Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 20 van de 53 [ 1316 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 ... 53  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Viruswaanzin #2

 
Profiel   

verootjoo schreef
Nee hoor. Geen klassenjustitie. Een wetgeving die de democratie beschermt, aangezien dat het grootste goed is.

Idem met de moord op Pim Fortuyn.

De rechter voert overigens gewoon de wetgeving die wij hebben uit hè. Die verzint niet zelf die straffen per zaak.
De wetgeving wordt dan weer beheerd en gecontroleerd door de hoge raad. Ook daar hebben Mark en Hugo/overheid/kabinet lang niet alles over te zeggen.


Sterker nog, daar hebben ze ten principale NIKS over te zeggen. Scheiding der machten, Trias Politica, dat soort dingen.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-01-22 22:33 



 
Profiel   

Electra63 schreef
@Loretta,
Die vent had al eerder bij de Jonge voor de deur gestaan.
Kaag en De Jonge hebben beide een gezin met kinderen.

Prima, dat ze eindelijk harder gaan straffen.
Alles staat ook op beeld.

Maar jij slaat echt door met je theorieën.
Je bent zo wantrouwend en ontevreden.
Je kan beter een tijdje SM negeren.
Lijkt me niet goed voor je gezondheid.


Ik heb geen theorie genoemd. Ik heb alleen afgevraagd wat er stiekem besproken is. Kaag heeft veel invloed.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-01-22 22:34 



 
Profiel   

Welke invloed doel je dan op?

Veel rechtszaken zijn openbaar, als je het niet vertrouwd kan je mee kijken, misschien is dat wat.

Het is hier Flikken Maastricht niet en de rechtspraak staat los van de overheid. Deze zaak is gewoon behandeld conform onze wet voorschrijft.

Als die rechter ineens hele andere straffen gaat voorschrijven was advocatenland nu te klein geweest en had die rechter wel een probleem.

En as de veroordeelde denkt dat de rechter het fout heeft gedaan kan ie nog in hoger beroep en kijkt er een andere rechter nogmaals naar.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-01-22 22:38 



 
Profiel   

Op rechtspraak en wetten heeft Kaag geen directe invloed. En trouwens advocaten en rechters zelf worden ook zo goed verdedigd door de wet. Dus niet alleen politici. Het is heel belangrijk dat mensen in het democratische stelsel gewoon hun gang kunnen gaan.

Flippie krijgt ook een zwaardere straf als hij bij een verkiezingslocatie inbreekt, fraudeert en/of iets anders strafbaars dan bijvoorbeeld bij een bank. Omdat het belangrijk is dat de democratie kan blijven draaien.

Dat kan niet als mensen zoals de fakkel drager mensen bedreigen waardoor dir in gevaar komt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-01-22 22:43 



 
Profiel   

Citaat
Half jaar cel voor man die met fakkel bij huis van Sigrid Kaag stond - https://nos.nl/l/2413736

Ik zag net een stukje hiervan bij het 8 uur journaal.

Als ik daar rechter was geweest had ik hem linea recta levenslang naar het gekkenhuis gestuurd.
Laat ik het er maar bij houden dat het een hele bijzondere man is :x

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-01-22 22:48 



 
Profiel   

Roodvos schreef
Citaat
Half jaar cel voor man die met fakkel bij huis van Sigrid Kaag stond - https://nos.nl/l/2413736

Ik zag net een stukje hiervan bij het 8 uur journaal.

Als ik daar rechter was geweest had ik hem linea recta levenslang naar het gekkenhuis gestuurd.
Laat ik het er maar bij houden dat het een hele bijzondere man is :x


Het gekkenhuis kan die nog wel beter van worden. Als hij weer uit de gevangenis komt is hij nog gekker.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-01-22 22:50 



 
Profiel   

MarlindeRooz schreef
Op rechtspraak en wetten heeft Kaag geen directe invloed. En trouwens advocaten en rechters zelf worden ook zo goed verdedigd door de wet. Dus niet alleen politici. Het is heel belangrijk dat mensen in het democratische stelsel gewoon hun gang kunnen gaan.

Flippie krijgt ook een zwaardere straf als hij bij een verkiezingslocatie inbreekt, fraudeert en/of iets anders strafbaars dan bijvoorbeeld bij een bank. Omdat het belangrijk is dat de democratie kan blijven draaien.

Dat kan niet als mensen zoals de fakkel drager mensen bedreigen waardoor dir in gevaar komt.


Het zal Flippie ook niet helpen qua strafmaat dat ie voor de Rechtbank nog steeds vindt dat ie in zijn recht staat en dat ie (in essentie) aangeeft dat ie niet gaat stoppen met zijn acties. In combinatie met zijn psychiatrische klachten (zijn woorden) wordt de volgende stop waarschijnlijk TBS. Maar dat is iets voor de toekomst.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-01-22 22:51 



 
Profiel   

En Baudet staat op de foto met hem.
Maar ja, Baudet staat ook op de foto met bruinhemden, met hooligans en leden van Pegida. ;)

Die man heeft natuurlijk psychische hulp nodig.
Waarschijnlijk is hij misschien ook wel zwak-beschaafd en daardoor zeer beinvloedbaar.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-01-22 22:59 



 
Profiel   

Als je aanleg hebt voor psychoses moet je wegblijven van drugs……

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-01-22 23:02 



 
Profiel   

Electra63 schreef
En Baudet staat op de foto met hem.
Maar ja, Baudet staat ook op de foto met bruinhemden, met hooligans en leden van Pegida. ;)

Die man heeft natuurlijk psychische hulp nodig.
Waarschijnlijk is hij misschien ook wel zwak-beschaafd en daardoor zeer beinvloedbaar.

Geniaal :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-01-22 23:03 



 
Profiel   

Roodvos schreef
Electra63 schreef
En Baudet staat op de foto met hem.
Maar ja, Baudet staat ook op de foto met bruinhemden, met hooligans en leden van Pegida. ;)

Die man heeft natuurlijk psychische hulp nodig.
Waarschijnlijk is hij misschien ook wel zwak-beschaafd en daardoor zeer beinvloedbaar.

Geniaal :')


Hoog ‘uil van Minerva’-gehalte. Also, autocorrect….. :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-01-22 23:06 



 
Profiel   

Overigens, respect voor de politici dat ze gewoon de Politie bellen voor dit soort mensen en hen het probleem laten oplossen binnen de wet. Zou bij mij wellicht anders aflopen als iemand met een brandende fakkel voor mijn hut staat te balken. Psychoot of niet.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-01-22 23:19 



 
Profiel   

Cowboy55 schreef
Overigens, respect voor de politici dat ze gewoon de Politie bellen voor dit soort mensen en hen het probleem laten oplossen binnen de wet. Zou bij mij wellicht anders aflopen als iemand met een brandende fakkel voor mijn hut staat te balken. Psychoot of niet.


Wat had je in gedachten? :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-01-22 23:31 



 
Profiel   

imaudy schreef
Cowboy55 schreef
Overigens, respect voor de politici dat ze gewoon de Politie bellen voor dit soort mensen en hen het probleem laten oplossen binnen de wet. Zou bij mij wellicht anders aflopen als iemand met een brandende fakkel voor mijn hut staat te balken. Psychoot of niet.


Wat had je in gedachten? :+


Belletje naar 112…..stuur effe de brandweer en een ambulance. Er loopt hier een halfnaakte man met een brandende fakkel door de straat. De fakkel moet geblust worden, vandaar de brandweer. De fakkel moet daarna verwijderd worden uit deze persoon’s reet, vandaar de ambulance. :D

Bottom (pun intended) line: bedreig mijn familie niet.

Maar nogmaals: respect voor mensen die dit correcter oplossen dan ik waarschijnlijk zou doen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-01-22 23:37 



 
Profiel   

Het probleem is niet dat hij bij Kaag voor het huis stond, het probleem is dat hij, door bedreiging, haar de mond wilde snoeren. En dat hij daarmee de mond van al haar kiezers snoert. Dat is het grote verschil met het bedreigen van een enkel individu.

Ik ben geloof ik niet zo'n fan van Kaag of D66. Ik wil ook op elk moment en met alle liefde het debat aangaan waarom hun ideeën volgens mij slecht voor Nederland zijn. En dat is de manier waarop je in een democratie en rechtsstaat met elkaar om hoort te gaan, op basis van denkbeelden met elkaar in debat gaan en op die manier de mening van mensen proberen te wijzigen. Maar wat niet de bedoeling is, is door dreiging andere mensen en op die manier andere denkbeelden de mond proberen te snoeren.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-01-22 23:41 



 
Profiel   

Karl66 schreef
Het probleem is niet dat hij bij Kaag voor het huis stond, het probleem is dat hij, door bedreiging, haar de mond wilde snoeren. En dat hij daarmee de mond van al haar kiezers snoert. Dat is het grote verschil met het bedreigen van een enkel individu.

Ik ben geloof ik niet zo'n fan van Kaag of D66. Ik wil ook op elk moment en met alle liefde het debat aangaan waarom hun ideeën volgens mij slecht voor Nederland zijn. En dat is de manier waarop je in een democratie en rechtsstaat met elkaar om hoort te gaan, op basis van denkbeelden met elkaar in debat gaan en op die manier de mening van mensen proberen te wijzigen. Maar wat niet de bedoeling is, is door dreiging andere mensen en op die manier andere denkbeelden de mond proberen te snoeren.


Dat bedoel ik. Ik heb niks met Kaag. Maar je komt niet met een fakkel en een cameramuts naar mijn huis of iemand ander’s huis om de psychoot uit te hangen. Punt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-01-22 23:47 



 
Profiel   

Hij stond nu bij Kaag, maar een week eerder bij De Jonge voor de deur.
Zo'n man heeft maar een duwtje nodig en de gevolgen kunnen desastreus zijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-01-22 00:07 



 
Profiel   

Volgens mij was de rechtzaak grotendeels via twitter te volgen.. daaruit bleek vrij duidelijk wat de rechter ervan vond..

Overigens, in de laatste podcast van Kees vd Spek kwamen ook nog best interessante dingen voorbij over mensen die nu 'wappie' zijn, maar die al jarenlang anti van alles zijn en steeds iets nieuws verzinnen...(Demmink kwam ook ter sprake)
Hij had het ook over een uitzending (programma? ik weet niet meer precies wat hij zei, ik moet het even terugluisteren) waarin uitgezocht is dat er gewoon groepen mensen zijn (in NL) die willens en wetens mis informatie via de socials verspreiden....dat is gewoon een soort industrie.

Ik heb echt wel een beetje medelijden met mensen die daarin geloven... ze worden echt an masse voor de gek gehouden.... en ze hebben eigenlijk geen idee... Daaruit blijkt ook maar weer dat ze dus zeggen 'doe je eigen onderzoek' want zelf weten ze gewoon echt niet waar hun zogenaamde wijsheid vandaan komt, ze papegaaien het gewoon na...

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-01-22 06:57 



 
Profiel   

Electra63 schreef
Hij stond nu bij Kaag, maar een week eerder bij De Jonge voor de deur.
Zo'n man heeft maar een duwtje nodig en de gevolgen kunnen desastreus zijn.


Wat zo'n man echt nodig heeft dat is een goede behandeling in een GGZ instelling. Maar nee, we sluiten zo iemand liever een half jaartje op waarna die nog geradicaliseerder naar buiten komt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-01-22 08:07 



 
Profiel   

Electra63 schreef
Hij stond nu bij Kaag, maar een week eerder bij De Jonge voor de deur.
Zo'n man heeft maar een duwtje nodig en de gevolgen kunnen desastreus zijn.


Precies. Ik heb een stuk van de rechtzaak gezien. De man verklaarde o.a gepassioneerd dat hij dit blijft doen, ongeacht de hoogte van de straf. Dat hij hiertoe gezonden is.
Deze rechter kan helaas geen Pieterbaan onderzoek afdwingen want die bevoegdheid heeft hij niet.
Want als iemand "opdrachten" krijgt naar eigen zeggen en gezonden is en het weer gaat doen, dan vind ik het een gevaarlijke man.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-01-22 08:59 



 
Profiel   

pien_2010 schreef
Electra63 schreef
Hij stond nu bij Kaag, maar een week eerder bij De Jonge voor de deur.
Zo'n man heeft maar een duwtje nodig en de gevolgen kunnen desastreus zijn.


Precies. Ik heb een stuk van de rechtzaak gezien. De man verklaarde o.a gepassioneerd dat hij dit blijft doen, ongeacht de hoogte van de straf. Dat hij hiertoe gezonden is.
Deze rechter kan helaas geen Pieterbaan onderzoek afdwingen want die bevoegdheid heeft hij niet.
Want als iemand "opdrachten" krijgt naar eigen zeggen en gezonden is en het weer gaat doen, dan vind ik het een gevaarlijke man.


Een Christen fundamentalist.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-01-22 09:07 



 
Profiel   

Loretta schreef
Electra63 schreef
Hij stond nu bij Kaag, maar een week eerder bij De Jonge voor de deur.
Zo'n man heeft maar een duwtje nodig en de gevolgen kunnen desastreus zijn.


Wat zo'n man echt nodig heeft dat is een goede behandeling in een GGZ instelling. Maar nee, we sluiten zo iemand liever een half jaartje op waarna die nog geradicaliseerder naar buiten komt.

Ik denk dat deze man echt wel op een psychiatrische afdeling word opgenomen en niet tussen de
gewone gevangen word gezet.
Die vrouw is net zo gestoord, heeft vier kinderen die ze heeft achtergelaten en zit vol in de complot wereld en stuurt die vent aan , dat zag je aan heel veel berichten van haar en hem op Twitter en andere sm kanalen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-01-22 09:22 



 
Profiel   

Sorry, off topic. De term sm-kanalen heb ik toch andere ideeën bij...

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-01-22 10:19 



 
Profiel   

Ik snap sommige virus waanzin aanhangers wel... ik zit nu naar de technische briefing te luisteren... maar zowel PVV als Haga hebben geen idee wat Van Dissel doet, en wie ze nou precies aan moeten spreken over het beleid...
Beide partijen hebben volgens mij altijd geroepen iets over privacy en willen nu precies weten wie er met welk vaccin of niet in het ziekenhuis ligt.. terwijl die gegevens vallen.. onder.... privacy... :+

Overigens, VanDissel... die man heeft nog steeds niet leren communiceren... pffff wat een stroperig verhaal...

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-01-22 10:57 



 
Profiel   

Van dissel is wetenschapper en kan gewoon niet in korte begrijpelijke taal uitleggen aan leken.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-01-22 11:23 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 20 van de 53 [ 1316 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 ... 53  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen