdat ze het hard nodig zou hebben in het geval van een infectie.


Fijn dat bokt het beter weer dan artsen. Soms zijn er uitzonderingen op het standaard verhaal.

Mij is ook afgeraden de 3e prik in oktober te halen, toen ik de oproep kreeg. De 1e 2 hebben niet gepakt door medicatie. In februari/maart is deze afgebouwd en zou een 3e prik wel pakken en antistoffen geven.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-21 08:02 



 
Profiel   

Ik hoor constant dat bij mensen met imuunproblemen het vaccin niets doet. Dus hoeveel nut heeft het dan überhaupt om m te nemen?
Ik denk idd optie 3 ja.
Dus voorzichtig zijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-21 08:03 



 
Profiel   

Ook dat ligt eraan wel vaccin je hebt gehad
Pfizer werkt beter en langer dan AZ bv..

Ik moest bewust stoppen met medicijnen toen prikken endaarna nog even wachten met medicijnen
Ondertussen een lopend wrak, maar vooralsnog heeft het wel iets gedaan, heb nu hele.kleine opbouw antistoffen

Dus mag proberen het kunstje nog een keer te doen..

Dus Bo ik hoop dat dit voor jou ook iets is.

Verder nogmaals raad ik iedereen aan die twijfels heeft over antistoffen een test te laten doen..
Kan een hoop onzekerheid wegnemen.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-21 08:14 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 79 van de 81 [ 2002 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 76, 77, 78, 79, 80, 81  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen