Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 19 van de 53 [ 1316 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 53  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Viruswaanzin #2

 
Profiel   

Earth schreef
[

Waar ik me momenteel over verbaas, is dat mensen denken dat de gebeurtenissen rondom de Voice een rookgordijn zijn om de 2G er stiekem doorheen te drukken. Een soort brood met spelen effect, geef de mensen brood, dan zien ze het grote plaatje niet. Ga maar eens kijken op fb, onder elke post van een nieuwssite over de Voice staat wel zo'n reactie :') Het is gewoon heel grappig :P

Momenteel ligt de online bankieren van rabobank er uit.. Storing. De eerste Great Reset opmerkingen heb ik al voorbij zien komen hoor.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-01-22 13:14 



 
Profiel   

Winged schreef
Earth schreef
[

Waar ik me momenteel over verbaas, is dat mensen denken dat de gebeurtenissen rondom de Voice een rookgordijn zijn om de 2G er stiekem doorheen te drukken. Een soort brood met spelen effect, geef de mensen brood, dan zien ze het grote plaatje niet. Ga maar eens kijken op fb, onder elke post van een nieuwssite over de Voice staat wel zo'n reactie :') Het is gewoon heel grappig :P

Momenteel ligt de online bankieren van rabobank er uit.. Storing. De eerste Great Reset opmerkingen heb ik al voorbij zien komen hoor.


DAT vind ik het moeilijkste van deze tijd. Al die onzin verhalen die vanwege Internet en social media een te groot publiek bereikt die het allemaal maar geloven. Ik hoop zo dat de algoritmes aangepakt kunnen worden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-01-22 14:36 



 

Er is gisteren een man onwel geworden na de vaccinatie en in het ziekenhuis overleden, dan lees je op Facebook.. Allemaal de schuld van Hugo :n Manman wat een idioten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-01-22 14:49 



 
Profiel   

Wat verdrietig voor de man en de familie. Dat zullen ze wel goed onderzoeken want dat is natuurlijk wel erg heftig.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-01-22 17:39 



 
Profiel   

Ja dat is wel heel sneu. Is natuurlijk weer voer voor de anti-vaxxers.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-01-22 17:54 



 

Ja vreselijk en dit moet ook zeker goed uitgezocht worden.. Maar de reacties onder dat bericht, bizar :n

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-01-22 17:58 



 
Profiel   

facebook schreef
Als er nou stond man overleden na positief getest te zijn dan zijn er mensen die meteen een prik willen gaan halen want Covid 19 is zo gevaarlijk maar als iemand overlijdt na een vaccinatie dan wuift iedereen het weg en zijn er vele oorzaken behalve het vaccin


Ik vond specifiek deze reactie ook wel bijzonder. We hebben al bijna 2 jaar nu dat er vrijwel iedere dag iemand dat iemand overlijdt door covid19. Er zijn allang geen mensen meer die vanwege een nieuwsbericht dat iemand overleden is na positieve test opeens toch dat vaccin gaan halen. Het aantal sterfgevallen voor die dag wordt als getal aangehoord en weer vergeten. Maar wanneer er dan bij één sterfgeval kort na vaccinatie niet direct door iedereen wordt gezegd dat de vaccins gevaarlijk zijn, is dat raar.

Het is vreselijk voor de nabestaanden en het moet absoluut ook zorgvuldig onderzocht worden (mits de familie daar toestemming voor geeft), maar als er na 32 miljoen prikken in Nederland 1 persoon fataal onwel geworden direct na het zetten, is dat inderdaad geen aanwijzing dat de vaccinaties levensgevaarlijk zijn.
Daarmee doe ik overigens niets af aan de paar personen eerder die vanwege bijwerkingen door AZ en JJ overleden zijn, of de paar die de ruggenmergontsteking hebben gekregen na de vector-vaccins. Want ook deze mensen tellen mee, maar zijn niet bepaald direct na het prikken omgevallen.

Dat iemand die na vaccineren overleden is een nieuwsbericht is, geeft eigenlijk aan hoe zeldzaam het is. Die cijfers van het aantal covid-sterfgevallen worden enkel nog tussen neus en lippen door genoemd en kijkt vrijwel niemand dus meer naar.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-01-22 19:04 



 
Profiel   

Toeval denk ik. Net als die vrouw uit Tsjechië die overleed nadat ze Covid had gehad en zich weer goed genoeg voelde voor een wandelingetje.
Dat werd juist weer aangegrepen door de pro-vax groep.

https://www.bbc.com/news/world-europe-60050996

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-01-22 19:10 



 
Profiel   

mysa schreef
Toeval denk ik. Net als die vrouw uit Tsjechië die overleed nadat ze Covid had gehad en zich weer goed genoeg voelde voor een wandelingetje.
Dat werd juist weer aangegrepen door de pro-vax groep.

https://www.bbc.com/news/world-europe-60050996


In welke zin? Dat wandelen dodelijk is? :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-01-22 19:13 



 
Profiel   

Mizora schreef
facebook schreef
Als er nou stond man overleden na positief getest te zijn dan zijn er mensen die meteen een prik willen gaan halen want Covid 19 is zo gevaarlijk maar als iemand overlijdt na een vaccinatie dan wuift iedereen het weg en zijn er vele oorzaken behalve het vaccin


Ik vond specifiek deze reactie ook wel bijzonder. We hebben al bijna 2 jaar nu dat er vrijwel iedere dag iemand dat iemand overlijdt door covid19. Er zijn allang geen mensen meer die vanwege een nieuwsbericht dat iemand overleden is na positieve test opeens toch dat vaccin gaan halen. Het aantal sterfgevallen voor die dag wordt als getal aangehoord en weer vergeten. Maar wanneer er dan bij één sterfgeval kort na vaccinatie niet direct door iedereen wordt gezegd dat de vaccins gevaarlijk zijn, is dat raar.

Het is vreselijk voor de nabestaanden en het moet absoluut ook zorgvuldig onderzocht worden (mits de familie daar toestemming voor geeft), maar als er na 32 miljoen prikken in Nederland 1 persoon fataal onwel geworden direct na het zetten, is dat inderdaad geen aanwijzing dat de vaccinaties levensgevaarlijk zijn.
Daarmee doe ik overigens niets af aan de paar personen eerder die vanwege bijwerkingen door AZ en JJ overleden zijn, of de paar die de ruggenmergontsteking hebben gekregen na de vector-vaccins. Want ook deze mensen tellen mee, maar zijn niet bepaald direct na het prikken omgevallen.

Dat iemand die na vaccineren overleden is een nieuwsbericht is, geeft eigenlijk aan hoe zeldzaam het is. Die cijfers van het aantal covid-sterfgevallen worden enkel nog tussen neus en lippen door genoemd en kijkt vrijwel niemand dus meer naar.


Zijn natuurlijk veel meer verhalen van:
https://www.youtube.com/watch?v=Rix90mSKzjY

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-01-22 19:18 



 
Profiel   

Cowboy55 schreef
mysa schreef
Toeval denk ik. Net als die vrouw uit Tsjechië die overleed nadat ze Covid had gehad en zich weer goed genoeg voelde voor een wandelingetje.
Dat werd juist weer aangegrepen door de pro-vax groep.

https://www.bbc.com/news/world-europe-60050996


In welke zin? Dat wandelen dodelijk is? :+


Dan leefde ik al heel lang niet meer.
Naja, ze wilde dus per se niet gevaccineerd en wel graag besmet worden en dat lukte, dus daar was ze blij mee. En toen ze opstond voor een wandelingetje viel ze dus om. Dood.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-01-22 19:22 



