Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 79 van de 505 [ 12623 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82 ... 505  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Algemeen Coronatopic #8

 

Omdat we hier over corona posten zijn we er de hele dag mee bezig? :') gelukkig niet zeg.. Gisteravond gezellig bij vriendin geborreld, morgen sinterklaas vieren :j
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-12-21 17:43 



 
Profiel   

Relaxed schreef
Omdat we hier over corona posten zijn we er de hele dag mee bezig? :') gelukkig niet zeg.. Gisteravond gezellig bij vriendin geborreld, morgen sinterklaas vieren :j


Je hebt anders maar 2 minuten nodig voordat je een reactie geven hebt :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-12-21 17:48 



 

imaudy schreef
Relaxed schreef
Omdat we hier over corona posten zijn we er de hele dag mee bezig? :') gelukkig niet zeg.. Gisteravond gezellig bij vriendin geborreld, morgen sinterklaas vieren :j


Je hebt anders maar 2 minuten nodig voordat je een reactie geven hebt :D


Ik heb weekend en dus lekker alle tijd om te bokken met een slechte kerstfilm op de achtergrond ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-12-21 17:50 



 
Profiel   

Heel veel plezier Purny, vriendin van mij woont er al weer even en opzoeken staat zeer hoog op de lijst.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-12-21 17:54 



 
Profiel   

purny schreef
Hier in New York al diverse stands tegen gekomen waar je je ter plekke kan laten testen.
Voor de rest is hier van covid niks te merken op de controle van het vaccinatie bewijs na.
En mondkapjes in de winkels


Have fun ! 8-)
En af en toe een fotootje van NY vinden wij leuk :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-12-21 18:12 



 
Profiel   

Electra63 schreef
imaudy schreef
Wat open mind betreft?
Dat vind ik juist niet, behalve misschien wat sex betreft, al kan dat gewoon provoceren of fantaseren zijn. :D


Nee, daarmee geeft hij aan dat hij nog een leven heeft buiten de corona topics :')


Denk je dat? Ik vind het vooral een beetje griezelig om bepaalde dingen te delen op een forum waar voornamelijk jonge vrouwen zitten, maar ik ben blij dat in elk geval iemand daar een positieve reden achter ziet. Ook wat dat betreft heeft hij het idee dat hij de waarheid in pacht heeft en dat anderen ernaast zitten. Wat dat betreft zie ik dus zeker wel een patroon. :D

Het lijkt me ook zeker niet de bedoeling dat je iemand z'n berichten pas snapt als je die persoon een beetje kent. Dit is een openbaar forum, geen besloten eetclub.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-12-21 18:23 



 
Profiel   

Eleeke schreef
Karl66 schreef
De valuta van een land wordt ondersteund door de waarde van dat land. Cryptomunten worden alleen maar ondersteund door het geloof dat ze wat waard zijn. Windhandel dus.

Zullen we die discussie niet hier houden?
Ik waardeer je Corona inbreng heel erg en vind ik altijd mooi genuanceerd en onderbouwd.

Crypto ligt een stuk genuanceerder dan zoals jij het nu brengt, naar mijn mening.


Je hebt gelijk, crypto hoort niet in dit topic thuis. Als mensen het daar over willen hebben, dan kunnen ze beter een ander topic openen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-12-21 18:57 



 
Profiel   

Relaxed schreef
imaudy schreef
Je hebt anders maar 2 minuten nodig voordat je een reactie geven hebt :D


Ik heb weekend en dus lekker alle tijd om te bokken met een slechte kerstfilm op de achtergrond ;)

Jij zit achter de geraniums, geef het nou maar gewoon toe }> }> }>

Dat mensen gaan bijhouden hoe snel anderen op hun post reageren.
Koekoek.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-12-21 18:58 



 

Askja schreef
Relaxed schreef

Ik heb weekend en dus lekker alle tijd om te bokken met een slechte kerstfilm op de achtergrond ;)

Jij zit achter de geraniums, geef het nou maar gewoon toe }> }> }>

Dat mensen gaan bijhouden hoe snel anderen op hun post reageren.
Koekoek.


Ok ok je hebt gelijk :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-12-21 19:05 



 
Profiel   

:D

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-12-21 19:10 



 
Profiel   

Askja schreef
:D


Jij verstopt je geraniums in de schuur? Ben daar wel eens geweest trouwens, toen punktur daar nog zat :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-12-21 19:11 



 
Profiel   

Links om of rechts om, 1 ding is zeker, HC weet de boel altijd lekker op te schudden en dat kan ik eigenlijk wel waarderen van HC.
Ook omdat er soms een beetje een sfeer hangt van ''ons topic'' bij een aantal deelnemers.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-12-21 19:12 



 
Profiel   

CharleyT schreef
Links om of rechts om, 1 ding is zeker, HC weet de boel altijd lekker op te schudden en dat kan ik eigenlijk wel waarderen van HC.
Ook omdat er soms een beetje een sfeer hangt van ''ons topic'' bij een aantal deelnemers.

Dat ben ik helemaal met je eens :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-12-21 19:13 



 
Profiel   

CharleyT schreef
Links om of rechts om, 1 ding is zeker, HC weet de boel altijd lekker op te schudden en dat kan ik eigenlijk wel waarderen van HC.
Ook omdat er soms een beetje een sfeer hangt van ''ons topic'' bij een aantal deelnemers.

En een klein beetje afwijken is hardhandig buiten werken. :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-12-21 19:14 



 
Profiel   

imaudy schreef
Askja schreef
:D


Jij verstopt je geraniums in de schuur? Ben daar wel eens geweest trouwens, toen punktur daar nog zat :+
Das lang geleden dan :D
Ik heb alleen maar tuingeraniums.

Ach ja, een beetje leven in de brouwerij geeft señor HC wel met zijn kleurrijke taalgebruik en uitweidingen over zijn prive-leven.
Het is alleen jammer dat hij weinig open staat voor discussie, het is vooral eenrichtingverkeer met een air van neerbuigende alwetendheid.

Weer on topic, er gaat blijkbaar steeds meer desinformatie rond over vaccineren:
https://nos.nl/artikel/2408187-niet-gev ... ie-krijgen

Uit het artikel:
Citaat
Zo gaan er verhalen rond over een hogere kans op doodgeboorte bij zwangerschap. "Er komt bijna niks harder binnen bij jonge vrouwen dan dat er iets met je kindje gebeurt", zegt huisarts Leenstra. "Het is totaal niet waar, maar je moet elf doelpunten scoren om dat recht te zetten."

Onbegrijpelijk, blijkbaar gaan dit soort broodje aap verhalen er bij sommigen meer in dan het keiharde gegeven dat er een aantal ongevaccineerde zwangere vrouwen met corona op de IC is beland.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-12-21 19:39 



 
Profiel   

CharleyT schreef
Links om of rechts om, 1 ding is zeker, HC weet de boel altijd lekker op te schudden en dat kan ik eigenlijk wel waarderen van HC.
Ook omdat er soms een beetje een sfeer hangt van ''ons topic'' bij een aantal deelnemers.

Waarderen lang niet altijd, er om lachen en hoofdschudden wel. En begrijpen ? Nou dat vraag ik me af want hij gooit er soms van alles in, van crypto tot angsthaas en volgens mij heb ik zijn tactiek door.
Bij tegenwoord is negen van de tien keer : Lezen :)* maar echt , zijn posts hobbelen net zo adhd van boven naar beneden als z’n avatar!

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-12-21 19:40 



 
Profiel   

Dr Tempelman vanuit Zuid-Afrika over de omikron variant.
Die man zegt heel erg zinnige dingen. Vind ik dan toch :D

https://www.hln.be/dossier-coronavirus- ... ~ad0e03a3/

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-12-21 19:41 



 
Profiel   

Sodeknetter ik ben mij net rot geschrokken, met honden uitlaten liep ik een kennisje tegen het lijf.
Meiske is 24 en vorig jaar via carinova de zorg ingestroomd.

Ze liep met rollator en heel ongelukkig...heeft ze long covid en is nog 1 week in revalidatie kliniek en de andere week thuis...

Altijd hypermobiel geweest en dat met corona was geen goede combinatie..

Zet je weer met 2 voeten op de grond

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-12-21 20:00 



 
Profiel   

Askja schreef
Weer on topic, er gaat blijkbaar steeds meer desinformatie rond over vaccineren:
https://nos.nl/artikel/2408187-niet-gev ... ie-krijgen

Uit het artikel:
Citaat
Zo gaan er verhalen rond over een hogere kans op doodgeboorte bij zwangerschap. "Er komt bijna niks harder binnen bij jonge vrouwen dan dat er iets met je kindje gebeurt", zegt huisarts Leenstra. "Het is totaal niet waar, maar je moet elf doelpunten scoren om dat recht te zetten."

Onbegrijpelijk, blijkbaar gaan dit soort broodje aap verhalen er bij sommigen meer in dan het keiharde gegeven dat er een aantal ongevaccineerde zwangere vrouwen met corona op de IC is beland.


Ja, dat is helaas echt waar. Mijn schoonzusje is hier een voorbeeld van. Weigerde zich eerder al te laten vaccineren, nu ze zwanger is (gepland) peinst ze er helemaal niet over. Ik hoop maar dat alles goed gaat..

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-12-21 20:01 



 
Profiel   

Echwel schreef
Sodeknetter ik ben mij net rot geschrokken, met honden uitlaten liep ik een kennisje tegen het lijf.
Meiske is 24 en vorig jaar via carinova de zorg ingestroomd.

Ze liep met rollator en heel ongelukkig...heeft ze long covid en is nog 1 week in revalidatie kliniek en de andere week thuis...

Altijd hypermobiel geweest en dat met corona was geen goede combinatie..

Zet je weer met 2 voeten op de grond


Ik kan het me voorstellen. Heftig hoor! Dat is dus precies de reden dat ik voorzichtig ben, door aandoening oa hypermobiel en dus gewaarschuwd dat covid bij mij wel ernstig kan zijn in de vorm van verminderde belastbaarheid en dus idd iets simpels als lopen. En ik weet na al die jaren dat ik zulke terugvallen niet meer bovenop kom. Ik hoop heel hard dat zij dat uiteindelijk wel weer komt. Wat enorm sneu ook, zeg...

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-12-21 20:05 



 
Profiel   

MWM ik ben er ook best wel flabbergasted van..
Zie nu echt de gevolgen bij jonge mensen, ze werd ziek voordat er vaccinaties voor haar leeftijdsgroep waren

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-12-21 20:07 



 
Profiel   

imaudy schreef
Electra63 schreef


Dat zou niet nodig moeten zijn.
Iedereen zou je berichten moeten kunnen begrijpen.

Wat open mind betreft?
Dat vind ik juist niet, behalve misschien wat sex betreft, al kan dat gewoon provoceren of fantaseren zijn. :D


Nee, daarmee geeft hij aan dat hij nog een leven heeft buiten de corona topics :')
Met alle respect, maar een aantal van jullie is er ook echt de hele dag mee bezig!


Wat wil je daar mee zeggen?
Ik heb vandaag pas om half 4 gereageerd en gistermorgen om 11 uur ofzo voor het laatst? Ik heb een druk leven. Op Bokt kijk ik, als ik op de bank zit met een bakkie koffie of ergens op wacht ;)

Maa grappig dat je denkt, dat een bejaarde op een berg een heel spannend sexleven kan hebben, ik vind het alleen niet altijd gepast op een paardenforum waar veel jonge meisjes ziten.
Er zijn vast andere fora, waar swingers zitten :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-12-21 20:11 



 
Profiel   

bigone schreef
CharleyT schreef
Links om of rechts om, 1 ding is zeker, HC weet de boel altijd lekker op te schudden en dat kan ik eigenlijk wel waarderen van HC.
Ook omdat er soms een beetje een sfeer hangt van ''ons topic'' bij een aantal deelnemers.

Waarderen lang niet altijd, er om lachen en hoofdschudden wel. En begrijpen ? Nou dat vraag ik me af want hij gooit er soms van alles in, van crypto tot angsthaas en volgens mij heb ik zijn tactiek door.
Bij tegenwoord is negen van de tien keer : Lezen :)* maar echt , zijn posts hobbelen net zo adhd van boven naar beneden als z’n avatar!

Ik vind dat je echt een eindje over de schreef gaat hoor . Kunnen we het gezellig houden?

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-12-21 20:23 



 
Profiel   

Kan het onderwerp HC nu afgesloten worden?

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-12-21 20:33 



 
Profiel   

In Wenen was vandaag een protest met 40.000 mensen, dat schiet dan ook lekker op met zo‘n „lockdown“.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-12-21 23:18 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 79 van de 505 [ 12623 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82 ... 505  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen