Corona patiënten op bokt?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
candalisa

Berichten: 3471
Geregistreerd: 02-08-10
Woonplaats: Wijchen

Re: Corona patiënten op bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-22 12:13

Ben je na 14 dagen niet meer besmettelijk of kan je opnieuw besmettelijk worden? Ik ben vandaag een beetje verkouden maar heb ik al die tijd niet echt gehad. Moet ik weer opnieuw thuis blijven?

Rennie89
Berichten: 37245
Geregistreerd: 18-07-08
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-22 12:31

Zijn er hier mensen die last van hun oren kregen? Voelt alsof het vol met water zit

Julia
Berichten: 24743
Geregistreerd: 22-02-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-22 12:35

marleen_usar schreef:
Hoe doen jullie dat met je dieren zoals paarden als je niet naar buiten mag.

Mijn man gaat met de hond in de auto naar het buitengebied waar we niemand tegenkomen, dat werkt nog het beste.

Ik moet zeggen dat het mij, ondanks dat ik gevaccineerd ben, echt nog wel tegenvalt. Aanhoudende hoge koorts, intense hoofdpijn en een keelpijn wat ik nog nooit zo heb meegemaakt. Slikken gaat amper meer, hals is ook helemaal dik.
Kan harde geluiden slecht hebben.

Hopelijk gaat het met iedereen hier snel weer wat beter! Sterkte allemaal!

candalisa

Berichten: 3471
Geregistreerd: 02-08-10
Woonplaats: Wijchen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-22 13:42

Rennie89 schreef:
Zijn er hier mensen die last van hun oren kregen? Voelt alsof het vol met water zit

Ja heb ik ook heel erg gehad een neus spray met zout oplossing werkte hier heel goed voor

marleen_usar

Berichten: 24644
Geregistreerd: 04-04-05
Woonplaats: Pernis

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-22 14:06

Die intense hoofdpijn herken ik helaas, is echt zo erg.

Esther_r20

Berichten: 2412
Geregistreerd: 18-06-05
Woonplaats: Beverwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-22 15:16

candalisa schreef:
Rennie89 schreef:
Zijn er hier mensen die last van hun oren kregen? Voelt alsof het vol met water zit

Ja heb ik ook heel erg gehad een neus spray met zout oplossing werkte hier heel goed voor


Ja en oorpijn ervan.
Alsof je in een vissenkom zit. Helaas werkte de neusspray hier niet. Neus was wel leeg, maar de overige holtes niet helaas

moyra

Berichten: 9658
Geregistreerd: 19-02-04

Re: Corona patiënten op bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-22 15:20

Ik ben ondertussen m'n smaak kwijt en als ik wel wat proef dan is het chemisch :r

marleen_usar

Berichten: 24644
Geregistreerd: 04-04-05
Woonplaats: Pernis

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-22 15:36

Oh dat is ook niet fijn zeg.

Rennie89
Berichten: 37245
Geregistreerd: 18-07-08
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-22 16:45

Esther_r20 schreef:
candalisa schreef:

Ja heb ik ook heel erg gehad een neus spray met zout oplossing werkte hier heel goed voor


Ja en oorpijn ervan.
Alsof je in een vissenkom zit. Helaas werkte de neusspray hier niet. Neus was wel leeg, maar de overige holtes niet helaas

Dat idd, oorpijn en alsof het dicht zit maar er is geen oorsmeer. Neus is idd ook ongeveer leeg maar mn oren en holtes voelen vol..

capopjekop

Berichten: 30649
Geregistreerd: 30-11-03

Re: Corona patiënten op bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-22 16:49

Geen oorpijn, maar ik heb wel een paar dagen uit het niets pijn aan m'n tandvlees gehad terwijl daar niks aan te zien was. En m'n rechter heup deed zeer. Na een paar dagen was het ook weer vanzelf over.

BloemBloem

Berichten: 16578
Geregistreerd: 21-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-22 17:49

Rennie89 schreef:
Zijn er hier mensen die last van hun oren kregen? Voelt alsof het vol met water zit


Ja, daar heb ik nog last van.

BloemBloem

Berichten: 16578
Geregistreerd: 21-05-03

Re: Corona patiënten op bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-22 17:49

Maar als ik het goed heb mag ik morgen weer naar buiten en dat ga ik zeker ook even doen. Moet toch een keer op krachten komen.

Rennie89
Berichten: 37245
Geregistreerd: 18-07-08
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-22 20:27

Ik probeer mijn herstelbeweging al enige dagen aan te maken (weet dat die na 11 dagen pas geldig is) maar er zijn geen positieve uitslagen bekend ofzo krijg ik als melding. Iemand anders ook problemen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-22 20:30

Rennie89 schreef:
Ik probeer mijn herstelbeweging al enige dagen aan te maken (weet dat die na 11 dagen pas geldig is) maar er zijn geen positieve uitslagen bekend ofzo krijg ik als melding. Iemand anders ook problemen?


Bij mij stond ie er meteen, alleen pas geldig 14 dagen later geloof ik.

Rennie89
Berichten: 37245
Geregistreerd: 18-07-08
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-22 20:33

Relaxed schreef:
Rennie89 schreef:
Ik probeer mijn herstelbeweging al enige dagen aan te maken (weet dat die na 11 dagen pas geldig is) maar er zijn geen positieve uitslagen bekend ofzo krijg ik als melding. Iemand anders ook problemen?


Bij mij stond ie er meteen, alleen pas geldig 14 dagen later geloof ik.

De melding

Afbeelding

En via cotonatest.nl staat gewoon positief

Afbeelding

Anoniem

Re: Corona patiënten op bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-22 20:39

Hmm dat had ik idd niet, misschien een storing?

capopjekop

Berichten: 30649
Geregistreerd: 30-11-03

Re: Corona patiënten op bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-22 20:46

Mss de app even opnieuw installeren? Ik kon toentertijd mijn 2e vaccinatie ook niet vinden. App opnieuw geïnstalleerd en toen vond hij hem wel

Rennie89
Berichten: 37245
Geregistreerd: 18-07-08
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-22 20:47

Ik heb geen idee, ik probeer het al de hele week :o ik ga maandag wel eff bellen want wil die code wel.

App is al verwijderd geweest en opnieuw geïnstalleerd

moyra

Berichten: 9658
Geregistreerd: 19-02-04

Re: Corona patiënten op bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-22 20:49

Bij mij stond hij er ook direct, overigens pas vanaf februari geldig.

kiki1976

Berichten: 16847
Geregistreerd: 17-04-10
Woonplaats: Kop van Noord Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-22 01:35

Rennie89 schreef:
Zijn er hier mensen die last van hun oren kregen? Voelt alsof het vol met water zit

Had ik onlangs met de gewone griep (diverse keren negatief getest) en niets leek echt ertegen te helpen.
Idd alsof je oren vol met water zaten, je voelde het gewoon bewegen als je bv je hoofd achterover legde.

Neusspray hielp niet, maar toch wel blijven gebruiken en daarnaast ben ik gaan stomen. Langzaam aan ging het steeds wat beter, maar is na ruim een maand nog niet 100% weg

Zebrastreep

Berichten: 9743
Geregistreerd: 27-08-19
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-22 02:11

Rennie89 schreef:
Ik heb geen idee, ik probeer het al de hele week :o ik ga maandag wel eff bellen want wil die code wel.

App is al verwijderd geweest en opnieuw geïnstalleerd


Collega van mij had er ook moeite mee om de code in de app te krijgen. Heeft er zeker wel 3x achteraan moeten bellen en uiteindelijk is het gelukt, maar met een hoop gedoe

Rennie89
Berichten: 37245
Geregistreerd: 18-07-08
Woonplaats: Den Haag

Re: Corona patiënten op bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-22 02:55

Ik word echt gestoord van die pijn, is net alsof ze non stop moeten poppen zoals in het vliegtuig en het gaat gewoon niet weg… heb dit al heel lang niet gehad… vroeger had ik echt zo vaak oorontstekingen, maar dit is echt lang niet meer gebeurd… straalt ook uit naar m’n hele gezicht (waar ik normaal al zenuwpijn heb).. pfffff

marleen_usar

Berichten: 24644
Geregistreerd: 04-04-05
Woonplaats: Pernis

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-22 10:16

Oh dat is echt erg ik voor je dat het snel beter gaat, bij mij werkt naproxen goed bij deze pijnen.

RoosvanBlue

Berichten: 1897
Geregistreerd: 30-04-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-22 10:26

Ah dat klinkt echt naar Rennie, sterkte. Heb ook nog van iemand anders gehoord dat het herstel bewijs er niet in kwam, weet niet waar dat aan lag maar denk dat je er wel een telefoontje aan moet wagen. Ik had hem binnen een paar uur na de uitslag al.

Ik begin op te knappen heb ik het idee. Word nog wel verrot wakker maar minder beroerd. Heb alleen nog een naar gevoel in mijn longen. Vooral als ik hoest en dan het inademen daarna voelt heel vervelend en kost moeite. Gisteren was ik heel benauwd. Heb gelukkig een saturatiemeter en vooralsnog heeft dat me steeds gerust gesteld. Had anders denk ik wel de HA of HAP gebeld op een paar momenten.

Kan nu goed door ademen *\o/*

candalisa

Berichten: 3471
Geregistreerd: 02-08-10
Woonplaats: Wijchen

Re: Corona patiënten op bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-22 10:31

Hopelijk gaat het snel beter rennie het is idd echt vervelend

Roos ik snap wat je bedoelt ik heb dat gevoel ook dat je wilt ademen en het laatste stukje niet gaat net al je niet lekker door kan gapen.

Ik heb nog heel erg last van mijn klieren die blijven dik en ik voel me echt hangerig en bleh