 
Profiel   

mysa schreef
Toeval denk ik. Net als die vrouw uit Tsjechië die overleed nadat ze Covid had gehad en zich weer goed genoeg voelde voor een wandelingetje.
Dat werd juist weer aangegrepen door de pro-vax groep.

https://www.bbc.com/news/world-europe-60050996


Ik denk inderdaad dat beiden "kampen" dit misbruiken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-01-22 19:28 



 
Profiel   

Weer een duidelijk voorbeeld van klassen justitie.
Vooral het feit dat de vrouw die het filmde terwijl ze hem nog kalmeerde ook 4 maanden krijgt.

https://nos.nl/artikel/2413736-half-jaa ... kaag-stond

Het zijn gewoon extreem hoge straffen als je het vergelijkt met andere straffen. Je gaat je toch wel af vragen wat speelt er achter de schermen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-01-22 22:41 



 

Kalmeerde... Hou toch op, dat mens is net zo'n rellert als hij. Haar man was neergeschoten bij de rellen in Rotterdam, daar deden ze zeker ook niks :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-01-22 22:54 



 
Profiel   

Loretta schreef
Weer een duidelijk voorbeeld van klassen justitie.
Vooral het feit dat de vrouw die het filmde terwijl ze hem nog kalmeerde ook 4 maanden krijgt.

https://nos.nl/artikel/2413736-half-jaa ... kaag-stond

Het zijn gewoon extreem hoge straffen als je het vergelijkt met andere straffen. Je gaat je toch wel af vragen wat speelt er achter de schermen?



Zal vast weer een complot zijn. Die rechter zal ook wel het bloed van babies drinken. :roll:

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-01-22 23:06 



 
Profiel   

Ach wel nee, die Eline van t N van onrechtTV staat overal met haar neus vooraan bij elke demonstratie, jut overal de boel enorm op en waarom sta je in vredesnaam met een fakkel bij Kaag dr huis en ga je dat filmen. En dan zogenaamd niet voor onrechtTV maar omdat het moest van Max. Yeah right. Groot gelijk heeft die rechter.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-01-22 23:10 



 
Profiel   

Loretta schreef
Weer een duidelijk voorbeeld van klassen justitie.
Vooral het feit dat de vrouw die het filmde terwijl ze hem nog kalmeerde ook 4 maanden krijgt.

https://nos.nl/artikel/2413736-half-jaa ... kaag-stond

Het zijn gewoon extreem hoge straffen als je het vergelijkt met andere straffen. Je gaat je toch wel af vragen wat speelt er achter de schermen?

Dit komt omdat een politicus gewoon veilig mag wonen / leven. Daarom wordt dit zo zwaar gestraft. Het is niet een actie tegen Kaag maar eigenlijk terrorisme tegen de democratie. Hopelijk schrikt het de wappies goed af en laten ze politici met rust.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-01-22 23:11 



 
Profiel   

En ook dat: ‘het was niet de bedoeling om te bedreigen’.
Nee, hoe denk je dan dat het overkomt als je voor Kaag dr huis staat met een fakkel :?
Als een gezellig theekransje :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-01-22 23:13 



 
Profiel   

Cowboy55 schreef
Loretta schreef
Weer een duidelijk voorbeeld van klassen justitie.
Vooral het feit dat de vrouw die het filmde terwijl ze hem nog kalmeerde ook 4 maanden krijgt.

https://nos.nl/artikel/2413736-half-jaa ... kaag-stond

Het zijn gewoon extreem hoge straffen als je het vergelijkt met andere straffen. Je gaat je toch wel af vragen wat speelt er achter de schermen?



Zal vast weer een complot zijn. Die rechter zal ook wel het bloed van babies drinken. :roll:


Waar slaat dat nu weer op. Het is toch niet uit te leggen nu opeens zulke zware straffen. Wanneer een gewelddadige ex het huis verbouwt krijgt die daarvoor hooguit een taakstrafje. Ik snap niet wat dat met babybloed te maken heeft.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-01-22 23:15 



 

verootjoo schreef
En ook dat: ‘het was niet de bedoeling om te bedreigen’.
Nee, hoe denk je dan dat het overkomt als je voor Kaag dr huis staat met een fakkel :?
Als een gezellig theekransje :+


Ja ff goed bijschijnen tijdens het bakkie koffie :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-01-22 23:15 



 
Profiel   

Loretta schreef
Waar slaat dat nu weer op. Het is toch niet uit te leggen nu opeens zulke zware straffen. Wanneer een gewelddadige ex het huis verbouwt krijgt die daarvoor hooguit een taakstrafje. Ik snap niet wat dat met babybloed te maken heeft.


Kaag is niet een willekeurige ex, maar een lid van de tweede kamer.
Een dreigement naar haar is een aanslag op de democratie.

En als je dit niet wil zien als een ernstig delict ben je blind.
En zijn al veel politici die bescherming nodig hebben vanwege hun werk. Zulke grapjes worden zeer hoog opgenomen en terecht.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-01-22 23:20 



 
Profiel   

verootjoo schreef
Loretta schreef
Waar slaat dat nu weer op. Het is toch niet uit te leggen nu opeens zulke zware straffen. Wanneer een gewelddadige ex het huis verbouwt krijgt die daarvoor hooguit een taakstrafje. Ik snap niet wat dat met babybloed te maken heeft.


Kaag is niet een willekeurige ex, maar een lid van de tweede kamer.
Een dreigement naar haar is een aanslag op de democratie.

En als je dit niet wil zien als een ernstig delict ben je blind.
En zijn al veel politici die bescherming nodig hebben vanwege hun werk. Zulke grapjes worden zeer hoog opgenomen en terecht.


Klassenjustitie dus

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-01-22 23:24 



 
Profiel   

@Loretta,
Die vent had al eerder bij de Jonge voor de deur gestaan.
Kaag en De Jonge hebben beide een gezin met kinderen.

Prima, dat ze eindelijk harder gaan straffen.
Alles staat ook op beeld.

Maar jij slaat echt door met je theorieën.
Je bent zo wantrouwend en ontevreden.
Je kan beter een tijdje SM negeren.
Lijkt me niet goed voor je gezondheid.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-01-22 23:25 



 
Profiel   

Ik snap niet waarom agressief gedrag goed gepraat wordt. Agressie is never nooit de oplossing. Zo'n iemand zet zich zelf enorm voor gek.

Niemand in dit land zou zich bedreigd of onveilig moeten voelen. De mensen in de politiek zijn geen aliens , maar mensen net als jij en ik en ook die hebben dezelfde gevoelens als jij en ik.

Tja als iemand constant dezelfde fout maakt worden de straffen zwaarder. Ik denk dat deze meneer al heel wat lichte taakstraffen heeft gehad.

Ik ben zeker al meer van de aanpak van criminelen in welke vorm dan ook. Je gedraagt je gewoon , en als je het niet met Nederland eens bent hup moven naar een ander land waar je wel in kunt vinden.

Snap dat gezeur nooit zo , verhuis dan lekker naar een ander land als je denkt het daar beter te kunnen treffen. Gaat als verwende Nederlander nog vies tegenvallen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-01-22 23:26 



 
Profiel   

Nee hoor. Geen klassenjustitie. Een wetgeving die de democratie beschermt, aangezien dat het grootste goed is.

Idem met de moord op Pim Fortuyn.

De rechter voert overigens gewoon de wetgeving die wij hebben uit hè. Die verzint niet zelf die straffen per zaak.
De wetgeving wordt dan weer beheerd en gecontroleerd door de hoge raad. Ook daar hebben Mark en Hugo/overheid/kabinet lang niet alles over te zeggen.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-01-22 23:29 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 19 van de 53 [ 1316 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 53  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen