Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 106 van de 113 [ 2819 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109 ... 113  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Booster vaccinatie

 
Profiel   

Ik had ook dikke bult bij sleutelbeen. Die ging na paar dagen weg. Bult in oksel duurde wat langer.
3x pfizer
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-22 17:01 



 
Profiel   

Ik lig anderhalve week later in het ziekenhuis met een opgevlamde astma....
Ben 3 dagen ziek geweest, 2 dagen daarna begonnen met hoesten en daarna werd ik stik benauwd en ben ik gisteren opgenomen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-22 17:30 



 
Profiel   

ivy_power89 schreef
Ik lig anderhalve week later in het ziekenhuis met een opgevlamde astma....
Ben 3 dagen ziek geweest, 2 dagen daarna begonnen met hoesten en daarna werd ik stik benauwd en ben ik gisteren opgenomen.


Van de vaccinatie? Wat heftig! Of heb je nog een corona besmetting te pakken?

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-22 17:35 



 
Profiel   

Nee, 2 zelftesten en een pcr test in het zh. Geen corona, wel typische klachten waarvoor ik 3 maanden eerder ook al 2 weken heb mogen logeren in het zh.

Ik heb mijn twijfels over een vervolg booster hier al uitgesproken omdat ik er zo ziek van was, maar na dit grapje (al is het niet 100% zeker dat het door de booster komt, maar iets heeft mn astma geprikkeld) denk ik dat ik dan voorlopig maar even niet op vakantie ga, of uit eten als dat enkel nog mag met een vaccinatie

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-22 17:38 



 
Profiel   

Vervelend Ivy!
Hier is de dikke oksel eindelijk weg na ruim 2 weken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-22 17:47 



 
Profiel   

Het gekke is dat ik die phizer prik pijnlijker is in mijn arm,,dan de Janssen prik was.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-22 19:42 



 
Profiel   

sterregoud schreef
Het gekke is dat ik die phizer prik pijnlijker is in mijn arm,,dan de Janssen prik was.


Dat is balen. Bij mij was het juist omgekeerd.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-22 20:32 



 
Profiel   

Wat vervelend Ivy! Beterschap!

Ik lees al wel vaker dus de klieren bij Pfizer. En 2! Weken dan heb ik nog even te gaan..

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-01-22 00:28 



 
Profiel   

Zijn er hier toevallig leden met een medische achtergrond die wellicht hun visie zouden kunnen geven m.b.t het boosteren? Ik zit in een wat lastige positie en merk dat ik ondanks gesprekken met verwante zorgverleners niet echt een heel duidelijk beeld erop heb. Aangezien Bokt een scala aan mensen met diverse achtergronden hebben, is dat toch wel iets waar ik even over zou willen sparren :) Mag via PB, aangezien het nogal een verhaal is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-02-22 20:52 



 
Profiel   

Courses schreef
Zijn er hier toevallig leden met een medische achtergrond die wellicht hun visie zouden kunnen geven m.b.t het boosteren? Ik zit in een wat lastige positie en merk dat ik ondanks gesprekken met verwante zorgverleners niet echt een heel duidelijk beeld erop heb. Aangezien Bokt een scala aan mensen met diverse achtergronden hebben, is dat toch wel iets waar ik even over zou willen sparren :) Mag via PB, aangezien het nogal een verhaal is.


Ik zou ook wel meer willen weten over de overwegingen om wel of niet te boosteren.
En ik vraag mij af of het ook tot een overbelasting van het immuunsysteem kan leiden.

Zelf ben ik niet medisch geschoold.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-02-22 21:06 



 
Profiel   

Overbelasting van het immuunsysteem? Boosteren heeft nut wanneer het langer dan een aantal maanden geleden is dat je gevaccineerd of positief getest bent. Hier een foto van toename afweer na boosteren:
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-02-22 21:11 



 
Profiel   

Ik heb me laten boosteren (met pfizer).Ik vond dat wel nodig omdat best veel mensen in mijn omgeving zich helemaal niet hebben laten vaccineren,en ik geen zin heb in besmetting.Nu voel ik me beter beschermd.Ik heb 48 uur spierpijn gehad na deze prik, daarna was het weg. Bij de 2 vorige keren (ook met pfizer) had ik die bijwerking niet.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-02-22 17:16 



 
Profiel   

Kan iemand mij vertellen waarom de boosten maar een halve portie is?

Ik heb vandaag de booster gekregen en er werd verteld dat een halve portie nu voldoende zou zijn

Ik heb de booster gehaald ivm revalidatie centrum binnenkort en dan toch net iets makkelijker qua testen etc.


Hij had het ook direct over een 4de enting en in t najaar komt een 5 de en weet ik veel wat hij allemaal had...
Maar heel eerlijk, ik vind t goed zo...


De basisenting voor tetanus is hier in dl ook 3x.
2x met 6-8 week er tussen en dan een half jaar later weer. En dan pas over 10 jaar weer.

Ik moest dit x een totale opfrissing Omdat de laatste tetanus 14 jaar geleden was...

Maar om nu echt altijd en eeuwig corona-griep te laten enten gaat mij te ver.


Sws van de eerste beide geen last gehad, en tot dusver van de booster ook niet.... Die is nu dik 6 uur geleden gezet

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-02-22 21:53 



 
Profiel   

Moderna booster is een halve dosis, rest niet. Onderzoek naar gedaan welke hoeveelheid boosters moeten bevatten om goed te werken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-02-22 21:54 



 
Profiel   

Aahh juistems... Naja ik vind t allemaal maar wat

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-02-22 22:28 



 
Profiel   

Ik heb gisteren mijn booster gehaald. En ik heb op een zere arm na geen klachten. Zolang de coronapas niet terug komt is dit voor mij ook de laatste. Ik heb lang getwijfeld of ik deze wel zou halen, maar omdat we van de zomer graag weer naar het buitenland willen toch maar gedaan. Ik heb ook voor zo ver ik weet nog geen corona gehad.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-02-22 14:31 



 
Profiel   

anjali schreef
Ik heb me laten boosteren (met pfizer).Ik vond dat wel nodig omdat best veel mensen in mijn omgeving zich helemaal niet hebben laten vaccineren,en ik geen zin heb in besmetting.Nu voel ik me beter beschermd.Ik heb 48 uur spierpijn gehad na deze prik, daarna was het weg. Bij de 2 vorige keren (ook met pfizer) had ik die bijwerking niet.

Je kan nog steeds besmet raken, je bent er alleen minder ziek door.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-02-22 16:24 



 
Profiel   

Gisteren mijn booster gehaald. In mijn geval was dat de vierde vaccinatie. Net op tijd voor dat de boel weer open gaat.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-02-22 16:18 



 
Profiel   

Hoi, zijn hier mensen die recentelijk een herhaal/booster prik hebben gehad? Ik heb mijn 4e prik afgelopen week gehad (begin 2021 was de 3e).

Ik merk dat ik sindsdien echt ontzettend moe ben... savonds kan ik soms bijna niet wakker blijven of uit de bank opstaan. Ook met lang slapen wordt het niet beter.

Ik vraag mij af of dit echt door die prik komt of aan mezelf ligt (heb ook wel veel drukte/stress de laatste tijd). Daarom benieuwd of anderen ook deze bijwerking hebben. Vorige drie prikken was het bij mij alleen spierpijn verder niks.

Ik heb trouwens altijd Pfizer gehad.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-10-22 05:26 



 
Profiel   

Ik val altijd een kwartier na de vaccinatie in slaap, ben dan echt doodmoe. Heb een chronische ziekte waar vermoeidheid bij hoort, maar twijfel nu heel erg over de booster. Bang dat die me weer terug slaat, en zit al een ruim jaar ziek thuis door vermoeidheid. Dus ik lees even mee.. Hopelijk voel je je snel weer fit!

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-10-22 07:28 



 
Profiel   

Fearn schreef
Hoi, zijn hier mensen die recentelijk een herhaal/booster prik hebben gehad? Ik heb mijn 4e prik afgelopen week gehad (begin 2021 was de 3e).

Ik merk dat ik sindsdien echt ontzettend moe ben... savonds kan ik soms bijna niet wakker blijven of uit de bank opstaan. Ook met lang slapen wordt het niet beter.

Ik vraag mij af of dit echt door die prik komt of aan mezelf ligt (heb ook wel veel drukte/stress de laatste tijd). Daarom benieuwd of anderen ook deze bijwerking hebben. Vorige drie prikken was het bij mij alleen spierpijn verder niks.

Ik heb trouwens altijd Pfizer gehad.

Ja ik, afgelopen donderdag. Ik had alleen erge spierpijn geen extra vermoeidheid.

Kan als nog best best zijn dat het een opstapeling is natuurlijk.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-10-22 07:31 



 
Profiel   

Ik heb hem ook al gehad, 2 dagen een sneue arm en een dag wat lui. Ik had de Pfizer.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-10-22 07:47 



 
Profiel   

Herhaling gehad, Pfizer, totaal geen enkele last. Arm goed slap gehouden tijdens de prik

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-10-22 07:56 



 
Profiel   

Hier hebben mijn ma en ik op 21 september onze resp. 5e en 4e prik gehad (beide Pfizer). Niets van gemerkt, het vreemde is dat we allebei zelfs het prikje niet gevoeld hebben.

Nu liet mijn ma op 12 oktober standaard bloedonderzoek doen bij de arts, en werd ook getest op antistoffen. Blijkt ze zo goed als geen antistoffen te hebben. Vraag ik me af wat het nut dan is van het vaccin in ons geval (ikzelf had begin september ook geen antistoffen hoewel ik begin juli Covid had).

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-10-22 08:08 



 
Profiel   

hwn schreef
Hier hebben mijn ma en ik op 21 september onze resp. 5e en 4e prik gehad (beide Pfizer). Niets van gemerkt, het vreemde is dat we allebei zelfs het prikje niet gevoeld hebben.

Nu liet mijn ma op 12 oktober standaard bloedonderzoek doen bij de arts, en werd ook getest op antistoffen. Blijkt ze zo goed als geen antistoffen te hebben. Vraag ik me af wat het nut dan is van het vaccin in ons geval (ikzelf had begin september ook geen antistoffen hoewel ik begin juli Covid had).


Nou dat is wel echt bizar. Je haalt die booster voor de antistoffen toch? Ik wilde hem eigenlijk ook halen eind dit jaar maar nu twijfel ik.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-10-22 09:17 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 106 van de 113 [ 2819 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109 ... 113  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen