Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 21 van de 53 [ 1316 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 ... 53  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Viruswaanzin #2

 
Profiel   

Dan hadden ze daar ondertussen echt een ander voor moeten kiezen... hij zit het toch echt uit te leggen aan leken...
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-01-22 12:25 



 
Profiel   

Ik begrijp ook niet waarom ze niet meer inzetten op communicatie. Ieder z’n vak. Van Dissel is goed in wat hij doet, maar kan het totaal niet vertalen naar Jip en Janneke taal.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-01-22 12:32 



 
Profiel   

pien_2010 schreef
Electra63 schreef
Hij stond nu bij Kaag, maar een week eerder bij De Jonge voor de deur.
Zo'n man heeft maar een duwtje nodig en de gevolgen kunnen desastreus zijn.


Precies. Ik heb een stuk van de rechtzaak gezien. De man verklaarde o.a gepassioneerd dat hij dit blijft doen, ongeacht de hoogte van de straf. Dat hij hiertoe gezonden is.
Deze rechter kan helaas geen Pieterbaan onderzoek afdwingen want die bevoegdheid heeft hij niet.
Want als iemand "opdrachten" krijgt naar eigen zeggen en gezonden is en het weer gaat doen, dan vind ik het een gevaarlijke man.


Maar hij kan toch wel onderzocht worden op psychische problemen? Want auditief verbale hallucinaties kunnen wijzen op verschillende psychische problemen...

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-01-22 13:57 



 
Profiel   

Ik weet niet of dat zomaar kan... als hij volwassen is en hij meent dat er niks mis is met hem, dan weet ik niet of je zo iemand verplicht kan laten onderzoeken.. ?

Heeft ie 'gewone' celstraf of hebben ze iets van opname ofzo? Ik kon dat niet vinden..

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-01-22 14:01 



 
Profiel   

Earth deze rechter kan dit niet. Dan moet hij de normale procedure volgen (gezien de maatschappelijke onrust en de herhalingsfeiten is hij voor een rechter gekomen die sneller recht kan spreken) . Het nadeel is dat deze man geen onderzoek kan afdwingen om bv tot een verplichte behandeling te komen. Het voordeel is dat hij hem snel kan oppakken en uit de maatschappij halen.

Loretta, zou goed kunnen dat de man alles doet uit naam van Christus in zijn beleving en een christen fundamentalist genoemd kan worden. Het is gevaarlijk gedachtengoed in elk geval.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-01-22 14:38 



 
Profiel   

pien_2010 schreef
Earth deze rechter kan dit niet. Dan moet hij de normale procedure volgen (gezien de maatschappelijke onrust en de herhalingsfeiten is hij voor een rechter gekomen die sneller recht kan spreken) . Het nadeel is dat deze man geen onderzoek kan afdwingen om bv tot een verplichte behandeling te komen. Het voordeel is dat hij hem snel kan oppakken en uit de maatschappij halen.

Loretta, zou goed kunnen dat de man alles doet uit naam van Christus in zijn beleving en een christen fundamentalist genoemd kan worden. Het is gevaarlijk gedachtengoed in elk geval.


Dit was inderdaad snelrecht.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-01-22 15:49 



 
Profiel   

Earth schreef
Precies. Ik heb een stuk van de rechtzaak gezien. De man verklaarde o.a gepassioneerd dat hij dit blijft doen, ongeacht de hoogte van de straf. Dat hij hiertoe gezonden is.
Deze rechter kan helaas geen Pieterbaan onderzoek afdwingen want die bevoegdheid heeft hij niet.
Want als iemand "opdrachten" krijgt naar eigen zeggen en gezonden is en het weer gaat doen, dan vind ik het een gevaarlijke man.


Maar hij kan toch wel onderzocht worden op psychische problemen? Want auditief verbale hallucinaties kunnen wijzen op verschillende psychische problemen...[/quote]

Volgens mij las ik ergens dat hij schizofrenie heeft. Gedwongen opname was niet heel gek geweest. Je kan toch wel zeggen dat ze man een gevaar is voor anderen. Maar blijkbaar niet gevaarlijk genoeg voor een rechterlijke machtiging.

Ergens ook wel zielig. Deze mensen worden zo makkelijk beïnvloed en door veel mensen misbruikt voor hun eigen doelen. Ze zijn in feite gewoon kanonnenvlees.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-01-22 18:32 



 
Profiel   

De radicaalste complotdenkers: zo zijn ze met elkaar verweven - https://nos.nl/l/2414945

Toch wel heel apart om te zien hoe deze mensen denken

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-01-22 14:37 



 
Profiel   

Echwel schreef
De radicaalste complotdenkers: zo zijn ze met elkaar verweven - https://nos.nl/l/2414945

Toch wel heel apart om te zien hoe deze mensen denken


Het is gewoon gevaarlijk.
Je zal maar bedreigd worden door dit soort lui, volstrekt onvoorspelbaar.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-01-22 15:02 



 
Profiel   

Niet apart, gewoon crimineel. En een hoop psychiatrie. Wat een types

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-01-22 15:29 



 
Profiel   

https://m.youtube.com/watch?v=Ky7b9eS4s ... 9S5Db0kB1Y

Ongelooflijk hoe FvD zo de complotgelovers ondersteunt en aansluit bij hun bizarre ideeen en deze als feiten in de tweede kamer brengt. :n

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-02-22 08:42 



 
Profiel   

FvD probeert alleen zoveel mogelijk onrust te schoppen in de maatschappij. Zieltjes winnen voor gemeenteraadsverkiezingen.
Baudet op Twitter : 9/11 is een hoax enzenz full conspiracy.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-02-22 10:48 



 
Profiel   

Wat heeft 9/11 met een virus te maken?


Laatst bijgewerkt door Dinopino op 05-02-22 11:08, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-02-22 11:04 



 
Profiel   

Dat er over beide vele complottheorieën te bedenken zijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-02-22 11:07 



 
Profiel   

oh daar kan je nog wel dagen over doorgaan. Vind het wel een rare vergelijking. Stel je vind 9/11 geen hoax, vind je dan ook automatisch corona een hoax? Dat vind ik dan best een belediging voor iemand die wel geloofd dat 9/11 een hoax is, maar niet geloofd dat corona een hoax is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-02-22 11:10 



 
Profiel   

Dinopino schreef
oh daar kan je nog wel dagen over doorgaan. Vind het wel een rare vergelijking. Stel je vind 9/11 geen hoax, vind je dan ook automatisch corona een hoax? Dat vind ik dan best een belediging voor iemand die wel geloofd dat 9/11 een hoax is, maar niet geloofd dat corona een hoax is.

Hij vind corona ook een hoax .

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-02-22 11:20 



 
Profiel   

Prima, dat mag hij, maar omdat hij ook schijnbaar vind dat 9//11 een hoax is, zorgt er niet automatisch voor dat dat ook een complottheorie is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-02-22 11:41 



 

Ik heb de beelden van het vliegtuig in de wtc toch echt gezien en die 1000-en doden? Wat is hier de hoax?

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-02-22 12:58 



 

bigone schreef
Dinopino schreef
oh daar kan je nog wel dagen over doorgaan. Vind het wel een rare vergelijking. Stel je vind 9/11 geen hoax, vind je dan ook automatisch corona een hoax? Dat vind ik dan best een belediging voor iemand die wel geloofd dat 9/11 een hoax is, maar niet geloofd dat corona een hoax is.

Hij vind corona ook een hoax .


En de aarde plat :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-02-22 12:59 



 
Profiel   

En dat rijke mensen gevoed worden door het bloed van kinderen, zodat ze jong blijven. En dat queen Elisabeth allang dood is. :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-02-22 13:27 



 
Profiel   

nicole_floor schreef
En dat rijke mensen gevoed worden door het bloed van kinderen, zodat ze jong blijven.


Ja, maar dat werkt toch niet zo heel goed, Beatrix gaat er nu wel echt oud uit zien.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-02-22 14:09 



 
Profiel   

Zegt Baudet dat allemaal. Nee het is volkomen logisch dat een vliegtuig dat door een gans een deuk krijgt, met zijn vleugels geheel door het gebouw gaat. En dat er dan ook spontaan een derde gebouw zonder vliegtuig instort. En ja we hebben allemaal vliegtuigen gezien en we hebben filmen gezien met overstromingen of welke ramp dan ook. We zien Andre Hazes als hologram, maar geloven alles wat we verder op de tv zien. Dat noem ik naïef. Maar dat is een heel ander onderwerp dat volgens mij niets met corona te maken heeft. ik snap niet geheel wat jullie complottheorien in een topic doen over corona?

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-02-22 14:13 



 

Door de echte wappies worden al deze theorieën genoemd icm corona, great reset en weet ik het wat.

Maar iemand die 9/11 een hoax noemt kan ik toch niet serieus nemen :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-02-22 14:19 



 
Profiel   

Dinopino schreef
Zegt Baudet dat allemaal. Nee het is volkomen logisch dat een vliegtuig dat door een gans een deuk krijgt, met zijn vleugels geheel door het gebouw gaat. En dat er dan ook spontaan een derde gebouw zonder vliegtuig instort. En ja we hebben allemaal vliegtuigen gezien en we hebben filmen gezien met overstromingen of welke ramp dan ook. We zien Andre Hazes als hologram, maar geloven alles wat we verder op de tv zien. Dat noem ik naïef. Maar dat is een heel ander onderwerp dat volgens mij niets met corona te maken heeft. ik snap niet geheel wat jullie complottheorien in een topic doen over corona?


... wat :+?

Edit: Je snapt dat een gans en een gebouw niet te vergelijken zijn? Om maar niet te spreken van de manier waarop de twee tot botsing komen en welke (natuur)krachten er dan bij komen kijken?
En hoezo 'geloven we alles wat we op TV zien' en wat heeft Andre Hazes er in godsnaam mee te maken?

Het is het viruswaanzin topic, waar veel complottheorieen en hoaxes en misinformatie worden besproken. Dan wordt er soms naar andere hoaxes etc. verwezen ja.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-02-22 14:21 



 
Profiel   

Relaxed schreef
Door de echte wappies worden al deze theorieën genoemd icm corona, great reset en weet ik het wat.

Maar iemand die 9/11 een hoax noemt kan ik toch niet serieus nemen :')



Nee ik ook niet. En toch zit zo iemand voor heel veel geld per maand ons land mede te besturen in de tweede kamer |(
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-02-22 14:49 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 21 van de 53 [ 1316 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 ... 53  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen